Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Doky586: Torrent beállítás kezdőknek
- SirRasor: Látásjavítás alapfokon
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
A látottak alapján számomra elég egyértelmű, hogy mi a különbség CF és SLI közöt, meg hogy mit csinál a gyakorlatban a 2 rendszer.
~13ms alatt végez az egyik képkockával a CF (ami annyi idő amit egy szóló kártya tud), aztán szinte azonnal (0ms) ott a következő, aztán 13ms múlva jön megint egy, aztán szinte instant (0ms) megint egy. Hogy lehetséges ez amikor tudjuk egy szóló kártyánnak kb. 13ms kell egy képkockához az adott játékban?
Ebből én arra következtetek, hogy a 2 VGA párhuzamosan dolgozik, amit úgy értek, hogy egyszerre kezdik el számolnia köv. képkockát. Az 1-es számú VGA számolja a soron következő képet, a 2-es számú pedig az utána következőt, és mivel egyszerre kezdték, kb. egyszerre fognak végezni is, ezért megy ki egyszerre a 2 képkocka, ilyenkor látjuk a grafikonon, hogy a második kép szinte 0ms alatt ott van az első mögött. Utána mindkét VGA nekiáll a következő képkocka számításának, ami pont ugyan annyi időbe telik mint egy szóló GPU esetén, ilyenkor látjuk a 13ms körüli késleltetést az ábrán.
Mit csinál ezzel szemben az SLI? Mivel a késleltetések kiegyensúlyozottak, és kb. fele annyi ideig tartanak mint egy szóló VGA esetén, én ebből csak arra tudok következtetni, hogy a 2. VGA fél képkocka eltolással dolgozik. Tehát az 1-es VGA számolja a soron következő képet, aztán amikor a munka feléhez ér, a 2-es számú VGA nekiáll az utána következő kép számolásának, így nem egyszerre fognak végezni, hanem a 2. VGA fél képkockányi idővel később, így a képkockák kb. fele annyi idő alatt követik egymást mint egy szóló VGA esetében.
Az AMD jelenlegi megoldásának az a hátránya, hogy ha azonnal követi egymást 2 képkocka akkor vmelyik egyáltalán nem vagy csak alig fog látszani a monitoron a játékos számára.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Yettel topik
- Az Ulefone gyárában jártunk
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Villanyszerelés
- Hyundai, Kia topik
- iPad topik
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2113, 100% Akkumulátor
- 157 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060
- Xbox Series X 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Macbook Air M1 2020 // 13" // 16/512GB // Számla+Garancia /
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest