Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Šolaire
veterán
Olyan zseniális a pályatervezés hogy nem is lenne jó ha egyből lehetne warpolni. A 3-nál jól jön mondjuk mert ott nem fonódik úgy össze a világ.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
MageRG
addikt
A kezdeti bonfire warp-nak semmi értelme, mert a pályatervezés értelmét veszi el.
A DkS 1-ben amúgy sem warpolhattál minden tűzhöz.
A csöpögtetett az infókból eddig azt lehet tudni, hogy 4K/60fps-sel lehet majd játszani, a textúrákat felhúzzák 2K-s felbontásra és nem készül új asset.
Vagyis nem lesznek új cuccok, hacsak nem hozzák vissza a kihagyott, de már régen elkészített dolgokat.
A játékmeneten/harcon nem fognak változtatni.
Azért reménykedem egy kis új tartalomban, elvégre azt a meglévő assetekből is össze lehet legózni.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
Rony949
őstag
Lost Izalith-ra leszek kíváncsi hogy ahhoz vajon hozzányúlnak-e? Mert ugye a fejlesztők elmondása szerint az a pályarész befejezetlen és a kiadó sürgette is őket. Azt vajon befejezik végre, vagy marad ugyanolyan?
MageRG
addikt
Nem ugyanaz a csapat csinálja a remastert, mint amelyik az eredetit készítette.
Nem tudom ők mit tudnak összehozni, vagy egyáltalán a költségkeret engedi-e nekik.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
Rony949
őstag
Valami lengyel csapat csinálja a portot azt hiszem, de tudtommal a From is besegít nekik. Ezért gondolom azt hogy talán.
BOBAKILL
őstag
A Cd Projekt Red?
Djuree
félisten
én remélem lesz benne fejlesztés, mert a régi játék ma már nem állná meg a helyét, mások az igények. bár én nem toltam az 1-et, de gondolom nem sok fegyver/páncél van benne, pedig az nagyon kéne bele.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
BOBAKILL
őstag
Sok fegyver van benne és páncél is. Sok boss páncélját is meg lehet venni. pl Artorias, Gwyn, stb.. Demons Soulsban van kevés.
Kvelstadt
veterán
Bőven van benne fegyver meg minden. Sok jó fegyver amit emberek szeretnek a 3.részben még az elsőből származik.
De jut eszembe lessz sírás ha a fegyverfejlesztést is meghagyjak olyannak mint volt.
Ott még nem annyi kőböl állt egy fejlesztés mint a 3ban de még a megfelelő embert is meg kellett találni és odaadni a megfelelő kovácsnak.
Majd jön hogy a ds3 jobb mert...
Persze hogy jobb. Ott ki van nyalva a seggünk, de nem vokt ez így régen. A játék minden téren ds vokt és nem csak a bosdokat tekintve.
De ezt ne vedd magadra. Csak úgy leírtam mert most jutott eszembe.
Én remélem mindent úgy hagynak ahogy volt és az új játékosok belekóstolhatnak mit is jelentett az hogy dark souls. Lehet keserű ízü lesz sokaknak.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Yodamest
addikt
jah úgy indul majd, hogy az első szembejövő élőholttal 20 percen keresztül kell beszélgetnünk, majd elmondja egy 3 körös kártyapartit követően, hogy merre találjuk Skelligét, na akkor gyanús lesz a cucc
Yodamest
addikt
Na hát ezekre a dolgokra gondolok én is első sorban. Látjátok ahogy írtam is, ti is egyből rávágtátok (mint én is), hogy semmit nem kell változtatni, minden úgy jó ahogy van, aztán lassan azért csak előbújnak az ötletek, hogy hát vannak elavult dolgok, mint a fegyverfejlesztés 80 féle nyersanyagból meg félkész pályarészek.
Szóval azért ha már kapott a játék egy második lehetőséget, hogy tökéletesre csiszolják, szerintem többet érdemelne annál, hogy csak a grafikán húzzanak. DS3-as letisztult fejlesztésnek én nagyon örülnék és néhány pálya is meglephetne minket pár változtatással.
MageRG
addikt
Ööö...nem.
A QLOC nevű csapat. Tisztes iparosok, ők portolták a Dragon's Dogma: Dark Arisen-t PC-re.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
BOBAKILL
őstag
Köszi az infót nem tudtam a nevüket. Amúgy csak vicc volt a cd red.
Djuree
félisten
na most befostam. írtad ezt a dragons dogma gémet, ahogy olvastam a hsz-t, beléptem egy gamer oldalra, és a pofámba dobta egy reklámablak formájába a dragons dogma dark arisent. kicsit ijesztő volt.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Šolaire
veterán
Rengeteg fegyó meg páncél van benne. Tény hogy nem olyan “áramvonalas” mint a 3 én nem örülnèk ha komolyabban belenyúlnának. Tegyenek alá új motort szebb texturákat stabil és magasabb fps számot és akkor elégedett leszek
“Praise The Sun” \[T]/
BOBAKILL
őstag
Azért egy kis újdonságot is belecsempészhetnének. Valami kis újdonságot, meglepit..
Rony949
őstag
Új covenant itemeket el tudok képzelni.
Šolaire
veterán
Oké plusz újdonság legyen benne de az alapvető játékmenethez ne nyúljanak szerintem de ez nem rajtunk múlik.
“Praise The Sun” \[T]/
Mans20
addikt
Már az is öröm, ha az irányítást megcsinálják normálisan PC-re.
cyberkind
félisten
Kontrollerrel minden tökéletes, és ezt a játékot ha lehet is billentyű egérrel tolni, arra tervezték.
Paranormal Cocktivity
MageRG
addikt
Tökéletes? A "stored roll" és barátai üdvözletüket küldik. Igaz, ilyen konzolon is van.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
cyberkind
félisten
Nem tudom mire gondolsz de én nem emlékszem, hogy az irányítás miatt szoptam volna be, viszont pályatervezés miatt igen, illetve az ugrások erőltetése miatt is, meg persze minőségi PC port.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
MageRG
addikt
Van olyan, hogy csak benyeli az inputot, és nem csinál semmit. Ez a ritkábbik hiba.
A "stored roll" az az eset, amikor gurulnál, de valami miatt nem tudja lejátszani az animációt. Kicsit később meg elkezd gurulni, ami marha jó, ha pl. egy szakadék szélén állsz.
Aztán említhetném a mindenki által ismert szitut, amikor futsz, és gurulni szeretnél, de helyette ugrik. Ez az irányítás tervezésének hibája, nem bug. (nincs külön ugrás gomb).
Ha harcoltál a Centipede Demon-nal, akkor ott a kamerakezelés miatt is sokat lehetett anyázni.
Szóval messze van a tökéletestől.
Azt már meg se kérdezem, hogy ha slow walk-olsz és reflexből gurulnál, akkor miért kell lejátszani azt a bazi lassú szenvedős animációt? A kifogyott varázslatoknál dettó.
Gondolom azért, hogy odafigyelj.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
cyberkind
félisten
De ezeket én nem az irányítás gondjának látom hanem a játékénak, és PC-n ez rosszabb mert vannak más gondok, mondjuk ezekből csak az elsővel találkoztam de azt is betudtam a PC-nek, ugrásnál meg azért halok meg sokszor mert rohadt nehéz ugrani, nem az irányítás szopat be.
Paranormal Cocktivity
Kvelstadt
veterán
Leírtam már párszor hogy ugordjatok. Én mióta azt használom kb egy méter nekifutással is simán ugrok. Nem is emlékszem mikor volt utoljára hogy nemsikerült egy ugrás.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Šolaire
veterán
Centipede démonnál majdnem elszédültem lock-ot le is kellett venni harc közben róla
“Praise The Sun” \[T]/
Šolaire
veterán
Azon meg az animáciokon csiszolnak szerintem.
“Praise The Sun” \[T]/
Šolaire
veterán
Nekem ugrással sose volt gondom. Kamera kezeléssel már inkább.
“Praise The Sun” \[T]/
Rony949
őstag
Az egész Centipede Demon harc eléggé hanyag munka szerintem. Nem elég hogy 3 négyzetmérnyi helyen tudsz csak lépkedni, de emellett a boss-t sem látod rendesen. Így teljesen elveszítette a szórakoztató faktorát.
Kvelstadt
veterán
Ott szerintem direkt az a szitu hogy kevés helyed van és túl nagy is hozzád. Ilyen kétségbeesett harc de mégis győzöl.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Šolaire
veterán
Most legutóbb konkrétan semmit se láttam mert a Boss szinte rajtam állt
“Praise The Sun” \[T]/
BOBAKILL
őstag
Én azt se láttam mit csinálok nála, csak csapkodtam meg dodgeoltam összevissza. Aztán egyszer csak megdeglett. Béna megoldásnak tartom én is, viszont a bejárattól jobbra van egy nagyobb platform. Bár ugye sérülsz míg odaérsz a gyűrű nélkül. De ott nagyobb a hely harcolni vele.
[ Szerkesztve ]
Šolaire
veterán
Én lusta voltam addig elmenni kinyirtam helyben.
“Praise The Sun” \[T]/
MageRG
addikt
Én csak azt sajnáltam, hogy a Solaire (nem te ) olyan hülye, hogy a vízköpők után mindenhol meghalasztja magát ahol hívni lehet. Itt is. Lávában állni nem egészséges...
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
Šolaire
veterán
New game plusba az ő sztoriját akarom követni de sajnos elég gyenge vigyazni kell rá nagyon . Eddig mindig megöltem most meg szeretném menteni
“Praise The Sun” \[T]/
Rony949
őstag
Akkor jó humanity farmolást!
Én egyszerűen Siegmeyer quest-jét nem tudom megcsinálni. Mikor Lost Izalith-ban találkozom vele, mindig meghal a hülyéje.
Šolaire
veterán
New game plusba lesz annyi humanitym lost izalitba egyszerű mielőtt beszélsz vele nyilazd le odalent azokat a fura lényeket csak egyet hagyj életben utána irány ash lake
“Praise The Sun” \[T]/
Kvelstadt
veterán
Mármint akkor hal meg mokor leugrotzok azokhoz a tölcséres polip izékhez? Mert azt úgy kell hogy nyillal leszeded öket és csak egyet hagysz valamennyi éllettel hogy legyen mit ütnie es továbbmenjen a quest.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Šolaire
veterán
Én így csináltam
“Praise The Sun” \[T]/
Šolaire
veterán
Dark Souls Remastered hír : [link]
“Praise The Sun” \[T]/
cyberkind
félisten
Én azt is nagyon remélem, hogy bedobják a játékba a 3-hoz hasonlóan az offline és matchmaking off beállításokat, minimálisan se vágyom multira ebben.
Paranormal Cocktivity
Kvelstadt
veterán
Valahogy nem éreztem azt hogy, ha mi oda ketten leugrunk több ellenfél közé és még mérgezést is kapunk akkor azt siman lehozhatjuk úgy hogy Sig pajti is simán jól kijön a végén. Dark soulsban ez nem néz ki a legjobb forgatókönyvnek.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Šolaire
veterán
Biztosra mentem megsoroztam őket egy 5-ős Dragonslayer íjjal
“Praise The Sun” \[T]/
Šolaire
veterán
Én holow formában szoktam nyomulni ha nem akarom hogy betámadjanak.
“Praise The Sun” \[T]/
Mans20
addikt
Ha nem fog különbözni, akkor miben lesz más? Mondjuk ebben a részben is csak az első démonig jutottam, aztán hagytam a fenébe.
MageRG
addikt
Ahogy már leírtuk, technikai, vizuális háttéren és az UI-n biztos hogy javítanak. Új tartalomról még nem esett szó.
Melyik lenne az az első démon? Az elején a dagi?
Szerintem tegyél még egy próbát, mert kevés játék ad hasonló élményt ha belejössz.
[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
Mans20
addikt
Az Asylum. A sok halál miatt is elmegy a kedvem, mert az életerő csökken, és azt érzem, hogy visszafelé fejlődök.
Kvelstadt
veterán
Miért kéne mádnak lennie egy remadternek? Az tulajdonképpen csak feljavítása, újabb generációra portolása az adott játéknak. Pont hogy nem lenne szabad lényegesen változnia.
Azt hogy érted hogy csökken az életerőd? Mert ha sebeznek az oké de ez a legtöbb játékban így van.
Viszont a max hp csíkod hossza ebben a részben pont hogy nem változik halál után sem.
Sőt igazából csak a ds1 és a bb-ben van ez a megoldás hogy nem cdökken a max hp halál után sem.
[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Mans20
addikt
Nem kell változnia, elég a grafika meg az irányítás javítása. Én úgy emlékszem minden halál után kevesebb volt az életerő, és egyre jobban zombi kinézetem lett.