Visszaolvastam pár tippet, ami hasznos lehet:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Köszi a tippeket!
Újraraktam a dolgot, most jó lett. Olyasmi opció volt hogy r2 bloom fast, nem pont így, azt on-ra raktam és szerencsére megszűnt minden bloom effekt.
V6
nem_tom
őstag
Sziasztok! Elkezdtem játszani a LA -val, eddig minden fasza. Viszont egy valamit nem értek. Miért van az, hogy a Call of Pripjaty -ot majdnem full-on, a SoC -ot ténylegesen maxi grafikai beállításokkal játszottam, ezt meg csak statikus beállításokkal tudom vinni szaggatás nélkül? Itt valami nagyon nem kerek.
Balathruin
veterán
Nincs befejezve és optimalizálva. Szerintem érdemes várni, mert lehetséges hogy 2017 első felében elkészül végre.
nem_tom
őstag
Vagy úgy. Most már belekezdtem, úgyhogy félbe nem hagyom. Majd max valamikor még előveszem a jövőben, akkor talán jobb lesz.
Másik érdekesség, hogy majdnem maxra fel kellett csapnom a fényerőt, mert (játékidő szerint) kora délután már nem láttam semmit olyan sötét volt.
[ Szerkesztve ]
Egyébként másnak a dept of field rendesen működik? Mert nekem nem hajlandó
V6
madstunt
addikt
Sziasztok
Tudom ez a LA topikja, de a többi topik nem tűnt túl frissnek, illetve a kérdésem a LA-t is érinti.
Szóval:
Végig szeretném játszani a sorozatot, azt szeretném kérdezni, hogy mit tanácsoltok, milyen sorrendben érdemes végigjátszani a részeket? Néhány játéknál nem feltétlen a leghamarabb megjelenttel érdemes kezdeni
Balathruin
veterán
Megjelenési sorrendben érdemes modok nélkül, max bugfix, esetleg grafika javítással.
Szerintem 1) Shadow of Chernobyl vanilla vagy ZRP (bugfix) 2) Clear Sky SRP kell (nem vészes a vanilla tonna patch után, de ez a legbugosabb) 3) Call of Pripyat vanilla, esetleg textúra/grafika mod (Absolute textúrák, Atmosfear)
madstunt
addikt
thx
Lomha 8V
addikt
Nekem a Complete modok jöttek be a legjobban. Ott az alapjátékba nem nyúltak bele, csak kipofozták rendesen.
Balathruin
veterán
Cserébe szétbassza az AI-t, minimum háromszor könnyebb lesz a játék tőle és új bugokat rak bele javítás helyett. Elavult az összes Complete, már nem ajánlott.
madstunt: Amit kifelejtettem hogy érdemes mindig master nehézségen játszani.
érdemes mindig master nehézségen játszani
Miért?
Balathruin
veterán
Mert a többi nagyon el van szúrva, amikor készült a játék nem voltak nehézségi szintek. Na meg az a fő változás hogy a kilőtt lövedékek hány százaléka tűnik el.
Lomha 8V
addikt
Akkor ezek szerint nekem jó volt szarul is.
PeL
addikt
Vicces de erre még nem gondoltam Néha tényleg olyan mintha a kilőtt golyók célba sem érnének
Akkor most nehéz fokozaton ér célba inkább, vagy könnyűn? Egyébként mi a jó abban, hogy nehéz fokozaton bokron keresztül, 900m távolságból meglátnak és halál pontossággal kilőnek?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Balathruin
veterán
Alap játékban még masteren is 50% a találati esély, bár állítólag a játékost nem érinti.
Plazmacucci: 900m-re be se tölti a játék az alife-ot, csak ha átírod a switch_distance-t. Tudom túlzás, de nem tudom mire gondolsz. Valóságban is látnak az emberek ~100-150 méterről nem?
(#6868) tatararpad válasza Plazmacucci (#6866) üzenetére
tatararpad
őstag
Mikor a Call of Chernobyl-lal játszottam, abban már 10 tár után beragadtak a fegyverek. Én sem feltétlenül díjazom, mikor egy játék túl komolyan veszi magát
shield
őstag
Egy kis átjavítás a fegyver fájljában és már nem is kopik annyira
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
robogo81
aktív tag
condition_shot_dec = 0.00
Amúgy meg a söréteseknek a lőtávja 50 méter körül van,utána a lövedék eltűnik,nem mintha a gyöngysörét szórása miatt hatékony lenne távolabb...
redmi note 8 . psn:robert_warior
nem_tom
őstag
Osztom a véleményed! Sokkal reálisabb így a játék és szórakoztatóbb. Tehát itt nem fogsz Quake szerűen ugrálni, futkorászni a golyózáporban és társzám lövöldözni. Okosan kell csinálni.
PeL
addikt
Hát ja de ehhez nem kéne annak is társulnia hogy sok ellenfélbe egy teljes tárat bele kell lőni hogy megfeküdjön egy AK-ból pl ami még a vasúti sínt is keresztüllövi a valóságban. Sajnos ez általánosan igaz mindegyik STALKER részre.
nem_tom
őstag
Nemrég játszottam ki ismételten a trilógiát és azt tapasztaltam a patchelt illetve complete verzióknál, hogy már nem így van. Pláne nem ha fejre lő az ember.
Nekem még a Stalker fokozat is nehéz olykor. Lövöldözni nem is kell folyton, néha fel lehet húzni a nyúlcipőt.
PeL
addikt
Pár éve még lazán bevállaltam a Master fokozatot, de manapság már nem lenne türelmem hozzá, az egyel előttin játszottam a call of chernobylt amíg játszottam, de ott is sokszor felcseszett az instant 1 hit kill amit sokszor leosztanak
nem_tom
őstag
Persze van, hogy én is elkerültem a felesleges harcokat.
(#6875) PeL: Pont ettől olyan izgalmas.
Psychopeti
senior tag
Sziasztok!
Hol találom ebben a játékban azokat a fájlokat amiket szeretnék átírni hogy gyorsabban fusson vagy több súlyt tudjon cipelni?!
Már nagyon régen mókoltam ezekkel és elfelejtettem hogyan kell
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
(#6878) Balathruin válasza Psychopeti (#6877) üzenetére
Balathruin
veterán
System.ltx és actor.ltx, nagy valószínűséggel ki kell csomagolni. Ha rákeresel az unpacker-re akkor szerintem megtalálod.
(#6879) Psychopeti válasza Balathruin (#6878) üzenetére
Psychopeti
senior tag
Köszi!
És utána hogy csomagolom vissza vagy azt már nem is kell?
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
(#6880) Balathruin válasza Psychopeti (#6879) üzenetére
Balathruin
veterán
A módosított fájlokat a gamedata mappába kell helyezni a megfelelő helyre.
Psychopeti
senior tag
Köszi sikerült!
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
Psychopeti
senior tag
A lámpát hogy ne merüljön le azt hol tudom beállítani? Mert lent ragadtam egy sötét csatornában és kifogytam az összes elemből
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
Legjobb ellenszere ennek az, hogy minél több elemet össze kell gyűjteni, bár utólagosan ezzel az ötlettel nem sokat segítek rajtad.
SaGa59
őstag
Vagy korlétozni az FPS-t, mert valahogy abból számol vissza és minél jobb a géped, annál hamarabb merülnek az elemek. Pl betenni a pipát a grafikai beállításoknál a szinkronizáció kivárása mellé.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
awacs
tag
Üdv!Tegnap még semmi gond nem volt(még mentettem is),ma meg el sem kezdődik a játék.Elindul addig hogy kiírjaLIENS:Szinkronizálás...Majd kidob,semmit nem ír ki.Nem tudjátok mi lehet a gond?
Balathruin
veterán
A log vége nélkül nem tudunk semmit se mondani. LA nem tudom pontosan hol tárolja, de az fsgame.ltx-ben meg tudod nézni.
ericdrawen74
senior tag
A játékon belül: appdata\logs mappában.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
awacs
tag
Köszönöm!Mi érdekel pontosan?
Balathruin
veterán
Ha nem üres akkor a végén leírja mi a hiba, mitől akadt ki.
awacs
tag
Nem ír ki semmit sajnos,csak kidob a játékból.
Balathruin
veterán
Lehetséges hogy sérült a mentés, keresned kell korábbit ami működik. Sajnos kiadásnál még nem volt befejezve a játék, de vannak hibajavítós csomagok.
Az igazi megjelenés idénre várható.
awacs
tag
Azt is próbáltam,meg új játékot is,de nem ment.Azért nagyon köszönöm a segítséged!!
[ Szerkesztve ]
M@trixfan
addikt
Biztos van fejlesztői oka, de meg nem gondoltam volna, hogy fps-hez időzítenek egy ilyen egyszerű dolgot Eleve nem célszerű az ilyesmi, elég sok multiplayer glitch és csalás alapja az, hogy eltérően fut a klienseken a játék. Persze itt valószínű elég durva dolgokat kellett "tweak" jelleggel megoldani a nem éppen legfrissebb X-Ray Engine miatt.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
Ez furcsa megoldás.
Elég gyenge gépen futtattam a játékot, ami döcögött is néha. Viszont ahol csak tehettem, nagyon rövid időre kapcsoltam be a lámpát.
[ Szerkesztve ]
(#6895) ericdrawen74 válasza Psychopeti (#6882) üzenetére
ericdrawen74
senior tag
gamedata\config\models\objects, ebben találsz egy light_night.ltx fájlt a battery_duration sorban módosíthatod.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
(#6896) Psychopeti válasza ericdrawen74 (#6895) üzenetére
Psychopeti
senior tag
Köszi szépen! Sikerült kijutnom a félelmetes alagútból
Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???
Érdemes lesz bespájzolni, mert a föld alatti laborok világa nem a napfényes Riviéráról szól.
[ Szerkesztve ]
Balathruin
veterán