"Pénteken beszéltem velük telefonon, s azt mondták, ez a TELJES költség."
Szvsz teljes költség = a telefon ára + az ő jattjuk.
"Mi több, van nekik valami hazai kis szervizük, s ha kisebb gubanc van, mondjuk egy USB csatoló kontakthibás (a mostani Samsungommal kétszer megesett, hogy javítani kellett garanciális időn túl), akkor azt megcsinálják, nem maradok szervizháttér nélkül."
Szerinted mennyire bonyolult le- és visszaforrasztani egy e-bay-ről inggombokért rendelt szabványos USB csatolót a NYÁK-ról? Ezt bármelyik sufniGSM megcsinálja neked 1 kocka sör áráért.
Szervízháttér = Magyar Posta - > -> ChinaPost <> SingaporePost.
"...mert nem hiszem, hogy ilyen sokan szeretnének távolból vásárolni, ha hazulról is lehet. Csak tudnám, mit nézek el..."
Előbb hiszek egy kígyózabáló ferdeszeműnek aki a világ másik felén kereskedik, mint egy honfitársamnak...
Péda:
Nemrég vettem az e-bay-en egy 110cm-es 5in1 derítőlapot 2700Ft-ért. (Mo-n 12-17E-ért árulják) Mire megkaptam az 5in1-ből elvásott 3in1, és 2in1 lett belőle (még ezt is 3x-os szorzóval árulják itthon). Megírtam az eladónak, a válaszban elnézést kért a tévedésér és felajánlotta, hogy ha visszaküldöm, küld helyette másikat,ami tuti 5in1, vagy tartsam meg és visszautalja az árát. Egyikkel sem éltem, mert ez is megfelel. Itthon elkergettek volna a búsporosba...
Tekintsünk el a szállítási költségtől, azt nem tudom a zöldkabátosok mi alapján képezik, ha a szállítás free, lehet, hogy a Magyar Posta árai alapján. De ha kihalásszák a sorból, a szállítási költség 6%-ával növelt vételárra rájön a 27%-os ÁFA, erre jön a 3% vám. Így lesz a 62E-es kütyüdből, cirka 80-82E-es.
Nincs rá Mo-i gari. Igen ez tényleg kellemetlen. Nehézkes a garanciális ügyintézés. Ez is az. Viszont nem esélytelen.
[ Szerkesztve ]
Üdv. V. Körte