- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hieronymus: A németországi vasúthálózat
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- Hieronymus: Három júniusi képem
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zedz
addikt
Őszintén szólva még nem használtam ezt a megoldást, de a cikk alján a browser support szerint ezt csak az újabb böngészők fogják szeretni.
A front-endes kérdésedre csak részben tudok válaszolni, én is csak egy lelkes kezdő vagyok ilyen téren. Szerintem próbáld meg minél mélyebben elsajátítani a JS tudásod. Lehet, hogy csökken a jQuery népszerűsége, azonban olyan álláshirdetést még nem láttam, ahol ne kérték volna. Tudnod kell reszponzív megjelenést csinálnod, illetve törekedned kell arra, hogy minden böngészőben megfelelően jelenjen meg az oldal. Ezek mellett persze nem árt ha konyítasz valamit a szerver oldalhoz is!
Persze maga a front-end ennél egy bonyolultabb és több rétűbb dolog, de nem akarok sok sületlenséget összehordani itt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 9600X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 8400F / RX 9060XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 3080 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5070 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / ÚJ AKKU / 12 hónap jótállás