Nincs ott senki
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Sensut
őstag
KisBundi
őstag
Köszönöm csak bamba módjára nem vettem észre az épületen belül lévő lévő lépcsőt..
PeL:
rétisün
veterán
"de egyre többnek van angol vagy magyar átirata"
neked (is) köszönhetően
mod: secret trails 2-höz van magyarítás?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
emre
veterán
Én is kerestem egy darabig.
Ha jól emlékszek abban az épületben van ami eredetileg is ezen a helyen volt, és esztergák vannak a második emeletén. De ha nem jutsz előrébb betöltök egy mentést.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
KisBundi
őstag
Köszi, már tovább mentem
Sensut
őstag
Nos, ez az Enot SGM nem igazán jött be. A gyerek elég komolyan gondolta a valósághűséget, csakhogy nem igazán jött össze neki. Rád lőnek s már éhes is vagy, ez kicsit fura. Ennyit zabálni miközben lövöldözöl vagy épp marja az oldaladat a sugárzás, ez egyáltalán nem valósághű. Gyaloglás közben meg semmi gondod. Na meg alig mész 10 lépést és már nem bírod szusszal, ez egy kicsit túlzás. Minden cucc súlya szinte a duplájára van emelve, a zsák kapacitása meg jól megvágva. Fél óra kell míg átkutyagolsz Kordonon, a főúton... szóval én inkább szórakozni szeretnék mint szenvedni egy játékkal, ezért hamar feladtam és átváltottam az eredeti SGM 2.2-re, ami sokkal jobb. Küldözgetnek itt is pályákon keresztül, meg vissza, de legalább nem fáradsz annyira és a cuccok is könnyebbek. Sajnos ez a mod inkább gyilok, mint kaland, alig lehet eladni valamit, pedig rengeteg az új cucc, de élvezhető.
Aarpok
őstag
Lehetséges neki így megfelelt vagy egyszerűen mazochista
Аарпок
PeL
addikt
A hátizsák jogosan van megvágva, mivel némelyik frakciós exoval meg a megfelelő artifaktokkal még így is 250kg fölé lehet tornázni a cipelhető súlyt. Az éhezés nekem nem tűnt fel, azt tudom hogy eü csomag használata után megéhezik a karakter, ez tekinthető mellékhatásnak, és nagyobb jelentőséget ad a kajának, mert amúgy nem sok befolyása van a játékban alapból azon kívül hogy behordja a drágábbakat az ember a tradereknek, eladás céljából. Ez a Lost Alpha-ban is így van nagyrészt, hiába van jobban kidolgozva az evés-ivás Ezt is lehetne balanszolni tovább szvsz, ha a drágább kaják laktatóbbak lennének, az olcsóbbak kevésbé, folyadéknál szintén lehetne variálni, a víz ritkább legyen de az legyen a leg "szomjoltóbb", az alkohol meg csak átmenetileg oltja a szomjat, mert valójában kiszárad az ember tőle még jobban. A stamina részét is megértem hogy módosított, mert a mutánsok elől túl könnyű volt elszaladni. Egyébként az Enot-nak is csak az eleje nehezebb az átlagosnál, néhány jobb artifakt beszerzése után már eltűnik a nehezítésből fakadó hátrány fokozatosan.
Sensut
őstag
Ez mind OK, de mért van az, hogy belém lőnek, kell a kötszer, de nyomban megéhezem, teszem a kötszert, eszem a kaját, vérzem, kötözöm, éhezem újra, eszem, és közben ugye a puskám használhatatlan és nem tudok elfutni sem - megöltek . A zsákom tele van mindenféle kajákkal meg gyógyszerekkel, amiről azt se tudom mi micsoda, és nincs hely már se lőszernek, de legalább 2 fegyvernek se. Aztán meg kell ennem az egész kaját egy ilyen balhé alatt és mehetek újra kaját vadászni. A Kordon pályát még így kicsináltam, de itt jött egy hatalmas bug, ami nem engedett tovább. Fel kellett volna robbantanom a bunker ajtaját (Szidorovics bunkere), de hiába használtam a robbanószert, ez nem jött össze. Ugyanis a játék már startból nem adta be a "Szerezz robbanószert" feladatot - nem tudtam tovább menni. A sima SGM már jó volt.
SaGa59
őstag
Angol van, magyar nincs. Nagyon hosszú, egy embernek sok, egy csapat kellene hozzá, hogy emberi időn belül elkészüljön. Legalább 4-5 fő.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
PeL
addikt
Passzolom, nálam nem volt gond ott, csak a gépparknál volt fagyásom ami miatt megálltam az ENOT-al, korábban ott sem volt gondom, lehet az AF3 fixem kavart be valamit.
Sensut
őstag
Nekem megjelent egy második feladat sor az után, hogy nyírjam ki a menekülő fosztogatókat, de nem volt szöveg, csak valami 'task_not_specified", vagy hasonló. Miután kinyírtam a menekülőket, átváltott az első feladat arra, hogy keressem meg a hullát, de a második ott maradt. Nem tudom mi lehetett a második, mert e tájt egyszerre 2 feladat nincs az eredeti SGM-be .
Sensut
őstag
Jó hír: újraindul a GSC és új játékba fog, de még nem tudni mibe ...
Kaszparov Sakkmester lesz az új fejlesztési irány?
Sensut
őstag
X-Ray motorral!
Akkor lesz totális sakk-matt fíling.
Boldog Karácsonyt!
shield
őstag
Sensut
őstag
op.erik
aktív tag
... és persze Boldog Karácsonyt! minden egyes fórumtársnak!
Donate-eltem gy karácsony előtt. Remélem megkapták Visszajeleznek ilyenkor?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Sensut
őstag
A fenébe ...
übergáz
Vissza kell vinnem pár kazettát.
op.erik
aktív tag
Kozákok az atomerőműben? A monolit már úgyis uncsi volt.
Akár Gogol egyik művéből, a Vijből is készíthetnének játékot.
PeL
addikt
Egyébként gondolom másnak is feltűnt hogy a S.T.A.L.K.E.R. játékokban lévő "Cossacks vodka" miért az ami a neve? "Vodka made by GSC company..."
A boros-kóla után felüdülés volt.
Balathruin
veterán
Nekem az is jó, csak ne legyen olyan f*s mint a 2.
Sensut
őstag
Végül is lehet, hogy jobb ez így a S.T.A.L.K.E.R. -nek, mint név és klasszikus. Hány évig is készült maga az eredeti Stalker? Ezt az időt manapság a játékipar nem bírná meg, tehát valami Far Cry 4 salak jönne ki semmi perc alatt. Szerintem jobb ez így mindenkinek, hadd ápolják a nagy Ő feelingjét tovább a modderek.
Balathruin
veterán
Szerintem kb. 6 évig készült az első, de lehet hogy több.
rétisün
veterán
viszont (elvileg) nem kéne elölről kezdeniük, ha jól tudom a stalker 2-t már fejlesztgették egy ideje....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Sensut
őstag
Hát, szerintem a 3 első rész annyira átfogta a Zónát, hogy egy új sztorival bajban lennének, tekintve hogy ne legyen szirup, vagy az első klónja stb. Márpedig egy jó sztori nélkül egy 2-es rész már bajban lehet . Nekem, mint fanatikus, nem, de egy "újoncnak" igen . Viszont egy sikeres második rész esetén sokan ráharapnának újra az első részekre, szóval az éremnek két oldala van.
[ Szerkesztve ]
TSL16b
csendes tag
A nemrég megjelent interjúból úgy rémlik, a S.T.A.L.K.E.R. 2-nek már a teljes történetét megírta ugyanaz az író, aki a Shadow of Chernobyl történetéért felel. És teljesen új motort is fejlesztgettek hozzá.
Hétrőfös szakállat fogunk növeszteni addigra.
Sensut
őstag
Hát ha ez így van, akkor azt kár lenne a kukába dobni. Annyi szemét készül manapság, amibe befektetnek a kiadók, nem értem, hogy egy ilyen nevet mért nem karol fel senki. Már csak a név egy fél siker. Hátha mégis na, talán a Cossacks hoz némi lóvét a házhoz és abból folytatni tudják. Az jó lenne.
SaGa59
őstag
Ha sztori kell, ott vannak a S.T.A.L.K.E.R könyvek. Jelenleg minimum 84 van belőlük, ezek között biztosan van olyan sztori, ami megérne egy játékot.
Persze néhányból már van mod. Pl a Diverzáns...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
Sensut
őstag
Nos, úgy néz ki, hogy a kedvenc kéményünknek vége .
"In February of this year, the iconic chimney was taken down in preparation for the New Safe Confinement to go over the crumbling sarcophagus. It is expected to be in place within the next few years, thus ensuring the safety of the landscape for the next 100 years."
KisBundi
őstag
De sajnos szükség van rá....
[ Szerkesztve ]
Sensut
őstag
PeL
addikt
Gratulálok nekik, bár sztem bőven méltó lett volna az 1. vagy 2. helyre is. A Star Trek modot nem ismerem, az ETS2 MP mod tényleg jó dolog, bár sztem jelenlegi fázisában még bőven nem volt méltó rá hogy 1. helyen végezzen a Lost Alpha helyett.
M@trixfan
addikt
Viszont mi tudjuk hogy is néz ki a zóna valójában és számunkra ugyanúgy marad. Remelem ha egyszer lesz Stalker 2, vagy Lost Alpha folytatás akkor a régi formában köszön vissza.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
Sensut
őstag
Igen, lassan teljes értéket nyer a S.T.A.L.K.E.R. a játékvilágon kívül is, mint egy monumentális objektumot megörökítő dokumentum, vagy hasonló .
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Elakadtam és segítségre lenne szükségem.
Beosontam bandita (fekete) ruhában a (monolythosok?) bázisára, beszéltem a besúgóval, aki elhívta a parancsnokot, akinél ott volt a számomra fontos dokumentum. Ezután megtámadott a hadsereg én közben lebuktam valamitől (kifutottam meg vissza, de nem jelentkezhettem be). Megtankoltam az UAZ-t (aminek rettenet az irányítása...ilyet kiadni), elmenekültem nagy nehezen át a másik pályára ott bementem 1 vasúti alagútba, ahol azt mondták keressek bejáratot a bányába. Ide beléptem és mondták, hogy nagyon haragszik rám 2 frakció nem javasolják, hogy mélyebbre menjek. Lemegyek és, amikor elfogadja azt, hogy "menj beljebb a bányába", akkor mintha leütnének, szédelgek, elájulok és GAME OVER.
Mit kell csinálni?
Segítséget előre is köszönöm!
HUN_Thorpedo
PeL
addikt
A Sin-ekre nem lőttél rá Cordonban ugye? És a Duty-hoz sem álltál be? Mert ha igen akkor ott ellenségesek lesznek az emberek, és a fősztorit nem is fogod tudni tovább vinni. A leütésig oké, de ott nem kéne game overnek lennie, hanem Veles áll melletted mikor magadhoz térsz, vele kéne beszélni a továbbiakról. De ha ott game over van akkor valamit elszúrtál.
[ Szerkesztve ]
szabog4
aktív tag
Nagyon felbosszantottam a VÉTKEKET...azt se tudom kik vagy mik azok!
Igyekeztem print screenelni, de nem mentette ki, telefonnal meg a szöveg nem olvasható.
Nem álltam be sehova.
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
PeL
addikt
Igen, róluk beszéltem. Cordonban nem lőttél rájuk vagy nem ölted meg őket mikor fox-ért kellett menni?
SaGa59
őstag
Ha sikeresen magadra haragítottad őket (kinyírtad, amikor Rókát kellett kiszabadítani, csak azért, mert piros a jelölőjük), akkor csak úgy tudod megoldani ezt a problémát, ha beállsz a Szolgálathoz, mielőtt abba a feladatba belekezdenél, amiben az alagútban kötöttél ki. Akkor egy másik irányban tudod folytatni a történetet. Feltéve, hogy fent van a 3. patch...
Persze a Szolgálathoz belépés automatikusan kiváltja a Sin-ek (Vétkesek vagy Vétkek) ellenségességét, de azon a vonalon nem lesz velük dolgod, így ez nem akkora tragédia...
Másik megoldás, onnan újra kezded, ahol még Rókát kellett kiszabadítani...
Nem véletlenül mondta az elején Szidorovics, hogy ne Rambóskodj, tárgyalni küldtek...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing