Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • plömplöm

    őstag

    válasz lsc #355 üzenetére

    nadeha a kuplungot NEM nyomod ki (tehát a pedált be), akkor a hamarabb alapjáratra visszaállni akaró motor segít a lassulásban, nem? az ő "folyamata" gyorsabban megy végbe (ahogy üzemanyag hiányában elveszti a lendületét), mint az autó lassulási folyamata, tehát ő gyorsítja az autó lassulási folyamatát, nemdebár?
    ha a motor önmagától 3ezres fordulatról 1mp alatt alapjáratra áll, de a 3ezres fordulathoz tartozó sebességről 5mp alatt fékezed le az autót, akkor a motor 1mp-es "akarata" csökkenti ezt az 5mp-et, nem? milyen nyelven írjam már le... :)

    és ismét mondom, hogy itt is le legyen írva, a legvégén persze a fékezés ellen tesz így a motor (a nem oldott tengelykapcsolóval), hiszen megpróbál majd életben maradni, amikor az alapjárathoz tartozó sebesség alá lassítjuk az autót akkor elkezdi "gyorsítani", ez ami kerülendő, de egészen addig segít szerintem. én nem tudnék választani a kettő eset közül, mármint hogy mit oktassanak, tehát hogy egyszerre betaposni mindkét pedált vagy hagyni fent a kuplungpedált és csak a féken állni kétlábbal. egy fürge pörgős motorral tutin sokat segít a motorfék, egy agyonlassítottal viszont lehet rajta rontani... passz

Új hozzászólás Aktív témák