Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz lsc #801 üzenetére

    az nem u.a. motor anyagában mint amiből az építetteket csinálják.

    am meg nem kajálják a főtengelyt, a gyári (ASD váltókat, eszik, azt már drága lenne hozzá igazítani a nyomatékhoz és itthon persze az emberek pénzt nem adnak ki semmire, tisztelet a kivétel dizel tuningosnak!)

    SDi vez. tengelyt szokás bele rakni, azt is szeretik elkoptatni.

    kuplung meg:7e Ft ért felkevlározzák, vagy ha nem akarod egyáltalán csusztatni, és nem vagy sutyó mint az itthoni dizel "tuningosok" java része veszel bele szintert.

    Kiss Zolihoz és Krézy-hez meg hidd el aki benne van a témában elfog menni akár 500km árán is. ;)

  • fekeandras

    őstag

    válasz lsc #801 üzenetére

    Kérlek olvass visza egészen az 1.6 benzines Bora hsz ig.Eleve chiptuningról beszéltünk.A chiptuningra írtam azt ha személyre szabottan van optimalizálva egy motorra a vezérlés akkor azonos vezetési stílus mellett ugyanannyit vagy akár kevesebbet fog fogyasztani.Nem kell kiforgatni az ember szavait.Azzal, hogy meg van chippelve nem fogja átlépni a gyári környezetvégelmi értéket vagyis szemre pontosan annyi füst fog kijönni belőle mint széria állapotában.Nem állítja füstölősre a gyár de eleve füstöl.Egy tizenéves dízelmotortól mit vársz?Hogy friss levegőt eregessen?
    A golfra visszatérve, 1 kuplung felújítás lett volna esedékes de inkább egy erősebbre lett cserélve a gyári.A féltengelyhez nem lett hozzányúlva tökéletesen teszi a dolgát, köszöni jól van.Az egy átalakított motor és igen füstöl is.Állította valaki az ellenkezőjét?Ne vond egy kalap alá a hardveres átalakítást egy mezei chiptuningal mert ég és föld a kettő közt a külömbség.
    A flame keltésedre meg nem vagyok vevő.Úgyhogy normális hangnemben kérném a választ.Köszi

Új hozzászólás Aktív témák