Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#118251) Dr.Zoo válasza lenko (#118249) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Igaz.

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#118252) MunezXBK válasza tresh (#118250) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Kik? Ketten vagyunk. :D

(#118253) tresh válasza MunezXBK (#118252) üzenetére


tresh
addikt

Akkor Ti :C

(#118254) atos19881101 válasza Dr.Zoo (#118247) üzenetére


atos19881101
senior tag

Megnézem akkor ezt is. Mármint a viszkósat ...

Az akku alatti koszra is ránézek. Ehhez gondolom a műanyag borítást le kell bontanom. Tegnap cseréltettem le az utcsó folyadékot a kocsiban (szervó) utána elvittem motormosásra is. Nem áztam be után, szóval nagy gond nem lehet. :DDD

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#118255) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Passat B6 2.0TDI BMR

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
P0471 - 006 - Implausible Signal - MIL ON

Szenzor kicserélve, kábel elvileg jó. A hiba menet közben törölhető, amint megáll és kicsit megy alapjáraton vissza írja és nem lehet törölni, míg el nem indul. Valakinek valami ötlet? DPF nincs eltömődve, szervice regeneráció tegnap lefutott. Utána megállás után ismét visszaírta. Eladni nem akarja, annyi nafta nincs benne, hogy felgyújtsuk...pedig akartam.

Nincs vészmód, megy jól, jelenleg nem világít semmi kontroll lámpa, annak ellenére, hogy a hibát eltárolja. Kezdek őszülni. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#118256) Lacess válasza Mágus2 (#118255) üzenetére


Lacess
tag

:F

Te kérdzel? Itt aztán gyorsan változnak a dolgok...

Amúgy meg "el kell adni".

:DDD

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#118257) tresh válasza Mágus2 (#118255) üzenetére


tresh
addikt

;]

ECU csere hogy másikkal is csinálja e mert ha igen akkor csati vagy kábel a szar. Engem egy clio szopatott meg ott ecu csere lett a vége...hasonló tünetei voltak. :U

Vagy vigyétek be egy VW akciós sw update-re ;]

[ Szerkesztve ]

(#118258) -v- válasza Mágus2 (#118255) üzenetére


-v-
addikt

Elkopott a motor az 5w-től!
Engedjétek le az olajat, járassátok 10 percig olaj nélkül, akkor szépen kitisztul, utána mehet bele a libazsír.
Az majd kimossa a hibakódot!

[ Szerkesztve ]

(#118259) Mágus2 válasza tresh (#118257) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez már bennem is felmerült, mivel csinál érdekes dolgokat néha, de nem csak az ECU hanem az egész elektromos rendszer. :DDD

Pl beindítás után elkezdi pörgetni az órát, mintha állítani akarnád, néha odébb teszi néhány órával. És ez csak az óracsoport. Most is, hiba eltárolva, de a chek engine nem világít. Valami nincs ott rendben, de nem vállalom szétbontani a motortér kábelkötegét. :N

Kolléga még mindig nem akar szabadulni tőle, pedig kezdődik vele az igazi szopás.

[ Szerkesztve ]

(#118260) VR6-Fan válasza Mágus2 (#118255) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ha nem SW-s gond lesz, akkor pedig nem uszod meg a kötegelés, a BMR és az ilyen jellegű hiba valahogy nyomott hagyott az agyamba, csak már nem emlékszem rá, de kötelegés lett a vége az O2-nél is meg a 3C-nél is.

még pedig ha jól emlékszem új fent akkor a motor köteg a balos nyúlványnál jön át az akksi alatt, ott voltak turpisságok, másik finomság, az ecu csatiban a klimpelés meg rohad!

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#118261) tresh válasza Mágus2 (#118259) üzenetére


tresh
addikt

Ááá ha már a kábel köteget kell b*sztatni akkor én már most felgyújtanám. Szerintem győzd meg pár kör pálinka után hogy nagyon gyorsan adja el valami magyar neppernek :DDD

(#118262) atos19881101 válasza Mágus2 (#118259) üzenetére


atos19881101
senior tag

Ez az, amelyik le lett amortizálva nemrég?

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#118263) Mágus2 válasza VR6-Fan (#118260) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mindegyik szerviz manuál kiemeli, hogy az új szenzort tanítani kell. No ez nem megy:

a 21095-öt zokszó neélkül elveszi, és ki is égeti. Hibamentes, amíg meg nem áll. Ez egy ilyen autó, menni kell vele. :DDD

Ami érdekes, hogy enélkül elvileg nem regenerál, gyakorlatilag viszont működik, eddig legalább is nem gyújtotta fel a verdát a hő.

atos19881101 Az 2.0TFSI. Ez a dízel, amit csak 3x kellett eddig vontatni. ;]

[ Szerkesztve ]

(#118264) bitpork válasza Mágus2 (#118255) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mit jelent a "kábel elvileg jó" leírás?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#118265) tresh válasza Mágus2 (#118263) üzenetére


tresh
addikt

Akkor problem solved 0-24 menjen vele Esetleg taxizon :D

(#118266) atos19881101 válasza Mágus2 (#118263) üzenetére


atos19881101
senior tag

Tegnap ahol voltam cseréltetni a szervó olajat, ott volt szétszedve egy 2literes TDi. Azt mondta a szerelő, hogy autópályán 130-as tempónál ELTÖRT!!4 a főtengelye! :Y

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#118267) Dr.Zoo válasza Mágus2 (#118259) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Kolléga még mindig nem akar szabadulni tőle, pedig kezdődik vele az igazi szopás.

Pedig most kéne.. ;]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#118268) Mágus2 válasza bitpork (#118264) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Tápot és testet kap a szenzor, ha kikötöm akkor teljesen más hibát produkál. A jelet nem lehet visszakövetni, csak ha leveszem a csatlakozót az ECU-ról és kimérem a kábelt, amire lehet este sor kerül. Tegnap este 11-kor már nem volt kedvem leszedni az ablaktörlőket meg a vízelvezetőt. A jel is átmegy, mert a motorvezérlőben változik az érték, ha rajta vannak a csövek. Ha valahol meg van törve, az csak akkor derül ki, ha szétbontom az egészet. A csöveket átfújtam 8 barral, de nem voltak eldugulva.

Csak azért elvileg, mert ha valahol meg van törve, akkor az szopás, mert néha jó, néha meg nem, de ez a szar menet közben jó, amikor fúj a turbó a DPF-be.. :Y Álló helyzetben is jó, ha fordulaton van tartva.

[ Szerkesztve ]

(#118269) bitpork válasza Mágus2 (#118268) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

flying short circuit?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#118270) Morris válasza Mágus2 (#118255) üzenetére


Morris
veterán

Motorvezérlő?
Anno a golfomban is a motvez ment gallyra. Mindig visszaírta a kopogásérzékelő szakadását.
Csak háromszor cseréltették velem a gyári új kopogásérzékelőt. Elég sok pénzem ráment a pékek miatt.

[ Szerkesztve ]

(#118271) VR6-Fan válasza Mágus2 (#118268) üzenetére


VR6-Fan
veterán

menjek?
kábel köteg rángatásba profi vagyok már :DDD

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#118272) Mágus2 válasza VR6-Fan (#118271) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Á, egyedül is szét tudom tépni. :DDD Nem az én idegeimnek való a kábel cibálás. Majd elviszi valami kábelbarátnak. ;] Átmérem az ECU-nál a szenzor kábeleit, és ha valami nem kerek, bontsa szét akinek csavart szigetelés volt a jele az oviban.

[ Szerkesztve ]

(#118273) i-sti válasza tresh (#118181) üzenetére


i-sti
senior tag

Rég nevettem ennyire jót. :C :C

Ezt jó lenne megőrözni az utókor számára. :K

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#118274) tresh válasza i-sti (#118273) üzenetére


tresh
addikt

Félő hogy a sok ecsetfejű,pink ájfonos,répanacis autószerelőnek készülő pék még tényleg így csinálná meg. :DDD

(#118275) i-sti válasza tresh (#118274) üzenetére


i-sti
senior tag

"tényleg így csinál meg"

Az lenne a poén ha ez működne is, talán jobban is mint a mostani "protokoll". :C

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#118276) brumi1024 válasza brumi1024 (#117511) üzenetére


brumi1024
veterán

61/80.

(#118277) kk831228 válasza brumi1024 (#118276) üzenetére


kk831228
addikt

Jajj, de csúnya az a krézi váltó ott... ;]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#118278) Fr3eWar válasza kk831228 (#118277) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Épp írni akartam :B

(#118279) Gyula84 válasza brumi1024 (#118276) üzenetére


Gyula84
veterán

van táblet dokkoló is? :D

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#118280) Magnum_


Magnum_
nagyúr

mennyire pörög manapság a használtautó piac, ha nagyon baba 14éves A4-est akarok eladni nem túlárazva? :F

I humbly and respectfully decline™

(#118281) MunezXBK válasza Magnum_ (#118280) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nagyjából semennyire, sír az összes kereskedő.

(#118282) i-sti


i-sti
senior tag

[link]

Egy ilyen mennyibe kerülne?
90 eurós árajánlatot kaptam. Első, hátsó pár.
Ez sok vagy reális ár?

Novum Forum Siculorum

(#118283) brumi1024 válasza kk831228 (#118277) üzenetére


brumi1024
veterán

Pedig nem bántam meg. :N

G4ula84: Nincs, de az elrejtett kijelző mellé egyszer be lehet tuszkolni. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#118285) Mágus2 válasza Magnum_ (#118280) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A nagyon babákat nehéz eladni. :DDD Főleg az 1.6 támadóval.

[ Szerkesztve ]

(#118286) Magnum_ válasza Mágus2 (#118285) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Pedig occso fenntartani, nem nagy truvaj es arban a szoras kozepere lottem be, pici alkuval :(

I humbly and respectfully decline™

(#118287) Dr.Zoo válasza Magnum_ (#118286) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Megkímélt, keveset futott, nemdohányzó, hölgytulajos? :DDD ;]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#118288) Magnum_ válasza Dr.Zoo (#118287) üzenetére


Magnum_
nagyúr

A holgytulaj kivetelevel igen. Kiemelem, hogy NEM noi tulaj :D

Mizi amugy? Felhivlak majd :D

I humbly and respectfully decline™

(#118289) Dr.Zoo válasza Magnum_ (#118288) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

hajrá, ingyen van.. :D

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#118290) Magnum_ válasza Dr.Zoo (#118289) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Azert a ceges mailekre is rapillazhatnal am neha :D

I humbly and respectfully decline™

(#118291) Tótotto


Tótotto
tag

Sziasztok

Passat B5.5 1.9 pdtdi 131le tiptronic.Annyit találtam róla hogy a váltó Zf 5hp19 300nm-t bír.(már ha jót találtam).Ha tényleg ez van benne.De a motor 310nm-t tud(ez sem tuti részemről).A vátló elbírja?
Szeretnék vásárolni egy ilyen gépet de most jön a bibi.Sokat vittek ilyen géppel és egy picit gyengének éreztem alul.Ha vennék ilyet akkor elvinném megcsináltatni hogy alul picit jobb legyen.Nem kellene nekem plusz 30-40 lóerő,csak indulástól többet tudjon.Tehát a kérdés.A váltó elbírná ezt a változást?
Vagy ha nem jól néztem a dolgokat akkor valaki tisztázhatná a fejembe.
A válaszokat előre is köszönöm.Szép napot nektek.

[ Szerkesztve ]

(#118292) kk831228 válasza Tótotto (#118291) üzenetére


kk831228
addikt

Szerintem 400-at inkább, ahogy emlékszem... :U Legalább is a torque converter-tamikor nézegettem úgy emlékszem 400 volt írva de nem 100%...

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#118293) Tótotto válasza kk831228 (#118292) üzenetére


Tótotto
tag

Szia

A neten ezt az oldalt néztem.[link]A 3-ik oldalon.Bár hiányos az angol tudásom.

(#118294) kk831228 válasza Tótotto (#118293) üzenetére


kk831228
addikt

Igaz... :R Akkor nem jól emlékeztem... :R

Nem tudom hogy, a Tiptronic - al szerelt autónál lehet visszább van véve a nyomaték... Ezt esetleg Mági tudná...
Igen valószínűleg azért nem megy alulról hogy ne gyilkolja szét a váltót olyan hamar... Minimális chip-et elbír szerintem, meg ha nem padlózgatod 2000 fordulat alatt... :U

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#118295) bitpork válasza Tótotto (#118293) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez azt mutatja h a 3erben ennyi mén rá szvsz.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#118296) Dr.Zoo válasza Tótotto (#118291) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Szia!

Használt, "X" kilómétert futott automatát nem iratnék meg. Kinyírja nagyon rövid időn belül a váltót.
Kérdezz rá az index.hu dízel tuning fórumában.
Szerintem.

Üdv:

Z

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#118297) Fr3eWar


Fr3eWar
őstag

Valaki használ 235/40 R18 gurulókat? 235/45 R17 ről váltanék át, mivel R16 és R17-ben még mindig nem találtam értelmes szettet, így a Passat jelenlegi R17-ese menne a Golf-ra és a Passatra meg az R18.

Gondolom nem túl nagy a különbség a /40 és a /45 között keménységben, rázásban.

(#118298) lenko válasza Fr3eWar (#118297) üzenetére


lenko
aktív tag

Faternak B7-en van adaptív futóművel. Normal módban érzésre mint az én G4-en 205/55 R16-al.

Az embereknek fáj az igazság!

(#118299) Piwi válasza Fr3eWar (#118297) üzenetére


Piwi
addikt

245/40/18-at használok A4, A3-on meg 225/45/17..nem igazán érezni a 40-45 közötti különbséget

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#118300) i-sti válasza Piwi (#118299) üzenetére


i-sti
senior tag

245/40/18-cal nagyobb a fogyasztásod mint a 225/55/16-tal?
Nem rázza szét a futóművet?

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.