Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79
#23775
üzenetére
Ez már nem igazán helytálló. Az IW Engine az elmúlt két évben pont, hogy rendkívül sokat fejlődött. A COD Ghost volt a váltópont, amikor előálltak egy igen nagy felújítással az előző motorhoz képest. Ebben a motorverzióban vezették be a displacement mappingot és a subdivision surface-t, de mivel a korábbi konzolokra is dolgoztak a leképezőt még meghagyták egymenetes forwardnak. Emellett az Activision tipikus problémája, hogy évente kér COD-ot, ezért nem lehet nagy változásokat hozni hirtelen, mert muszáj, hogy a COD mögött dolgozó ~700 fős művészi csapat munkájában megmaradjon a kompatibilitás, így maradt a phong árnyalás is. Ezek miatt a COD Ghost összhatása nevetségesen gyenge volt ahhoz képest, amit mondjuk a Battlefield 4-től láttunk, de mégis rendkívül fontos lépcső volt a motor alapjainak újragondolásához. Ezután a COD: Advanced Warfare ezen a vonalon ment tovább, végre nem volt opció az előző generációs konzol, így a forward leképezőt ugyan nem cserélték még le, de már elkezdődött a PBR-re való átállás, ami egy nagy lépés a művészi munka miatt, ugye ez a ~700 fős csapatra extrém terhet ró. Ez volt a legnehezebb része a váltásnak, ami meglátszott még a COD: Advanced Warfare-en is. De a COD: Black Ops 3-ban már teljes volt az átállás, így leváltották a forward leképezőt deferredre, és tulajdonképpen befejezték a PBR-re való átállást. Ezzel együtt ez volt az a COD játék, ahol a motor fejlesztőeszközeit is újraírták, így beépültek a GI-ra vonatkozó fejlesztések is. Szóval a Black Ops 3 óta a COD alapjául szolgáló IW Engine eléggé újnak és modernnek mondható, legalábbis még csak nem is hasonlít a korábbi verziókra.
Egyébként a Titanfall 2 is igazából csak nevében Source. Olyan sok dolgot átírtak már benne, hogy nem sok köze van ahhoz, amit eredetileg licenceltek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Diablo IV
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Billentyűzet-választó: mechanikus vs membrános – kinek melyik a jobb?
- Crypto Trade
- Kisétvágyú Radeon RX 9060 XT-t hozott az AMD
- EAFC 26
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S2 TG Cooler Master 650W
- Hutt C6 ablaktisztító robot / 12 hó jótállás
- 184 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5090
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Zalman Z1 PLUS Cooler Master 700W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G8 - i5-1145G7 I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

