Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Ettetek, ittatok?
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz csabyka666 #67543 üzenetére
A többiek majd hozzáteszik az igazi okosságokat, nekem a leömlő repedés és a kormány szervócső tömítettlenség rémlik. Meg persze a rozsda a hátsó íveken.
Az Executive az szerintem full bőr, én még csak olyat láttam. A mustársárga bőr nekem különösen tetszik. Van még ennél a csomagnál xenon, tolótető is.
Szerintem inkább a Fl utánit érdemes, a műszeregységről megismerni.
Gumiról nem tudok mit mondani, én az Accordom gyári mérettel szereltem, hidegen hagy a nagyfelni-peres gumi dolog"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csabyka666 #67543 üzenetére
215/60R16 a legkisebb/legballonosabb gyári méret a dízelnél (benzinesnél 205/60R16).
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz csabyka666 #67547 üzenetére
A magyar utakra T34-est kell lassan választani...
Haverék is voltak hétvégén balcsi környékén GPS elterelte őket... patchwork út, esélye ideje nem volt megfordulni motor fogott egy 19 centi mély - 7 centi széles - 33 centi hosszú lyukat a két sáv összeillesztésénél első kereket megvezette CBR1000 GTK sanszosan (bizt. szerint 500k az 1,5m-os motor valódi piaci értéke... ) neki meg 3x-os lábfej törés.
Mindezt 90-es megengedettnél 60-65 körül. A szép az egészben a közútkezelő védett mert kint volt az úthiba tábla... röhögtünk is srácokkal még örülhet, hogy nem relatív gyorshajtásért őt vágják meg.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz csabyka666 #67546 üzenetére
Nekem 8.gen van i-DTEC, 3,5 éve van meg, de nem sokat mentem vele mert közben kb. 1,5 év kimaradt betegség miatt, addig pihizett a garázsban. Így került bele kb. 32k km. Eddig 3 izzó és egy akksi a mérleg, 223k km futás után. És ez biztos, mert végig márkaszerviz-vezetett könyve van, azaz nem is igazi könyv, hanem online szerviztörténet. De amióta megvettem a CR-Z-t, még kevesebbet van használva
Az Exe-hez jár a xenon, azt nem tudod kiváltani, illetve ki tudod, de minek. Max. annyi lehet még a plusz, hogy nem sima, hanem navis-nagykijelzős fejegység van benne.
Az fl mellett inkább az szól, hogy ilyenkor módosítanak néha elég sokat, lásd a 8.gen Civic sokkal jobb lett a fl után. Talán az Accord kapott jobb leömlőt, ami nem reped meg, de ez nem biztos, valaki biztos megerősít vagy cáfol[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csabyka666 #67546 üzenetére
Nem tudom a dízelre felmegy-e a 15"-os de a fék miatt sztem nem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csabyka666 #67555 üzenetére
Nyaron seperc altt ra izzadsz, telen meg hozzafagysz (ulesfutes erosen ajanlott). En nem szeretem a bort.
#nincsbennetarcsi
-
Kurfürst
csendes tag
válasz csabyka666 #67555 üzenetére
Emberfüggő hogy valaki szereti-e a bőrt. Van aki utálja.
Nekem az a benyomásom hogy természetes anyagként sokkal jobban viselkedik, mintha hamarabb felvenné és utsna megtartaná a saját testhőmérsékleted és szellőzik is, valahogy természetesebbnek hat. Szerintem kényelmesebbek is - vagy keményebbre tömik, vagy a magának az anyagnak is jobb a tartása, nem tudom.
Nyáron szerintem nem vészes, a különféle műszálas szövetekbe sokkal rosszabbul bele lehet izzadni. Télen persze hidegebb, ott az ülésfűtés fázósoknak tényleg ajánlott jellemzően van is). Hűtés nyilván jó ha van, nekem nem igazan hianyzik.
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67555 üzenetére
Nekem nem volt gondom vele nyáron, ha világos színű. Télen ülésfűtés must have.
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67565 üzenetére
Na igen, erre csak tényleg az a megoldás, hogy ülésfűtéssel legalább 3-5 percig előmelegíted (eddig mindegyik autómnál kellett ennyi idő legnagyobb fokozaton, hogy ne érezzem hidegnek 0 fok alatt). Még állófűtést sem segít, hiába fűti fel a levegőt 20-25 fokra, az ülés jéghideg szokott lenni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67567 üzenetére
Szerintem gyújtásnál is bekapcsolt a visszajelző LED több autómnál is, de nem próbáltam ki, hogy fel tudja-e fűteni az ülés az akkumulátor lemerülése nélkül.
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67601 üzenetére
Én itt szoktam nézni, eddig nem találtam hibát az itthon értékesített autók esetén. Viszont külföldről behozottaknál már általában eltérő volt a felszereltségi szintekhez tartozó extralista. Illetve a hirdetésekben is sokszor hibásan van megjelölve a felszereltségi szint a tapasztalataim szerint.
-
félisten
válasz csabyka666 #67604 üzenetére
MY = Model year, tehát 06-os modell.
-
nandow
aktív tag
válasz csabyka666 #67604 üzenetére
A facelift 2006-ban volt, szóval igen, a "My. 06" azt jelenti, hogy FL.
Az Executive felszereltséget onnan ismered fel, ha van napfénytető. Az semmilyen más felszereltséghez nem járt. Egyébként Exe felszereltség létezik bőrös és szövet ülésekkel is (a szövet ritkább).
A xenont kérdezted még korábban, a Magyarországon forgalomba helyezett autók esetében a Sport és az Executive is xenonos. Ahol nincs xenon, az szinte biztos, hogy külföldi. (német autóknál pl a Sport felszereltségnél nem volt xenon). -
nandow
aktív tag
válasz csabyka666 #67607 üzenetére
Dízelnél a félbőr a Sport kivitelnél van.
Csak a tompított xenon, szóval nem bi-xenon a lámpa. Tönkremenetel alatt mit értesz? Izzó? De egyébként nem szokott velük gond lenni, nagy ritkán olvasok olyat, hogy a xenon trafóval lett valami gond. -
nandow
aktív tag
válasz csabyka666 #67609 üzenetére
Dízelnél is és benzinesnél is a Sport felszereltség csak félbőrt tartalmaz.
Dízelnél nem vagyok egészen biztos, hogy az Executive-nál csak full bőr lehet-e. Nekem benzines 2.0 Exe volt, az szövet üléses volt. Szóval a benzinesnél Exe felszereltségnél előfordul a szövet és a full bőr is, dízelnél nem mernék erre megesküdni.Amiket írok, leginkább a hazai piacra igazak, a külföldi felszereltségekben lehetnek azért furcsaságok.
-
tboldi
nagyúr
válasz csabyka666 #67601 üzenetére
Régebben volt a Flickr-en egy Honda brochures nevű fiók, ahol egy csomó korabeli katalógus össze volt gyűjtve, de már úgy tűnik, törlésre került. 🤔
Mindenesetre ha Jazz-t keresne valaki, nekem azok megvannak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csabyka666 #67619 üzenetére
Nincs különbség, a Sport csak egy felszereltségi szintet jelöl, nincs benne semmi sportosítás.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz csabyka666 #67633 üzenetére
Bármit le lehet gyártani
-
veterán
válasz csabyka666 #67633 üzenetére
olcsóbb "fröccsönteni" mint üveggel szórakozni. könnyebb is, balesetkor nem lesz üvegszilánk a környezet meg minden, csak úgy alapjáraton szarabb kb egy fényévvel...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz csabyka666 #67748 üzenetére
"Én H4-eset cseréltem Osram LED-re, és nagyon jó tapasztalataim vannak"
A szembejövőknek is?
"csak a zene van"
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67750 üzenetére
Vetítőlencsés fényszóróban használod, nem?
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67752 üzenetére
Az nem vetítőlencsés lesz. Nálunk is kezd egyre több ilyen régi autóban megjelenni a led sajnos. Sötét, országúti szakaszon iszonyatosan zavaró, mindegy, hogy milyen led az eddigi tapasztalatok alapján. Nekem a fő problémám az, hogy ha még nem is világít direktbe a szemembe (jól be van állítva), olyan nagy területen és olyan nagy erővel fénylik mindkét fényszóró teljes felületén, hogy vakít. Illetve a kialakítás miatt a felső vágása a fénynek nem annyira határozott, így szór is rendesen.
Vetítőlencsés fényszóró esetén nincs ilyen gond. Ott viszonylag kis felületről lép ki a fény és általában eléggé vágva is van a fénycsóva teteje.
Csak egy kérdés; a foncsor állapotát ellenőrizted? Rendben volt a tükrös réteg rajta?
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67754 üzenetére
Én sem villantok rá ezekre az autókra, feleslegesen nem zavarom őket (nagyobb lehet a baj), illetve úgysem fog tudni semmit sem tenni ellenne ott helyben. Annyira nem zavaró, mint egy távolsági, de azért el tudnak vakítani valamennyire.
-
nagyúr
válasz csabyka666 #67756 üzenetére
Én sem villogok, felesleges. Úgy sem veszi észre magát, nem fogja érteni mit villogok
-
Aladdin
aktív tag
válasz csabyka666 #67750 üzenetére
Nem, nem dolt meg. Nem veletlenul tiltott. Az Osram, amit kihozott LED-et, amit Nemetorszagban elfogadnak, ott is par autoba legalis, evre, tipusra van legalizalva.
Nalad ezer szazalek, hogy tobb a szort feny a megengedettnel. Az is teveszme, hogy projektor moge nyugodtan mehet a LED. Nem, nem mehet. Tukorbol megmondom, hogy melyik halogenes projektor van LED-esitve. A 7 gen Accord egyebkent nem canbusos.[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
aktív tag
válasz csabyka666 #67764 üzenetére
Úgy tudom sima kapcsoló plusz relé...
-
félisten
válasz csabyka666 #67764 üzenetére
Nem vettek ki mert a kutya nem nézi, inkább örülnek, hogy világít valamid.
-
Mersant_le
csendes tag
válasz csabyka666 #67768 üzenetére
nem veletlenul irja az osram is, hogy kozuti forgalomban nem hasznalhato. szoktam talalkozni ilyen ledes csodakkal az utakon, es roppant zavaro, borus, esos napon kulonosen!
[ Szerkesztve ]
-
Mersant_le
csendes tag
válasz csabyka666 #67773 üzenetére
a 25 ezres osram is szabalytalan kozuton! innentol nincs min vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz csabyka666 #67778 üzenetére
Az a baj Te nem érted. Ha ezt tényleg lehetne jól alkalmazni, szabályosan beállítani akkor engedélyezve lenne.
De nem lehet sajnos vagy olyan átalakítás során ami GTK lenne (lásd mennyi elvárás van új autóknál is, hogy megfelelő LED legyen a tompított, stb).
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67798 üzenetére
Használatiban szerintem részletesen le van írva, de röviden;
OFF > Lekapcsol mindent
AC > Klímakompresszor "engedélyezés"
DUAL > vagy 2 külön hőmérsékletű zóna van, vagy az utasoldali hőmérsékletet is a vezetőoldali hőmérséklethez igazítja
AUTO > Automatikus történik minden a beállított hőmérsékletekhez (ventilátor fokozat, befújási irány, klíma, esetleg még a belső levegő keringetés is)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz csabyka666 #67798 üzenetére
Szia! Van az AC gomb, az kapcsolja ki-be a klímát. A klíma akkor van bekapcsolva (vagy engedélyezve), ha vagy nem ír semmit vagy azt írja hogy AC ON. Csak akkor nem megy a klíma, ha kifejezetten írja hogy AC OFF.
A DUAL az a 2 zónás klímát kapcsolja be, csak bekapcsolt klímával megy a DUAL mód és ilyenkor külön lehet szabályozni a bal és a jobb térfélen a hőmérsékletet a 2 külön kapcsolóval.
Az AUTO funkció bekapcsolja a klímát és automatikusan beállítja a kívánt hőmérsékletet. Ha kell fűt, ha kell hűt. Ventit is szabályozza automatikusan.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz csabyka666 #67802 üzenetére
Ha be van nyomva a klíma, teljesen természetes, hogy kapcsolgat a kompresszor, ezzel időnként megemeli a fordulatszámot. A lakásban a hűtő sem megy folyamatosan.
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67802 üzenetére
Nem inverteres, hanem on-offos a klímakompresszor, szóval teljesen természetes a ki-be kapcsolgatás. Ha az AC-t kinyomod, akkor viszont egyáltalán nem fog bekapcsolni.
-
nagyúr
válasz csabyka666 #67805 üzenetére
AC OFF mellett nem mehet a klimakompresszor. Ha megis, akkor valami meg lett mokolva. Muter kocsijaban is ki lett kotve a belso levego keringetes pl., barhogy allitod a kapcsolojat fixen a kulso levego jon be.
-
BlacKSouL
addikt
válasz csabyka666 #67805 üzenetére
A kompresszor is kapcsolgat vagy csak a ventilátor? A ventilátor kapcsolgathat klíma nélkül is, melegben vagy dugóban.
Nézd meg hogy hideg motornál ac off esetén is kapcsolgat? Nyisd ki a motorháztetőt, keresd meg a klímakompresszort, és nézd meg hogy behúz-e. [kép] ilyesmit keress, és figyeld, hogy a külső fele forog-e (mármint az a közbenső "gyűrű" a szíjtárcsa és az oldalról megcsavarozott kuplung között), vagy időnként kis csattanással összezár és elkezd forogni. Normál esetben nem kapcsolhatna, maximum csak a hűtőventi.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67809 üzenetére
AUTO esetén a beállított hőfokra fűti/hűti az autót (tehát nem a befújt levegő hőmérséklete lesz annyi). Ha tippelnem kéne, akkor a vezető oldali zóna hőmérője valahol a kormányoszlop környékén, az utasoldali zóna érzékelője pedig a klímapanel körül van. Ezen kívül szokott lenni még a szélvédő tövében, kb. középtájon egy napfényérzékelő is, aminek a bemeneti jelét szintén használja a klíma a szabályozáshoz.
Ha a klímára nem írja, hogy "OFF", akkor automatán van szerintem.
A hőfok állításnál csak akkor változik mindkettő egyszerre, ha a DUAL nincs bekapcsolva és a vezető oldalit tekerészed, nem? Utasoldali hőfokszabályzó tekerésekor csak az utasoldali hőmérséklet kéne változzon.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz csabyka666 #67809 üzenetére
Ha AC felirat nincs, akkor ő dönti el kell-e használnia a kompresszort, a körülmények és a beállított hőfok függvényében.
Ha AC Off, akkor elvileg soha nem kéne beindulni a kompresszornak.
Ha AC On, akkor elvileg folyamatos üzemben (de üzemszerűen kapcsolgatva) mennie kell a kompresszornak. Kivéve ha a fagyvédelem letilt.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67814 üzenetére
Nem értem, hogy minek kéne kikapcsolnod? Beállítod a hőfokot, beteszed AUTOra és többet nem kell hozzányúlni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csabyka666 #67814 üzenetére
Igen mindig neked kell kikapcsolnod külön minden egyes indítás után. Az alapértelmezett az hogy megy.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz csabyka666 #67819 üzenetére
Igen ő dönti el. Ezt tudod fixen bekapcsoltra vagy fixen kikapcsoltra változtatni. Én pl utálom ha megy a klíma ha nincs 30+ fok kint mert huzatos és állandóan lefagyasztja a lábam... de biztos csak én vagyok ilyen ne bánts virág.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz csabyka666 #67819 üzenetére
1) Ha leállításkor ment a klíma, beindításkor ugyanott "folytatja".
2) Ha Offal teljesen kikapcsolod, utána bármelyik gomb megnyomásakor, vagy a ventilátor fel-le állításával kapcsolod be, a kompresszor magát automatikusra állítja, eldönti hogy menjen-e a kompresszor, de 99% hogy menni fog. Ilyenkor semmit nem ír ki az AC-ről, vagyis ő szabályozza, dönti el. Amit nem látsz a kijelzőn, azt az automata fogja irányítani. Hőfokon kívül mindent tud szabályozni, az a full auto, ezt ekkor ki is írja: "AUTO"A hőfokot mindig te szabályzod, ő azt sosem, ez az alap. (Kivéve a szélvédő szárítás gombot benyomva)
Tehát ennyiféle beállítási verzió létezik: (ez a civicé, de a logika ugyanez):
1) full auto, mindent ő szabályoz, kompresszort eldönti, de 99% hogy megy: 2) ventilátort te szabályzod, a többit ő, a kompresszort eldönti de 99% hogy megy: 3) fújás irányt te szabályzod, a többit ő, a kompresszort eldönti de 99% hogy megy: 4) ventilátort és fújásirányt is te szabályzod, a kompresszort ő eldönti de 99% hogy megy: 5) a kompresszort te állandóra bekapcsolod, tehát megy, minden mást ő szabályoz: 6) itt mindent te szabályzol, a kompresszort állandóra kapcsoltad: 7) a kompresszort kikapcsoltad, nem megy, a ventit te szabályzod, az irányt ő: 8) full manuál, mindent te szabályzol, a kompresszort kikapcsoltad, nem megy:
A civic esetében én a legutolsón látható állapotban mindig kinyomom offal mikor megállok, indulás után a ventilátor tekerőn egyet pöccintek, közben hüvelykujj az AC gombot megnyomja, így tutira egyből ki is kapcsolom a kompresszort.A szélvédő párátlanítás benyomásakor átkapcsol velső keringetésre, maxra nyomja a ventilátort is és a hőfokot is, és a szélvédőre irányít. Újra megnyomva visszaáll a megelőző állapot(asszem)
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabyka666 #67822 üzenetére
Miért akarod kikapcsolni? Miért baj, ha megy? Nem lesz ettől különösebb baja. Normálisan temperál, szárítja a levegőt (így ősszel, kifejezetten hasznos párásodás ellen).
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz csabyka666 #67822 üzenetére
Nyugati/amerikai stílusú vezérlés, eu stílusra bővítve.
Az amcsi módszer, hogy van egy ki-, egy bekapcsoló, meg egy hőfokszabályzó. Semmi más. Úgyse használják. Vásárláskor bekapcsolják, 19 fokra teszik, eladásig úgy van.
Ezt imitálja ez a vezérlő is. Hogy semmi dolgod ne legyen, megmondod hogy 21 fok, és kész. De a japó dettó, mindenhol minden klimatizált kint is.
Tehát ezekhez az alap hogy megy a kompresszor, minek kapcsolnád ki alapon.Ha nem nyomod ki offal a klímát kompletten, csak leállítod a motort, akkor motorindításkor nem fog beindulni, vagyis ha a 8-as állapotot hagyod, akkor motorinduláskor a 8-as állapot is fog bekapcsolni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz csabyka666 #67826 üzenetére
De mi a tökömnek állítod legalacsonyabbra a hőfokot?
Beállítod 24 fokra.
Nyomsz egy AUTO-t, akkor ő fogja ki/be kapcsolgatni a kompresszort, annak fv-ében hogy legoptimálisabban hogy tudja előállítani a 24 fokot.
Ha benyomod hogy AC ON, akkor be lesz kapcsolva mindenképp a kompresszor és az által próbálja meg előállítani a 24 fokot.
Ha AC OFF, akkor meg kompresszor nélkül próbálkozik a 24 fok beállításával.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz csabyka666 #67828 üzenetére
Leírtam hogyan működik. Ha beálíltod 16 fokra + AC ON, akkor bekapcsolja a klíma kompresszort és huggyá fagyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz csabyka666 #67830 üzenetére
Ha AC OFF, akkor nem fogja bekapcsolni soha a kompresszort.
Ilyen dugulásom még nem volt, ebben sajnos nem tudok segíteni.
-
BlacKSouL
addikt
válasz csabyka666 #67830 üzenetére
Megy a motor. Beállítod így: [link] a hőfok mindegy. Így hagyod. Motort leállítod, kiveszed a kulcsot.
Másnap reggel ráadod a gyújtást, ugyanezt fogod látni. Beindítod a motort, marad ugyanez a beállítás. Így nem kell mindig leállítanod, mert ha a klímaberendezést külön nem kapcsolod ki, akkor megőrzi a gyújtás levételekor lévő állapotot.Ha meg bárhogy máshogy nyomkodod, és nem akarod hogy menjen a kompresszor, akkor offold ki Ac offra és nem fog menni
Rágódhatsz még évekig a miérteken, de inkább fogadd el hogy így programozták, de van rá megoldás és tanuld meg kikapcsolni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
félisten
válasz csabyka666 #67887 üzenetére
Azert 50nel ennyi csalas elege sok, ha gyartoi meretu fenin es gumin vagy? Nalam bo 100-110ig semmit, afolott is minimalisat csal, 145 ora valos 140 asszem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen monitort vegyek?
- Háztartási gépek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Call of Duty: Black Ops 6
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest