Helló, valakinek megvan ez a könyv? Ha igen, kifejtené, hogy mikről is ír pontosan? Nagyon érdekelne..
I am having fun staying poor.
Helló, valakinek megvan ez a könyv? Ha igen, kifejtené, hogy mikről is ír pontosan? Nagyon érdekelne..
I am having fun staying poor.
http://www.computerbooks.hu/3D%20j%E1t%E9k/index.htm
Egyébként pedig elmélet és kódhegyek minden mennyiségben
Minden ami LEGO RC - racingbrick.com
Köszi, pont erre voltam kiváncsi...
I am having fun staying poor.
Tényleg, valakinek van VC++ legalább 6.0 verziója?
I am having fun staying poor.
Felhoznám ezer éves topicomat...
Tehát. A téma még mindig hihetetlenül érdekel. Ami változás azóta bekövetkezett rajtam, az az, hogy mostmár C-ben ki merem jelenteni, hogy van némi rutinom, meg C++ se tűnik már egy felfoghatatlan bonyolultságú dolognak, s az érdekelne, hogy egy játékfejlesztési project hogy is megy? Illetve hogy felhasználnak-e a programozók(akik dx-es játékokat írnak) pl.:MS DX9 SDK-t, meg hasonló eszközöket, egyáltalán mit hogy csinálnak?
Tudom, hogy még van bőven hová fejlődnöm, de azért úgy érzem, hogy az egyetem kellően rá fog kényszeríteni, hogy igenis megtanuljak a programozáshoz köthető dolgokat.
I am having fun staying poor.
pfff... Felhozom megint.
I am having fun staying poor.
Mai első up...
I am having fun staying poor.
Mai második..
I am having fun staying poor.
A topik alapján nem egészen jött le, hogy milyen téma érdekelne téged. Maga a 3d eléggé tág fogalom, a játékfejlesztési koncepciók megint egy, és megint egy külön téma a 3d-s apik programozása (DirectX, OpenGL). Én egy kicsit foglalkoztam OpenGL-lel, DirectX-szel szinte semennyire. Egyébként figyelmedbe ajánlom a prog.hu hasonló témájú topikjait.
[Szerkesztve]
Köszi, már több, mint a semmi. A célom pedig az lenne, hogy 3d-s játék fejlesztése. Tudom, hogy ez ugyebár nem egy olyan dolog, amit egy ember szokott csinálni, de milyen irányba kellene fejlődnöm vajon tovább. Majd szétnézek amúgy a prog.hu-n is.
I am having fun staying poor.
Nagyon jó a topic-címben említett könyv! Ha valaki 3D programozásban érdeklődik, szinte kötelező (ha mást nem jól mutat a könyvespolcon). Az elmélet része nagyon jó, főleg ha nem tudsz jól angolul és inkább magyarul olvasnál a témáról.
Viszont nagyon kezdőknek nem ajánlott, inkább a matek háttérre és elméletre megy rá, de pl ott van egy rakás kód is a cd-n hozzá.
Ha szeretnél ismerkedni a játékfejlesztéssel, nézd meg pl a jatekfejlesztes.hu -t.
Ha c++ -al kb okés vagy, és szeretnél 3D-t tanulni (és nem feltétlenül az MS sötét oldalán), akkor csekkold pl ezt:
http://nehe.gamedev.net/
Azon belül is nagyon jó az OpenGL tutorial sorozat!
Köszi szépen! Amúgy azóta megtudtam, hogy nekem ezt a könyvet később nemhogy lehet, hanem a suliban kötelező is lesz használnom, egy igen keményen szopatós tárgy keretein belül, de lehet megveszem már a nyárra...
A játékfejlsztés.hu oldalból csak a fenti csík jön be...
[Szerkesztve]
I am having fun staying poor.
Hát igen, sajna rossz a freeweb. Valamit karbantartanak, most már legalább a főoldaluk bejön. Egyébként ott ne számíts sokra, leginkább teljesen kezdők vannak (és főleg különféle Basicek-et nyomnak), de azért akad egy pár C++ & 3D ágon ügyködő ember is. Meg van ''garázsfejlesztők'' rész, ahova beküldheted a munkádat, illetve ha szerencséd van összeszedhetsz pár hasonló cipőben járó embert ha esetleg csapatban szeretnél dolgozni.
Most jött el az időpont, amikor tényleg megvettem a könyvet, mert most úgyse nagyon tudok mit csinálni éppen magammal egy ideig, nameg jövő félévben lesz a tantárgy, amihez kell.
I am having fun staying poor.
El is jött a tárgyból a zh, hát, tuti 0 pont. Az érdekelne, hogy van valahol valami jó tutorial, ahol egyrészt vannak jól elmagyarázott elméleti dolgok, és/vagy c++ os implementálásuk is? Pl.: Beziér, Nubs, Nurbs, Phong-blinn, lokális illumináció, ray-tracing, stb...
De már eleve az egyszerűbb transzformációkról is jó lenne valami, meg projektív geometriáról.
Kössz. Gugli baráttól is kérdezek egyébként mindjárt, csak ha van valami ilyen ami kiemelten ajánlott, az érdekelne. Kösz.
I am having fun staying poor.
Asszem sejtem melyik egyetem melyik tárgyáról volt szó Ha jól emlékszem én is abban a félévben hallgattam...