Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Robbertho
aktív tag
GSM-ből van a telóm, szóval igazából ritka esetben érintene a garanciáztatás (remélem nem is fog), viszont azért megkérdezném, nem tudjátok mit jelent a szoftver garancia?
Elvileg 1+1 év garancia van rá, egy év teljeskörű és egy év szoftver. Ez esetben, ha már csak a szoftver van meg, akkor mit vállalnak? Ha tönkremegy a szoftver, akkor frissítik nekem? Ilyenkor pl. hardveres meghibásodás esetén nem is cserélnék/javítanák?
Köszi