Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hiányzik a gamer érzés
- Mi történik egy netes csalás után?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- LDNIO A6140C 140W GaN Super Fast Desktop Charger
- Szólánc.
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- E91 blog 2. rész
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stalker76
csendes tag
válasz luciferc #1909 üzenetére
A vevők megkövetelik a hosszú garidőt, de most ezt hagyjuk.
És vedd már észre, hogy a kereskedő csak elad. Nem ő gyárt!!! Innentől kezdve a garanciát a kereskedőn keresztül a gyártónál, vagy annak szakszervízénél lehet érvényesíteni. Amúgy mi a különbség az áru, és pl egy szolgáltatás között? Semmi, hiszen a vevők egy igényre fizették ki az összeget. Megkapták, jó, elromlott, nem jó. Cél az eredeti állapot helyreállítása, mármint ez amennyire lehetséges. Ha nem tudja cserélni a cucot, de felajánl egy másikat, részemről csak a kötözködők nem fogadják el. Talán ezért is állnak a békéltető testületek felsőfokú végzettségűekből? Bár egyértelmű lehet, hogy felcsillan egy pénzügyi lehetőség. Magyar ember szeret potyázni. Meg keresztbe tenni a másiknak.
Az ellátó csatorna sok lépcsőből áll. Ezért lehetetlen a 3 napon belül megmondom dolgot betartani, illetve a 15 napon belüli megoldásra mindenki törekszik, nem alapból az a rosszindulatú bunkóság van, amit te vagy ti feltételeztek.
Ne vásároljon a bolt az adott nagykertől? Megveszi a cuccot a vevő a szomszéd sarki fűszerestől, ugyanattól a nagykertől és gyártótól. Vay a nagyker által fentartott webáruháztól.
És ha erősíteni akarjuk a gyártói felelősséget, akkor arra csak egy infó: A nagyobb disztribek éves forgama 5-10milliárd. Az 20-40 millió euró. És ez egy cég, sok partnerből eredő bevétele. Nudli. A magyar cégeket, a magyar gazdaságot röhögve kifizeti a nyugati tőke, farzsebből. Bizonyos cuccokat azért nem lehet beszerezni itthon, mert hála egy viselkedéskultúrának kivonult innen a gyártó. Nesze neked, magyarság igénye!!!
De legyen. azonban ha a vevői társadalom is ennyire igényli a hosszú garanciát, az olcsó árat, a magyar nyelvű leírást, a seggnyalást, és egyebeket, akkor azért az olcsó pénzért kapja meg azt, amit érdemel. A jelen levők úgyis mind úgy vásárolnak, hogy hajlandóak több pénzt kifizetni a korrekt garizásért, a jó kapcsolatért, a hosszú garanciáért.
Nem érdekel. Tudom, hogy nem lehet meggyőzni se téged, se az itt fórumozók 90%-át. Azonban az tény, hogy ti nem dolgoztatok sosem eladóként, szervizesként. Könnyű úgy a vizes lepedőt ráhúzni másokra, hogy fogalmad nincs az egészről. Csinálj egy üzletet! Ilyen korrekt viselkedés mellett tuti befutó leszel! Én úgy 16 éve foglalkozom ezzel. Egy kis tapasztalat már rámragadt.
És tudod, az hogy anyáztok a boltokra, az szép és jó, de mi eredménye lesz? Ez nem a fogyasztók felvilágosítása, mert csak leírod a törvényeket, a hivatkozásokat, stb. Itt vannak egyáltalán az eladók? Bakke, ez tisztára a mai politikia színjáték. Összegyűlik egy tömeg, és a másikat fikázza.
Most megyek két hétre szabira. Majd benézek...Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest