Hirdetés
Aktív témák
-
Boci_83
őstag
Húú begyorsultunk.
Nem vákumos, hanem szivattyús. A szivattyú nyom rendesen, azt néztem. Hogy a hengerek rendesen kapnak-e üzemanyagot azt nem tudom. Tavaszal volt bontva a karbi, mert elég sokat eszik amúgy, és bevittem Tátrai Robihoz (nem tudom mond-e neketek valamit a neve) hogy nézzük meg a fúvókákat, nem-e valamikor valaki megdörzsárazta, de a gyári méretűek a fúvókák.Egy karbi szinkron biztos jól jönne rajta, de ettől még mennie kellene, egy szinkronhiba nem hoz ekkora gondot. A hiba egyik pillanatról a másikra jött.
A benzincsap is kizárva mert pillanatok alatt felnyomta a benzinpumpa a karbikat benzinnel.
Viszont ha az egyik tűszelep felakadt akkor csinálhat ilyet. A hosszú 7 végén neki állok szerintem és megnézem mit lehet vele kezdeni.mod: Ja az exup szelepnek pedig szerintem az a szerepe hogy fokozatosan adja le a teljesitményt, én ne egyszerre. Tehát alacsonyabb fordulaton zárt állásban van a szelep, ahogy nől a fordulat úgy nyitja a kipufogó gáznak az utat, és olyan 7000 1/min körül nyit ki teljesen. Na már most mivel nincs benne igy lentről megy egyből mint atom.
A te esetedben pedig az volt a gond hogy nem fokozatosan nyitott, hanem egy bizonyos fordulaton egyből, és azért volt lórúgás. Na nekem 4000nél van a lórúgás. De ez szigoruan csak szvsz.
Igazából nem a legbiztonságosabb igy, egyszer kikapta a kormányt a kezemből... Be is zinneztem rendesen. Majdnem piritás lett belőle.[ Szerkesztve ]
**********
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen