Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim-Y
veterán
válasz
PumpkinSeed
üzenetére
W3schools-rol szerintem meg tovabbra sem erdemes tanulni. Korabban meg ennyire sem volt erdemes mint most -> http://www.w3fools.com/
De ezek szerint azota sem lett sokkal jobb. Lehet azota nem tanitanak hulyeseget, de azt legalabb jol sem

Egyreszt a ezeket constructor function-oknek szokas nevezni, masreszt pont a megkulonboztetes vegett nagybetuvel szokas irni, mint mas nyelveknel az osztalyokat. Ugye-ugye w3schools a function person -nal

Szoval azt ajanlom, hogy gyorsan felejtsd el ezt az oldalt mivel vannak nala sokkal jobb oldalak ahonnan tanulni lehetne.
megj: mar csak azert sem jo szerintem a constructor function-t prototype-nak nevezni, mert igy siman osszekeverheto az object inner prototype fieldjevel, amin az egesz prototipusos oroklodes alapszik :/
Új hozzászólás Aktív témák
- Alienware AW3423DW QD-OLED monitor - 2028. 01. 24-ig tartó ALZA jótállás
- PlayStation 4 Slim 1TB
- Precision 5540 15.6" 4K OLED i5-9400H Quadro T1000 16GB 512GB NVMe gar
- Eladó 120-140mm ventillátorok - több féle, több db
- Samsung Galaxy Book 5 360 / Ultra 7 256V / 16GB / 512 SSD / FHD touch OLED / Wifi 7 / dobozos
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3610