A mai idők játékai - tisztelet a kivételnek - már-már nevetségesen leegyszerűsítettek, ami a grafikai beállítások testreszabhatóságát illeti. Pedig rengetegen vannak, akik két ilyen elnagyolt beállítás között találnák meg a számításukat. Az első játék amit ily módon kivesézek, az a Need For Speed: World lesz. Gondoltam rá, hogy a Crysis 2-vel indítsak, csak úgy érzem, még nem merültem eléggé mélyre a CryEngine 3 nyújtotta lehetőségek tengerében. A továbbiakban arról lesz szó, hogyan hangolhatjuk számítógépünk komponenseivel össze a Need For Speed: World játékszoftvert.
Hardverkörnyezet
Packard Bell TM81-RB115-HG
Athlon P320 dual core
ATI HD4250 (256mb sideport)
2 gb ddr3 RAM
Minden játék esetén arra törekszem ezzel a csúcskonfigurációval, hogy legalább natív felbontásban fusson játszhatóan, ami nem egyszerű, ugyanis ez a mobil gpu nagyon érzékeny a szűrőkre és a felbontás növelésére a kis sávszélességű memória miatt (64 bit). Itt sem lesz ez másképp, annyi külömbséggel, hogy itt a MEDIUM részletességből próbálok annyit lefaragni, hogy kényelmesen elboldoguljon vele a gépem.