Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz coco2 #99285 üzenetére

    Az összefoglalóban vannak boltok, az emailes és telefonos ügyfélszolgálatokkal nekem laikusként nincsenek pozitív tapasztalataim, egyszerűen a távoli technikai segítség nyújtáshoz nincs meg manapság a szakmai tudás sok helyen, sok időszakban.
    De szerintem ha kikeresel onnan valami közeli boltot és beviszed a breadboardodat akkor tudnak segíteni, vagy további útbaigazítást adni hogy melyik másik boltban lehet olyan személy aki még ért is ahhoz amit árul.
    Egyszerűen aki ért hozzá az csinálja, kevesen mennek tanítani, még kevesebben mennek ügyfélszolgálatosnak...nincs pénz benne.

    A kérdésedre hogy itt eddig miért nem kaptál konkrét linket:
    én már megtanultam hogy amikor szembejön egy elektronikai kérdés amire nem találok 3 óra alatt youtube választ, hiába gondoltam azt hogy " ez olyan alapvető probléma hogy biztos mindenkit érint, biztos a forumon 2 perc alatt valaki ad majd választ" rengetegszer kiderül hogy mégsem érint mindenkit és hogy valójában vagy az én alkatrészemel van gyártási eltérés, ami másokat eleve nem érint, vagy tényleg senki sincs épp forum közelben a 20-30 emberből akik tudnának segíteni...

    Értem hogy frusztráló, de sajna ez van, elmúlt már 2006 amikor minden forumban voltak olyan emberek akik tényleg mindenre ráláttak és segítőkészen mindenre tudtak felelni, általában az ilyen embereket manapság vagy elkergették a forumokról, vagy nyögdíjba mentek és kertben süttetik a hasukat... :D
    Kihalnak a szakmai forumok...

Új hozzászólás Aktív témák