Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- ALZA vagy eMAG?
- Hiányzik a gamer érzés
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz tknof1871 #278784 üzenetére
Ha patentszemes a lánc, bár ezt kétlem 6 sebességnél, akkor én először feltenném a régi racsnira. Ha nem ugrik semelyik fogaskereken sem, akkor használnám.
Ha ugrik, akkor új racsni. Kell majd egy bordáskulcs a menetes racsni szereléshez.
-
Lacerta
aktív tag
válasz tknof1871 #278784 üzenetére
Egy hátsó sor általában egy láncot szolgál ki szóval ha láncot cserélsz, akkor sztem érdemes azt is, főleg ilyen alsó polcos cuccoknál.
Az ugrani fog azt jelenti, hogy elkopott a lánckerék ( összekopott a régi, megnyúlt lánccal ), ezért megváltozott az osztása, és az új lánc nem illeszkedik rá, menet közben ugorhat egyet-egyet. Illetve az új lánc gyorsan hozzá fog kopni a régi sorhoz, szóval ugyanott leszel ahol előtte.Tessék, 6 sebességesek, ugyanott.
Elvileg bontható a racsni, de mivel sem fogaskoszorút, sem racsnit nem kapsz külön, nincs értelme szétszedni.
A menetes racsnikhoz jobban nem értek, közel 30 éve nincs ilyen bringám. Szerintem szervizben meg tudják oldani.
-
balintbaba
tag
válasz tknof1871 #278843 üzenetére
Menetes racsnival nem lehet megoldani, hogy hátul 11 vagy 12 sebesség legyen a kerékpáron. 6 sebességig mondjuk még okés, de felette már túl aszimmetrikus lesz a kerék a hajtás oldali csapágy eltolódása miatt. Ezen a képen jól látszik, mennyire eltólódik a hajtás oldali csapágy a vázsarutól - ahogy növeled a fokazatszámot, ez az asszimetria annál nagyobb lesz.
Ezeken kívül merevebb egy kazettás rendszer és sokkal könnyebb szerelni. Szinte csak előnye van a menetessel szemben.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz tknof1871 #278843 üzenetére
Megváltozott az osztása. + 1 szakkifejezés, amit nem tudok értelmezni.
Az osztás a láncon a lánccsapok , és a lánckeréken a fogárkok távolsága. Ha nyúlik a lánc, nagyobb lesz az osztása, kád formájúra koptatja a lánckeréken a fogárkot. Ha a kopott lánckerékre új láncot teszel, az nem fog illeszkedni, ezért gyorsan hozzákopik ( nyúlik ).A kazettás biztonságosabb?
Nem, csak mechanikailag jobb. Merevebb, és kisebb a hajtás oldali csapágy terhelése.Egyáltalán észreveszi a különbséget?
Élettartamban biztosan. Meg aztán menetesben 7 sebesség a maximum, a kazettás meg 6-tól indul fölfelé.A menetes racsnis egy elavult megoldás és rég abba kellett volna hagyni a gyártását? Nincs helye a 21. században?
Túlhaladott. Helye biztosan van, mert nem gyártanák ha nem lenne rá igény, de olyan mint a szövetdiagonál autógumi. Ha nem pont az kell neked valamiért, akkor van sokkal jobb. -
szimpláncsak
tag
válasz tknof1871 #279885 üzenetére
Mielőtt komolyabban belemennénk, hogy mi mivel kompatibilis és milyen lehetőségeid vannak a fejlesztésre, összeségében elmondható, hogy valószínűleg ez annyi pénzbe kerülne amennyit nem ér a bicaj, ezért jobban jársz ha nézel használtan olyan kerékpárt ami már kazettás aggyal rendelkezik és csavaros felfogatású váltót fogad a váz
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz tknof1871 #285017 üzenetére
Helló!
Általában a felnik oldaldalán, a fékfelületben van egy körkörös bemarás, ha az eltűnik, akkor számít kopottnak a felni. [link]
A tárcsafék/ felnifék témához nem tudok hozzászólni, mivel sose mentem tárcsafékes biciklivel. A felnifék nekem bőven elég, bár új, minőségi biciklit szerintem ma már nem árulnak tárcsafék nélkül.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
jjeahh
nagyúr
válasz tknof1871 #286836 üzenetére
Nekem is van Convoy, terepen első lámpának használom, de aszfaltra szerintem nem jó, hátsó lámpának túlzás is és ormótlan. Ha verőfényes napsütésben is jól látható kell, én valszeg a Cateye VIZ szériájából választanék, pl. ViZ150, ViZ300, ViZ450. Nem cserélhető az akksijuk, de elvileg max fényerőn villogva is kibírnak 10-15 órát, szal hacsak nem bikepackingozol, elég lesz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZavaBalazs
őstag
válasz tknof1871 #286836 üzenetére
ha nem vettem volna radart hátra, mai napig egy ilyet nyúznék, az első lámpa kicsit kicsi foltot világít (helyette jött egy sigma buster, az meg átkerült a rohangálós bringára), de a hátsó bőven elég erős szerintem. ha csak a hátsót akarod külön, akkor kicsit olcsóbban megtalálod, de akkor már egy ezrest megér tartaléknak az első.
kicsit feljebb a moon nebulát szokták még ajánlani, de az lehet, hogy csak akcióval megy be 10 alá.[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
parandroid
félisten
-
Khelben
nagyúr
válasz tknof1871 #290847 üzenetére
Én sose hajtottam így vissza, simán csak beakasztottam a két végét.
Most ment tönkre a második, de már nem küldöm vissza, megy a kukába. Úgy látszik, ha 1-2 hétig nincs használatban, úgy lemerül az akkuja, hogy többé nem lehet feltölteni. Ez volt az elsővel is, azt még kicserélték, de ezzel már nem szenvedek. Vettem a montira is Varia tartót aztán kész. Legalább szól, ha fut utánam a szarvas.
-
Khelben
nagyúr
válasz tknof1871 #290847 üzenetére
Garmin Radar Varia RTL515? Erősebb a fénye, mint a VIZ450?
Más a fénye. Mindkettő ugyanúgy figyelemfelhívó 1 km-ről. Legerősebb fokozaton a Variánál látod, hogy villog egy piros lámpa, a Viz450 inkább olyan effekt, mintha tükröződne a napfény valamin és arra figyelsz fel. Az árkülönbség pedig azért van, mert a Varia radar is egyben, a computereden keresztül rád szól, ha jön valaki mögötted.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tknof1871 #296787 üzenetére
Mind1ikbe ugyanazt a jó teflonos sprayt fújd (Weldtite TF2,WD40 Specialist ptfe tb.) és nem lesz baj.
mauimagic...van egy mondás mely szerint a cigány is a saját lovát dícséri, vagyis akinek amije éppen van az mindig a jobb, sőt, a legjobb. Amíg alu van az a strapabíróbb mint avtörékeny karbon, ha karbon akkor az kábé kisimítja az utat, ha felnifék mellett dönt akkor az teljesen megfelel, nem is érti minek kell a szervizigényes tárcsa, a már kifizetett méregdrága sisak megéri, mert az alternatívája már egyenesen a kerekesszék és ugye a Cannondale törik mint a ropi mert úgy egyszerűbb elvenni ujjunkat az order now gomb felől és elfogadni, hogy most éppen úgy tűnik az év bombaüzletét hagyjuk ki a Scalpellel. Ilyenek vagyunk...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Belépő: Chieftec Iceberg 360 RGB kompakt hűtés
- Elektromos cigaretta 🔞
- Politika
- Hobby elektronika
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos autók - motorok
- Filmvilág
- Nem tudom a dal címét, előadóját
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo - ÚJ - drón (DJI goggles 2) +Motion Controller 2 - ÚJ drón, garanciával
- Addiesdive AD2101 automata karóra
- DJI Mavic 3 / Cine / Pro / Classic drón akkumulátor
- DJI Mavic 3 Classic Fly More Combo FMC RC drón - 4/3" Hasselblad kamera - újszerű állapotban
- DJI FPV profi drón táska, koffer (MC-Cases)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest