Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz GeneraL_XTX #31634 üzenetére

    Szerintem nem is feltétlenül kifejezetten GCN-re, hanem egyszerűen csak hanyagul optimalizált, és az már csak puszta véletlen, vagy csak kellemes egybeesés, hogy az AMD hardware-ének ez épp sokkal jobban fekszik.

    Persze nyugodtan lehet AMD partnerség is a dolog mögött, de nekem inkább úgy tűnik, hogy az Oxide alapvetően csak egy "miért ne?" alapon szeretné kicsit feszegetni a jelenlegi hardware-ek DX12-es korlátait. De nem úgy, hogy megpróbál minden támogatott GPU-ra külön-külön optimalizálni, és megnézni, hogy úgy melyik gyorsabb, hanem hogy odahajítja a vakvilágba a rengeteg drawcall-t és különböző shader effect-eket, aztán kíváncsian várja, hogy melyik gépen hogy fut majd le, de annak örül, ha mindegyik csak izzad és cammog (közben pedig talán extra öröm az is, ha egy AMD partner épp jól jön ki belőle).

    Tipikusan olyannak érzem a hozzáállásukat, mint mikor lejött a Ph-s cikk arról, hogy az egyik játékstúdió fejlesztői már a DX12 megjelenése előtt kitalálták, hogy miért nem lesz elég a fél fogukra sem az új API-kkal elérhető drwacall szám, mert ha akarnak, akkor kisujjból tudnak szándékosan olyan programot írni, aminek még tízszer annyi sem elég. ;] (Remélem mondanom sem kell, hogy nekem mi forgott akkor a fejemben és már inkább a gyomromban, mikor ezt olvastam. :P)
    Ez is olyan volt, hogy ha arról van szó mivel mentesítsék magukat a munka alól (hogy valós életszituációkra optimalizáljanak), akkor egy pillanatra felébrednek a kómából, briliánsan elmondják, hogy miért nem az ő hibájuk, ha szarul fut a programjuk, aztán visszamennek téli álmukba, mert ők úgysem tehetnek semmit, szar a DX12, szar a Mantle, semmire nem elég se a GCN, se a Maxwell...

Új hozzászólás Aktív témák