Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6001) Wildgreen válasza LaMazZz (#5997) üzenetére


Wildgreen
aktív tag

Szia! Én úgy tudom nem a végére kell beillesztened! Hanem így:
<camera1 index="7|0" rotatable="true" rotateNode="7" limit="true" useWorldXZRotation="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0.05" transMin="7" transMax="60" />
A limit true után! Én is itt kaptam az információt és bejött!

(#6002) Wildgreen válasza pokers (#6000) üzenetére


Wildgreen
aktív tag

Home vagy az End gomb??

(#6003) Pist@bácsi válasza LaMazZz (#5997) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

A warning -nak nincs köze a billegéshez az konvertálási hiba
Meg kell keresni az xml -ben az <attacherJoints> bejegyzés alatt a bottomArm -hoz trtozó indexet
ezután az i3d -t editorban megnyitva a fenti indexhez tartozó translation X, Y, Z értékeket nullára kell állítani.

A billegésre már válaszoltak, annyi kiegészítés, hogy nem biztos, hogy a camera1 -hez kell beszúrni, meg kell nézni melyik a külső kamera és oda. Néhány mod -nál fel van cserélve és a camera1 a belső. Ezt legegyszerűbben onnan tudod megállapítani, hogy ha játék közben a gépre váltasz akkor melyik kamera jön be.

Vagy még jobb a hibás modokat egyszerűen kidobni. Van sok hibátlan.
Aki úgy tölt fel egy modot, hogy nem vette a fáradtságot az ilyen hiba kijavítására az nem sok gondot fordított rá, és ott általában a tömeg/nyomaték/gyorsulás/kezelhetőség sem az igazi.
Hozzátéve persze, hogy a billegés nem hiba, a belső kameránál az a jó beállítás, csak sokan első kamerának a belső nézetet állítják be, de nem figyelnek a többi részletre.

Amúgy elég idegesítő ha vált az ember a gépek között és hol külső hol belső kamera jön be de ez csak magánvélemény.

[ Szerkesztve ]

(#6004) gabitó válasza Pist@bácsi (#6003) üzenetére


gabitó
tag

Szia! Azt hol tudom beállítani, hogy ne belső kamera nézet legyen hanem külső?

Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640

(#6005) zsolesz0803 válasza gabitó (#6004) üzenetére


zsolesz0803
tag

Heló a gép xml-ben megkeresed azt a sorokat hogy
<camera1 index és
<camera2 index itt a számokat fecseréled az 1 helyére a 2-est írod és fordítva
ezt én is itt hallottam, idáig működött minden gépnél egyedül ezeket a John Deere gépeket nem tudtam átírni [link] mert ha meg akarom venni lefagy a játék többinél nem volt vele gond!

(#6006) gabitó válasza zsolesz0803 (#6005) üzenetére


gabitó
tag

Köszönöm megnézem

Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640

(#6007) Greenfarmer


Greenfarmer
csendes tag

Sziasztok!
Tud valaki egy működő változatot ehhez a modhoz?
átrakó pótkocsi

(#6008) gabitó válasza zsolesz0803 (#6005) üzenetére


gabitó
tag

Nem jött be! :W Eltűnt a traktor :F

Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640

(#6009) zsolesz0803 válasza gabitó (#6008) üzenetére


zsolesz0803
tag

akkor írd vissza a számot és visszaáll minden, hátha valaki tud jobb megoldást

[ Szerkesztve ]

(#6010) Pist@bácsi válasza gabitó (#6008) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

de jó volt amit zsolesz0803 írt, csak lehet, hogy közben elrontottál valamit
nézd meg figyelmesen a sorokat
<camera1 a végén van egy end tag is </camera1> itt meg kell egyezni a számnak az elején lévővel
<camera2 itt általában nincs

ha ez stimmel akkor nézd meg a log.txt -t mit ír, lehet, hogy egy karakter hiányzik az is elég, hogy ne töltse be

(#6011) zsolesz0803 válasza Pist@bácsi (#6010) üzenetére


zsolesz0803
tag

meglepődtem én is mert nekem működött :)

(#6012) djj131


djj131
csendes tag

Sziasztok tud valaki olyan módot küldeni ,hogy a kombányok egymást követve arassanak. Írjátok már le ,hogy kell feltelepíteni , és , hogy a pályára egy sárfoltot, hogy lehet felrakni?

(#6013) gabitó válasza Pist@bácsi (#6010) üzenetére


gabitó
tag

Nekem ezek a sorok vannak benne:
<cameras count="2">
<camera2 index="1|0" rotatable="true" rotateNode="1" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="80" >
<raycastNode index="0>4|0"/>
<raycastNode index="0>4|1"/>
</camera2>
<camera1 index="2|0|0|0|0|0" rotatable="true" rotateNode="2|0|0|0|0" limit="true" rotMinX="-0.9" rotMaxX="0.7" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
<realisticIndoorCam directionPart="2|0|0" />
<internalCamera index="2|0|0|0|0|0" />

Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640

(#6014) pokers válasza Wildgreen (#6002) üzenetére


pokers
senior tag

A Home gomb a nyerő! :R :R

(#6015) Pist@bácsi válasza gabitó (#6013) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

ez az eredeti vagy ez az amivel már nem jelenik meg? itt a camera1 a belső
amúgy van benne realistic indoor cam is ami szvsz felesleges "extra" lehet, hogy az zavarodik meg ha átírod bár ez csak tipp
mit írt a log.txt amikor nem töltötte be?

vagy ha nagyon nem boldogulsz linkeld be melyik mod az és akkor valaki majd megnézi mi a gondja

(#6016) zsolesz0803 válasza djj131 (#6012) üzenetére


zsolesz0803
tag

én ezt használom [link] 3 kombájnhoz vagy géphez tudod használni, én kettővel használom igazából annyival tökéletes mert a harmadik van hogy eltéved, ezzel csak annyit kell csinálni hogy beteszed a mods mappába, a numpad 0 -val előhívod és a felső + jellel beállítod hogy hány géped van az alsó + - jellel én nem szoktam foglalkozni csak pontosan kell beállítani a gépeket egymás után a többit ők rendezik! Van más mod is úgy keresd hogy Auto combine ha ez nem tetszik!

[ Szerkesztve ]

(#6017) gabitó válasza Pist@bácsi (#6015) üzenetére


gabitó
tag

erről a JD-ről lenne szó

[ Szerkesztve ]

Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640

(#6018) djj131


djj131
csendes tag

Köszi ZSOLESZ0803 tökéletesen működik.

(#6019) Pist@bácsi válasza gabitó (#6017) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

semmi extra, ha úgy csináltad, ahogy leírtuk akkor működnie kell

ha nem megy, akkor egyszerűen az alábbit másold be az xml -be a meglévő bejegyzés helyére
! fontos, hogy helyette és ne legyen meg kétszer a <cameras bejegyzés
figyeld meg, hogy van egy kezdő és egy lezáró tag ezeket vastagon kiemeltem neked, ezt keresd az xml- ben és az egészet írd felül ezzel:

<cameras count="2">
<camera1 index="1|0" rotatable="true" rotateNode="1" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="80" useWorldXZRotation="true" >
<raycastNode index="0>4|0"/>
<raycastNode index="0>4|1"/>
</camera1>
<camera2 index="2|0|0|0|0|0" rotatable="true" rotateNode="2|0|0|0|0" limit="true" rotMinX="-0.9" rotMaxX="0.7" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>

tehát amit linkeltél abból az utolsó két sor irreleváns az maradjon úgy ahogy van
<realisticIndoorCam directionPart="2|0|0" />
<internalCamera index="2|0|0|0|0|0" />

hozzáadtam a külső kamera billegést megszüntető bejegyzést is, mert az sokakat idegesít
ki is próbáltam, működik, ahogy kell

[ Szerkesztve ]

(#6020) djj131


djj131
csendes tag

Tud valaki valahol olyan fűkaszát amelyikre lehet alkalmazottat felvenni. :DD

(#6021) gabitó válasza Pist@bácsi (#6019) üzenetére


gabitó
tag

Teljes siker!!! Köszönöm! :C :R

Windows 7 Ultimate 32-bit Pentium Dual-Core CPU E5400 2,70GHz, 4,0G BRAM, NVIDIA GeForce GT 640

(#6022) Pist@bácsi válasza djj131 (#6012) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

a sárfolt /olajfolt a térkép részei, editorban lehet szerkeszteni

bármilyen módosítás a térképen alkalmatlanná teszi multira

feltételezem, hogy megfelelő jártassággal rendelkezel fájlok kibontásában, visszacsomagolásában, az editor kezelésében, és az i3d fájlok texteditorban történő szerkesztésében

ezek hiányában hosszadalmas elmagyarázni a lépéseket (így is annak fog tűnni)

egyszerűbb eset ha van sárfoltod a térképen csak akarsz belőle máshová is
akkor simán duplikálod a meglévőt, és elhelyezed a kívánt pozícióba (ezt annyiszor ismételheted amennyit akarsz)

ha nincs akkor
- kell egy térkép amin van sárfolt
- exportálni kell editorból csak a foltot tetszőleges néven legyen mondjuk folt.i3d, legegyszerűbb mindjárt a te térképed főmappájába (csak átmenetileg van rá szükség)
- kikeresni a hozzá tartozó textúrát (az előbb exportált folt.i3d -t texteditorban megnyitva találod a textúra elérési útját)
- a textúrát tartalmazó fájlt bemásolni a te térképed textúra mappájába a többi textúra közé
- a folt.i3d - ben még mindig texteditorral megadni az új elérési utat a textúrához
- editorban megnyitni a te térképedet és importálni a folt i3d -t
- célszerű, de nem kötelező importálás után áthelyezni a megfelelő csoportba a Scenegraphon belül
- a translate x,y,z értékek lehetnek annyira eltérőek, hogy nem is látod a foltot csak a mozgatást jelző nyilakat, ilyenkor meg kell nézni egy a sárfolt számára kinézett helyhez közeli objektum koordinátáit és azt megadni a foltnak is, akkor már látni fogod és a nyilakkal a helyére tudod igazítani
- elmented a térkép i3d -t
- kitörölheted a folt i3d -t a térkép mappájából
- visszacsomagolod a térképed és kész

(#6023) Pist@bácsi válasza djj131 (#6020) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

nincs olyan

Krone Big X + Directcut- ra lehet bérelni munkást, ez sok mindent levág (füvet is) és fel is szedi egy lépésben, de csak ha mész mellette pótkocsival, viszont a végtermék nem fű lesz hanem szecska

Nagy fűnyíró a Big M500 13,2m
ennek van egy torzszülött mod változata Big L 500 prototype néven ez 6m széleset vág és fel is szedi 33.000 literes de ezekre se lehet bérelni munkást

(#6024) djj131


djj131
csendes tag

Köszi de nagyon nagyon alap a gépkezelésem, én csak a mod mappába behelyezhető dolgokat tudom megcsinálni.Létezik olyan fűkasza amelyikre lehet munkást felvenni.Köszönöm a segítségedet. :C :C :R :R

(#6025) FrezeR


FrezeR
senior tag

Sziasztok

Van egy kombájn amit használok a játékban egy John Deere 1188-as pontosabban. Nos ebbe be van építve egy script egy számláló ami a learatott hektárokat méri, viszont nem működik nem számolja. Úgy látom a ThreshingCounter scripttel lesz a hiba. Javítható ez valahogy?

(#6026) Pist@bácsi válasza FrezeR (#6025) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

Javítható, és ez az extra bármilyen betakarítóhoz hozzáadható.
Egyszerűbb újból hozzáadni, mint keresgélni a hibát.
Látni látod a számlálót csak nem mér?
A log.txt ír valamit ezzel kapcsolatban?

(#6027) Pist@bácsi válasza djj131 (#6024) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

Melyik az? Engem is érdekelne.

(#6028) FrezeR válasza Pist@bácsi (#6026) üzenetére


FrezeR
senior tag

Látom a számlálót de folyamatosan 0-én áll. Megnézem a log-ot mit ír.

(#6029) Greenfarmer


Greenfarmer
csendes tag

.

[ Szerkesztve ]

(#6030) FrezeR válasza Pist@bácsi (#6026) üzenetére


FrezeR
senior tag

Nem látok a logban hibára utaló sorokat. Szóval mit lehet tenni akkor?

(#6031) Pist@bácsi válasza FrezeR (#6030) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

megnézem a modot

(#6032) Pist@bácsi válasza FrezeR (#6030) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

jól gondoltad a script cseréjével lehet legegyszerűbben orvosolni a hibát

nálam kapásból a ClaasDominator85 volt kéznél ezzel működik
viszont nem elég a scriptet lecserélni mert a Dominator máshová teszi a számlálót és máshol van a modon belül a hud textúra is

ezeket az értékeket át kell emelni az eredetiből az új scriptbe

számláló Y koordináta: script 23. sor .... 0.213
hud elérési út: script 24. sor ..."ThreshingCounter_hud.png"

amúgy nem lenne rossz kombájn, de van még más baja is, a vágóasztalt sem engedi le

(#6033) LaMazZz válasza Kenzan_Hun (#5999) üzenetére


LaMazZz
tag

Megpróbáltam, bemásoltam a useWorldXZRotation="true" > de nem sikerült végén már nem is engedte megvenni a gépet a játékban.

(#6034) LaMazZz válasza pokers (#5998) üzenetére


LaMazZz
tag

Nem sikerült így se hiába cseréltem le a cameras-részt.

[ Szerkesztve ]

(#6035) LaMazZz válasza Pist@bácsi (#6003) üzenetére


LaMazZz
tag

Nem lett jó sehogy se hagyom a fenébe és keresek inkább egy jobbat ami jó is. :)
Pedig ez tökéletes lett volna.

(#6036) Pist@bácsi válasza LaMazZz (#6035) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

pedig azt kell csinálni amit leírtunk, csak lehet, hogy valamit félreértettél

ha azt másoltad be amit linkeltél a (#6033) hsz. -ban akkor persze, hogy nem jó
a > nem kell mögé csak a useWorldXZRotation="true" a külső kamera sorába valahová

a > a sor végén van de az már eleve ott van ha a sorba beszúrsz még egyet akkor nem tudja olvasni a kezdő tagot (mert nincs is) és nem tölti be, de ilyenkor van ide vonatkozó error a logban

azt meg végképp nem lehet, hogy egy másik modból egy az egyben átemeled a kamera bejegyzéseket
a 3D modellben mindennek van indexe, a kameráknak is, ez egyedi, ha egy másikét rakod az xml- be akkor index out of range error -od lesz mert olyan indexet adtál meg ami nem a te mododban szerepel, vagy ha véletlenül pont van ugyanolyan akkor sem a kamerához tartozik

ha nagyon nem megy linkled be te is a gépet és leírom mi legyen a bejegyzés

[ Szerkesztve ]

(#6037) fbandy72 válasza Pist@bácsi (#6022) üzenetére


fbandy72
csendes tag

Sziasztok!
Az i3d importálásról kérdeznék, mert nekem sehogy sem sikerül. Csak az épület, tárgy jelenik meg az új mapon fehéren a textúrája nem. Ha meg is van a textúra képe akkor sem tudom megadni az útvonalát, notepad++ al nyitom meg az i3d-t de nem értem, hogy kell megadni az elérési utat. Próbáltam úgy csinálni ahogy írtad egy sárfolttal de már ott elakadtam, hogy ha megnyitom az exportált i3d-t notepad++ al nincs benne az eredeti elérési út hogy hol keressem a textúráját.

(#6038) FrezeR válasza Pist@bácsi (#6032) üzenetére


FrezeR
senior tag

Köszönöm megnézem akkor. Igen a vágóasztalt nem engedi le csak az N betű meg nyomására fel pedig az M-el.

(#6039) Pist@bácsi


Pist@bácsi
őstag

valaki aki használ more realistic modokat tudna ajánlani egy jó kombájnt

a Dominator 85 hibátlan de ide most túl kicsi
a ClaasLexion770TT -n vibrálnak a feliratok (lehet, hogy csak nálam)
a JD_9770STS nem rossz de másikat is kipróbálnék

(#6040) kline bull válasza Pist@bácsi (#5984) üzenetére


kline bull
csendes tag

Köszönöm a segitséget.Az első kérdésedre:minden gép csinálja. Második kérdés: minden más rendesen müködik. Megfogadom a tanácsot megnézem a log.txt-t hátha találok valamit.

(#6041) pokers válasza Pist@bácsi (#6039) üzenetére


pokers
senior tag

Én próbáltam párat, de egyik sem tetszett. Nagyon lassan arattak még sima egyenes földön is. Nem hiszem, hogy a valóságban ennyire "visszafogná" az aratás a kombájnokat.

(#6042) apach válasza kline bull (#6040) üzenetére


apach
senior tag

Hali%

A Multi végre elkezdődött, immár ma lesz mindjárt 3 alkalommal kezdés. 3 tag befér még, korszerű módpakkunk van, és map.
Aki majd még csatlakozni akar, priviben írhat nekem. Este 6 körül kezdünk, és este 9 ig.
Sajna így van időm. 3 tag befér még! Persze tartós és komoly játékkal! Köszönöm.
Gondoltam szólok, hogy már van Új map, és stb.

Van egy mondás, ami így szól: Google a barátod! Vagyis, használd, mielőtt kérdezel!

(#6043) Pist@bácsi válasza fbandy72 (#6037) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

ennek nekifutok újra

[ Szerkesztve ]

(#6044) SparrowHUN válasza fbandy72 (#6037) üzenetére


SparrowHUN
tag

Szeva!

Kiexportálod az objektumot, eddig oké. Notepad++-szal megnyitod az i3d-t. Ez is oké. Aztán a filename sora levő macskakörmök közé írod a skinfájl nevét. Ja, a skinfájlt másold az i3d mellé.

Így:
Kép

(#6045) Pist@bácsi válasza fbandy72 (#6037) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

- amikor exportálod akkor alapból oda mentené el ahol a térkép i3d is van, ha ezt megváltoztatod, akkor valami ilyesmit fogsz látni:
<Files>
<File fileId="5" filename="" relativePath="false"/> azaz nincsenek fájlok ezért fehér lesz az egész
- szóval előbb exportáld az eredeti modon belülre ahová az editor szeretné tetszőleges néven a példa kedvéért a továbbiakban valami.i3d
- nyisd meg notepad++ -al a valami.i3d-t
- a <files> bejegyzés alatt ott vannak a fájlok nevei az eredeti elérési úttal
- ez alapján meg tudod keresni az összes fájlt a modon belül, és egyenként átmásolni valahová
- a példa kedvéért valami néven hozz létre egy mappát bárhol (csak ne a modon beleül, lehet pl. az asztalon)
- ezen belül csinálj egy almappát mondjuk textures néven és ebbe másold át a fájlokat, majd másold a valami mappába a valami.i3d –t és a hozzá tartotó shapes fájlt is
- ezután ennek megfelelően kell a valami.i3d -n belül notepad++ -al az elérési útvonalat módosítani (a fájlnevek maradnak csak a textures/-t kell eléjük beszúrni)
példa:
<Files>
<File fileId="5" filename="textures/fer.png" relativePath="true"/>
- ha most megnyitod a valami.i3d -t akkor már lesz textúra nem lesz fehér

- viszont ennek így nem sok értelme van csak a folyamat megértése miatt írtam le, mert gondolom, valahová át akarod rakni az épületet
- ilyenkor célszerű egyből a másik térképen belülre másolni a textúrákat, mert ezek ott is maradnak
- másold a valmi.i3d-t (a shapes –t is) is ugyanoda, ahol a térkép i3d van és változtasd meg az elérési utakat úgy, hogy a fájlok új helyére mutassanak
- ha megnyitod a valami.i3d -t egy új editor ablakban akkor látszani kell a textúráknak, ha nem akkor valahol hibáztál
- ha rendben, akkor már csak importálnod kell a valami.i3d -t a térképbe, természetesen ezután el kell helyezni mert még az eredeti translate x,y,z értékeket tartalmazza
- mentés után a valami.i3d a sahpes –el együtt törölhető

lényegében ugyanaz amit SparrowHUN írt csak kicsit hosszabban :DDD

[ Szerkesztve ]

(#6046) fbandy72 válasza SparrowHUN (#6044) üzenetére


fbandy72
csendes tag

Sikerült! Örök hála végre így már sikerült, nagyon köszönöm. Hogy mennyit kínlódtam és nem jöttem rá :)

(#6047) FrezeR


FrezeR
senior tag

Szántás/vetés textúrát nehéz kicserélni egy map-on? Mert nekem az a bajom vele, hogy olyan a látvány mintha egy "kocka" lenne az eke alatt amit maga alatt forgat és éppen amerre áll arra hagy éleket a földön, Tehát utána úgy néz ki a szántásom mintha egymásra dobált kockák sokasága lenne :) Nem tudom így mennyire érthető...Próbáltam foliage mappában cserélni más kész textúrákat, de mindig ugyan olyan maradt ez a jelenség. Egyébként a csamassa féle map-ról van szó (big polish farm).

(#6048) Pist@bácsi válasza kline bull (#6040) üzenetére


Pist@bácsi
őstag

gyári gépekkel az alaptérképen is csinálja?

(#6049) vacs válasza djj131 (#6020) üzenetére


vacs
veterán

Segítővel működő kaszáló nincs, de próbáld ki a KRONE BIG M 500 PRO ATTACH-et. Akaszthatsz utána felszedős pótot, bálázót vagy rendforgatót is. ;)


(^)(>.<)(^)

(#6050) Sittes73 válasza Pist@bácsi (#6039) üzenetére


Sittes73
csendes tag

Hello !

Itt nézz körül hátha találsz kedvedre valót:

[link]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.