Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mgoogyi

    senior tag

    válasz Qru #45298 üzenetére

    Én ezért egy szervízre sem haragudnék emiatt. A legtöbb szervíznek megvannak a berögzült megszokott dolgaik, sok helyen a 10w40 mindenbe téma megy. De mivel gyakorlatilag minden évben napokat töltök azzal, hogy mi legyen a köv motorolajam, így mindig én viszem a cuccot. A bejáratott szervizem meg sosem problémázott ezen. Csak hát a legtöbb ügyfél feltehetőleg leszarja, hogy mit raknak a kocsiba.

    Hát nekem gyári lpg volt, előre felkészültem arra, hogy hogyan lesz szervizelve. Szerbiában, Szegedtől 50 km-re ugyanis van egy fickó, aki ezzel foglalkozik. Egyetlen xenonos szövetüléses gyári lps-s kombi lega volt eladó 2013 áprilisban az utsó szép szériából(2007-2008) egy nőtől és én marha megvettem. Aztán elvertem rá 600k-t egy év alatt(2 szett gumi, lendkerék, fékek, gázinjektorok, stb stb...), 3-4 kört voltam Szerbiában vele, aztán szeptemberben elkezdett sokszor rángatni 2000-es fordulat körül. Mondjuk addigra pont elegem volt a szervízeléséből, mert minden komolyabb dolog miatt vagy Pestre kellett vigyem vagy Szerbiába. (Akkor rájöttem, hogy hiába volt az álmom ez a kocsi és milyen jó vezetni, de nem akarok a tulaja lenni és elkezdtem hirdetni.)
    Próbáltam a helyi szervízekben megoldatni a dolgot, a megszokott szervízben már mondták a 3. kör után, hogy menjek inkább fel megint, mert nem találják a hibát. December elején irány Pest, a Seibiko egy nap alatt megtalálta, hogy szelephézag a gond. Pikkpakk megcsinálták, végre hibátlan volt a kocsi, gondoltam tankolok egy kis lpg-t, de nem ment, hanem folyt szét mindenhova. Fasza... Megint helyi szervízek, senki nem tudott vele mit kezdeni. Ott már kezdett elgurulni a gyógyszer.. szerencsére lett vevő januárban és örültem, hogy el tudtam adni annyiért, mint amennyiért vettem... (Ha Pesten laktam volna közel a Seibikohoz, akkor megtartottam volna.)

Új hozzászólás Aktív témák