- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz norbert1998 #151685 üzenetére
Azt nézd még meg, hogy mennyivel drágább lenne szervizelni a felsőbb kategóriás Lagana-t a "népautó" Mégane ellenében. Talán nem annyira ritka típus, hogy annyira drága legyen bele minden, mint pl egy A6/A8 Audi-ba, de érketnek meglepetések.
Én most abba futottam bele, hogy vettem egy hibátlan Mégane 1-est, ami 1 éve volt utoljára nagyszervizben, semmi baja nem volt. Számítottam rá, hogy majd költeni kell rá jövőre, mégiscsak 19 éves már.
Most szóltak, hogy az egyik féltengely cserés lesz az ABS gyűrű miatt - ami hála égnek rá van hegesztve a féltengelyre ennél a típusnál -, ez egy jó 100k csupán, valamint az 1 éves váltó tartó bakot (kutyacsont) is megette, ez szintén 20k.
Nem örültem, csak olajcserét terveztem be erre az évre. -
hackeeeee
Jómunkásember
válasz norbert1998 #151685 üzenetére
Ott is van vezérlés, lánc, szíj, stb.. Ott is van mire figyelni.. Ha kap rendesen olajat, akkor.. na.
A CR-nél is sok függ attól, hogy volt használja, ha kifogsz egy karbantartott, ingázós autót, a kkor azzal valszeg sokkal kevesebb gondod lesz, mintha egy városi, vásárolni járós dízelt vennél meg.
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Black Myth: Wukong
- Asszociációs játék. :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kuponkunyeráló
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Elemlámpa, zseblámpa
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...