100%-ig ugyan nem értem a kérdést, de gondolom egy sima extrude is megoldás lenne.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
100%-ig ugyan nem értem a kérdést, de gondolom egy sima extrude is megoldás lenne.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Még mielőtt elfelejtem, Buék mindenkinek
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
[link]
mental ray-hez wireframe shader
vrayben van beépített vrayedges néven asszem, és ha jól rémlik brazilhoz is van alapban.
scanlinehoz tudtommal csak az ''átlátszó'' shader létezik
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
jaja
BÚLYÉK mindenkienek vazee
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
csatlakoznék az előttem szólókhoz azaz : uffuff Boldog új évet kívánok mindenkinek ;)
Én is boldog új évet kívánok mindenkinek!
Este meg csak ésszel ám...
[Szerkesztve]
jó, akkor inkább nem írnám le, hogy mikkel táraztunk be a tegnapi nap folyamán
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Nálunk is már most annyi pia van, alig férünk el tőle. Ráadásul a java még szállítás alatt áll! A vodka máris fogyásnak indult...nem is tudom hová tűnhetett, a fene mindenit....
Kegyetlenül szét fogunk csúszni, vazze!
BUÉK MINDENKINEK..!!!
Nyúltáp: Ugye a Text az alapba nem renderelhető... Ezért tolni kell neki valamit, hogy az legyen... Blevel-el oldottam meg eddig mivel arra való, de azzal out of memory van...
Emberek, úgy néz ki, a tervezettnél korábban összeállt az Audi-gyártó gépszörnyeteg!
Ami lesz benne:
Asus A8N-E alaplap, Athlon 64, 3200+ proci, (Venice E6, 2400MHz@alapfesz ), Artic Cooling A64 Freezer Pro hűtő, 2x512MB Geil Value RAM 400@480MHz, és egy Albatron 7800GTX (@500/1300MHz) videokártya.
A cuccok - hűtőt leszámítva - használtak. Ezzel a konfiggal nagyon remélem, hogy nem lesz gond az én kis A3-asom megjelenítése...végre nem kell egyfolytában kapcsolgatnom a layer-ek között, yeah, alig akarom elhinni!
Abba meg bele sem merek gondolni, mit fog művelni a GTR, a Need for Speed: Most Wanted, ill. az Underground 2!
Bocsi, hogy ezt így idetoltam, de marhára örülök, hogy végre sikerült összegürizni egy komoly gépre valót, s hogy végre én is megtapasztalhatom a 64 bites számítás előnyeit.
jah, akkor egy sima extrude-al renderelhetővé teheted. És az még talán nem is zabálja meg a memóriád.
De van a text beállításainál is egy renderable pipa. viszont akkor csak a körvanalait rendereli.
Balika
neeeem, nem irigykedem
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Grat. A 7800GTX-ért én is irígykedem... Émmeg éppen tárgyalásban vagyok egy kedves dual Opteronos félkonfig tulajjal (2db Opteron 244 + MSI K8N MASTER2 + regg ecc ramok)
Úgyhogy lehet hogy eladó lesz a 939-es Opteron 144-em... MAX like it very much..
Ha majd eladó lesz, dobj egy privát üzenetet légy szíves.
Ha lesz pénzem, megveszem.
Most már csak a GTX-re várok, ami ha igaz, holnapután már nálam lesz, s meglátjuk, mit is tud az új erőgép. Közben némelyest eltértem az eredetileg kiszemelt alkatrészektől, eddig ilyen a cucc: [link]
Nem lesz olcsó de drága lesz...
BUÉK mindenkinek!
Nem látom a műveket!!
Lassan áttérünk hardver topiba .
[link]
Üdv!
How Bad Do You Want It?
Íjjj, de karaj lett... Nekem kicsit lassan készül az űrcsata... Főleg hogy tök egyedül csinálom... És meg kell terveznem a snitteket, ami qrva kemény dolognak tűnik...
PBomb sux...
[Szerkesztve]
Nagyon durva!
Ihletet adott! Csak ne lenne vizsgaidőszak, basszus, úgy befejezném én is járgányt!
Bassz.. Nagyon álmos voltam és észre sem vettem ,hogy te a kedvence autómat csináltad meg... Persze az abszolút kedvenc az RX8, de valszeg ilyen Seat Leon-t veszek eccer... Most Ibizám van.. Renderelj még ki más nézeteket is...
[Szerkesztve]
Köszi a pozitív visszajelzést!
[link]
Itt alul van egy link. Ott találsz még képeket.
Majd ezzel a beállítással is renderelek másik nézeteket.
RX-8-at pedig minden második ember csinál , uhogy azt nem akartam.
De egy 6. generációs Honda Civic Hatchback-et még szeretnék elkészíteni, de az sajna nem mostanában lesz.
Az animmal meg csak okosan! Azt tényleg nem szabad elkapkodni!
Balika911: köszi neked is! És hajrá azzal az A3-assal! De a vizsgák most biztos fontosabbak.. nekem is.
How Bad Do You Want It?
A 18-24-es képeknél a környezet is a te munkád vagy az fotó...?
Én mért nem tudom az úrhajóimat ilyen szép felületűre megcsinálni..?
[Szerkesztve]
Az fotó .
How Bad Do You Want It?
Nem tudnál berakni egy-két MAX-os screenshot-ot a Leon map beállításairól..? ''m'' betűs ablak
Nem kell nekem Screenshot-okat készíteni, megtették már helyettem :
[link]
Full ez.
How Bad Do You Want It?
Na emberek... Ha még nem meséltem, akkor most megteszem... Besegítek a Fix.tv-s Füle Zolinak a Sötét Oldal 2-be és most kaptam meg a snitteket amire bele kell tennem a lépegetőket... Csak fingom sincs, hogy a susnyás, meg a fák, a fű hogy fogja takarni a lepegetőket...
Megtisztelő lenne ha segítenétek nekem...
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
(#1526) Menthirist válasza YODA mester (#1524) üzenetére
Rajzold meg a képeken az alpha csatornát
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Illetve hogyan lehet azt hogy ami távolabb van az legyen homályosabb illetve hogyan tudnék fa lombjának árnyékait előállítani..?
Basszus, nem elég, hogy 29.-én nem sikerült az analízis vizsgám, most a diszkrét matek se jött össze... Dimat 2. meccs kedden...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Halott ez a topic, én mondom...
Nyúltáp sincs sehol, amikor marh nagy szükségem lenne rá...
(#1531) Menthirist válasza YODA mester (#1530) üzenetére
Ha vége lesz a vizsgaidőszaknak, és Isten is úgy akarja, hogy itt folytassam a sulit, akkor majd modellezek már én is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Igen, én is akkor fogok nekiesni a járgánynak. Aztán ismét régi fényében fog tündökölni a topic.
Közben összeállt az új gép! Ha minden elemet látni szeretnék, úgy sajnos nem képes teljes pompájában megjeleníteni az Audit, viszont külön a kerekeket és a kasznit már igen.
Huh, az első mondat félreérthető lett: Szóval ha végre mindenki visszatér, s alkot, akkor fog régi fényében tündökölni a topic.
Lol...
Hát igen, erősen elkellene kezdenem abszolválni a vizsgákat, mert nem lesz ez így jó...
De legalább most délelőtt kitakarítottunk...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
De neke msegítsége kell a csontozásban, meg azokban amiket leírtam... Jó lenne ha nem csak a köcsög vizsgákkal törődnénk ebben a topikban... Nyúltáp csontozós hsz-éből eltüntek a képek és nem tudok így haladni...
[Szerkesztve]
(#1536) Menthirist válasza YODA mester (#1535) üzenetére
...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Na csak hogy ne csak a szám legyen nagy, hanem csinálok is valamit, egy kis fölös időmben belekezdtem egy Nissan 350Z-be
[link]
Igazán még csak vagy 40 perc meló van benne, viewplaneekkel együtt, szóval ne várjatok sokat még...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
MAX tutorial kezdőknek...
Milyen progival lehet gif-et csinálni..?
[Szerkesztve]
ahoj
az elmúlt egy hétben eléggé a halálomon voltam..igazából még most is
úgyhogy erőm sem volt géphez ülni.
Yoda:
jah, kötsög atw-sek törölték megen tárhelyem..jó szokásuk, úgy 2 havonta eljátszák
nahszóval
azóta eszembe jutott egy sokkal egyszerűbb megoldás is, úgyhogy inkább gyorsan összedobok mégegyet. Első képig ugyanazt kell csinálnod, tehát a csontrendszert ugyanúgy kell felépítened, meg IK solvereket is ugyanúgy kell kötögetni.
[link]
A skinnelésnél jutott eszembe, hogy egyszerűen hozzá is lehetne linkelni csontokat a testhez. Nem kell szarakodni physique-vel.
Ehez persze előbb be kell állítani pár dolgot.
Nemtom hogy van kialakítva a modelled, ha egy mesh az egész, akkor szét kéne szedni vhogy úgy, hogy ízülettől ízületig egy mesh legyen. Na ez elég hülyén hangzott. Arra gondolok, hogy az a terület, amire egy csont majd hatna egy mesh legyen és külön álljon a többitől. Plö talpára egy csont hat, tehát a talp rész egy modell legyen, ne legyen minden egyes csavar külön mesh, és a talp legyen leválasztva a test többi részéről.
Miután így felosztottad a modelled, minden egyes rész pivot point-ját mozgasd pontosan arra a pontra, ahol az csatlakozik az utána következő részhez
[link]
ezután rakj le egy point helpert(create/helpers/point) és egy dummyt(create/helpers/dummy) a képen látható helyekre.
[link]
(természetesen point helper kell a másik lábhoz is)
A point helperrel majd a múltkor problémás IK chain-eket tugggyuk mozgatni, a dummyval meg a ''fejet''. Mivel a lábakat két külön csontrendszer mozgatja, kell egy átkötő híd szerűség, amivel összekapcsoljuk a kettőt, ez lesz majd a dummy.
Most már csak néhány kötögetés van vissza, oszt meg is vónánk.
Menj a shematic view-ba(graph editors/new shematic view)
Ezt arra találták ki, hogy egy hierarchikus rendszerben átláthasd az egész jelenetedet.
Először is linkeld hozzá a két HI solver létrehozásakor létregyütt IK chain controllert a point helperedhez a bal felül, közvetlenül a sima egérmutató ikon mellett lévő gombocskával. Ha rosszul linkeltél vmit, a mellette lévő gombbal tudod feloldani a kapcsolatot. Arra figyelj, hogy linkelésnél mindig az alárendelni kívánt cuccos felől kell a másik irányába kötögetni. Amúgy ki is jelzi egy nyilacskával a kapcsolat irányát.
[link]
Ezután kötögesd hozzá sorban az összes csonthoz az álltaluk mozgatott részt.
Végül a két láb csontrendszeréből a ''legfelső'' bone-t linkeld hozzá a dummyhoz, majd a fej részt is kösd hozzá.
[link]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Kicsit durvábban hangzik mint az előző..!!! Elküldöm email-ben a modelt, hogy pontosan tud mit kell megcsinálnom...
[Szerkesztve]
Na sikerült becsontozni.. Mozog minden, de kihagytam a point helper-t, mert azt nem értettem... Most azt kéne kitalálni, hogy hogyan tudom loop-olni a mozgást...
(#1543) YODA mester válasza YODA mester (#1542) üzenetére
Illetve még azt, hogy hogyan mozoghatna a talp mindig vízszintesen... Ha előre tolom a lábat akkor a talp ne emelkedjen, mint itt...
A talp probléma nagyjából megoldótott, de persze nem az igazi... Viszont nagyon fontos lenne, hogy hogyan tudja falomb árnyékokat létrehozni és hogy tudjam érzékeltetni a kamerától való távolságot..? (a távol van akkor homályosabb a lépehető)
meglett a dimat vizsgám
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Ha úgy csináltad a riggelést ahogy írtam, akkor valszeg pont a point helper miatt mozog szarul a láb. Csak akkor fog jól mozogni, ha a két HI solveres kötögetésből létrejött IK chain-t egyszerre mozgatod, ezért kéne hozzákötni őket egy point helperhez.
Csontozást hogy csináltad? physique vagy linkelgetéssel?
Point helperes dolog nem nagy ördöngőség, lerakod, shematic viewban meg hozzákötöd az aktuális lábhoz tartozó IK chaineket(valszeg IKchain01 meg 02)
Falomb árnyék: Egyszerű projection map-el. A fő fényednél az advanced effects alatt projection maphez nyomj be egy fekete fehér...vagy akármilyen képet egy lombról.
Kamerától való távolság: DOF, depth of field, ha leraksz egy kamerát, a tulajdonságainál tudod majd bekapcsolni, de irdatlan lassú tud lenni, mivel elég jól lehet fakelni, nem is nagyon használják videókhoz.
Fakelés lényege, hogy számoltatsz egy + pass-t max-el, a z-depth-et, ami a tárgyaknak a kamerától mért távolságát tárolja, aztán kompozit progiban egy kis blurral már viszonylag simán elő lehet idézni az effektet.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
grat
én meg még mindig szarul vagyok.
Aszonta orvos vmi piros cédulás betegségem van, szal ne nagyon menjek emberek közé
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
legalábbis csak virtuálisak közé
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Ezek ám a csontozós tutorialok!
Ez alapján azt hiszem, végre Tubby-t is olyanra készíthetem, amilyenre eredetileg is szerettem volna!
Menthirist: Gratulálok!
grat mindenkinek mindenhez remélem ha meglesz a félévkor mindenem akkor kicsit nekülök énis maxozni aztán meglátjuk mi sül ki belőle
Nyúltáp : jobbulást;) (hiányoznál )