- sellerbuyer: Egy teljesen új platformot kapunk! Új korszak kezdődik?
- intecpc: Hogyan készítsük fel a számítógépünket a Windows 11-re? – Lépésről lépésre
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79 #23775 üzenetére
Ez már nem igazán helytálló. Az IW Engine az elmúlt két évben pont, hogy rendkívül sokat fejlődött. A COD Ghost volt a váltópont, amikor előálltak egy igen nagy felújítással az előző motorhoz képest. Ebben a motorverzióban vezették be a displacement mappingot és a subdivision surface-t, de mivel a korábbi konzolokra is dolgoztak a leképezőt még meghagyták egymenetes forwardnak. Emellett az Activision tipikus problémája, hogy évente kér COD-ot, ezért nem lehet nagy változásokat hozni hirtelen, mert muszáj, hogy a COD mögött dolgozó ~700 fős művészi csapat munkájában megmaradjon a kompatibilitás, így maradt a phong árnyalás is. Ezek miatt a COD Ghost összhatása nevetségesen gyenge volt ahhoz képest, amit mondjuk a Battlefield 4-től láttunk, de mégis rendkívül fontos lépcső volt a motor alapjainak újragondolásához. Ezután a COD: Advanced Warfare ezen a vonalon ment tovább, végre nem volt opció az előző generációs konzol, így a forward leképezőt ugyan nem cserélték még le, de már elkezdődött a PBR-re való átállás, ami egy nagy lépés a művészi munka miatt, ugye ez a ~700 fős csapatra extrém terhet ró. Ez volt a legnehezebb része a váltásnak, ami meglátszott még a COD: Advanced Warfare-en is. De a COD: Black Ops 3-ban már teljes volt az átállás, így leváltották a forward leképezőt deferredre, és tulajdonképpen befejezték a PBR-re való átállást. Ezzel együtt ez volt az a COD játék, ahol a motor fejlesztőeszközeit is újraírták, így beépültek a GI-ra vonatkozó fejlesztések is. Szóval a Black Ops 3 óta a COD alapjául szolgáló IW Engine eléggé újnak és modernnek mondható, legalábbis még csak nem is hasonlít a korábbi verziókra.
Egyébként a Titanfall 2 is igazából csak nevében Source. Olyan sok dolgot átírtak már benne, hogy nem sok köze van ahhoz, amit eredetileg licenceltek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÚJSZERŰ! GARANCIÁLIS! RX 6900XT OC 16GB /Dobozos!/Jótállással!/Beszámítás! Posta ok!
- MSI Gaming X RTX 3080 10GB /Jótállással!/Dobozos!/Beszámítás! Posta ok!
- Sapphire Nitro+ RX 6700 XT 12GB
- BESZÁMÍTÁS! PowerColor RED DEVIL 6900XT Ultimate 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GeForce RTX 4080 SUPER GAMING X SLIM 16GB GDDR6X 256bit Videókártya !
- iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black -- 100% EREDETI AKKU, 1ÉV
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch (minimálisan használt)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion Go S 32GB/1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest