Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz gV #48129 üzenetére

    COD Black Ops 6-nál a PCGH egy korai Windows Store (GamePass) verziót tesztelt, amiben nincs DLSS Frame Gen. A CB szintén egy korai press build-et tesztelt, de ők nem Windows Store-on. TPU pedig a Steam verziót tesztelte. GameGPU-t felejtsd el és légyszi ne hivatkozz rájuk, az egy scam oldal, semmi köze a valósághoz amit ott közzé tesznek. Ez már számtalanszor ki lett tárgyalva és többször is lett kérve, hogy senki ne linkelje azt a hulladék oldalt, szóval azt nyugodtan ignorálhatod, mert bullshit adatokat közölnek.

    Tehát nem csak a más buildet használnak a három oldalnál de más a test scene is emiatt nem lehet közvetlenül összehasonlítani az eredményeket.

    A felskálázók ebben a játékban Quality preset esetén alig gyorsabbak, mint a natív, nem tudni miért, valószínűleg a Quality itt nem 67%-on, hanem sokkal magasabb felbontáson számol, ezért lehet annyira pici a tempóelőny. Még így is megéri használni, mert a DLSS adja a legjobb képminőséget a játékban, minden esetben szebb, mint a natív (ennek a natív hívők ismét nem fognak örülni). Alacsonyabb preseten már megjön a sebesség, azok valszeg jól vannak beállítva.

    Az FSR itt annyira pocsék képminőséget ad, hogy a Radeon felhasználóknak az XeSS az ajánlott, mivel az Intel felskálázója nem rondább, mint a natív. Nesze neked FSR 3.1: egy újabb játék, ahol semmit nem ér.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés