Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz HSM #47050 üzenetére

    Ezt úgy írtam, hogy az exkluzivitás értelmetlen és rossz a játékosoknak. Ahogy írtam pont a sűrű növényzet miatt lenne nagyon hasznos a játékosoknak a DLSS, mert az sokkal jobb e téren, mint az FSR 2, ezt számtalanszor láttuk már, hogy az FSR 2 nagyon nincs jóban a növényzettel (brutális shimmering-et okoz), rengeteg példa van rá.
    A DLSS sok játékban lényegesen jobb temporális stabilitást képes nyújtani, mint a játék saját TAA algoritmusa, emiatt lesz szebb (nyugodtabb) a kép.
    Reméljük az Ubi jó TAA implementációt fog csinálni a játékhoz.

    Aki jó temporális stabilitásra vágyik, annak a játék saját TAA lesz az egyetlen reménye, na meg persze majd később talán lesz DLSS mod hozzá.

    Természetesen lesz lehetőség natív felbontáson, skálázás nélkül játszani, ott a játék saját TAA algoritmusa lesz a döntő, hogy az mennyire lesz hatékony.

    Persze elméleti lehetőség van arra, hogy az Ubi az FSR 2-vel DLSS szintű stabilitást fog nyújtani a játékban, de lássuk be, hogy erre annyira kicsi az esély, hogy szinte kizárható.

    Engem viszont az érdekel a legjobban, hogy miért nem FSR 3-at kap a játék, amikor decemberben lesz a megjelenés.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés