Szia! Én úgy tudom nem a végére kell beillesztened! Hanem így:
<camera1 index="7|0" rotatable="true" rotateNode="7" limit="true" useWorldXZRotation="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0.05" transMin="7" transMax="60" />
A limit true után! Én is itt kaptam az információt és bejött!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Wildgreen
aktív tag
Wildgreen
aktív tag
Home vagy az End gomb??
Pist@bácsi
őstag
A warning -nak nincs köze a billegéshez az konvertálási hiba
Meg kell keresni az xml -ben az <attacherJoints> bejegyzés alatt a bottomArm -hoz trtozó indexet
ezután az i3d -t editorban megnyitva a fenti indexhez tartozó translation X, Y, Z értékeket nullára kell állítani.
A billegésre már válaszoltak, annyi kiegészítés, hogy nem biztos, hogy a camera1 -hez kell beszúrni, meg kell nézni melyik a külső kamera és oda. Néhány mod -nál fel van cserélve és a camera1 a belső. Ezt legegyszerűbben onnan tudod megállapítani, hogy ha játék közben a gépre váltasz akkor melyik kamera jön be.
Vagy még jobb a hibás modokat egyszerűen kidobni. Van sok hibátlan.
Aki úgy tölt fel egy modot, hogy nem vette a fáradtságot az ilyen hiba kijavítására az nem sok gondot fordított rá, és ott általában a tömeg/nyomaték/gyorsulás/kezelhetőség sem az igazi.
Hozzátéve persze, hogy a billegés nem hiba, a belső kameránál az a jó beállítás, csak sokan első kamerának a belső nézetet állítják be, de nem figyelnek a többi részletre.
Amúgy elég idegesítő ha vált az ember a gépek között és hol külső hol belső kamera jön be de ez csak magánvélemény.
[ Szerkesztve ]
gabitó
tag
Szia! Azt hol tudom beállítani, hogy ne belső kamera nézet legyen hanem külső?
Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640
zsolesz0803
tag
Heló a gép xml-ben megkeresed azt a sorokat hogy
<camera1 index és
<camera2 index itt a számokat fecseréled az 1 helyére a 2-est írod és fordítva
ezt én is itt hallottam, idáig működött minden gépnél egyedül ezeket a John Deere gépeket nem tudtam átírni [link] mert ha meg akarom venni lefagy a játék többinél nem volt vele gond!
gabitó
tag
Köszönöm megnézem
Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640
gabitó
tag
Nem jött be! Eltűnt a traktor
Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640
zsolesz0803
tag
akkor írd vissza a számot és visszaáll minden, hátha valaki tud jobb megoldást
[ Szerkesztve ]
Pist@bácsi
őstag
de jó volt amit zsolesz0803 írt, csak lehet, hogy közben elrontottál valamit
nézd meg figyelmesen a sorokat
<camera1 a végén van egy end tag is </camera1> itt meg kell egyezni a számnak az elején lévővel
<camera2 itt általában nincs
ha ez stimmel akkor nézd meg a log.txt -t mit ír, lehet, hogy egy karakter hiányzik az is elég, hogy ne töltse be
(#6011) zsolesz0803 válasza Pist@bácsi (#6010) üzenetére
zsolesz0803
tag
meglepődtem én is mert nekem működött
djj131
csendes tag
Sziasztok tud valaki olyan módot küldeni ,hogy a kombányok egymást követve arassanak. Írjátok már le ,hogy kell feltelepíteni , és , hogy a pályára egy sárfoltot, hogy lehet felrakni?
gabitó
tag
Nekem ezek a sorok vannak benne:
<cameras count="2">
<camera2 index="1|0" rotatable="true" rotateNode="1" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="80" >
<raycastNode index="0>4|0"/>
<raycastNode index="0>4|1"/>
</camera2>
<camera1 index="2|0|0|0|0|0" rotatable="true" rotateNode="2|0|0|0|0" limit="true" rotMinX="-0.9" rotMaxX="0.7" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
<realisticIndoorCam directionPart="2|0|0" />
<internalCamera index="2|0|0|0|0|0" />
Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640
pokers
senior tag
A Home gomb a nyerő!
Pist@bácsi
őstag
ez az eredeti vagy ez az amivel már nem jelenik meg? itt a camera1 a belső
amúgy van benne realistic indoor cam is ami szvsz felesleges "extra" lehet, hogy az zavarodik meg ha átírod bár ez csak tipp
mit írt a log.txt amikor nem töltötte be?
vagy ha nagyon nem boldogulsz linkeld be melyik mod az és akkor valaki majd megnézi mi a gondja
zsolesz0803
tag
én ezt használom [link] 3 kombájnhoz vagy géphez tudod használni, én kettővel használom igazából annyival tökéletes mert a harmadik van hogy eltéved, ezzel csak annyit kell csinálni hogy beteszed a mods mappába, a numpad 0 -val előhívod és a felső + jellel beállítod hogy hány géped van az alsó + - jellel én nem szoktam foglalkozni csak pontosan kell beállítani a gépeket egymás után a többit ők rendezik! Van más mod is úgy keresd hogy Auto combine ha ez nem tetszik!
[ Szerkesztve ]
gabitó
tag
erről a JD-ről lenne szó
[ Szerkesztve ]
Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640
djj131
csendes tag
Köszi ZSOLESZ0803 tökéletesen működik.
Pist@bácsi
őstag
semmi extra, ha úgy csináltad, ahogy leírtuk akkor működnie kell
ha nem megy, akkor egyszerűen az alábbit másold be az xml -be a meglévő bejegyzés helyére
! fontos, hogy helyette és ne legyen meg kétszer a <cameras bejegyzés
figyeld meg, hogy van egy kezdő és egy lezáró tag ezeket vastagon kiemeltem neked, ezt keresd az xml- ben és az egészet írd felül ezzel:
<cameras count="2">
<camera1 index="1|0" rotatable="true" rotateNode="1" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="80" useWorldXZRotation="true" >
<raycastNode index="0>4|0"/>
<raycastNode index="0>4|1"/>
</camera1>
<camera2 index="2|0|0|0|0|0" rotatable="true" rotateNode="2|0|0|0|0" limit="true" rotMinX="-0.9" rotMaxX="0.7" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
tehát amit linkeltél abból az utolsó két sor irreleváns az maradjon úgy ahogy van
<realisticIndoorCam directionPart="2|0|0" />
<internalCamera index="2|0|0|0|0|0" />
hozzáadtam a külső kamera billegést megszüntető bejegyzést is, mert az sokakat idegesít
ki is próbáltam, működik, ahogy kell
[ Szerkesztve ]
djj131
csendes tag
Tud valaki valahol olyan fűkaszát amelyikre lehet alkalmazottat felvenni.
gabitó
tag
Teljes siker!!! Köszönöm!
Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640
Pist@bácsi
őstag
a sárfolt /olajfolt a térkép részei, editorban lehet szerkeszteni
bármilyen módosítás a térképen alkalmatlanná teszi multira
feltételezem, hogy megfelelő jártassággal rendelkezel fájlok kibontásában, visszacsomagolásában, az editor kezelésében, és az i3d fájlok texteditorban történő szerkesztésében
ezek hiányában hosszadalmas elmagyarázni a lépéseket (így is annak fog tűnni)
egyszerűbb eset ha van sárfoltod a térképen csak akarsz belőle máshová is
akkor simán duplikálod a meglévőt, és elhelyezed a kívánt pozícióba (ezt annyiszor ismételheted amennyit akarsz)
ha nincs akkor
- kell egy térkép amin van sárfolt
- exportálni kell editorból csak a foltot tetszőleges néven legyen mondjuk folt.i3d, legegyszerűbb mindjárt a te térképed főmappájába (csak átmenetileg van rá szükség)
- kikeresni a hozzá tartozó textúrát (az előbb exportált folt.i3d -t texteditorban megnyitva találod a textúra elérési útját)
- a textúrát tartalmazó fájlt bemásolni a te térképed textúra mappájába a többi textúra közé
- a folt.i3d - ben még mindig texteditorral megadni az új elérési utat a textúrához
- editorban megnyitni a te térképedet és importálni a folt i3d -t
- célszerű, de nem kötelező importálás után áthelyezni a megfelelő csoportba a Scenegraphon belül
- a translate x,y,z értékek lehetnek annyira eltérőek, hogy nem is látod a foltot csak a mozgatást jelző nyilakat, ilyenkor meg kell nézni egy a sárfolt számára kinézett helyhez közeli objektum koordinátáit és azt megadni a foltnak is, akkor már látni fogod és a nyilakkal a helyére tudod igazítani
- elmented a térkép i3d -t
- kitörölheted a folt i3d -t a térkép mappájából
- visszacsomagolod a térképed és kész
Pist@bácsi
őstag
nincs olyan
Krone Big X + Directcut- ra lehet bérelni munkást, ez sok mindent levág (füvet is) és fel is szedi egy lépésben, de csak ha mész mellette pótkocsival, viszont a végtermék nem fű lesz hanem szecska
Nagy fűnyíró a Big M500 13,2m
ennek van egy torzszülött mod változata Big L 500 prototype néven ez 6m széleset vág és fel is szedi 33.000 literes de ezekre se lehet bérelni munkást
djj131
csendes tag
Köszi de nagyon nagyon alap a gépkezelésem, én csak a mod mappába behelyezhető dolgokat tudom megcsinálni.Létezik olyan fűkasza amelyikre lehet munkást felvenni.Köszönöm a segítségedet.
FrezeR
senior tag
Sziasztok
Van egy kombájn amit használok a játékban egy John Deere 1188-as pontosabban. Nos ebbe be van építve egy script egy számláló ami a learatott hektárokat méri, viszont nem működik nem számolja. Úgy látom a ThreshingCounter scripttel lesz a hiba. Javítható ez valahogy?
Pist@bácsi
őstag
Javítható, és ez az extra bármilyen betakarítóhoz hozzáadható.
Egyszerűbb újból hozzáadni, mint keresgélni a hibát.
Látni látod a számlálót csak nem mér?
A log.txt ír valamit ezzel kapcsolatban?
Pist@bácsi
őstag
Melyik az? Engem is érdekelne.
FrezeR
senior tag
Látom a számlálót de folyamatosan 0-én áll. Megnézem a log-ot mit ír.
FrezeR
senior tag
Nem látok a logban hibára utaló sorokat. Szóval mit lehet tenni akkor?
Pist@bácsi
őstag
megnézem a modot
Pist@bácsi
őstag
jól gondoltad a script cseréjével lehet legegyszerűbben orvosolni a hibát
nálam kapásból a ClaasDominator85 volt kéznél ezzel működik
viszont nem elég a scriptet lecserélni mert a Dominator máshová teszi a számlálót és máshol van a modon belül a hud textúra is
ezeket az értékeket át kell emelni az eredetiből az új scriptbe
számláló Y koordináta: script 23. sor .... 0.213
hud elérési út: script 24. sor ..."ThreshingCounter_hud.png"
amúgy nem lenne rossz kombájn, de van még más baja is, a vágóasztalt sem engedi le
LaMazZz
tag
Megpróbáltam, bemásoltam a useWorldXZRotation="true" > de nem sikerült végén már nem is engedte megvenni a gépet a játékban.
LaMazZz
tag
Nem sikerült így se hiába cseréltem le a cameras-részt.
[ Szerkesztve ]
LaMazZz
tag
Nem lett jó sehogy se hagyom a fenébe és keresek inkább egy jobbat ami jó is.
Pedig ez tökéletes lett volna.
Pist@bácsi
őstag
pedig azt kell csinálni amit leírtunk, csak lehet, hogy valamit félreértettél
ha azt másoltad be amit linkeltél a (#6033) hsz. -ban akkor persze, hogy nem jó
a > nem kell mögé csak a useWorldXZRotation="true" a külső kamera sorába valahová
a > a sor végén van de az már eleve ott van ha a sorba beszúrsz még egyet akkor nem tudja olvasni a kezdő tagot (mert nincs is) és nem tölti be, de ilyenkor van ide vonatkozó error a logban
azt meg végképp nem lehet, hogy egy másik modból egy az egyben átemeled a kamera bejegyzéseket
a 3D modellben mindennek van indexe, a kameráknak is, ez egyedi, ha egy másikét rakod az xml- be akkor index out of range error -od lesz mert olyan indexet adtál meg ami nem a te mododban szerepel, vagy ha véletlenül pont van ugyanolyan akkor sem a kamerához tartozik
ha nagyon nem megy linkled be te is a gépet és leírom mi legyen a bejegyzés
[ Szerkesztve ]
fbandy72
csendes tag
Sziasztok!
Az i3d importálásról kérdeznék, mert nekem sehogy sem sikerül. Csak az épület, tárgy jelenik meg az új mapon fehéren a textúrája nem. Ha meg is van a textúra képe akkor sem tudom megadni az útvonalát, notepad++ al nyitom meg az i3d-t de nem értem, hogy kell megadni az elérési utat. Próbáltam úgy csinálni ahogy írtad egy sárfolttal de már ott elakadtam, hogy ha megnyitom az exportált i3d-t notepad++ al nincs benne az eredeti elérési út hogy hol keressem a textúráját.
FrezeR
senior tag
Köszönöm megnézem akkor. Igen a vágóasztalt nem engedi le csak az N betű meg nyomására fel pedig az M-el.
Pist@bácsi
őstag
valaki aki használ more realistic modokat tudna ajánlani egy jó kombájnt
a Dominator 85 hibátlan de ide most túl kicsi
a ClaasLexion770TT -n vibrálnak a feliratok (lehet, hogy csak nálam)
a JD_9770STS nem rossz de másikat is kipróbálnék
(#6040) kline bull válasza Pist@bácsi (#5984) üzenetére
kline bull
csendes tag
Köszönöm a segitséget.Az első kérdésedre:minden gép csinálja. Második kérdés: minden más rendesen müködik. Megfogadom a tanácsot megnézem a log.txt-t hátha találok valamit.
pokers
senior tag
Én próbáltam párat, de egyik sem tetszett. Nagyon lassan arattak még sima egyenes földön is. Nem hiszem, hogy a valóságban ennyire "visszafogná" az aratás a kombájnokat.
apach
senior tag
Hali%
A Multi végre elkezdődött, immár ma lesz mindjárt 3 alkalommal kezdés. 3 tag befér még, korszerű módpakkunk van, és map.
Aki majd még csatlakozni akar, priviben írhat nekem. Este 6 körül kezdünk, és este 9 ig.
Sajna így van időm. 3 tag befér még! Persze tartós és komoly játékkal! Köszönöm.
Gondoltam szólok, hogy már van Új map, és stb.
Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!
Pist@bácsi
őstag
ennek nekifutok újra
[ Szerkesztve ]
SparrowHUN
tag
Szeva!
Kiexportálod az objektumot, eddig oké. Notepad++-szal megnyitod az i3d-t. Ez is oké. Aztán a filename sora levő macskakörmök közé írod a skinfájl nevét. Ja, a skinfájlt másold az i3d mellé.
Így:
Kép
Pist@bácsi
őstag
- amikor exportálod akkor alapból oda mentené el ahol a térkép i3d is van, ha ezt megváltoztatod, akkor valami ilyesmit fogsz látni:
<Files>
<File fileId="5" filename="" relativePath="false"/> azaz nincsenek fájlok ezért fehér lesz az egész
- szóval előbb exportáld az eredeti modon belülre ahová az editor szeretné tetszőleges néven a példa kedvéért a továbbiakban valami.i3d
- nyisd meg notepad++ -al a valami.i3d-t
- a <files> bejegyzés alatt ott vannak a fájlok nevei az eredeti elérési úttal
- ez alapján meg tudod keresni az összes fájlt a modon belül, és egyenként átmásolni valahová
- a példa kedvéért valami néven hozz létre egy mappát bárhol (csak ne a modon beleül, lehet pl. az asztalon)
- ezen belül csinálj egy almappát mondjuk textures néven és ebbe másold át a fájlokat, majd másold a valami mappába a valami.i3d –t és a hozzá tartotó shapes fájlt is
- ezután ennek megfelelően kell a valami.i3d -n belül notepad++ -al az elérési útvonalat módosítani (a fájlnevek maradnak csak a textures/-t kell eléjük beszúrni)
példa:
<Files>
<File fileId="5" filename="textures/fer.png" relativePath="true"/>
- ha most megnyitod a valami.i3d -t akkor már lesz textúra nem lesz fehér
- viszont ennek így nem sok értelme van csak a folyamat megértése miatt írtam le, mert gondolom, valahová át akarod rakni az épületet
- ilyenkor célszerű egyből a másik térképen belülre másolni a textúrákat, mert ezek ott is maradnak
- másold a valmi.i3d-t (a shapes –t is) is ugyanoda, ahol a térkép i3d van és változtasd meg az elérési utakat úgy, hogy a fájlok új helyére mutassanak
- ha megnyitod a valami.i3d -t egy új editor ablakban akkor látszani kell a textúráknak, ha nem akkor valahol hibáztál
- ha rendben, akkor már csak importálnod kell a valami.i3d -t a térképbe, természetesen ezután el kell helyezni mert még az eredeti translate x,y,z értékeket tartalmazza
- mentés után a valami.i3d a sahpes –el együtt törölhető
lényegében ugyanaz amit SparrowHUN írt csak kicsit hosszabban
[ Szerkesztve ]
fbandy72
csendes tag
Sikerült! Örök hála végre így már sikerült, nagyon köszönöm. Hogy mennyit kínlódtam és nem jöttem rá
FrezeR
senior tag
Szántás/vetés textúrát nehéz kicserélni egy map-on? Mert nekem az a bajom vele, hogy olyan a látvány mintha egy "kocka" lenne az eke alatt amit maga alatt forgat és éppen amerre áll arra hagy éleket a földön, Tehát utána úgy néz ki a szántásom mintha egymásra dobált kockák sokasága lenne Nem tudom így mennyire érthető...Próbáltam foliage mappában cserélni más kész textúrákat, de mindig ugyan olyan maradt ez a jelenség. Egyébként a csamassa féle map-ról van szó (big polish farm).
(#6048) Pist@bácsi válasza kline bull (#6040) üzenetére
Pist@bácsi
őstag
gyári gépekkel az alaptérképen is csinálja?
vacs
veterán
Segítővel működő kaszáló nincs, de próbáld ki a KRONE BIG M 500 PRO ATTACH-et. Akaszthatsz utána felszedős pótot, bálázót vagy rendforgatót is.
(^)(>.<)(^)