Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5201) Csabi179


Csabi179
újonc

Helló!

Valaki találkozott már azzal a problémával, hogy a jantari tudósnál képződmény- egyesítési receptet akarok venni és amikor rákattintok hibaüzenettel kidob a játék?!

Az elejétől fogva a legfrissebb javítással játszom. Visszatöltöttem egy régebbi mentést, újra odaértem a tudóshoz és ugyanaz a gond.

Valami ötlet?

(#5202) Plazmacucci válasza Csabi179 (#5201) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Nem egyesítesz képződményt!

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#5203) Sensut


Sensut
őstag

Van néhány dolog a LA-ban, amiket szerintem nem ártana átállítani az eredeti részek mintájára, mert egy idő után vagy fárasztók, vagy egyszerűen fölöslegesek. Például fölösleges az a sokféle tabletta, meg italok, meg konzervek, mivel második végigjátszás után se találtam egyiküket se életbevágóan szükségesnek. Viszont elég zavaróak a leltárban, ezért mindig eladom őket. Vagy néhány haszontalan megoldás:
- lőszert külön kitenni az övre;
- a hálózsák jelentős súlya, ami az összsúlyba beleszámít (én beleszámolnám a hátizsákba);
- a használatuk után nem letehető/eldobható tárgyak;
- a túlméretezett "részegségi állapot";
- a bankjegyek egyenkénti átvétele;
- mentés betöltése után a hullák eltűnnek (ez utóbbi technikai megoldás, tudom, de lehetne úgy is, hogy csak az átkutatott hullák tűnjenek el).
Gondolom a hiányos útbaigazítások meg tárgyleírások a félkész állapotnak tulajdoníthatók. Viszont nem jó ötlet a legjobb detektor folyton csipogó hangja az anomáliák közelében. Ez egyenesen idegesítő. És egy dolog, ami az összes STALKER-re jellemző: áll a stalker a hulla mellett, én kifosztom a hullát és eladom a cuccot a stalkernek. Ő szó nélkül kifizeti, holott ő is kifoszthatta volna. Ennél butább már csak az a lehetőség, amikor a bárban a polgár elől elveszem a saját kajáját és eladom neki, ő meg szó nélkül ki is fizeti. Nem tudom ezt hogy lehetne kiküszöbölni, de ez valóban egy "anomália" a sorozatban, habár a COP-ban találkoztam már hullát fosztó vadászokkal.
De vannak jó megoldások is a LA-ban, mint például a hálózsák (bármikor alhatunk egyet); a teleport (ami elég kezdetleges, ám hasznos); vagy a saját helyjelzők a térképen. Ez utóbbit sokat használtam főleg a javítók és kereskedők megjelölésére.

[ Szerkesztve ]

(#5204) Getoutofhere válasza Sensut (#5203) üzenetére


Getoutofhere
csendes tag

Ezt jól összeszedted, csak bólogatni tudok.

(#5205) hamzamark válasza Sensut (#5203) üzenetére


hamzamark
csendes tag

Valamilyen szinten igazad van, bar szerintem a keszitok probaltak minel valosaghubbek lenni kisebb nagyobb sikerrel, pl:
- En meg sosem b*sztam be ennyire meg 1 doboz sortol :D
- AUTOK, AUTOK AUTOK !!!! ( igen, meg mindig zavar :)) )
- A valo eletben is valoszinuleg nem csak kolbaszt meg konzervet ennel! :)
- Az anomalia detektor hangja pedig igen... egy ido utan idegesito, de en ezt eloben is valahogy igy tudnam elkepzelni ( detektor kimenetere egy kis gagyi speaker, pity pity pity :DD )
- Tuzharc kozepen sem a hatizsakodbol fogod elovenni a loszert :)

- Nalam a hullaknal az volt, hogy betoltes utan dobta csak a rejtekhely infokat.
- Ez a penzes dolog pedig tudtommal csak a legujabb patch-ben van benne, a regebbiekben egyszerre fel lehetett venni, bar tudtommal valamilyen problema miatt dontottek igy a keszitok.

Na a lenyeg, hogy bele lehetne tenni egy "hardcore" vagy "realistic" mod-ot, ami tartalmazhatna par dolgot a jelenlegi LA-bol es lenne egy "normal" , ami pedig a regi funkciokat tartalmazna.

Amugy valaki mar kiprobalta az LA-hoz kiadott SDK-t?

[ Szerkesztve ]

(#5206) robogo81 válasza hamzamark (#5205) üzenetére


robogo81
aktív tag

A detektor hangját meg kell házilag moddolni(pl.: valami kedvenc zene ami nem gond sokszor hallgatva,vagy láncfűrész :DDD ),és akkor nem idegesítő talán.

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#5207) vhw válasza robogo81 (#5206) üzenetére


vhw
addikt

Egyszerűbb, ha a legkisebb detektort használja az ember, az csak a közvetlen közelben kezd el sípolni, így tényleg csak akkor jelez, ha valóban veszély van.

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#5208) Időjós


Időjós
csendes tag

Végigjátszás után vagyok, és egy halott zöldfülű stalker rejtvényes pda-ja küldijét vinném tovább, ami most egy széfhez küld, melyet a kordonnál sejtek, és ott is van, viszont a kódot hozzá nem tudom merre kereshetném. Ehhez kellene egy kis segítség valakitől, aki járt már ott. Az se lenne rossz ha valaki leírná a kódot ;] köszönöm nektek előre is

[ Szerkesztve ]

(#5209) op.erik válasza hamzamark (#5205) üzenetére


op.erik
aktív tag

Egy kis realisztikusság a játékhoz:
TKGP munkái, teljes fegyver modell csere és realisztikus ballisztika, idővel felhasználódó cuccok stb...

(#5210) #16939776 válasza op.erik (#5209) üzenetére


#16939776
törölt tag

Eztköszi! :R

(#5211) cheatergs


cheatergs
senior tag

Mi lett az npc-k sniper-tudásával? Most is a térkép túlfeléről kapnak le, miután léptél kettőt a pályán, mert zavarta őket a csizmád hangja?

Mindig minden mindegy

(#5212) Sensut válasza op.erik (#5209) üzenetére


Sensut
őstag

Sokkal jobb, köszi a linket!

-----------------------------------------

Furcsa dolog történt a Bárral kapcsolatban. Én minden cuccomat a Bárban levő ládában tartottam, mert közel volt a kereskedő és a javító is. Az első végigjátszás alkalmával, miután balhé volt a Bárnál és Csaposék elmenekültek a külvárosba, a Bár külső ajtaját csukva és zárva találtam. Nem tudtam kinyitni és bemenni a cuccomért, minden cucc, ami a ládában volt, az odaveszett. Elég sok lőszer és fegyverek is. Beletörődtem hogy ez így van megírva, és ez egy jó nagy szívatás. Azonban most, a második végigjátszás alatt a Bár ajtaja nyitva van, csak a társaság hiányzik belőle, a láda is elérhető, ami üres, mert a cuccot most máshol tartom. Most melyik a helyes és melyik a hibás változat? Valami mulasztás miatt záródhattak be az ajtók előzőleg, vagy épp a miatt maradtak nyitva ezúttal?

[ Szerkesztve ]

(#5213) Időjós válasza Sensut (#5212) üzenetére


Időjós
csendes tag

A bár tényleg bezárt egy időre, de aztán kinyitott. Érdemes lett volna többször is visszamenni. Pl free modban is úgy volt hogy hiába kértem küldit petranko-tól elsőre nem adott. Másodjára sem. De mikor már harmadjára mentem, volt számomra egy feladata. A bár viszont a sztori szerint kerül bezárásra, és tovább meséli a történetet idővel, amikor már kinyit.

(#5214) Sensut válasza Időjós (#5213) üzenetére


Sensut
őstag

Értem. Kétszer is visszajártam később, de zárva volt, aztán nem foglalkoztam vele. Viszont most, másodjára, startból nyitva maradt az ajtó. Miután a tudós megjavította a PDA-mat egyenesen a bárhoz mentem (ez alatt történt a bunyó ott), még Petrenko-val se beszéltem előtte. Aztán Petrenko elmesélte a sztorit, meg hogy újra ki fogják nyitni, de már nyitva van, viszont üres.

(#5215) Időjós válasza Sensut (#5214) üzenetére


Időjós
csendes tag

Ebből is látszik, hogy van még mit javítani a játékon. igen :-)
Amúgy úgy volna érdemes újra végigjátszani, hogy picit csaljon az ember. Pár százezer RU nem ártana az újrakezdéshez, mert így most hogy végigjátszás után vagyok én is, nagyon élvezem hogy elit páncélom, puskám, autóm van, és nem nagyon akarnék róla ismét lemondani.

(#5216) Kaszas1990 válasza Időjós (#5208) üzenetére


Kaszas1990
csendes tag

Veletlenul nem vot 3 talaloskerdes hozza? Amugy szerintem a szef ott van a katonassag bazisan a hatarnal es a kod 471!

(#5217) Sensut válasza Időjós (#5215) üzenetére


Sensut
őstag

Másodjára már én is okosabban álltam a dolgokhoz. Az első pályákat (Kordon, Szeméttelep, Sötétvölgy, Borongás), maximálisan kihasználtam, mindenféle szir-szar feladatot elvállaltam, minden ellenséget kinyírtam és az utolsó pisztolyt is leszállítottam Szidorovicsnak. Még a Kordon határán levő katonai bázist is felszámoltam még az elején egy lefűrészelt dupla csövűvel. Az alagútnál levő mesterlövésztől zsákmányolt távcsöves AK-t megtartottam és nyomban felfejlesztettem, még mindig azzal vagyok. Úgyhogy addig nem mentem a veszélyesebb pályákra a bár felé, amíg nem volt legalább 200000 RU zsebpénzem, egy kiváló AK-m maximális lőszerrel és egy feltuningolt sztalker ruhám. Így már könnyebb ha az ember minden pályát türelmesen átkutat mielőtt tovább megy, és nem öli folyton a kíváncsiság, hogy mi következik éppen és mi lesz a vége.

(#5218) op.erik


op.erik
aktív tag

Téma OFF - Mit tudtok, lesz-e a közeljövőben (lehetőleg idén) újabb javítás a játékhoz?

(#5219) Dhampir válasza op.erik (#5218) üzenetére


Dhampir
félisten

Vélhetően első kézből a Facebookon kaphatsz pontos választ.

(#5220) dredbiro


dredbiro
senior tag

Sziasztok !

Végre találtam olyan járművet amit vezethetek, viszont most abba a problémába ütköztem,hogy nem tudok belőle kiszállni csak úgy , ha kilőnek belőle vagy nekimegyek valamilyen tereptárgynak. Ezek általában nem sikerülnek túl jól, nagyon lecsökken mindkét esetben az életerőm, létezik- e erre valamilyen megoldás, azon kívül hogy nem szállok be a járműbe?

Good hunting,STALKER !

(#5221) dredbiro


dredbiro
senior tag

Segítsetek,mert nagyon elkapartam. Kaptam egy olyan küldetést, hogy találjak meg egy régi pc-t, valamilyen fontos információval,de nem tudom hol keressem,mert nem mutatja a térkép. Hol találom?

Good hunting,STALKER !

(#5222) op.erik válasza Dhampir (#5219) üzenetére


op.erik
aktív tag

köszi faszi! :D

(#5223) sklopp válasza dredbiro (#5220) üzenetére


sklopp
őstag

Balra fordulsz az ajtó felé, F gomb és nyílik, F gomb mégegyszer és kint vagy.

(#5224) dredbiro válasza sklopp (#5223) üzenetére


dredbiro
senior tag

:R

[ Szerkesztve ]

Good hunting,STALKER !

(#5225) Dhampir válasza op.erik (#5222) üzenetére


Dhampir
félisten

:DDD

Szívesen!

(#5226) dezowave válasza Csabi179 (#5201) üzenetére


dezowave
csendes tag

írtam pm-et, majd nézd meg, és küldj logot meg mentést a levélben leírtak alapján :)

S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha

(#5227) dezowave válasza op.erik (#5218) üzenetére


dezowave
csendes tag

lesz, a moddb oldalunkon nézd meg a legújabb képet a galériában. a jobb felső leírás részben pedig lesz 1 link ami az 1.3004-es patch changes-log-jára mutat.

röviden:
http://www.dezowave.com/lost_alpha_patch_changelog_v1.3004.txt

érdemes néha ránézni, mert frissül, ha van valami új.

S.T.A.L.K.E.R. : Lost Alpha

(#5228) M@trixfan válasza dezowave (#5227) üzenetére


M@trixfan
addikt

Mindig benézek ide, hogy emlékeztessem magam miért játszom főleg PC-n amikor a kevés időm engedi és miért fogok új gépet építeni hamarosan :) S.T.A.L.K.E.R és Battlefield.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#5229) op.erik válasza dezowave (#5227) üzenetére


op.erik
aktív tag

Óóó... Üdv a fórumon tisztelt Uram! És persze köszi a választ! :C

[ Szerkesztve ]

(#5230) Dhampir válasza op.erik (#5229) üzenetére


Dhampir
félisten

A Mesternek már nem mered azt mondani, hogy "köszi faszi!", mi? :D

(#5231) #18193920 válasza dezowave (#5227) üzenetére


#18193920
törölt tag

:Y :R

(#5232) shield


shield
őstag

Egyik kutakodó fórumtársam ráakadt ERRE a tuningolt LA-ra.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5233) Dhampir válasza shield (#5232) üzenetére


Dhampir
félisten

Kijavított bugokkal? Gondolom magyarítás nincsen hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#5234) shield válasza Dhampir (#5233) üzenetére


shield
őstag

Amennyire kitudtam venni a szövegből, nem csak a bugok, hanem vannak benne új dolgok/ küldetések/új helyek/fegyverek stb..stb..
Legjobb ha megnézed az oldalt és guglival lefordíttatod.

Gondolom a régi dolgokra jó a fordítás. Amúgy javaslom a CoP topikot, mivel hubai1979 barátunk már többet tud mondani. Ismered jól.... :C

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5235) #16939776


#16939776
törölt tag

Lassan halad a kijátszás most értem az erőmű közelébe.
Pripyatban az orrom elől tűnt el a "titkos kereskedő" és volt egy pár beragadt(rángatózó) katona akikkel interakcióba lépve fagyott a játék. Korábban talán 1db fagyás volt össz-vissz.

Nekem egyre zavaróbb hogy magától leesik 1/3-ára az FPS pár percel indítás után, töltésenként 20FPS-el csökken a képkockaszám, szorgalmasan újraindítom a játékot mielőtt komolyabb lövöldözés lenne.

(#5236) Aarpok válasza #16939776 (#5235) üzenetére


Aarpok
őstag

A kereskedőt sajnos a falba ágyazott monolitosok kergetik el.Környéken járva hallottam a mesterlövész puska hangját viszont a kezelőjét azt nem láttam.Véletlen vettem észre,hogy a falban függölegesen mozognak és csak egy pillanatra válnak láthatóva és akkor kell kilöni őket.Ez azonban az elmenekült kereskedőn nem segített sosem láttam újra.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#5237) Sensut válasza shield (#5232) üzenetére


Sensut
őstag

A leírás jól hangzik és van benne angol nyelv is. Ez nekem elég lenne, megpróbálom leszedni valahogy, de elég nehezen tudok rájuk csatlakozni az uTorrenttel. De ha a mester azzal biztat, hogy lesz további hivatalos javítás (üdv Neki a fórumon :R ), akkor én inkább arra esküszöm. Ám kipróbálnám ezt is, és ha netán sikerül belőni, majd jövök részletekkel.

(#5238) #16939776 válasza Aarpok (#5236) üzenetére


#16939776
törölt tag

Élőszőr kitakarítottam a környéket és az összes lépcsőházat. Majd felvettem a kutató kísérős küldetést ekkor jelent meg a térképen a zöld jelölő kereszt a felirattal, kb.: 10 méterre voltam tőle mikor eltűnt, nem volt semmilyen monolit a közelben.

(#5239) Aarpok válasza #16939776 (#5238) üzenetére


Aarpok
őstag

Akkor valami mástól ijedt meg vagy egyszerűen csak felszívódott. :U Négyszer játszottam ki a játékot egyszer tudtam vele találkozni.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#5240) op.erik válasza Dhampir (#5230) üzenetére


op.erik
aktív tag

hát... :DDD

(#5241) op.erik válasza op.erik (#5240) üzenetére


op.erik
aktív tag

LA Fegyver Mód - a modder tag pakolja befelé a fegyvereket... ahogy elnézem ezek az Oblivion Lost-ból vannak..

(#5242) hubai1979 válasza dezowave (#5227) üzenetére


hubai1979
őstag

Mester nem is tudom hogyan köszönjem meg az eddigi munkádat amit a sok stalker rajongókért tettél.

Lenne egy hülye vagy buta kérdésem,sokáig gondolkodtam,hogy kérdezni merjek-e.Már a fallout 3-ba tettek bele egy kis stalkert(van egy jó pár mód),nem-e lehetne fordítva is,mondjuk egy V.A.T.S. rendszert egy bizonyos szint vagy pont elérése után(vagy csak úgy egyszerűen),jó ezek nélkül is tuti a játék,amit létrehoztatok,de gondold csak el,ez a dolog nagyon ütne.Örök hála mester. :R :R :R :R :R :R :R :R

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5243) hubai1979 válasza op.erik (#5241) üzenetére


hubai1979
őstag

Mester hogyan lehetne hozzá jutni az új fegyverekhez, honnan tudom leszedni?

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5244) op.erik válasza hubai1979 (#5243) üzenetére


op.erik
aktív tag

(#5245) vhw válasza hubai1979 (#5242) üzenetére


vhw
addikt

V.A.T.S.?
Azt konkrétan használja is valaki? Mik nem vannak... :)

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#5246) hubai1979 válasza op.erik (#5244) üzenetére


hubai1979
őstag

Köszönöm mester. :R :R

vhw

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#5247) Sensut


Sensut
őstag

Nos, ERRŐL annyit tudok egyelőre, hogy lényegében a LA 1.3003 "repack" verziója (ettől a telepítés eltart vagy negyed óráig), és a jelzett módosításokat / javításokat mod-ként kell külön kiválasztani, illetve bejelölni telepítéskor! Három mod választható textúra és játékmenet javításokhoz, fegyver és védelem javításhoz, illetve egy a töltényöv kapacitásának megduplázásához is (ez nem is olyan rossz ötlet!). Hogy mennyire működnek ezek a javítások, azt majd később meglátom, egyelőre azt tudom töltényöv valóban elég nagy lett. A magyarítás simán működik ezzel a verzióval is, de bizonyára lesznek hiányosságok a fordításban a plusz részeknél, ha valóban lesznek olyanok. Szándékomban áll végigvinni és majd még jelzek ha haladtam a kijátszással. Így elsőre érdemes letölteni, mert eleve patchelve van a játék, és ígéretes javításokra / módosításokra van remény.

(#5248) shield válasza Sensut (#5247) üzenetére


shield
őstag

Várjuk az infókat, persze hubai1979 bajtárstól is. Én most 2 másik modot kezdtem el, de figyelemmel kísérem itt a dolgokat, mert miután befejeztem őket, valószínűleg ezt az LA-t fogom elkezdeni. Azt hiszem pár fegyver is lett berakva, elég sok mindet írnak.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#5249) Sensut válasza shield (#5248) üzenetére


Sensut
őstag

Új fegyverekkel még nem talákoztam, de Kordon nagyon megváltozott. Még nagyobb bozót lett és nincsenek utak sehol. Viszont rengeteg képződményt lehet találni, szerintem ez a verzió is f@sza. Viszont a magyarításban a plusz részek sajnos nem jelennek meg angolul sem. Mindjárt a startnál van egy új vezető, egy olyan mint a CS-ban és a COP-ban, aki gyorsutazással elvisz bizonyos helyekre, de se magyar, se angol szöveg nem jelenik meg a párbeszéd panelen a magyarításban, ezért a magyarítás nem ajánlott. Az angol viszont tökéletes. És még valami: az a fenti fegyverfrissítő mod se kompatibilis ezzel a verzióval, bizonyos helyeken, képződményeknél crashel. Eltávolítottam és egyelőre minden rendben van.

[ Szerkesztve ]

(#5250) shield válasza Sensut (#5249) üzenetére


shield
őstag

Én azt gondoltam, hogy orosz a szöveg, de ha az angol jó, akkor okés a dolog. Az jó ha más a környezet, úgyis már nagyon ráuntunk a régire. Most a CoP - Dolina Sohorov-val játszok és ebben is felüdülés a más környezet. Talán még Dezoék is feltudnak használni belőle dolgokat/ötleteket. Reméljük jól fog menni.
Szerencsés Zóna járást! :D

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.