Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Drizzt


Drizzt
nagyúr

Helló, valakinek megvan ez a könyv? Ha igen, kifejtené, hogy mikről is ír pontosan? Nagyon érdekelne..

I am having fun staying poor.

(#2) kbalage2 válasza Drizzt (#1) üzenetére


kbalage2
aktív tag

http://www.computerbooks.hu/3D%20j%E1t%E9k/index.htm
Egyébként pedig elmélet és kódhegyek minden mennyiségben :D

Minden ami LEGO RC - racingbrick.com

(#3) Drizzt válasza kbalage2 (#2) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Köszi, pont erre voltam kiváncsi...

I am having fun staying poor.

(#4) Drizzt


Drizzt
nagyúr

Tényleg, valakinek van VC++ legalább 6.0 verziója?

I am having fun staying poor.

(#5) Drizzt


Drizzt
nagyúr

up

I am having fun staying poor.

(#6) Drizzt


Drizzt
nagyúr

Felhoznám ezer éves topicomat... :D

Tehát. A téma még mindig hihetetlenül érdekel. Ami változás azóta bekövetkezett rajtam, az az, hogy mostmár C-ben ki merem jelenteni, hogy van némi rutinom, meg C++ se tűnik már egy felfoghatatlan bonyolultságú dolognak, s az érdekelne, hogy egy játékfejlesztési project hogy is megy? Illetve hogy felhasználnak-e a programozók(akik dx-es játékokat írnak) pl.:MS DX9 SDK-t, meg hasonló eszközöket, egyáltalán mit hogy csinálnak?
Tudom, hogy még van bőven hová fejlődnöm, de azért úgy érzem, hogy az egyetem kellően rá fog kényszeríteni, hogy igenis megtanuljak a programozáshoz köthető dolgokat.

I am having fun staying poor.

(#7) Drizzt


Drizzt
nagyúr

pfff... Felhozom megint. :DD

I am having fun staying poor.

(#8) Drizzt válasza Drizzt (#7) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Mai első up...

I am having fun staying poor.

(#9) Drizzt válasza Drizzt (#8) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Mai második..

I am having fun staying poor.

(#10) faster


faster
nagyúr

A topik alapján nem egészen jött le, hogy milyen téma érdekelne téged. Maga a 3d eléggé tág fogalom, a játékfejlesztési koncepciók megint egy, és megint egy külön téma a 3d-s apik programozása (DirectX, OpenGL). Én egy kicsit foglalkoztam OpenGL-lel, DirectX-szel szinte semennyire. Egyébként figyelmedbe ajánlom a prog.hu hasonló témájú topikjait.

[Szerkesztve]

(#11) Drizzt válasza faster (#10) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Köszi, már több, mint a semmi. A célom pedig az lenne, hogy 3d-s játék fejlesztése. Tudom, hogy ez ugyebár nem egy olyan dolog, amit egy ember szokott csinálni, de milyen irányba kellene fejlődnöm vajon tovább. Majd szétnézek amúgy a prog.hu-n is.

I am having fun staying poor.

(#12) HThomas válasza Drizzt (#11) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

Nagyon jó a topic-címben említett könyv! Ha valaki 3D programozásban érdeklődik, szinte kötelező (ha mást nem jól mutat a könyvespolcon). Az elmélet része nagyon jó, főleg ha nem tudsz jól angolul és inkább magyarul olvasnál a témáról.
Viszont nagyon kezdőknek nem ajánlott, inkább a matek háttérre és elméletre megy rá, de pl ott van egy rakás kód is a cd-n hozzá.

Ha szeretnél ismerkedni a játékfejlesztéssel, nézd meg pl a jatekfejlesztes.hu -t.
Ha c++ -al kb okés vagy, és szeretnél 3D-t tanulni (és nem feltétlenül az MS sötét oldalán), akkor csekkold pl ezt:
http://nehe.gamedev.net/
Azon belül is nagyon jó az OpenGL tutorial sorozat!

(#13) Drizzt válasza HThomas (#12) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Köszi szépen! Amúgy azóta megtudtam, hogy nekem ezt a könyvet később nemhogy lehet, hanem a suliban kötelező is lesz használnom, egy igen keményen szopatós tárgy keretein belül, de lehet megveszem már a nyárra...

A játékfejlsztés.hu oldalból csak a fenti csík jön be... :F

[Szerkesztve]

I am having fun staying poor.

(#14) HThomas válasza Drizzt (#13) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

Hát igen, sajna rossz a freeweb. Valamit karbantartanak, most már legalább a főoldaluk bejön. Egyébként ott ne számíts sokra, leginkább teljesen kezdők vannak (és főleg különféle Basicek-et nyomnak), de azért akad egy pár C++ & 3D ágon ügyködő ember is. Meg van ''garázsfejlesztők'' rész, ahova beküldheted a munkádat, illetve ha szerencséd van összeszedhetsz pár hasonló cipőben járó embert ha esetleg csapatban szeretnél dolgozni.

(#15) Drizzt válasza Drizzt (#13) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Most jött el az időpont, amikor tényleg megvettem a könyvet, mert most úgyse nagyon tudok mit csinálni éppen magammal egy ideig, nameg jövő félévben lesz a tantárgy, amihez kell.

I am having fun staying poor.

(#16) Drizzt válasza Drizzt (#15) üzenetére


Drizzt
nagyúr

El is jött a tárgyból a zh, hát, tuti 0 pont. Az érdekelne, hogy van valahol valami jó tutorial, ahol egyrészt vannak jól elmagyarázott elméleti dolgok, és/vagy c++ os implementálásuk is? Pl.: Beziér, Nubs, Nurbs, Phong-blinn, lokális illumináció, ray-tracing, stb...
De már eleve az egyszerűbb transzformációkról is jó lenne valami, meg projektív geometriáról.
Kössz. Gugli baráttól is kérdezek egyébként mindjárt, csak ha van valami ilyen ami kiemelten ajánlott, az érdekelne. Kösz.

I am having fun staying poor.

(#17) HThomas válasza Drizzt (#16) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

Asszem sejtem melyik egyetem melyik tárgyáról volt szó :) Ha jól emlékszem én is abban a félévben hallgattam...

(#18) Drizzt válasza HThomas (#17) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Jól sejted. Valahol raytracing, vagy hasonló topikban mintha írogattunk volna. :D

I am having fun staying poor.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.