Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bkercso: Tápszűrő-5 SMPS-hez
- Gurulunk, WAZE?!
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Szólánc.
- Hieronymus: Az igaz barátság kezdete
- Lalikiraly: Mercis kalandok - Huszonnyolcadik rész - Az újrakezdés
- MasterDeeJay: Intel Optane M10: mire lehet használni?
-
LOGOUT
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KBaj
csendes tag
válasz
Fferi50
üzenetére
Üdvözlet Kedves Fferi50!
Köszönöm szépen a gyors választ, sokat tanultam belőle, de sokat nem értettem meg. Az értetlenségemet kénytelen vagyok betudni annak, mint ahogy előző írásomból is kitűnik: zöldfülű kezdő vagyok. Azért foglalkozok ezzel, hogy tanuljak, okosodjak.
A feltett kérdésekre megpróbálok válaszolni:
… mert ettől is begyorsul … - az eset már hosszú ideje futó programnál volt. Bizonyára olyan szakaszhoz ért a belső vezérlés ami elveszi a képernyőt, igen rövid időre időnként felvillan, nem volt érzékeny semmire. Idegességemben kattingattam mindenfelé, nyomkodtam mindent. Valószínű esc hatására megállt és konstatáltam, hogy felgyorsulhatott, mert rossz eredményeket hozott. A továbbiakban nem foglalkoztam vele. A programban nincs DoEvents utasítás. Mint említettem kezdő vagyok: még nem ismerem (még nem!).
A többszintű képletezést nem nagyon értem. Idősorokkal foglalkozom, tagok belső kapcsolatait keresem. A válaszodat úgy értelmezem, hogy a többszintű programozás lenne hibás a rossz eredményekért. Ezt csak úgy tudom elképzelni, hogy visszacsatolás van a bemenő és a kiszámított adatok között, körkörös hivatkozáshoz hasonlóan. Nem értem.
Ezután írtál valami Volatile tulajdonságú függvényekről. Bevallom még nem (még nem!) hallottam róla. Meg kell ismerni, hogy tudatosan tudjam alkalmazni.