Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#117201) Xmodule válasza Xmodule (#117181) üzenetére


Xmodule
őstag

Erre senki? Elég aktuális lenne csak azert kérdezem. Napi 100km menne bele.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#117202) Kiskokó válasza brumi1024 (#117174) üzenetére


Kiskokó
veterán

Hello
8-as ZF-et BMW ben használtad ?

Tesómnak is az van benne és tényleg nagyon durván jó váltó amúgy de azt beszélik róla hogy az összesnek kampec 200-250ezer km között! Általában lockup baja lesz...
Ezt nem egy olyan ember mondta aki BMW-ket szervizel hivatalosan nem keveset...

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#117203) lenko válasza Qru (#117200) üzenetére


lenko
aktív tag

Mint korábban írtam, a kormányváltós változat sem vált el B7-ben, csak alacsony fordulat esetén.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#117204) brumi1024 válasza Kiskokó (#117202) üzenetére


brumi1024
veterán

Igen, aztat egy 2014-es F10-ben. Újkora óta a családban van az autó, most van benne 62k km, nincs tervben, hogy az "ingyenszerviz"-ek után tovább marad (5 év/120k km), pont ezek miatt. De el tudom képzelni, hogy így van sajnos. :( Ilyenkor oda kell adni bitporknak egy 1000km-re és letesz az elromlásról a váltó. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#117205) bitpork válasza Xmodule (#117201) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Elég sokszor ki lett beszélve már a G3. Vehető , megbízható de csak ha nem a vétel pillanatában már lelakott. A kaszni szeret rohadni , az adagoló megmihálylik idővel a törődés hiányában.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#117206) Kiskokó válasza Mágus2 (#117189) üzenetére


Kiskokó
veterán

Nem rossz a DSG se legalább is az újabb ami a Sharanunkba van elég szépen vált meg rohadt gyorsan... 2013-as

Egy dologgal nem vagyok kibékülve a DSG-vel.. ugye egy sima automata ahogy engeded fel a féket szépen folyamatosan egyre erősebben kezd gurulni... na a DSG-nél sztem van valami elektronikus behatás vagy nem tudom de ahogy engedem fel a féket kb a felénél ha elkezd "fogni" ahol elkezd gurulni az autó aztán utána meg már szinte semmi gyorsulás.. na már most igy tök nehéz vele szépen fékkel játszva parkolni a másik, hogy ha csak szimplán lelépek a fékről van olyan hogy szinte majdnem mintha leakarna fulladni az autó... szal furcsa.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#117207) -v- válasza Mágus2 (#117199) üzenetére


-v-
addikt

Hol írtam, hogy sportolni akartam vele?

(#117208) Mágus2 válasza Kiskokó (#117206) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mert a DSG nem automata, hanem robotizált kézi, amiben van kuplung. Egy automatában nincs kuplung. A jelenség a kialakításából adódik.

[rvilike] Ismerlek ;] , Na mesélj, mi volt vele a gondod.

[ Szerkesztve ]

(#117209) -v- válasza Mágus2 (#117208) üzenetére


-v-
addikt

Indulásnál egyesben ostobán indul, egyáltalán nem lehet vele finoman .. vagy alig megy, vagy megugrik és bőgeti a motort, ráadásul darabosan és furcsán kuplungol. Kettesbe felváltáskor van hogy ránt is. Lefele meg szinte mindig, azt se lehet finoman, szarul van programozva, vagy nem vált vissza vagy rögtön kettőt izomból és kurva nagyot ránt és bőgeti 4 ezerig. A kettő közt lehetetlen eltalálni. Nem megszokás kérdése mert bátyámnak se megy, pedig már 100e-t beleküldött. Ostoba egy szerkezet, pont urasan kényelmesen közlekedni nem lehet vele jól, egyszerűen tahó ez a váltó. Ezt teljesen átlag hétköznapi közlekedésre értem.
0 km-es kora óta ilyen.

[ Szerkesztve ]

(#117210) Xmodule válasza bitpork (#117205) üzenetére


Xmodule
őstag

Okes. Köszi. Mint írtam ez egy G2 de G3as dízel motorral hogy melyik pontosan azt nem tudom. Azért érdekel a kocsi mert már 30 éves a kasztni és így itt svedben nem kell rá adot fizetni és a biztosítási is olcsóbb. Eladnam a mostani dízelt és így tudnék spórolni 360ezer Ft ot minden évben. Csak tartós legyen. Nem luxus kocsi kell csak ami elvisz a bol b be a lehető legolcsobban. És bírja az évi 15-20ezer km ert. Ez a kocsi amit néztem 500e Ft. Kasztni G2 200ezer km el, motor meg G3 100ezer km el.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#117211) Mágus2 válasza -v- (#117209) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az valami hibás darab. Vissza kell vinni szoftver frissítésre. Amiket én vezettem és rángatott, mindegyik le volt lakva. Ami megkímélt volt, az nagyon finoman működött alattam. Mondjuk a gázt érzéssel kell nyomni, rá kell támaszkondi a nyomatékra és nem erőből nyomni érzés nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#117212) footy válasza Mágus2 (#117208) üzenetére


footy
addikt

Szerintem csak a nagyon regiekben(15+ ev) nincs, az ujabbakban amik mar tudnak direkt hajtani, ott van. A nemet cikkekben WK, vagy WÜK( Wandlerüberbrückungskupplung) neven hivatkoznak ra.

[ Szerkesztve ]

(#117213) -v- válasza Mágus2 (#117211) üzenetére


-v-
addikt

Pont ez az, nem lehet vele érzéssel gázzal szépen váltani .. tényleg olyan amúgy mintha valami béta verzió lenne ezen :D vagy előszériás fos vagy nem tudom, tényleg elég szar nem én vagyok béna.

(#117214) i-sti válasza Danex (#117185) üzenetére


i-sti
senior tag

Automaták nem kettőstömegű nélkül léteznek? :U

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#117215) aero. válasza MunezXBK (#117162) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nekem sosem volt gondom ezzel, de a múltkor kipróbáltam, mert ugye ez egy elég fontos dolog, hogy semmiképp ne fékezzünk ballal. Mondom nézzük, finom rátettem a lábam, aztán ha nem vagyok bekötve, szerintem körülbelül felfeküdtem volna a műszerfalra. :DDD

Amúgy jó cucc, én szeretem az automatát. A 8-as ZF a BMW-ben valóban elég fasza cucc, 118i és 118d-ben próbáltam, jó párosítás. A benzinesben mondjuk 82 km volt és ütött egyet D-be rakáskor, amit furcsálltam, de a váltásokból semmit nem érezni, csak a fordulatszámmérő mozog.

[ Szerkesztve ]

(#117216) Mágus2 válasza i-sti (#117214) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az automaták igen, de a DSG nem automata. ;)

(#117217) i-sti válasza Mágus2 (#117216) üzenetére


i-sti
senior tag

A DSG az ugye az S-tronic Audiban, ha jól tudom.

Akkor hol van a tiptronic és a Multitronic?

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#117218) aero. válasza i-sti (#117217) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

VAG-nál volt a tiptronic is (kézzel kapcsolható hagyományos automata), a multi meg az Audinál, CVT.

Túl sok félét használnak szerintem. :D
Van olajos, száraz DSG, 7 sebességes, 6 sebességes, 8 sebességes (Ez hagyományos vagy DSG?)

[ Szerkesztve ]

(#117219) Kiskokó válasza Mágus2 (#117208) üzenetére


Kiskokó
veterán

Ahha... hát nem tudtam... én azthittem a DSG lényege hogy dupla kuplung van benne...

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#117220) Kicker válasza Kiskokó (#117202) üzenetére


Kicker
senior tag

Szerintem nagyon használat függő, jól meg vannak tervezve, de ha padlózod, nem figyelsz rá akkor kampec... x6 m50d 2015-öst vezettem, ha normálisan használja az ember 8 literes fogyasztás, semmi erőlködés, de ha lepadlózod, elindítja a 3 turbó 740nm-el a 3 tonnás bodegát, aztán ott kezdődik a gyorskopás, romlás stb...

más:
7végén néztem az ala cart, szervíz rovatban mondták, hogy első fékbetétek 60 ezer kmnél cserések, nos én kb 95.000 km óta nem cseréltem/én tettem meg ezt a távot 4 év alatt/, nem jelzi a visszajelző lámpa hogy cserélni, kéne, a fék fog, a betét nem kopott el teljesen, 5.000 km el ezelőtt gyári szervízben fékolajat cseréltettem, és egy szóval se említették a fékek állapotát, hogy jujj ez lassan cserés... ennyi, így vezetek, így használom és jó...

Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha

(#117221) i-sti válasza aero. (#117218) üzenetére


i-sti
senior tag

Kellene olyan VAG topic, hogy milyen váltot (ne) válasszak. :D

Novum Forum Siculorum

(#117222) atos19881101 válasza i-sti (#117221) üzenetére


atos19881101
senior tag

Hogy mekkora elmélkedést indítottam el az automataváltókról. :C

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#117223) Kiskokó válasza Kicker (#117220) üzenetére


Kiskokó
veterán

Hát azért szoszo nem értek veled egyet.. nekünk is eljár 8l-el az 530XD amúgy.
De hogy attól ne figyeljek a váltóra mert lepadlózom...

Azért egy ilyen váltónak mint ezek az 500-600nm es nyomaték szinte semmi.. az 50d-nél már kicsit lehet jobban igénybe van véve...

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#117224) kk831228 válasza bitpork (#117180) üzenetére


kk831228
addikt

Mondjuk komolyabb baja nekem se volt még eddig... A téli hidegen csúszás mindig meg volt. 1-2 hiba még van : pl. Ha kézi üzemmódba van akkor 2-1-be váltáskor néha ránt egy nagyot, erre nem tudtam rájönni miért csinálja. D-ben nem csinál ilyet, csak kézi üzemmódba. Ez is ilyen volt mióta megvettem most van benne óra szerint 380 km... Mondjuk kézi üzemmódot csak előzéskor szoktam használni hogy ne váltson vissza fölöslegesen, ha alacsony fordulatról akarok előzni és van hely előzni...

Ami viszont nem rég van az jobban zavar melegen hosszabb táv után R - be kicsit később rakja magát mint régebben . Viszont másodikra már nem... Olyan mint ha összemelegedne valami szelep vagy nem tudom... :F

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#117225) Qru válasza lenko (#117203) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez egy nem kormányváltós B6, ebben felvált, nem engedi magát kínozni. Meg alacsony fordulatnál is visszapakolja magát.

mod:

aero.: Kormival egyszer én is eljátszottam... és ugyan ez lett az eredménye. :D

mod2:

Eleinte csak olajos volt aztán, 250 Nm-ig adták 7 sebességes száraz kuplungos DSG-t, felette olajos 6 gangos volt (elvileg olyan 400 Nm-t bír).
Most már mindegyik száraz kuplungos ha jól tudom, de majd Mági nyomja a tutit.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#117226) i-sti válasza Qru (#117225) üzenetére


i-sti
senior tag

Miért kell mindent a villanykörte effektusra tervezni?
Miért nem lehet megcsinálni azt a qrva váltot, hogy életfogytiglan müködjön ha normálisan karban van tartva.
Írják le, hogy figyelj, cserélj 50k ként olajat, (pontosan ugyanazt rakva bele amit ők kérnek) és müködjön az a váltó amíg kell.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#117227) brumi1024 válasza aero. (#117215) üzenetére


brumi1024
veterán

A 118i a háromhengeres volt? Nekem ott nagyon nem jött be, bár valszeg elrontott az 5-ös, ott mérföldekkel finomabb. A rántást én is éreztem, az sincs a nagyon.

(#117225) Qru: És mi lesz a left-foot breaking technikával? Hogy tartod fent a turbónyomást kanyarban? :DDD

(#117228) bitpork válasza Xmodule (#117210) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ha a tdi g3 motornak a motorja jó állapot, akkor a rozsda már kezelhető olcsójé - szerintem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#117229) Qru válasza i-sti (#117226) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Gondolom a tervezett avulásról már hallottál...

Nem érdekük hogy tartós legyen. Az az érdekük, hogy x év után vagy x km után vegyél egy másikat.

De nehogy azt hidd ez csak a vag-nál van így. Az összes ezt csinálja. Van aki pofátlanabbul van aki kevésbé. Az rizsrakétámnál most emelték fel a olajcsereciklust a duplájára miözben az utolsó csavarig ugyanaz a technika mint eddig. Köszi én inkább maradok a rövid ciklusnál...

mod:

brumi1024: Azt még gyakorolnom kell... :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#117230) tresh válasza Qru (#117229) üzenetére


tresh
addikt

Ez jó de az olajcserére viheted hamarabb és nem lesz gond az új vassal se de 100ezret bírómotornál mindegy hogy mikor cserélsz úgy is beszarik :D Lehet hogy nemsokára csak egy olajcserés lesz egy motor ;]

(#117231) i-sti válasza tresh (#117230) üzenetére


i-sti
senior tag

"Lehet hogy nemsokára csak egy olajcserés lesz egy motor"

Ennek egyre nagyobb a valoszínűsége. Sajnos! :(

Novum Forum Siculorum

(#117232) footy válasza Qru (#117229) üzenetére


footy
addikt

Meg felszogelni a bubura egy turbot :DDD

(#117230) tresh
Tesla kell jo aron, aztan maradhat az olaj a foldben ;)

[ Szerkesztve ]

(#117233) focvis válasza Qru (#117225) üzenetére


focvis
veterán

Most már mindegyik száraz kuplungos ha jól tudom...

A "nagy" TSI-kbe 6 gangos olajos DSG-t tesznek (1.8, 2.0 TSI), ezek a motorok 350 Nm-re vannak fojtva, talán még a Golf R is, bár az lehet, hogy 370.

Tegnap már későn olvastam, illetve rohanós napom is volt, csak az Akadémia utcában volt dolgom, aztán gondoltam, hátha Te is ott. :)

(#117234) Qru válasza footy (#117232) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Vagy kettőt! Ha már lúd... :))

mod:

focvis: Legközelebb csörgess meg és akkor odakocogok!!! A számom tudod, nem?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#117235) aero. válasza brumi1024 (#117227) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Még a 4 hengeres fl előtti 170 lovas volt hálistennek. :)

(#117236) Mágus2 válasza focvis (#117233) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az erősebb motorokhoz most is olajos kuplungos a 6-os DSG. A 7 sebességes száraz csak a kis TSI és TDI kiváltsága.

250 Nm-ig van a száraz.

[ Szerkesztve ]

(#117237) i-sti válasza Mágus2 (#117236) üzenetére


i-sti
senior tag

1.6 crtdi szárazon élvezik ezek szerint? :(
Pedig már felcsillant a szemem egy nedves 1.6osra :C

Novum Forum Siculorum

(#117238) Dr.Zoo válasza i-sti (#117237) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Pedig már felcsillant a szemem egy nedves 1.6osra

Nekem egy nedves 16osra, de kinek a pap, kinek a wlan. ;] :D

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#117239) brumi1024 válasza focvis (#117233) üzenetére


brumi1024
veterán

Érdekesség: most jött ki egy pár napja az olajos kuplungos 7 sebességes DSG az A3 facelifttel.

(#117240) Gyula84


Gyula84
veterán

üdv

antennát szívás kiszedni? audi a4 b5 kombi erősítős gondolom, mert ilyen pici antenna és csak nagyon gyengén jön az adás rádió jó kipróbáltam már külön, (még valami az antennán kapja a 12v-ot ugye?)

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#117241) tresh válasza Dr.Zoo (#117238) üzenetére


tresh
addikt

Az se sikít már őszintén ;] Több f*szt fogott már az mint kilincset :P :DDD De hát kinek a pap........ :C

(#117242) MunezXBK válasza Gyula84 (#117240) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Khm...avant.

Csomagtérvilágítást kikapod oszt már hozzá is férsz.

(#117243) Gyula84 válasza MunezXBK (#117242) üzenetére


Gyula84
veterán

de hülye vagyok :D köszi

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#117244) Mágus2 válasza atos19881101 (#117222) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ott követted el a hibát, hogy km-t vettél. Ne legyen benne csillió km... valahogy így fogalmaztál. Pedig nem minden az alacsony futás.

(#117245) vendingo


vendingo
veterán

Az lehetséges, hogy golf 4 billenésgátló bak csere után egy picit nyikorog az alkatrész?
Ma meglett a kuplung és a billenésgátló bak csere. Olyan, mintha egy új kocsiban ülnék, nem is tudtam, hogy ennyire gyalázat volt korábban.
Gázra léptem, kátyúba mentem, akkor rángatott a váltókar, a kuplung meg a leges legtetején fogott.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#117246) titko válasza Kiskokó (#117136) üzenetére


titko
tag

2001 decemberi Passat 1.9 131 lovas. 5 ös tiptronic váltó.
Mágus: tudtam hogy hibás a váltó, úgyhogy a javítás árát bőven lealkudtam (200 000 ft volt a javítás) a kocsit mg jóval ár alatt vettem meg.

(#117247) Qru válasza Mágus2 (#117236) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Juhé akkor jól tudtam.

#nincsbennetarcsi

(#117248) Morris


Morris
veterán

Bocsi bitpork, de nem tudtam megállni röhögés nélkül! :DDD :C

[link]

(#117249) F_Zolee válasza Morris (#117248) üzenetére


F_Zolee
veterán

Lehet ezért ír ilyen keveset mostanság. :DDD

(#117250) atika88


atika88
senior tag

Sziasztok!

2011-es GOLF 6-ban a 7-sebességes száraz DSG váltó piros lámpánál megállva: (folyamatosan) fék pedálra lépve szétkapcsol autmatikusan? Tehát "N" állásba teszi "magát"?
Vagy: kapcsoljak Én magam "N" állásba a váltóval, majd indulásnál újra fék és "D"?

Rengeteg ellentmondásos és összevissza infót olvastam innen-onnan már. :( Mindenki hülyézi kb a másikat...ebből nem lehet tanulni.
Jöttem hát ide: hátha megmondja vki a tutit, kimondottan erre a váltóra! Mert ugye ahány váltó, annyi szokás. :K

Köszönöm!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.