Hirdetés

Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Integra #740 üzenetére

    Azért elég sok különbség van a két gyártó megoldásai között, helyesebben semmi közös nincs bennük. :) A Kona a klasszikus, a Cove által kifejlesztett 4 forgáspontos rendszert alkalmazza [link], ami igen hasonló a horst link-hez [link], ám a negyedik forgáspont nem a lánc-, hanem a támvillán van. A horst link egyik előnye, hogy a váz útja nem korlátozódik, nem keményedik fel a hátulja fékezéskor, mint az összes többi össztelós váznál. Ezért kell brake floating (Konaéknál D.O.P.E. [link]) a DH FR vázakra, hiszen ott fékezéskor is fontos, hogy a teljes rugóút-tartomány rendelkezésre álljon.

    A Giant ezzel ellentétben a Maestro rendszert alkalmazza, ami tulajdonképpen egy módosított VPP (Virtuális forgáspontos rendszer - Virtual Pivot Point) [link]. Kaposi Zoli barátom írt róla egy szösszenetet, ami jól összefoglalja a technológia előnyeit, hátrányit: [link]

    Hátsó felfüggesztési rendszerekről bővebben: [link]

    Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Aktív témák

Hirdetés