- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Malac java, új kuMpi, káposzta sali
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Malibutomi #5466 üzenetére
A draw distance és a növényzet szerintem egy későbbi patchben vissza lesz rakva, mivel elvileg készül a játékhoz low-level port. Arról nem tehetnek a fejlesztők, hogy a DX11 korlátjai miatt beleütköznek a rajzolási limitekbe. Ez egy API probléma, ha kicserélik az API-t lehet engedélyezni a magasabb látótávolságot. A több növényzetet nem feltétlenül. Ha a növény dekoráció csak, tehát nem akadhat bele az AI, akkor nyilván be lehet dobni, de lehet, hogy az AI-t esetleg limitálta az interakció részét képző növényzet.
A tesszelláció szerintem azért maradt ki, amiért az Ubisoft kihagyta az AC: Unity-ből. Ez a GeometryWorks csomagból jött volna, de nem tudták működésre bírni, ahogy az Ubisoft sem fél éve. A GeometryWorks nem ad lehetőséget a tesszelláció kontrollálására, így ha a felületek nincsenek tökéletesen kialakítva, akkor sokkal rondább lesz az egész tesszellációval, mint tesszelláció nélkül. Ezért fontos, hogy a fejlesztő kontrollálhassa a tesszellálás működését, mert más esetben nem tudja belerakni a játékba. Szóval itt nem arról van szó, hogy miért nem maradhatott bent ultra opcióként, jó eséllyel sosem működött a beállítás. Ilyenkor általában a kiadó közbeszól, hogy ha aránytalanul sok erőforrást költenek valamire a fejlesztésnél, akkor azt lelövik. Megpróbálták, de nem sikerült. Az Ubisoft is négy hónapig próbálkozott a tesszellálás beépítését az AC Unity-be, de egyszerűen az NV zárt csomagjával ez nem működött. Valószínűleg meg lehetne oldani, csak a megoldás a zárt forráskód miatt egy évig eltarthat, és így ebbe bele sem kezdenek.
-
Habugi
addikt
válasz
Malibutomi #5466 üzenetére
Hát nem tudom, az első linken a 2013as az komplett kategóriákat vagy ha úgy tetszik generációkat ver a 14/15-ös képekre. Konkrétan más a motor vagy nem tudom.
Azért sokat elmond a **15ös kép jobb alsó sarkában lévő X ~ O ...
Remélem ez valami sarkított rossz vicc csak, esetleg a PC-s fullos vs PS3 butított és/vagy mobiltelefonos verzio. Ilyen a mesében nincs..
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #5466 üzenetére
Mert állítólag egy buildet készítettek PC/PS4/XO-ra is és nincs kapacitásuk többre...
Gyakorlatilag meg nehezen tudom elhinni, hogy olyan óriási nyűg lenne a _kész_ effekteket engedélyezni a PC-s verzióban, persze nyilván nem jönne ki jól ha PC-n (megint) sokkal szebb lenne és így valószínűleg még valami "jutalmat" is kaptak érte...
Az összehasonlítások alapján PS4-en néhol jobban néz ki mint PC-n egy GTX 980 mellettAmúgy ez nem csak "tupírozás", óriási különbségek vannak még a 2014 vs 2015 között is, a 2013-as meg sem említem...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- AKCIÓ! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Konica Bizhub C220 - A3 fénymásoló
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged