Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Airsoft
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisÁdi
aktív tag
Üdv
Érdekelne ez az airsoft dolog, csak nem tudom hogy kezdjek hozzá. Teljesen kezdő vagyok.Mit ajánlotok elsősorban. Csak hobbi szinten szeretném űzni. Nem kell mindenből a legjobb. Fegyverből például mit ajánlotok? Karabély vagy távcsöves, stb. Én egy félautomatára vagy egy automatára gondoltam először.A tesvérem ugyan így van ezzel, de ő nagyon szeretne egy mesterlövészfegyvert.nagyon megtetszett neki, habár olvastam,hogy kezdőnek az a legnehezebb.
Ha tudnátok segíteni azt nagyon megköszönném. -
kisÁdi
aktív tag
Értem köszönöm. Egyébként tudom hogy nehéz csipával na de ennyire hogy senkisr ajánlja? Miért?
-
kisÁdi
aktív tag
Már megtaláltam a választ.
-
kisÁdi
aktív tag
Köszönöm mindenkinek.
Egyébként most néztem egy Cyma CM.032 M14-et nagyon tetszik.Ez egy kezdő fegyver ugye? -
kisÁdi
aktív tag
válasz stefanitsr #19865 üzenetére
Értem. De az ára ugyan annyi mint az AK-nak amiket a fórumtársak írtak.Nem igazán szeretnék AK-t. Inkább valami régebbit.Mint M14.De persze ti sokkal jobban értetek ehhez.Szóval hallgatok rátok.
-
kisÁdi
aktív tag
válasz stefanitsr #19871 üzenetére
És az M14-et jól lehet használni nem sniper felhasználásra?
-
kisÁdi
aktív tag
És egy kezdőnek tudtok ajánlani egy pisztolyt?Másodfegyvernek. Erre szeretném költeni a legkevesebb pénzt.Tudjátok csak a végszükség esetére.Láttam 30 Ezer környékén is de annyit nem szánnék másodfegyverre, még így nagyon az Airsoftozás megismerkedésénél.Vagy az is lehet akár, hogy egy pisztollyal kéne először megismerkednem?
-
kisÁdi
aktív tag
válasz macilaci78 #19875 üzenetére
Köszönöm. Nézegetem őket a neten de sehol sem találok megfelelő pisztolyt.Főleg nem Glock-ot. Több Gázüzemű van mint AEP. Nem találtam megfelelő üzletet pisztolyhoz.Egyébként Airsoft cuccokat érdemes használtan venni?
-
kisÁdi
aktív tag
Ezeknél a Glockoknál melyik a jó? Hanyadik Generációs?
-
kisÁdi
aktív tag