Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6851) Dhampir válasza M0ng00se (#6850) üzenetére


Dhampir
félisten

Visszaolvastam pár tippet, ami hasznos lehet:

[link]

[link]

[link]

(#6852) M0ng00se


M0ng00se
őstag
LOGOUT blog

Köszi a tippeket!
Újraraktam a dolgot, most jó lett. Olyasmi opció volt hogy r2 bloom fast, nem pont így, azt on-ra raktam és szerencsére megszűnt minden bloom effekt.

V6

(#6853) nem_tom


nem_tom
őstag

Sziasztok! Elkezdtem játszani a LA -val, eddig minden fasza. Viszont egy valamit nem értek. Miért van az, hogy a Call of Pripjaty -ot majdnem full-on, a SoC -ot ténylegesen maxi grafikai beállításokkal játszottam, ezt meg csak statikus beállításokkal tudom vinni szaggatás nélkül? Itt valami nagyon nem kerek. :D

(#6854) Balathruin válasza nem_tom (#6853) üzenetére


Balathruin
veterán

Nincs befejezve és optimalizálva. Szerintem érdemes várni, mert lehetséges hogy 2017 első felében elkészül végre.

(#6855) nem_tom válasza Balathruin (#6854) üzenetére


nem_tom
őstag

Vagy úgy. Most már belekezdtem, úgyhogy félbe nem hagyom. Majd max valamikor még előveszem a jövőben, akkor talán jobb lesz. :D

Másik érdekesség, hogy majdnem maxra fel kellett csapnom a fényerőt, mert (játékidő szerint) kora délután már nem láttam semmit olyan sötét volt. :D

[ Szerkesztve ]

(#6856) M0ng00se


M0ng00se
őstag
LOGOUT blog

Egyébként másnak a dept of field rendesen működik? Mert nekem nem hajlandó :o

V6

(#6857) madstunt


madstunt
addikt

Sziasztok
Tudom ez a LA topikja, de a többi topik nem tűnt túl frissnek, illetve a kérdésem a LA-t is érinti.
Szóval:
Végig szeretném játszani a sorozatot, azt szeretném kérdezni, hogy mit tanácsoltok, milyen sorrendben érdemes végigjátszani a részeket? Néhány játéknál nem feltétlen a leghamarabb megjelenttel érdemes kezdeni

(#6858) Balathruin válasza madstunt (#6857) üzenetére


Balathruin
veterán

Megjelenési sorrendben érdemes modok nélkül, max bugfix, esetleg grafika javítással.
Szerintem 1) Shadow of Chernobyl vanilla vagy ZRP (bugfix) 2) Clear Sky SRP kell (nem vészes a vanilla tonna patch után, de ez a legbugosabb) 3) Call of Pripyat vanilla, esetleg textúra/grafika mod (Absolute textúrák, Atmosfear)

(#6859) madstunt válasza Balathruin (#6858) üzenetére


madstunt
addikt

thx

(#6860) Lomha 8V válasza madstunt (#6859) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Nekem a Complete modok jöttek be a legjobban. Ott az alapjátékba nem nyúltak bele, csak kipofozták rendesen.

(#6861) Balathruin válasza Lomha 8V (#6860) üzenetére


Balathruin
veterán

Cserébe szétbassza az AI-t, minimum háromszor könnyebb lesz a játék tőle és új bugokat rak bele javítás helyett. Elavult az összes Complete, már nem ajánlott.

madstunt: Amit kifelejtettem hogy érdemes mindig master nehézségen játszani.

(#6862) Dhampir válasza Balathruin (#6861) üzenetére


Dhampir
félisten

érdemes mindig master nehézségen játszani

Miért?

(#6863) Balathruin válasza Dhampir (#6862) üzenetére


Balathruin
veterán

Mert a többi nagyon el van szúrva, amikor készült a játék nem voltak nehézségi szintek. Na meg az a fő változás hogy a kilőtt lövedékek hány százaléka tűnik el.

(#6864) Lomha 8V válasza Balathruin (#6861) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Akkor ezek szerint nekem jó volt szarul is. :)

(#6865) PeL válasza Balathruin (#6863) üzenetére


PeL
addikt

Vicces de erre még nem gondoltam :DDD Néha tényleg olyan mintha a kilőtt golyók célba sem érnének :C

(#6866) Plazmacucci válasza PeL (#6865) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Akkor most nehéz fokozaton ér célba inkább, vagy könnyűn? Egyébként mi a jó abban, hogy nehéz fokozaton bokron keresztül, 900m távolságból meglátnak és halál pontossággal kilőnek?

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#6867) Balathruin válasza PeL (#6865) üzenetére


Balathruin
veterán

Alap játékban még masteren is 50% a találati esély, bár állítólag a játékost nem érinti.

Plazmacucci: 900m-re be se tölti a játék az alife-ot, csak ha átírod a switch_distance-t. Tudom túlzás, de nem tudom mire gondolsz. Valóságban is látnak az emberek ~100-150 méterről nem?

(#6868) tatararpad válasza Plazmacucci (#6866) üzenetére


tatararpad
őstag

Mikor a Call of Chernobyl-lal játszottam, abban már 10 tár után beragadtak a fegyverek. Én sem feltétlenül díjazom, mikor egy játék túl komolyan veszi magát :P

(#6869) shield válasza tatararpad (#6868) üzenetére


shield
őstag

Egy kis átjavítás a fegyver fájljában és már nem is kopik annyira

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#6870) robogo81 válasza shield (#6869) üzenetére


robogo81
aktív tag

condition_shot_dec = 0.00 :DDD

Amúgy meg a söréteseknek a lőtávja 50 méter körül van,utána a lövedék eltűnik,nem mintha a gyöngysörét szórása miatt hatékony lenne távolabb...

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#6871) nem_tom válasza Balathruin (#6861) üzenetére


nem_tom
őstag

Osztom a véleményed! Sokkal reálisabb így a játék és szórakoztatóbb. Tehát itt nem fogsz Quake szerűen ugrálni, futkorászni a golyózáporban és társzám lövöldözni. Okosan kell csinálni. :D

(#6872) PeL válasza nem_tom (#6871) üzenetére


PeL
addikt

Hát ja de ehhez nem kéne annak is társulnia hogy sok ellenfélbe egy teljes tárat bele kell lőni hogy megfeküdjön egy AK-ból pl ami még a vasúti sínt is keresztüllövi a valóságban. Sajnos ez általánosan igaz mindegyik STALKER részre.

(#6873) nem_tom válasza PeL (#6872) üzenetére


nem_tom
őstag

Nemrég játszottam ki ismételten a trilógiát és azt tapasztaltam a patchelt illetve complete verzióknál, hogy már nem így van. Pláne nem ha fejre lő az ember. :)

(#6874) Dhampir válasza nem_tom (#6871) üzenetére


Dhampir
félisten

Nekem még a Stalker fokozat is nehéz olykor. Lövöldözni nem is kell folyton, néha fel lehet húzni a nyúlcipőt. :)

(#6875) PeL


PeL
addikt

Pár éve még lazán bevállaltam a Master fokozatot, de manapság már nem lenne türelmem hozzá, az egyel előttin játszottam a call of chernobylt amíg játszottam, de ott is sokszor felcseszett az instant 1 hit kill amit sokszor leosztanak

(#6876) nem_tom válasza Dhampir (#6874) üzenetére


nem_tom
őstag

Persze van, hogy én is elkerültem a felesleges harcokat. :D

(#6875) PeL: Pont ettől olyan izgalmas. :D

(#6877) Psychopeti


Psychopeti
senior tag

Sziasztok!

Hol találom ebben a játékban azokat a fájlokat amiket szeretnék átírni hogy gyorsabban fusson vagy több súlyt tudjon cipelni?!
Már nagyon régen mókoltam ezekkel és elfelejtettem hogyan kell :B

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#6878) Balathruin válasza Psychopeti (#6877) üzenetére


Balathruin
veterán

System.ltx és actor.ltx, nagy valószínűséggel ki kell csomagolni. Ha rákeresel az unpacker-re akkor szerintem megtalálod.

(#6879) Psychopeti válasza Balathruin (#6878) üzenetére


Psychopeti
senior tag

Köszi! :R

És utána hogy csomagolom vissza vagy azt már nem is kell?

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#6880) Balathruin válasza Psychopeti (#6879) üzenetére


Balathruin
veterán

A módosított fájlokat a gamedata mappába kell helyezni a megfelelő helyre.

(#6881) Psychopeti


Psychopeti
senior tag

Köszi sikerült! :C

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#6882) Psychopeti


Psychopeti
senior tag

A lámpát hogy ne merüljön le azt hol tudom beállítani? Mert lent ragadtam egy sötét csatornában és kifogytam az összes elemből :DDD

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#6883) Dhampir válasza Psychopeti (#6882) üzenetére


Dhampir
félisten

Legjobb ellenszere ennek az, hogy minél több elemet össze kell gyűjteni, bár utólagosan ezzel az ötlettel nem sokat segítek rajtad. :D

(#6884) SaGa59 válasza Dhampir (#6883) üzenetére


SaGa59
őstag

Vagy korlétozni az FPS-t, mert valahogy abból számol vissza és minél jobb a géped, annál hamarabb merülnek az elemek. Pl betenni a pipát a grafikai beállításoknál a szinkronizáció kivárása mellé.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#6885) awacs


awacs
tag

Üdv!Tegnap még semmi gond nem volt(még mentettem is),ma meg el sem kezdődik a játék.Elindul addig hogy kiírja:KLIENS:Szinkronizálás...Majd kidob,semmit nem ír ki.Nem tudjátok mi lehet a gond?

(#6886) Balathruin válasza awacs (#6885) üzenetére


Balathruin
veterán

A log vége nélkül nem tudunk semmit se mondani. LA nem tudom pontosan hol tárolja, de az fsgame.ltx-ben meg tudod nézni.

(#6887) ericdrawen74


ericdrawen74
senior tag

A játékon belül: appdata\logs mappában.

Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)

(#6888) awacs válasza Balathruin (#6886) üzenetére


awacs
tag

Köszönöm!Mi érdekel pontosan?

(#6889) Balathruin válasza awacs (#6888) üzenetére


Balathruin
veterán

Ha nem üres akkor a végén leírja mi a hiba, mitől akadt ki.

(#6890) awacs válasza Balathruin (#6889) üzenetére


awacs
tag

Nem ír ki semmit sajnos,csak kidob a játékból. :(( :(( :(( :((

(#6891) Balathruin válasza awacs (#6890) üzenetére


Balathruin
veterán

Lehetséges hogy sérült a mentés, keresned kell korábbit ami működik. Sajnos kiadásnál még nem volt befejezve a játék, de vannak hibajavítós csomagok.
Az igazi megjelenés idénre várható.

(#6892) awacs válasza Balathruin (#6891) üzenetére


awacs
tag

Azt is próbáltam,meg új játékot is,de nem ment.Azért nagyon köszönöm a segítséged!!

[ Szerkesztve ]

(#6893) M@trixfan válasza SaGa59 (#6884) üzenetére


M@trixfan
addikt

Biztos van fejlesztői oka, de meg nem gondoltam volna, hogy fps-hez időzítenek egy ilyen egyszerű dolgot :Y Eleve nem célszerű az ilyesmi, elég sok multiplayer glitch és csalás alapja az, hogy eltérően fut a klienseken a játék. Persze itt valószínű elég durva dolgokat kellett "tweak" jelleggel megoldani a nem éppen legfrissebb X-Ray Engine miatt.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#6894) Dhampir válasza SaGa59 (#6884) üzenetére


Dhampir
félisten

Ez furcsa megoldás.

Elég gyenge gépen futtattam a játékot, ami döcögött is néha. Viszont ahol csak tehettem, nagyon rövid időre kapcsoltam be a lámpát.

[ Szerkesztve ]

(#6895) ericdrawen74 válasza Psychopeti (#6882) üzenetére


ericdrawen74
senior tag

gamedata\config\models\objects, ebben találsz egy light_night.ltx fájlt a battery_duration sorban módosíthatod.

Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)

(#6896) Psychopeti válasza ericdrawen74 (#6895) üzenetére


Psychopeti
senior tag

Köszi szépen! Sikerült kijutnom a félelmetes alagútból :B

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#6897) Dhampir válasza Psychopeti (#6896) üzenetére


Dhampir
félisten

Érdemes lesz bespájzolni, mert a föld alatti laborok világa nem a napfényes Riviéráról szól. :D

[ Szerkesztve ]

(#6899) awacs


awacs
tag

Van arra mód hogy a súlyon állítsak?

(#6900) Balathruin válasza awacs (#6899) üzenetére


Balathruin
veterán
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.