Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#118101) atos19881101 válasza kk831228 (#118099) üzenetére


atos19881101
senior tag

Na ez nagyon hasznos leírás. Köszi szépen! Benne vannak a vezetékpárok is. Tökéletes. :R

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#118102) Mágus2 válasza atos19881101 (#118097) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Amint bekapcsolod a klímát mindkét veni megy, míg ki nem kapcsolod, ergó a veni nem jó.

(#118103) atos19881101 válasza Mágus2 (#118102) üzenetére


atos19881101
senior tag

Erre voltam kíváncsi. Köszi! Akkor keresek hozzá ventit.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#118104) Mágus2 válasza atos19881101 (#118103) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ne venit keress, hanem az okot, hogy miért nem megy. Kösd rá az akksira, hogy forog-e. Nem csak a veni lehet hibás, hanem a reléje és a vezérlője is.

(#118105) atos19881101 válasza Mágus2 (#118104) üzenetére


atos19881101
senior tag

Igazad van. A vezérlőjét hol találom?

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#118106) Lacess


Lacess
tag

Mágus!

Apró segítség kellene!

Ma reggelre egy nyest kissé átalakította a motorháztető belső felén lévő zajszigetelést.
Vennék helyette -leginkább bontottat- a kérdés viszont az hogy csak Boráé lenne jó bele vagy jo a Golf 4-é is? Esetleg valamelyik "testvéré" szóba jöhet? A3, Octavia, Leon/Toledo etc. ? Úgy tudom csak a dízelekbe szerelték ezt a szigetelést, a benzinesekben nincs semmi a motorház belsején.

Kösznöm előre is!!

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#118107) Mágus2 válasza atos19881101 (#118105) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Figyi, rákötöd a ventillátort az akksira, ha nem megy, veszel egy újat, ha megy, akkor szerelő, mert az a vezérlő a bal oldali nyúlvány alatt van alulról. Otthon esélytelen szerelni. Le kell venni az alsó motorburkolatot és még aknáról sem látszik.

A diag letesztelte volna a relét a vezérlőt és a ventillátort egy lépésben. Enélkül elég rossz keresgélni.

[ Szerkesztve ]

(#118108) zsoleszkai válasza Mágus2 (#117335) üzenetére


zsoleszkai
tag

A jobb és a bal ajtóban lévő zárat szétszedtük, újra lettek forrasztva, mikrokapcsolók jók, viszont a hiba még fennáll így a kábelköteg lesz a következő.
Olyan kérdésem lenne, hogy az ajtóból a kábelek hová futnak be ahol lehetne rajtuk ellenállást nézni, hogy van-e szakadás?

/KneeBy/

(#118109) atos19881101 válasza Mágus2 (#118107) üzenetére


atos19881101
senior tag

Rendben vettem. :-)
Megpróbálkozok még a diaggal is hátha.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#118110) Mágus2 válasza zsoleszkai (#118108) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az A oszlop alján vannak a csatlakozók belül.

(#118111) focvis válasza maximilian4 (#118100) üzenetére


focvis
veterán

Bontóban keresnék 1. körben, 2. Ebay.

(#118112) #89874944 válasza Mágus2 (#118110) üzenetére


#89874944
törölt tag

Mágus: [link] Ezt ki tudnád nekem keresni, hogy AHL-be G 052 911-es váltóolaj megy-e? :) Mióta megvettem azóta nehezen veszi az egyest hidegen, be kell rakjam kettesbe elindulasnál, hogy utána bemenjen egyesbe. Ha már meleg akkor nincs gond. Elvileg 2-3 éve cserélt a pék váltóolajat, de nem bízok benne... Ha lecserélem akkor 2,25 helyett 1 decivel többet rakjak? Vki régen azt írta itt a topicban :)

[ Szerkesztve ]

(#118113) Morris válasza #89874944 (#118112) üzenetére


Morris
veterán

Szerintem ennek semmi köze a váltó olajhoz. :U

(#118114) i-sti válasza #89874944 (#118112) üzenetére


i-sti
senior tag

Én eddig nem találkoztam olyan német autóval amely 120% precizitással vette volna be az egyest.
Néha a B8 is figurázik.

Novum Forum Siculorum

(#118115) Morris válasza i-sti (#118114) üzenetére


Morris
veterán

Én sem.

(#118116) Mágus2 válasza #89874944 (#118112) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem, mert kell a váltó kód. Szerintem az olaj nem fogja megoldani a gondot, hacsak nem töltötte túl a pék is, mert nem szabad. Ha egy váltóba 2,25liter olaj megy, akkor jó ha 1,9 fog kijönni és bemenni, ugyanis a megadott mérték száraz váltóra vonatkozik, ami csak akkor van, ha szétszeded és kimosod.

[ Szerkesztve ]

(#118117) zsoleszkai válasza Mágus2 (#118110) üzenetére


zsoleszkai
tag

Ma megnéztük mind a két ajtóban az alábbi csatlakozók kábeleit:

Illetve őt

Mind a két oldalt tökéletes volt, a zár és a nagy csatlakozó is meg lett nézve, azok is jók.
Valami más ötleted még van-e? (azon kívül hogy adjam el, pedig nem rég vettem)
Bár ezek a kábelek javarésze szerintem áramellátás nem pedig komunikációs, mert az ajtóban lévő csatlakozón 4x annyi kábel van mint az oszlopban lévőben.

/KneeBy/

(#118118) #89874944 válasza i-sti (#118114) üzenetére


#89874944
törölt tag

A B8 is? Az igen ;] Nah nem baj, egy olajcsere nem árt neki...

Közben túrtam kicsit motorolaj specifikációkat is (sokak örömére :D ):
Mannol Nano Technology
Mobil 1 5W40
Mobil Super 2000 10w40
Mobil Super 3000 5W40
mobil 1 High Milage 10W40

Rakott már vki B5-be 5w40-es olajat? Mehet a 10w40 helyett? 100 C°-on ugyanakkora a viszkozitása, akkor elvileg nem fogja jobban enni :U

(#118119) kk831228 válasza zsoleszkai (#118117) üzenetére


kk831228
addikt

Szakadást kellene vizsgálni végig csipogtatni a két végét a vezetékeknek úhy hogy közbe megmozgatod az átvezető köteget az ajtóba. Nekem úgy volt szakadás pl. ha be volt csukva az ajtó. Nyitott állapotban meg nem akkor tört meg úgy a vezeték...

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#118120) #89874944 válasza Mágus2 (#118116) üzenetére


#89874944
törölt tag

Hol szokott megállni benne a maradék olaj? pumpával sem lehet kiszívni? :U Ha a pék túltöltötte, és ugyanannyit rakok vissza, mint amennyit leszívok, akkor így én is túl fogom tölteni :U

(#118121) lenko válasza #89874944 (#118118) üzenetére


lenko
aktív tag

8v-be nem való 5w40, 10w40 kell bele.
Nekem AHL-be 10w40 total quartz 7000 tökéletes volt.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#118122) Mágus2 válasza zsoleszkai (#118117) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem nézegetni, hanem mérni, hogy melyik szakadt. kk831228 Megírta a tutit. ;) A zár kábel kötegére kell koncentrálni, azokat kell átmérni az alsó képen lévő konnektorhoz képest. Ha szerencséd van, a gumi átvezetőben lesz megtörve a kábel az ajtó és az oszlop között, néha szabad szemmel is látni.

Geli. Van rajta ellenőrző nyílás, addig kell tölteni, míg ott folyni kezd. És nem kell méregetni. ;) A difi alatt van egy mélyedés, ahonnan nem jön ki az olaj soha, csak ha leveszed a váltót és felfordítod.

[ Szerkesztve ]

(#118123) zsoleszkai válasza Mágus2 (#118122) üzenetére


zsoleszkai
tag

Csipogtatjuk őket, szabad szemmel nem látni mert be vannak bugyolálva ilyen ragacsékos valamivel. Jelenleg a jobboldalit ajtót lecsipogtattuk úgy hogy az A oszloptól a csatlakozót visszahúztuk és mozgattuk végig. Most jön a bal

/KneeBy/

(#118124) Mágus2 válasza zsoleszkai (#118123) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha sehol nem lesz kábelszakadás, nézd meg az ablakemelő motorban a lábakat, amire csatlakozik az a nagy széles csati. Nem zöld egyik sem? Oxidáció? A zárat az ablakemelő motor vezérli, ha nincs rendes kapcsolat, nem működik a zár sem.A sofőr ajtóban kihúzott ablakemelő kábellal nem is megy a központi zár.

(#118125) zsoleszkai válasza Mágus2 (#118124) üzenetére


zsoleszkai
tag

Úgy csináltuk, hogy lehúztuk a két kábelt és azt a 4kábelt ami a nagy csatiba belemegy és van közös pontja azzal ami az A oszlopban van azokat megcsipogtattuk miközben mozgattuk a kábelt.

Oxidáció nincs :( és kábel törés sincs :(

/KneeBy/

(#118126) Luck Dragon

Sziasztok,erről az octáviáról mi az első véleményetek? Köszönöm előre is :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#118127) Mágus2 válasza zsoleszkai (#118125) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Akkor a zárban lesz megtörve valamelyik forrasztási pont. Át kell forrasztani a csatlakozót a záron. Ehhez ki kell venni a zárat és szétszedni. Ha sokat csapkodják az autót, akkor ez gyakori hiba.

Ilyen hibákat kell keresni a nyákon.

Luck Dragon Nagyon lomha lesz ezzel a motorral. Pályán sok benzint és olajat fogyaszt, mivel sokat pörög.

[ Szerkesztve ]

(#118128) zsoleszkai válasza Mágus2 (#118127) üzenetére


zsoleszkai
tag

Tegnap az összeset újra forrasztottuk.

Szerk.: Ezek a hibák csak az ajtóban lehetnek, igaz? Pl csomagtérajtó vagy motorháztető nem lehet.

[ Szerkesztve ]

/KneeBy/

(#118129) focvis válasza Luck Dragon (#118126) üzenetére


focvis
veterán

Nagyon gyenge és elég fapados. Cserébe kevés a kilométer.

(#118130) Mágus2 válasza zsoleszkai (#118128) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A komfort vezérlő látja az összes zár mikro kapcsolóját helyes állásban? Ha igen, add el. ;] Milyen hibát produkálnak a zárak, az említett hibakódon kívül?

Luck Dragon Mire fogod használni?

[ Szerkesztve ]

(#118131) Luck Dragon

Köszönöm, milyen benzines erőforrással rendelkezőt keressek akkor, 1.6-1.8?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#118132) zsoleszkai válasza Mágus2 (#118130) üzenetére


zsoleszkai
tag

Ha nyitva van az autók akkor random elkezd nyitni zárni van hogy sűrűn van hogy csak 1x-1x. Teljesen mindegy neki hogy megy az autó vagy csak nyitva van. Van hogy ezt csinálja 4-5km ig folyamatosan ha rájön az 5perc.

/KneeBy/

(#118133) Mágus2 válasza zsoleszkai (#118132) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Most az következik, hogy szerezned kell egy másik ablak emelő motort a sofőr ajtóba és azzal kipróbálni mindkét első ajtóban, ha ez sem hoz eredményt, akkor marad a komfort vezérlő, olyat is szerezni kell majd próbára...Ha egyik sem hozna eredményt, akkor leszívod a tank tartalmát, ráöntöd és meggyújtod. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#118134) kk831228 válasza Mágus2 (#118133) üzenetére


kk831228
addikt

Egyszerűbb a végéről kezdeni... ;]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#118135) freaghill válasza Mágus2 (#118133) üzenetére


freaghill
őstag

Utolsó mondatod is mehetne összefoglalóba :DDD

(#118136) zsoleszkai válasza Mágus2 (#118133) üzenetére


zsoleszkai
tag

Update: Mikor ezt csinálja akkor kattog a komfortelektronika. (műszerfalban a biztosítékok mögötti fekete doboz g4, illetve találtam ott 1-2 szigetelőszalagot, most bontom le és lesz ami lesz)

/KneeBy/

(#118137) bendeguz76


bendeguz76
aktív tag

2011-es évjáratú audi a6.mennyire ajánlott hozzá az alap 2.0tdi motor?nem versenyezni kell teljesen átlagos napi használat.

bendeguz_HUN

(#118138) #89874944 válasza Mágus2 (#118122) üzenetére


#89874944
törölt tag

köszi :R :)

lenko: eddig én is Mobil 10w40-et használtam, de most annyira megemelték az árát, hogy ugyanannyiba kerül mint az 5w40, valamint az 5w van raktáron, a 10w meg nincs... meg az 5w full szintetikus, nem ásványi alapú, jobban tisztít, kevesebb korom lesz belőle, jobb a kenése, jobb a nyírásstabilitása stb :U Gyakorlatilag nem látom hátrányát, 100 C°-on ugyanakkora a viszkozitása.

[ Szerkesztve ]

(#118139) zsoleszkai


zsoleszkai
tag



Ezek itt mennyire default berendezések?

Illetve a Hiba videóban

/KneeBy/

(#118140) Mágus2 válasza zsoleszkai (#118139) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Valaki már szórakozott vele, az ott biztoaan nem gyári. Nincs benne valami riasztó vagy mas nem oda való dolog? Több helyen is van gumi szigetelő szalag, ami nem jó jel.

[ Szerkesztve ]

(#118141) zsoleszkai válasza Mágus2 (#118140) üzenetére


zsoleszkai
tag

Van benne riasztó, most 2 vezetéket leszedtünk a comfortmodulról holnap jelentkezem az eredményekkel, ma már szerintem nem viszem el próbakörre.

/KneeBy/

(#118142) zsoleszkai válasza Mágus2 (#118140) üzenetére


zsoleszkai
tag

Sajnos nem lett jó, még annyit felfelejtettem írni, hogy ezt minden ajtóra csinálja egyszerre nem csak a baloldalira. 1-2hét múlva megpróbálok egy másik komfortmodult szerezni.
A mikrokapcsolókat jól látja az elektronika.

/KneeBy/

(#118143) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Egy értelmesebb kép csak úgy .... nektek :P

Meglepően jó légrugóval amúgy... kanyarba érezni hogy kisebb az oldalfal.. de amúgy meg szinte semmi.
Bár ez a Bridgestone Potenza s001 gumi tapadásban nincs ott mint a Sport Conti 5...

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#118144) TaaT válasza Kiskokó (#118143) üzenetére


TaaT
veterán

Jól néz ki

Give them hell Ukraine!

(#118145) Gyula84 válasza Kiskokó (#118143) üzenetére


Gyula84
veterán

szíp :B

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#118146) Mágus2 válasza Kiskokó (#118143) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Add el. ;)

(#118147) bitpork válasza Kiskokó (#118143) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Egy égő fotót jobban tudnánk értékelni ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#118148) tomcsi23 válasza focvis (#117513) üzenetére


tomcsi23
veterán

Na ez talán egy fokkal jobban visszaadja. ;]
[link]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#118149) Mágus2 válasza Lacess (#118106) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Jó a golf is. Az octavia-ban nem vagyok biztos.

(#118150) Mágus2 válasza tomcsi23 (#118148) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Már csak egy rendes dízel motor kéne bele. :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.