Hirdetés

Aktív témák

  • bence78

    aktív tag

    ha már szóba került a fogyasztóvédelem, nekem is lenne kérdésem :O

    egy "ph-s tag"-tól rendeltem egy "műszaki cikket" 25k-ért, akinek az árát, kérésére előre odaadtam neki. Régi PH-s létére gondoltam megbízható, és nem akar átverni, tartja a korrekt PH szabályokat, amelyeket akár kérés nélkül is betartunk (legalábbis én igen). A "műszaki cikket" külföldről hozta be. A gari ügyben írta, hogy az én felelősségem, ha intézni kell. Ez ellen nem is éltem kifogásolási joggal, oké. Ha a használati idő alatt meghibásodik, az én felelősségem. De számos probléma merült fel a telefonnal kapcsolatban az első napokban, ami a működését jelentősen befolyásolják. A 2. nap szóltam neki, hogy ez az "eszköz" hemzseg a hibától, és mivel PH-s keretek között íratlan szabály a 3 napos próbagarancia, főleg úgy, hogy nem is láttam a terméket mielőtt kifizettem.

    Kérdésem: látatlan átvételnél, azaz csak ő tudhatott az eszköz hibáiról, vagy direkt egy ilyet juttatott hozzám, élhetek-e a 3 napos kifogásolási joggal? Elvégre nem azt a terméket kaptam, amit ígért, a funkcióból számos fontos dolgot nem tudok használni.

    Az eladó nem hajlandó visszavásárolni, vagy kártalanítani engem, hanem csak annyit ír, hogy küldjem vissza a gyártónak (amivel gyakorlatilag egy vagyont vesztenék)

    Mi a teendőm ezesetben, ti mit gondoltok erről az esetről? Nevet és terméket nem adok ki (korrektségből, hogy amíg nem rendeződik az ügy ne vádoljam csalással), csak az esetet. Jogi tanácsot még nem tudtam kérni, mert nem voltam otthon, de hátha van köztetek, aki volt, vagy találkozott már hasonló esettel

    köszönöm a válaszokat, jöhetnek privátba is, hogy ne a fórumot szennyezzük vele

    ----- inkabb emailben keressetek mert a pht mar nagyon ritkan hasznalom -----

Aktív témák

Hirdetés