Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- WireGuard VPN a mindennapokra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sparks: 15 év droid után iPhone tapasztalat, 7 nap alatt
- Pajac: PassMark - Intel Atom D2700
- ricshard444: Iphone 17 Pro Max - Kedves téglám
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen ez a PC gaming érdekes kérdés. Nyilván fűződik hozzá érdek még a fokozatosan csökkenő piaci igények mellett is, de annyira korlátozó már a szabvány API-k funkcionalitása, hogy az új konzolok effektjeit értelmetlen, vagy lehetetlen rájuk portolni.
Az AAA játékok esetében a megjelenítés erősen filmekhez használ CGI-ból fog építkezni. Nagyjából a mai konzolok elég erősek ahhoz, hogy a filmekhez használt motion blur effektet átvegyék és ne kelljen használni a trükközős megoldásokat, amiket sokak inkább kikapcsolnak. De a GI-t és az árnyékok leképzését is lehet mondjuk voxel cone tracingre építeni. Ezektől majd leesik az állad, viszont DX-en és OGL-en nem lesz.
A filmes motion blurt az érkező StarSwarm technikai demón meg tudod majd nézni. Semmi értelme ugyan, de leportolták DX-re.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Nem saját tervezésű a Zhaoxin új szerverprocesszora
- Milyen autót vegyek?
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Google Pixel topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Magisk
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest