Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz philoxenia #20519 üzenetére

    Egyetértek!

    Nagyon régen tanítottam egy kicsit rendőrfőiskolásokat, és az a nagyon szomorú képe tárult elém, hogy csak a sok gyengébb képességű és a kevés megszállott marad a pályán.

    Gond szerintem, ami egybecseng az Általad írottakkal, hogy annak érdekében, hogy legalább a megfelelő szintű képzési/végzési létszámot tartani tudják, minden oktatási szinten a béka segge alá vitték le a tanítási és számonkérési szintet.

    Az sem sok jót garantál, hogy a testületen belül, szolgálat alatt is gyalázatos a motiváció -- vö. 90% munkaráfordítás az adminisztrációra. Most átnéztem egy büntető ügyem nyomozati anyagait, és szinte minden második lap a "Parancsnok úrnak tisztelettel jelentem" kezdetű belső jelentés, haátridő-hosszabbítási kérelem, kimentés.

    És ugye a régi mániám: egy társadalomban mindenek előtt három embert kell BAROMI JÓL MEGFIZETNI: az orvost, a tanárt -- és a rendőrt... :(

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

  • asdf_

    veterán

    válasz philoxenia #20519 üzenetére

    Egy ilyen balesethez kimegy a vasúti baleseti szolgálat (vagy hogy a bánatban hívják őket) is. És nem onnan, ahonnan a helyi rendőrök. Szerintem ez lehet az ottani késések fő oka. Hiába mennek kéklámpás autóval, eltart egy ideig, míg a helyszínre érnek, és ők is vizsgálódnak meg papíroznak egy adagot (hogy ez mennyire paralell a rendőrök vizsgálódásával, azt lehet, hogy nem akarjuk megtudni). Valamint egy ilyen balesetnél jellemzően több tíz méter hosszon kell összeszedni az áldozat maradványait, majd meszelni, ez is időbe tart, utána adható csak vissza a pálya (és így esetlegesen az átjáró) a forgalomnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés