Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 10 – Alapanyagok/készételek többféle felhasználása
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- djculture: Éhezők ssd és memória viadala.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
"Azért, mert 1 magon gyengébbek"
Pont erre utaltam, nem úgy van a, hogy tetszőlegesen összeszorzod a magok erejét a magszámmal és megvan a proci "ereje".
"akkor 1 magra 2db program szál megy, például a hang és tárhely kezelés egyszerre."
Amit kiagytál, hogy tipikusan ez az a pont, amikor vadul beindul a mikrolaggolás, mert lkezdik ölni egymást a szálak az erőforrásért, a játék pedig nem futhat tovább, amíg nincs kész minden részfolyamat."de ez azért nem annyira sok erőforrás egy jó architektúra esetén sok cache-sel."
Sajnos ez sem így van.
Gyorsan megnéztem, Cinebench R15 nálam -5%-ot veszít a Ryzen 3600-asomon, ha 12 helyett 24 szálon futtatom, és ez messze a legideálisabb eset, mert a Cinebench jól optimalizált, és egy játékkal ellentétben független szálakat futtat. Ehhez képest egy játékban durván borulhat a tempó, ha nem megfelelő a szálak közötti szinkron, ami pedig csúnyán elromolhat, ha nem annyi szál van a CPU-n, amire a játékot optimalizálták. A te példáddal, ha a hang és tárhely kezelés egy szálra kényszerül, és emiatt nem készül el időre az jelentős lassulás lehet, hiába volt a többi szál gyors, végül a képkocka "lassan" fog elkészülni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Hővezető paszták
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen egeret válasszak?
- Windows 11
- Battlefield 6
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Elemlámpa, zseblámpa
- BestBuy topik
- Öszvér módszerrel veszi fel a harcot a memóriapánikkal szemben az ASRock
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce RTX 3080 AMP Holo 10GB GDDR6X 320 bit
- RX 6650XT OC 8GB Challenger
- ASUS RTX 5070 12GB GDDR7 PRIME OC - Gari 2028.11.26. -ig - Eladó!
- XFX RX 7900 XTX SPEEDSTER MERC 310 24GB BLACK EDITION - 3 év Alza Garancia
- GIGABYTE RX 9060 XT 16GB GDDR6 GAMING OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Shining3D EinScan Pro 2X 3D szkenner
- iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100 % Akksi, MS4047
- Bontatlan! Kingston FURY Renegade 1TB M.2 PCIe NVMe
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Gyorsan megnéztem, Cinebench R15 nálam -5%-ot veszít a Ryzen 3600-asomon, ha 12 helyett 24 szálon futtatom, és ez messze a legideálisabb eset, mert a Cinebench jól optimalizált, és egy játékkal ellentétben független szálakat futtat. Ehhez képest egy játékban durván borulhat a tempó, ha nem megfelelő a szálak közötti szinkron, ami pedig csúnyán elromolhat, ha nem annyi szál van a CPU-n, amire a játékot optimalizálták. A te példáddal, ha a hang és tárhely kezelés egy szálra kényszerül, és emiatt nem készül el időre az jelentős lassulás lehet, hiába volt a többi szál gyors, végül a képkocka "lassan" fog elkészülni.
