- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- mefistofeles: A 15 centi nagyon rövid.........
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zedz
addikt
Őszintén szólva még nem használtam ezt a megoldást, de a cikk alján a browser support szerint ezt csak az újabb böngészők fogják szeretni.
A front-endes kérdésedre csak részben tudok válaszolni, én is csak egy lelkes kezdő vagyok ilyen téren. Szerintem próbáld meg minél mélyebben elsajátítani a JS tudásod. Lehet, hogy csökken a jQuery népszerűsége, azonban olyan álláshirdetést még nem láttam, ahol ne kérték volna. Tudnod kell reszponzív megjelenést csinálnod, illetve törekedned kell arra, hogy minden böngészőben megfelelően jelenjen meg az oldal. Ezek mellett persze nem árt ha konyítasz valamit a szerver oldalhoz is!
Persze maga a front-end ennél egy bonyolultabb és több rétűbb dolog, de nem akarok sok sületlenséget összehordani itt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Autós topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Yettel topik
- Mobil flották
- World of Warships
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2931, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2107, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!