Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#83151) Mainbasement válasza kabelmania27 (#83086) üzenetére
Mainbasement
csendes tag
Szia.
Amikor működik az internet sebesség jó. Milyen értéket nézzek még meg?
bzolika10
aktív tag
Nem most 20-as netem van, de mivel mostanában járt le a hűség keresett meg az ügyintéző.
DJ. Ru$y
félisten
De 50-es bondingot kötöttél, amire még felajánlotta a gyorsítót? Vagy a 20-asra kötötted meg a gyorsítót? Nem mindegy.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
bzolika10
aktív tag
50 esre kötöttem gyorsítót.
#36313600
törölt tag
Szia!
Itt olvashatsz a gyorsító opcióról bővebben: [link]
Ez egy kicsit régebbi cikk, mivel most már 30 és 50-es nethez is lehet kérni, de a modem ugyanaz. Az új Flip szolgáltatás esetén is így oldják meg a gyorsítást.
[ Szerkesztve ]
Bozek
nagyúr
A földfelszíni analógot és a Telekom-os analógot azért nem kellene keverni.
bzolika10
aktív tag
Köszi
btz
addikt
Akkor az nem bindingos 50-es lesz gyorsítóval, vagy bondingos 50-es bondingal.
De miért akarod visszamondani az 50-est, ha nem tudak rá gyorsítót tenni? Sz 50-es magában is gyorsulás a 20-hoz képest, ezekszerint nem is cél a sávszélesség?
ⓑⓣⓩ
bzolika10
aktív tag
Hát igen csak itt van az oszlopokon egy másik szolgáltató 500mbittel (igaz 1000 forinttal drágábban) ami mégnagyobb gyorsulás a 20(11)-hez.
[ Szerkesztve ]
yetmanus
tag
Igazad van, bocsáss meg na, az analóg földfelszini lekapcsolással együtt a telekom elkezdte lekapcsolni a saját aktv szolgáltatását, és mindenkit átállítani kódolatlan digitális ktv-re. A kettő nem egy és ugyanaz, persze! (Telekom.hu-n keresések menüpont, digitális leszek). Előkaparom anyám számlaértesitőjét róla, aztán bemásolom
Bármerre is jársz, soha ne feledd, hogy ha a folyó bármely partján állsz is, mindig a tulsó oldallal szemben van az innenső
Soriano
tag
Szia!
Az elhunyt ügyfeleket szokták így jelölni.
btz
addikt
Akkor pedig eleve felesleges foglalkozni 50megabittel+gyorsítóval, ha van modernebb elérés.
ⓑⓣⓩ
jani4454
tag
NEM!!!
viktorhu
veterán
A kettőnek annyi köze van egymáshoz, hogy az oka hasonló volt: kellett a frekvencia másra.
bkiky01
senior tag
Gigabites nethez kaptam HG8245H ont-t. Azt hittem ki sem kell bontanom a hozzá kapott dlink routert. (egyenlőre nincs 5g-s eszköz.) Viszont egy sima dlna stream-mel sem sem bír el a huawei a belső hálózaton vezetéken..Mintha gyenge lenne a procija, vagy rossz a memóriakezelése, állandóan csak bufferel 5médiából 4-nél.. (Akkor gigabitet net felől hogy bírja..)
Lényeg:
Ezek szerint használnom kell mindenképpen a dlink-routert. Mit kell beállítanom, hogy róla menjen a pppoe?
Nem akarok alhálózatot, ilyenkor iptv-t is a dlinkbe kell dugnom jól tudom?
Köszi a válaszokat, ha valaki talált huawei bufferelésre más megoldást ne tartsa magában..
otps
aktív tag
@DJ. Ru$y etikátlannak tartja, ha a túlbonyolított magyar telefonos menürendszerben (Egyetértünk abban, hogy a magyar telefonos menürendszerek sokkal bonyolultabbak, mint lehetnének? Sokkal bonyolultabbak, mint mondjuk Nyugat-Európában? Eleve agyrém hogy PDF-térkép kell hozzá. Nyugat-Európában nem kell, mert tényleg maximum két kattintás és már elő emberrel beszélsz; legalábbis ez az alapvető tapasztalatom.) a felhasználó, vagy a felhasználó nagymamája a lehető leggyorsabban, vagy legegyszerűbben szeretne élő emberrel beszélni.
Eleve nem tartom egy jó iránynak azt a tanácsot, hogy ha a nagymama egyedül nem birkózik meg a menürendszerrel, valaki a családból segítsen neki. Szerintem az a helyes irány, hogy ne infantilizáljuk a nagymamát, Nyugat-Európában megbirkózna egy hasonló menürendszerrel, a cég feladata lenne olyan menürendszert kifejleszteni a magyar felhasználóknak, ami nem emel megugorhatatlan akadályt az idősek elé.
@DJ. Ru$y azt sugallja, ezzel kvázi kihasználnám a Telekom ügyfélszolgálatost és az ő munkaidejét; én nem így látom. A Telekom dolgozó feladata, hogy ha hatékonytalanságokat talál a rendszerben, javaslatokat tegyen a főnökének, hogyan lehetne mindezt jobban, gördülékenyebben csinálni. Hiszen ő az, aki a rendszer legfőbb használója, a legtöbb tapasztalat nála csapódik le. Legalábbis egy normális cégnél egy normális országban így lenne, nem igaz? Oh, wait...
Fontos kérdésnek tartom, beszéljünk róla!
Bozek
nagyúr
Ha a nagymama nem birkózik meg egyedül a menürendszerrel, akkor a felmerülő problémát se fogja tudni érthetően elmagyarázni az ügyfélszolgálatosnak, innentől fogva ahhoz kell segítséget nyújtania valakinek a családból.
Milyen ügyfélszolgálatokkal beszéltél Nyugat-Európában, hogy annyi tapasztalatod van?
otps
aktív tag
Ha a nagymama nem birkózik meg egyedül a menürendszerrel, akkor a felmerülő problémát se fogja tudni érthetően elmagyarázni az ügyfélszolgálatosnak, innentől fogva ahhoz kell segítséget nyújtania valakinek a családból.
De, a menürendszer után már meg tudta oldani; a saját fülemmel hallottam.
Milyen ügyfélszolgálatokkal beszéltél Nyugat-Európában, hogy annyi tapasztalatod van?
Igaz, nem telekom: főleg pénzügyi szolgáltatók. Magyarországon mindenesetre mindegyik egyformán túl van bonyolítva.
Okean
tag
Nehezen tudom elképzelni, hogy a nyugati multik itthoni leányvállalatai az egységes brand és termékstruktúra mellett pont a telefonos ügyfélszolgálatok terén kezdtek volna tökéletesen felesleges kísérletezgetésbe.
[ Szerkesztve ]
C0d3r
addikt
"A Telekom dolgozó feladata, hogy ha hatékonytalanságokat talál a rendszerben, javaslatokat tegyen a főnökének, hogyan lehetne mindezt jobban, gördülékenyebben csinálni. Hiszen ő az, aki a rendszer legfőbb használója, a legtöbb tapasztalat nála csapódik le."
A Telekom dolgozó (ugye itt most közvetlenül az ügyfélszolgálatosról beszélünk) feladata, hogy megválaszolja az ügyfelek kérdését, megoldja a problémáit. Azáltal csökken a hatékonysága, ha azzal tölti az idejét, hogy a lusta ügyfeleket kapcsolgatja a megfelelő helyekre.
Akinek problémát jelent, hogy a célszemélyhez menjen a nyűgjével mert lusta utánajárni dolgoknak, pláne úgy, hogy a Telekom menürendszere egy faék bonyolultságával vetekszik (és még PDF-es útmutatót is csatolnak hozzá), az inkább navigáljon a 1414 üfsz 3.4-es pontjára...
Eddig is off volt, de méginkább: Szörnyű látni, hogy ilyen szinten leegyszerűsödünk. Gombnyomásra akarunk mindent, gondolkodni lusták de lassan már inkább képtelenek vagyunk. Ha valami nincs elénk téve, verjük a tamtamot. Napjainkban minden okos, a telefon, a tévé, a hajszárító és a botmixer. Csak közben mi válunk síkhülyévé... Ha már ilyen alapvető feladatok problémát okoznak, ott a baj nem kevés.
[ Szerkesztve ]
otps
aktív tag
Igazából nagyon sok szempontból Magyarország a kísérleti piac a multik számára a szűkebb régióban. True story! Egy kiváló marketingszakember mesélte.
Jó példa, hogy a Telekom saját mobilfizetési megoldást is fejlesztett a magyar piacra, emlékszik még arra valaki?
Aztán az ilyen nagy cégek, mint Telekom otthon más üzleti etika szerint is működnek itt, mint otthon. Magyarországon simán megy, hogy egy ágyban a kormánnyal, beleférnek az egyre nagyobb, rekord méretű bírságok. A multik alkalmazkodnak a helyi piaci sajátosságokhoz.
[ Szerkesztve ]
viktorhu
veterán
A nyugati ügyfeleket is innen szolgálják ki
otps
aktív tag
Vegyük észre, hogy amiket te említesz, csak a magyar országhatárokon belül van így. (Jó, még esetleg egy két szerencsétlenebb sorsú országban lehet.)
Minden felvetett kérdésedet megválaszoltam korábban.
És igen, egy jól működű cégstruktúrában igenis feladata a legutolsó ügyfélszolgálatosnak, hogy javaslatokat tegyen, hogyan tudná ő a saját munkáját hatékonyabban végezni. Egy jól működű cégstruktúrában.
A magyar körülmények között lehet, hogy ez csak egy ilyen túlbonyolított menürendszerrel képzelhető el amihez külön PDF kell, míg egy két országgal nyugatabbra máshogy is. Varázslat?
[ Szerkesztve ]
otps
aktív tag
Az lehet, de egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy a magyar ügyfelekre szabott, bonyolult PDF-es menürendszer szerint.
ANDROID???
addikt
Az odáig rendben, hogy tudjuk már kiválasztani a megfelelő menüpontot, de ne kelljen már mindenhol végighallgatni hogy csalók meg rögzítjük stb, és azonosítsuk magunkat. Amikor végre sikerül emberrel beszélni ott megkérdezi, hogy mit szeretnék és ha azt mondod kivlasztottad, hogy pl. Sat tv utána még be is akar azonosítani, mert nem látja, hogy az megtörtént. Akkor kinek van kedve ezt minden alkalommal végigjátszani?
Röviden, vannak a rendszernek lób@szó hibái.
Bozek
nagyúr
"Jó példa, hogy a Telekom saját mobilfizetési megoldást is fejlesztett a magyar piacra, emlékszik még arra valaki?"
Mire gondolsz? Mert ha a MobilTárca-ra, akkor ugyanazt a megoldást használta, mint a Vodafone. Amikor az megszűnt, akkor volt róla szó, hogy tervez valamit, de abból még tudtommal nincs semmi.
otps
aktív tag
Igen, erre gondoltam. A vak is láthatta, hogy ez egy teljesen felesleges/haszontalan fejlesztés a felhasználó szempontjából (a telkók ilyenekkel próbáltak relevánsak maradni annak idején, még mielőtt tényleg csak egy buta cső "dumb pipe" lesz belőlük), max. arra volt jó, hogy A Telekom meg a Voda kikísérletezzen magának valamit a magyar piacon, ami amúgy nem működik. Az Android Pay és Apple Pay árnyékában.
bzolika10
aktív tag
Igen csak van egy t-online os e-mail cím amitől nagyon nem kéne megválni
makoss
veterán
Szia!
És melyik az a település ahová azt a szórólapot bedobták?
Érdekelne melyik vidéki településen van akkora net!!!
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
Összefoglalóban benne van a beállítás:
"Optikai internetkapcsolat esetén az ONT-ban van bridge mód? Saját routert szeretnék használni. Melyek az ajánlott beállítások?
Csak kösd a saját routered WAN portját az ONT LAN1 portjára, és máris fel tud jelentkezni a saját eszközöd. Tamas92 által leírtak alapján könnyen elvégezhető a beállítás. Az említett lépések után az ONT-ból töröljétek a felhasználót és jelszót, különben előfordulhat, hogy nem fog a saját routered feljelentkezni."
Az IPTV box-ok továbbra is az ONT-ből menjenek ha lehetséges.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
Bozek
nagyúr
"max. arra volt jó, hogy A Telekom meg a Voda kikísérletezzen magának valamit a magyar piacon, ami amúgy nem működik"
Nem, az OTP megoldása volt, csak a Telekom-mal és a Vodafone-nal karöltve. És az is tévedés, hogy nem működik, sokáig megelégedéssel használtam Vodafone-osként. Volt, hogy az InterSpar-ban még meg is kérdezte a mögöttem lévő, hogy ezt meg hogyan csináltam, tetszett neki, hogy csak simán telefonnal fizetek.
Aztán az OTP közleménye szerint a szolgáltató felmondta (hogy melyik, az max. kikövetkeztethető) ezt a megoldást, így megszűnt. Hozzáteszem, hogy azóta kijött az OTP a sajátjával, ami szintén tökéletesen működik, rendszeresen használom. Ez már hasonlít valamilyen szinten az Android Pay-re.
DJ. Ru$y
félisten
Beszélgess róla nyugodtan, viszont a témát én lezártam a PDF-et az összefoglalóba kabelmania betette, engem pedig innentől kezdve hagyj ki ebből, ha megkérhetlek. Köszönöm.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
DJ. Ru$y
félisten
Annyival egészíteném ki, hogy, ha van IPTV, akkor a DHCP ne legyen letiltva, mert nem fognak kapni IP-t a STB-ok így nem lesz adás.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Sziasztok!
A hoppá díjcsomag (sima, nem a plusz) díjszabását hol találom? Bármire kerestem, nem létező oldalra visz,ha ráklikkelek.
DJ. Ru$y
félisten
Nekem ez a link a főoldalt dobja be. Az érdekel, hogy 5000 perc lebeszélhetőség van benne emlékeim szerint vezetékes telekom irányba,de régen ebbe beletartozott a 30-as mobil hívása is valahány perc erejéig, most viszont nem tudom, hogy hogy módosult az idők folyamán.
otps
aktív tag
Egy szóval sem mondtam, hogy technikailag nem volt működőképes a cucc, csak fantáziát nem láttam a kifejlesztésében hungarikumként, speciális SIM-kártyával és csak a szolgáltató által jóvá hagyott készülékeken való működéssel. Amikor ott az Android Pay, amihez nem kell (extra) SIM és tetszőleges telefonnal megy, ami nem akad fell az Android SafetyNeten.
A finteches kolléga mondta, hogy az OTP/Gránit/MKB Pay technikailag egy az egyben megegyezik az Android Pay-jel, csak más a branding. Mondjuk ez józan paraszti ésszel is kikövetkeztethető.
@DJ. Ru$y: Thnkx!
DJ. Ru$y
félisten
Nem a főoldal jön be rá pedig, hanem a Hoppá oldala. Az előző hozzászólásomat kiegészítettem ÁSZF résszel, ott is minden le van írva.
(Ha kell a hoppá oldalt is le tudom menteni képként és feldobni valamilyen tárhelyre neked.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
yetmanus
tag
5000 perc minden vezetékes irányba és a T-mobil irányba is, tehát vagy 1000perc T-mobile és 4000 perc vezetékes, vagy fordítva mindegy, ez a hoppá, a pluszban meg ugye ugyanezzel a szisztémával az össze más mobil is. Nekem alap telóm van, mert csak a kedvezmény miatt kértem egy vezetékes számot
Bármerre is jársz, soha ne feledd, hogy ha a folyó bármely partján állsz is, mindig a tulsó oldallal szemben van az innenső
Köszönöm, más böngészővel jó, csak a chrome dobta be a főoldalt a linkedre kattintva. A lényeg így számomra kiderült, az 5000 perc telekom vezetékes, valamint telekom mobilszám hívására is elhasználható.
yetmanus: Köszönöm neked is.
[ Szerkesztve ]
Nálam Chrome esetén rendesen bejön az oldal.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
Bozek
nagyúr
A Chrome-nak vannak néha érdekes dolgai, ilyenkor törölni kell a szemetet belőle. Van olyan oldal, ami nálam se jön be otthon Chrome alatt (bár ott valami átirányítási kört ír), a melóhelyen meg simán működik.
Misi1980
senior tag
Sziasztok!Az lehetséges hogy az IPTV csak 3-db TV-t tud kiszolgálni?Kb. 5-db TV lesz a házban és arra lennék kiváncsi hogy a fenmaradó 2db TV-vel mi lesz?Ti hogy oldjátok meg hogy mindegyiken legyen adás mert feltételezem hogy nem csak nekem kevés a 3 TV?
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Igen, egy előfizetéshez max három box kérhető, koaxos bekötés esetén a többi tévén nézd a kódolatlan dvb-c adásokat.
dptrsk
Topikgazda
Nálunk:
2 IPTVbox van, pont most gondolkodunk, hogy 1et visszaadjunk, mert felesleges, ami érdekel, van a neten(RTLmost, TV2online, Netflix esetleg TVGO). A nappaliban megmaradna, mivel ott azért jól jön.
rokoni körben:
1-DSLen van, 3 TV kellene, de csak 2-t lehet, a 3. egy tablet TVGOval a konyhában, elvétve használják(igazából, ha lehetne se biztos, hogy mostmár kérne +boxot, mert nem érne neki annyit, leszokott a konyhai TVzésről).
2-másik, nagyobb háztartás 5 szoba, 1 IPTV box van, és egy másik helységbe megy digitális kábelTV, amíg elérhető. A többiek a nappaliban TVznek, vagy, ha úgy adódik NetFlix, TVGO...
3-pár éve csak az ingyenes mindigTV-t nézik, azt is elvétve
Én azt veszem észre, hogy egyre inkább az 1-2 eszköz fele haladunk, felesleges mindenhova, elalvási zajnak bőven jó a TVGO/mindigTV.
Arra esetleg van lehetőséged, hogy
- ha friss bekötés megkéred, hogy húzzanak ki minden helységbe netkábelt az IPTVnek, s a 3 boxból 1-2 mozgó box, ahol épp szükség van rá.
- 2 előfizetést kötsz, amire esetleg mehet az 5 IPTV box.
- ha kábelTV terület, akkor bekötöd a kábelTVt, amíg van, igaz korlátozott csatorna kínálat, de legalább van valami
- barátkozol a mindigTVvel néhány szobába
- megpróbálod optimalizálni a TVnézés helyszíneit.
[ Szerkesztve ]
DJ. Ru$y
félisten
Kötsz egy második TV szerződést amire kérhetsz még 3 STB-ot, ha jól alkudsz szerintem megkaphatod ugyanolyan árban, mint a hármas csomagárban (ha ezt rendszerszinten meg tudják oldani).
Ha a T koax hálózaton szolgáltat, akkor DKTV azzal a ''pár'' csatornával, amit kódolatlanul adnak.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
gebro
aktív tag
Sziasztok!
Úgy kb. egy hónapja kaptunk egy ZTE Speedport Entry 2i-t, mert az elődje elhalálozott.
Most úgy látom, hogy a LAN1 portja megadta magát, mert bármit kötök rá nincs sem internet, sem iptv. A többi porton viszont megy rendben minden.
Ha jól gondolom akkor készülékcsere lesz, vagy esetleg tudok még vele valamit kezdeni hiba bejelentés előtt?
DJ. Ru$y
félisten
Szerintem sok mindent nem tudsz azon kívül, hogy bejelented hibára, ha tesztelted és csak arról a portról nincs net.
Esetleg a PPPoE Passthrough nincs bekapcsolva a WAN alatt? Bár szerintem attól még LAN1-en is kellene legyen net.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
aclandiae
senior tag
A rendszergazdai jogú felhasználó fiókban a MaW-nál hozzáadtam a "Az internethez csatlakozó alkalmazás kizárása" résznél a nw, QP4W és a QP4W-CheckBrowser-t. Utána kijelentkeztem, majd vissza és működik. Átlépve a többi fiókban nem tapasztaltam hibát, lehet nézni az adást.
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.