Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Janos250 #3453 üzenetére

    A szalag frissítése sosem volt probléma. Egyben kitolja a puffert, aztán amíg nem hívja meg semmi megint, addig a szalag tartja a mintát. Nincs frissítési probléma és tetszőleges fps-el lehet frissíteni.

    A "gond" az volna, hogy nagyrészt globális változókkal dolgozok, mint amilyen a szalag pufferje is.
    Ezt a puffert manipulálja az összes függvény, amíg végül kiküldésre nem kerül sor.
    A puffer és a vezérlőbájtok mind globálisak, ami számomra egyszerűvé teszi a munkát.

    Egy képkocka első szalagra, bele a vektorba.
    A vektor kiküldése az első szalagra.

    Mit értesz vektor alatt? Mi volna itt a "vektor" feladata?
    Ha itt generálom a képkockát, az rendben is volna, de végső soron ugyanúgy el kell tárolnom a ram-ban a vezérlőbájtokat minden szalagra vonatkozóan, nem?
    Vhonnan elő kell kaparni a paramétereket a függvényhez/osztályhoz.

    Tehát ha pl. a byte fényerő változóból van négy példány, mert négy szalaghoz kell eltárolni az infót, akkor ezt sehogy nem lehet leredukálni egy változóra.
    Vagyis ha jól értem az egyetlen előny az volna, hogy átláthatóbb és rendezettebb lenne a program a mostani katyvasz helyett.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés