Szerintem Integra hatsoja 16-os, nem? Ezen mondjuk nem mulik, mert az enyem is, es 2.9 van eloirva. Alie 18-as, ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
(#25151) emvy válasza Topiccsendőr (#25149) üzenetére
Szerintem Integra hatsoja 16-os, nem? Ezen mondjuk nem mulik, mert az enyem is, es 2.9 van eloirva. Alie 18-as, ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
(#25152) Topiccsendőr válasza Integra (#25150) üzenetére
akkor télleg
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#25153) Topiccsendőr válasza emvy (#25151) üzenetére
Mindenkié 17
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#25154) emvy válasza Topiccsendőr (#25153) üzenetére
Most atmerorol vagy szelessegrol beszelunk? En szelessegrol.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
csak a 16-os az olyan felreertheto, szelesseget altalaban mm-ben mondunk, atmerot meg (ami altalaban egy ketjegyu szam) col/inchben.
szoval eddig a sracok atmerorol beszeltek, az 99%-ban u.a. (asszem dukinak vannak 16-os kerekei par modellen). a szelesseg meg hatul kozepkategoriaban 160, elol 120, de Intie regi vas, ott 110-es.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nagyon jo ara van.
while (!sleep) sheep++;
tenyleg eleg jo ara van. biztosan kozrejatszik a gyartasi helyszin, de ma mar a fel vilagot Indiaban gyartjak
(#25159) Topiccsendőr válasza TayRol (#25155) üzenetére
A sedici-n van hátul 16os, 200as gumival, de nem jellemző. Versenysportban 16,5eseket is használtak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Mondjuk az tényleg jó lenne ha B jogsival lehetne 125 ccm-ig motorozni. Amúgy kellemes kis gépnek tűnik, tényleg egy márkás robogó árában adják.
Két hirdetésre jelentkeztem, és mindkét helyen felvettek. Az elsőnek nagyon munkaszaga volt, így a második mellett döntöttem.
(#25161) TayRol válasza Topiccsendőr (#25159) üzenetére
hat pontos tipust nem tudtam volna mondani, de tudom, hogy van valamelyiken.
"Letámasztva, három méterről, enyhe félhomályban még nagymotornak is nézhető"
Hát ahhoz elég nagy homálynak kell lenni. Vicc ez a motor, a CBR 125-tel együtt. Vékony mint egy bicikli. Mindezek mellett ez a CBF, léghűtéses, dobfékes. Persze, ez az olcsóság miatt van, de én inkább ennyiért vennék használtan egy jól felszerelt, erős 2T 125-öst (vagy akár egy 4T 400ast).
Am. ez a B kategóriával 125 köbcentis motort is lehessen vezetni, nem lenne rossz ötlet az biztos. de eddig normális szabályokat nem tudtak itthon alkotni....ilyet kéne, nem a 50-eseket szívatni a rendszámmal...
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Aztakkkkk Ultem 125 os cbr en NSR utan olyan volt mint valami csepel bringa!! Botranyos mocik ezek! Egyszer moccoltam egy cbr125 os gyerekkel hat az agyam eluntam azon a 30km en amit egyutt mentunk.. Ha az NSRt elvaltottam 5-6000 nel akkor ment ugyanugy mint a CBR nyelen.. Nemis ertem az embereket. Haverokkal meglatunk egy ilyet mar rohogogorcsot kapunk!!
Hát valószínűleg nem nekünk szánták, hanem "akinek szimplán csak egy praktikus, olcsón fenntartható közlekedési eszközre van szüksége, garantáltan nem fog csalódni, városban ennél nagyobb motorra aligha van szükség."
Szal sztem annak, aki nem igazi motoros, hanem egyszerűen csak azért kell, hogy egyszerűen eljusson a munkahelyére ill. A-ból B-be.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Jah ilyen 1.0 Swift kategoria kb! Persze ujonan, mert az fontos!
Kezdomotornak szerintem jo lehet.
Ennyi penzert hasznalt 600-asat meg nem nagyon vennek, ez meg garancialis, etc..
while (!sleep) sheep++;
(#25167) Topiccsendőr válasza Prof01 (#25164) üzenetére
"Annak aki nem igazi motoros" - Pffff
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Szerintem teljesen jók ezek a kis vasak. Már korábban szó volt róla hogy mekkora élményt tudnak adni ezek is, pont ahhoz kell "jó" motorosnak lenni hogy lendületből menj, érezd a forgalmat annyira hogy a dobfékkel is biztonságosan tudj haladni. Keveset fogyaszt, igénytelen, ráadásul (nekem) kedvezőbb az üléspozíció egy robinál. Mi kell még ennyi pénzért?
Apokalipszis? Ezeknek?!
hát azért sztem nem árt egy minimum 250-es a városba is szvsz...
egy ilyen cangával tiszta életveszély közlekedni, még előzni sem lehet vele,
letolnak, leszorítanak, kaputt
-= No way back from Here =-
(#25170) Prof01 válasza Topiccsendőr (#25167) üzenetére
Ezt úgy értem, aki nem csak azért motorozik, h eljusson vhova, hanem mert szereti, élvezi és akár hobby céllal is gurul vele...
[lAyCsI]: Hát nekem ezért se kéne. 2T-t sztem 125ig érdemes venni, 4T-t meg inkább 400tól.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
(#25171) Topiccsendőr válasza Prof01 (#25170) üzenetére
4T ből a 250 sornégy is szedi a lábát rendesen a 45 lóerejével, csak ugye belpiac, ugyanúgy, mint a 400 sornégy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#25172) ALI_G válasza Topiccsendőr (#25147) üzenetére
várjá má mert sose tudom melyik irányról beszéltek mivel mind két irányba bejártuk, így nem mind1
(#25173) Prof01 válasza Topiccsendőr (#25171) üzenetére
Hát igen, de ahhoz nagyon kell őket pörgetni. Vagy nem?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Persu: 115/70-es slikhez mit szólna a motorom, hátsó 180-assal?
Gyári amúgy 120/70 / 190/50 lenne.
**********
(#25175) Tüzi válasza Topiccsendőr (#25171) üzenetére
... és milyen jól szedi a lábát a 400as mi?
csak a murvát nem csípi
mod:
jelentem, kész a vas, ready for touring
5.5 / 100 150-160as utazóval
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
dobaljal mar fel rola par kepet!
Egy evig 50-es robogoval jartam keresztul a varoson. Meg kell tanulni kozlekedni vele, ennyi.
while (!sleep) sheep++;
megmondom őszintén, szerintem kezdő motornak is igazi büntetés lehet egy ilyen
de szigorúan szvsz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ahhoz képest, hogy gyorsaságis
Városba teljesen jó ez. Én mentem CBR-el, motorikusan nincs baj vele. Nem lehet összehasonlítani az RS-el, de városba ez az erő is elég bőven.
Viszont a szélessége tényleg vicc.
A hangja, fogyasztása, és az igényessége szerintem kárpótolhatja, hogy nem megy. Akinek meg csak haladási eszköz, annak szerintem teljesen mind1. Bár az ilyen meg talán robogót vesz inkább, mert az mégis csak kényelmesebb.
talán majd egy nap fele ilyen jól én is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nagyon sok gyorsaságis supermoto-zik szabadidejében. Pont tegnap néztem ezt a videót: Ő is pl.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
én is supermoto-znék, ha tehetném
Ha már kocka fórumon vagyunk: Nincs supermoto-s játék?)
[ Szerkesztve ]
Tessek neked, az Ybrahim levaltoja - Indiabol
Integra: es akkor mar a Hold es a csillagok is jol fognak allni. aaa, sosem megyek en igy...
[ Szerkesztve ]
Am. jó fej srácnak tűnik. De az angol tudása kb. az enyémmel van egy szinten.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Nagyon jól megy de nekem ez a térdelős stílus nem jön be,nem érezném akkora biztonságban magamat mint amikor a talpam érinti a földet a kanyarban.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
szerintem neki azert fekszik ez a stilus jobban, mert ugyebar gyorsasagi versenyzo. es en is biztonsagosabban ereznem magam ehhez kepest, ha mindket talpam leerne a foldre
Veszel nem rendszámos SM-et jó olcsón,ezt lealkudni 350re azt esni,kelni,beleízlelni a Supermoto világába jó lehet.
Első motoromat pályázáshoz,kerekezéshez,csúsztatáshoz valami hasonlónak képzelem.
Egy drága gépet sajnálnék tropára vágni esetleg az ügyetlenségem miatt.
Tayrol:Igen ez meg is látszik a stílusán hogy ő gyorsasági géppel ment.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Uhh, na ilyet nem szeretnék, kicsit ezres Swift neonnal meg kipufogóvéggel fíling, inkább a klasszikus YBR.
Apokalipszis? Ezeknek?!
pedig jol nez ki szerintem. mondjuk a muszerfal egy mas teszta.
Nem néz ki rosszul, csak sokkal komolyabbnak próbál kinézni, mint amilyen valójában. Lásd még...
Apokalipszis? Ezeknek?!
miert, ez is jol nez ki az meg hogy milyen valojaban...
Ma nézegettem motorgumikat és találtam egy német OLDALT
ahonnan krva jó áron lehet gumikat rendelni, 20 EURO-ért MO-ra küldenek 1-3 gumit...
Úgy tudom NO-ból ha rendelsz nincsen vám mivel Únión belüli...
-= No way back from Here =-
Hát 10.000 felett élnek igazán, nyomatékot nem kell rajta keresni. De egy karbantartott (ami itthon nincs) nyelezhető úgy mint a 600-asok.
Haveromnak még mindig megvan a 250-es hornet, most fogja árulni, szerintem még hibátlan. Beletett 10.000 km vagy többet és ő nyelezte rendesen, sokszor 180-akkal ment, de szerintem még mindig hibátlan. Annyi, hogy időben kapta még meg, talán ő az első magyar tulaja, előtte japó volt biztos, de nem sajnálták az olajat meg az ilyeneket, szóval ez még elmegy 10.000-et akárki is veszi meg.
na jó, de 10000km az mi? fél szezon.
Hát aki bírja benzinnel. Nekem a volt mocimnál 2 szezon alatt ment bele 6-7ezer km. Igaz, az 50es volt, nem nagyon lehetett hosszabb túrákra elmenni vele. Legnagyobb túra 120km volt, de úgy zsibbadt a seggem a kicsi, vékony pogácsa ülés miatt, hogy nem igaz.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Jó lenne tartani egy ilyet "háziállatnak" RS mellé Csak hát sajnos amíg nem dolgozom, addig ez messze van.
Utána ez fog következni. Remélem.
(#25199) Topiccsendőr válasza Boci_83 (#25174) üzenetére
valószínüleg kisebb tapadási felület áll majd rendelkezésre oldalt. Én inkább gyári méretben vennék. A 180 hátsó gumi azért jó, mert ugyanolyan kanyarsebességnél nem kell annyira ledönteni, mint a 190-eset.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#25200) Integra válasza Topiccsendőr (#25199) üzenetére
miért térnél el a gyári megadott mérettől?
hiszen azt a motort arra és úgy fejlesztették ki, úgy működik homológ egységként ideálisan.
szerintem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...