Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  NieR: Automata™

Hozzászólások

(#83) vorosmarti válasza [Prolixus] (#78) üzenetére


vorosmarti
senior tag

Hát volt pár példa rá h félkésznek éreztem a játékot (PC-n, bill + egér kombóval).

Említettem 9S kiszámíthatalaságát, amikor felugrik mellém és lelök...vagy pl sidescroller nézetben bizonyos helyeken ha elindulok felé, akkor elkezdem tolni a karakterét (mikozban ő áll mereven). Ez utóbbi lehetne a mechanika része is, de nem az, mert nem következetesen csinálja.

Szintén oldalnézetben, mikor utaznak a vonat tetején, akkor nem a földhöz képest állnak függőlegesen, hanem a 40 fokban megdöntött vonathoz képest (Megjegyzem a trailer-ben nem így láttuk :) ).

Először a leggyengébb fokozaton kezdtem játszani, és azon pl lehetetlen meghalni, mikozben többen írták már itt is h milyen nehéz a legsúlyosabb fokozaton. Sztem ez is balance kérdése.

Nem emlékszem a nevére, de az állattartó (akinek visszük a gyógyszert) megközelítése is nehézkes volt nekem. Volt hogy nem sikerült a buckák közül kijönnöm, csak újraindítás után, miközben előtte többször kijöttem ugyanott.

És végül, az hogy egy AAA játékot nem lehet natív felbontásban elindítani (nekem ablakban sem ment), az nekem nemhogy befejezetlen, hanem egyszerűen elképesztő. A squere enix által kiadott eddigi játékok (amikkel játszottam: TR, RotTR, Hitman Absoltion), teljesen jól működtek. Amiatt, h a játék extrém kidolgozottságú, meglehetősen sok részlet kidolgozására volt kapacitás, nos emiatt meg még cikibbnek érzem a helyzetet. Érdemes megnézni a fórumokat és a játék steam-es értékeléseit is, sok helyütt én szégyellem magam helyettük :)

Most olvasom h van akinek nem megy FAR-al sem fullscreen-ben. Nekem sem.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  NieR: Automata™
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.