Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m25.gif)
kovilac
tag
Kedves Fórumozók!
Én borzalmasan megszívtam és rettentően elkeseredtem. Május elején ugye meghosszabbítottam a mobilos előfizetésemet, a legnagyobb csomagot választottam. A mobil mellé megrendeltem május közepén az otthoni szolgáltatásokat (tévé, internet, telefon). A szerelők a rendeléstől számított 1 hét után jöttek kiépíteni a dolgokat. Kihúzták a lan, szépen összedugták a rendszert, de a központ nem tudta aktiválni a szolgáltatásomat, mert nem látták a központból. Az urak vakargatták a fejüket, látszólag tehetetlenek voltak. Ezt követően kimentek az utcára, felmentek a létrán és nézegették a kinti fekete dobozt. Arra léptem ki, hogy az egyik "úr" a másiknak azt mondta, hogy idézem " majd azt mondjuk, hogy a kinti egység nem jó". Ezt követően elvitték mind a 3 set top boxot, meg a Huawei elosztót is, nem irattattak velem alá semmit. Mondta a srác kb 2 hét, kijavítják és jelentkezik. Namost a 30 napos telekom határidő vasárnap (06.18) telne le.
Tegnap kaptam egy sms-t hogy értékeljem a műszakis kollégát. Először már válaszoltam 1 kérdésre és kezdtem gyanakodni. Mondom kit értékeljek, hisz senki nem volt az eset óta. Felhívtam 1414-t. 6 helyre kapcsoltak, majd kiderítettem, hogy az alvállalkozó, aki volt azt jelentette be a központban, hogy mindent patentul megcsináltak, úgyhogy a jegyet frankón lezárták. A központ azóta igyekszik aktiválni folyamatosan. Mondom a hölgynek, hogy mit? Hisz semmilyen készülék (beltéri, modem) nincs rádugva a hálózatra, mert elvitték. Mondja a hölgy, hogy "hű..... ez baj..." megnyitják hibajegyre, hisz nem történt semmi. Mondom az jó lesz.
Kérdeztem, hogy hétfőtől jogosult vagyok kötbérre, amíg nem építik ki? mondta, hogy persze! a rendszer autómatikusan nézi és majd időpontot egyeztetnek velem. Mit ad isten. Felnézek a telekom fiókomba. A szolgáltatás a mai nappal beregisztrálták a fiókomba, mint aktív szolgáltatást.
DE NINCS SZOLGÁLTATÁS!!!! Nem volt szerelő az első szeánsz óta! Eszközök sincsenek a birtokomban.
Felba.zott nagyon a dolog.
Szerintetek mit tehetek?
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.