- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kalacskepu: Elrontott Radeon X1950 Pro megjavítása
- kreténtehén: Gazdit keresünk
- GoodSpeed: AMD Ryzen 7 7700X vs AMD Ryzen 9 9900X AIDA64, és PCMark 10 Benchmarkokban mérve
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- mefistofeles: A 15 centi nagyon rövid.........
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andie
őstag
Igen, általában ezt is melléirják, hogy nem csak tuning, hanem optimalizálás, a motor jobb kihasználása, amit a gyár bizonyos okokból nem tesz. Itt jön a képbe, hogyha még kevesebbet is fogyaszt, és nem is árt, akkor miért nem? Hát nyilván, hogy többet fogyaszt, nem jótündér ez, hogy plusz erőért még kevesebbet is egyen. Plusz levegő, plusz benya. Ennyi.
Node a lényeg, hogy a turbós autóknál ugye belepiszkál a gyári értékekbe, amiben meg van határozva, hogy milyen lambda feszültségnél mekkora nyomást szabaditson a turbóra. Ez egy ilyen 45 fokos grafikont ad ki. Ha bepiszkálsz mellé/helyette egy másik táblázatot, ami módositott, és pl az eddigi 3 volt helyett 3,2-öt ad a turbóvezérlőre, akkor ugye az több levegőt fog benyomni -> jobban gyorsul majd. Ekkor a vezérlés grafikon egy kb 50 fokos emelkedést mutat. Emellé a teljesitmény, lóerő görbe is szépen fokozatosan elválik a gyáritól és szépen fölé ivel.
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B760M i7 13700K 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Zalman Z1 Plus Corsair 750W
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E744 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I DP I Cam I W10 I Garancia!
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest