Viktor0610
Tisztelem kitartásod mellyel a Pannon céget véded, de az általad leírtak megbocsáss kissé butaságok.
Megértem, hogy a mobil internet még nem olyan fejlett mint a vezetékes társa, de én úgy gondolom, ha kifizetek 6.000.-Ft-ot a szolgáltatásért akkor azért várok is valamit. (Én a szerződés megkötésekor minimum az 5BG mennyiség garantálást havonta - tudom ezt sehol nem írták -, az értékarány alapján)
"A korlát nem azt jelenti, hogy 0 kbps sebességgel tölthetsz le, meg állandóan szakadozik a hozzáférésed. Vannak minimálisan vállalt értékek."
Ebben igazad van, de akkor nézzük a végén. A Pannon a korlátlan net bevezetésekor 8 kbps le / 4 kbps fel töltési sebesség biztosítását vállalta. Teljesíteni sajnos volt, hogy ezt sem tudta.
Itt kívánnám megjegyezni, hogy minden Pannon boltban, illetve újság hirdetésekben is szerepel már az újabb ezzel kapcsolatos vállalása a cégnek, miszerint GPRS/EDGE/3G hálózaton is biztosítja a 30 kbps letöltési sebességet.
A Pannon a 8 kbps értéket sem tudta vállalni (személyes tapasztalat). Amikor hazahoztam a stick-et akkor csodálatosan működött az első korlátozásig. Nem szakadt meg a letöltés, megnyitotta a honlapokat.
Mielőtt visszavihettem 15 perc alatt nem volt képes EZT! a honlapot megnyitni, csak a fejlécet olvasta be.
Hidd el lemértem nem volt meg a 30 kbps, de esetenként a 8 kbps sem.
A net EDGE hálózaton 17.00. óra és 21.00. óra között használhatatlan volt. Az email posták megnyitásánál állandóan megszakadt.
A korlátozásommal kapcsolatban annyit hogy a 3 hónap alatt összesen 9 GB adatforgalmam volt, de korlátot igy is sikerült kapnom.
A telefonos ügyfélszolgálat úgy mint a többiek esetében nem tudta megindokolni, hogy miért.
Amikor egyszer külön konkrét kérdés miatt egy másik ügyfélszolgálatoshoz kapcsoltak, többször visszakérdezett, mert nem hitte el ő sem, hogy mennyi adatforgalom után korlátozták be a net-et.
Arra a felvetésedre, hogy nem a korlátozás miatt nem lehet használni a net-et, hanem a terheltség miatt, a következőt tudom hozzáfűzni, Ebben az esetben a Pannon szerződést szeg minden esetben. A Pannonnak úgy lehet a szolgáltatás menetébe az ÁSZF szerint beavatkozni, hogy a minimál érték mindenkor biztosított legyen. Ha ezt a cég nem teljesíti, akkor hibás teljesítés történt. Tehát neki akkor is be kell avatkoznia - például a hálózati kapacitás bővítésével - ha azt észleli hogy a minimál érték nem biztosított.
Tisztelettel Freedom1