Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
atos19881101
senior tag
Na ez nagyon hasznos leírás. Köszi szépen! Benne vannak a vezetékpárok is. Tökéletes.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Amint bekapcsolod a klímát mindkét veni megy, míg ki nem kapcsolod, ergó a veni nem jó.
atos19881101
senior tag
Erre voltam kíváncsi. Köszi! Akkor keresek hozzá ventit.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Ne venit keress, hanem az okot, hogy miért nem megy. Kösd rá az akksira, hogy forog-e. Nem csak a veni lehet hibás, hanem a reléje és a vezérlője is.
atos19881101
senior tag
Igazad van. A vezérlőjét hol találom?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Lacess
tag
Mágus!
Apró segítség kellene!
Ma reggelre egy nyest kissé átalakította a motorháztető belső felén lévő zajszigetelést.
Vennék helyette -leginkább bontottat- a kérdés viszont az hogy csak Boráé lenne jó bele vagy jo a Golf 4-é is? Esetleg valamelyik "testvéré" szóba jöhet? A3, Octavia, Leon/Toledo etc. ? Úgy tudom csak a dízelekbe szerelték ezt a szigetelést, a benzinesekben nincs semmi a motorház belsején.
Kösznöm előre is!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Mágus2
Közösségépítő
Figyi, rákötöd a ventillátort az akksira, ha nem megy, veszel egy újat, ha megy, akkor szerelő, mert az a vezérlő a bal oldali nyúlvány alatt van alulról. Otthon esélytelen szerelni. Le kell venni az alsó motorburkolatot és még aknáról sem látszik.
A diag letesztelte volna a relét a vezérlőt és a ventillátort egy lépésben. Enélkül elég rossz keresgélni.
[ Szerkesztve ]
zsoleszkai
tag
A jobb és a bal ajtóban lévő zárat szétszedtük, újra lettek forrasztva, mikrokapcsolók jók, viszont a hiba még fennáll így a kábelköteg lesz a következő.
Olyan kérdésem lenne, hogy az ajtóból a kábelek hová futnak be ahol lehetne rajtuk ellenállást nézni, hogy van-e szakadás?
/KneeBy/
atos19881101
senior tag
Rendben vettem. :-)
Megpróbálkozok még a diaggal is hátha.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Az A oszlop alján vannak a csatlakozók belül.
Bontóban keresnék 1. körben, 2. Ebay.
#89874944
törölt tag
Mágus: [link] Ezt ki tudnád nekem keresni, hogy AHL-be G 052 911-es váltóolaj megy-e? Mióta megvettem azóta nehezen veszi az egyest hidegen, be kell rakjam kettesbe elindulasnál, hogy utána bemenjen egyesbe. Ha már meleg akkor nincs gond. Elvileg 2-3 éve cserélt a pék váltóolajat, de nem bízok benne... Ha lecserélem akkor 2,25 helyett 1 decivel többet rakjak? Vki régen azt írta itt a topicban
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Szerintem ennek semmi köze a váltó olajhoz.
i-sti
senior tag
Én eddig nem találkoztam olyan német autóval amely 120% precizitással vette volna be az egyest.
Néha a B8 is figurázik.
Novum Forum Siculorum
Morris
veterán
Én sem.
Mágus2
Közösségépítő
Nem, mert kell a váltó kód. Szerintem az olaj nem fogja megoldani a gondot, hacsak nem töltötte túl a pék is, mert nem szabad. Ha egy váltóba 2,25liter olaj megy, akkor jó ha 1,9 fog kijönni és bemenni, ugyanis a megadott mérték száraz váltóra vonatkozik, ami csak akkor van, ha szétszeded és kimosod.
[ Szerkesztve ]
zsoleszkai
tag
Ma megnéztük mind a két ajtóban az alábbi csatlakozók kábeleit:
Illetve őt
Mind a két oldalt tökéletes volt, a zár és a nagy csatlakozó is meg lett nézve, azok is jók.
Valami más ötleted még van-e? (azon kívül hogy adjam el, pedig nem rég vettem)
Bár ezek a kábelek javarésze szerintem áramellátás nem pedig komunikációs, mert az ajtóban lévő csatlakozón 4x annyi kábel van mint az oszlopban lévőben.
/KneeBy/
#89874944
törölt tag
A B8 is? Az igen Nah nem baj, egy olajcsere nem árt neki...
Közben túrtam kicsit motorolaj specifikációkat is (sokak örömére ):
Mannol Nano Technology
Mobil 1 5W40
Mobil Super 2000 10w40
Mobil Super 3000 5W40
mobil 1 High Milage 10W40
Rakott már vki B5-be 5w40-es olajat? Mehet a 10w40 helyett? 100 C°-on ugyanakkora a viszkozitása, akkor elvileg nem fogja jobban enni
kk831228
addikt
Szakadást kellene vizsgálni végig csipogtatni a két végét a vezetékeknek úhy hogy közbe megmozgatod az átvezető köteget az ajtóba. Nekem úgy volt szakadás pl. ha be volt csukva az ajtó. Nyitott állapotban meg nem akkor tört meg úgy a vezeték...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
#89874944
törölt tag
Hol szokott megállni benne a maradék olaj? pumpával sem lehet kiszívni? Ha a pék túltöltötte, és ugyanannyit rakok vissza, mint amennyit leszívok, akkor így én is túl fogom tölteni
lenko
aktív tag
8v-be nem való 5w40, 10w40 kell bele.
Nekem AHL-be 10w40 total quartz 7000 tökéletes volt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Mágus2
Közösségépítő
Nem nézegetni, hanem mérni, hogy melyik szakadt. kk831228 Megírta a tutit. A zár kábel kötegére kell koncentrálni, azokat kell átmérni az alsó képen lévő konnektorhoz képest. Ha szerencséd van, a gumi átvezetőben lesz megtörve a kábel az ajtó és az oszlop között, néha szabad szemmel is látni.
Geli. Van rajta ellenőrző nyílás, addig kell tölteni, míg ott folyni kezd. És nem kell méregetni. A difi alatt van egy mélyedés, ahonnan nem jön ki az olaj soha, csak ha leveszed a váltót és felfordítod.
[ Szerkesztve ]
zsoleszkai
tag
Csipogtatjuk őket, szabad szemmel nem látni mert be vannak bugyolálva ilyen ragacsékos valamivel. Jelenleg a jobboldalit ajtót lecsipogtattuk úgy hogy az A oszloptól a csatlakozót visszahúztuk és mozgattuk végig. Most jön a bal
/KneeBy/
Mágus2
Közösségépítő
Ha sehol nem lesz kábelszakadás, nézd meg az ablakemelő motorban a lábakat, amire csatlakozik az a nagy széles csati. Nem zöld egyik sem? Oxidáció? A zárat az ablakemelő motor vezérli, ha nincs rendes kapcsolat, nem működik a zár sem.A sofőr ajtóban kihúzott ablakemelő kábellal nem is megy a központi zár.
zsoleszkai
tag
Úgy csináltuk, hogy lehúztuk a két kábelt és azt a 4kábelt ami a nagy csatiba belemegy és van közös pontja azzal ami az A oszlopban van azokat megcsipogtattuk miközben mozgattuk a kábelt.
Oxidáció nincs és kábel törés sincs
/KneeBy/
Sziasztok,erről az octáviáról mi az első véleményetek? Köszönöm előre is
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Mágus2
Közösségépítő
Akkor a zárban lesz megtörve valamelyik forrasztási pont. Át kell forrasztani a csatlakozót a záron. Ehhez ki kell venni a zárat és szétszedni. Ha sokat csapkodják az autót, akkor ez gyakori hiba.
Ilyen hibákat kell keresni a nyákon.
Luck Dragon Nagyon lomha lesz ezzel a motorral. Pályán sok benzint és olajat fogyaszt, mivel sokat pörög.
[ Szerkesztve ]
zsoleszkai
tag
Tegnap az összeset újra forrasztottuk.
Szerk.: Ezek a hibák csak az ajtóban lehetnek, igaz? Pl csomagtérajtó vagy motorháztető nem lehet.
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
Nagyon gyenge és elég fapados. Cserébe kevés a kilométer.
Mágus2
Közösségépítő
A komfort vezérlő látja az összes zár mikro kapcsolóját helyes állásban? Ha igen, add el. Milyen hibát produkálnak a zárak, az említett hibakódon kívül?
Luck Dragon Mire fogod használni?
[ Szerkesztve ]
Köszönöm, milyen benzines erőforrással rendelkezőt keressek akkor, 1.6-1.8?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
zsoleszkai
tag
Ha nyitva van az autók akkor random elkezd nyitni zárni van hogy sűrűn van hogy csak 1x-1x. Teljesen mindegy neki hogy megy az autó vagy csak nyitva van. Van hogy ezt csinálja 4-5km ig folyamatosan ha rájön az 5perc.
/KneeBy/
Mágus2
Közösségépítő
Most az következik, hogy szerezned kell egy másik ablak emelő motort a sofőr ajtóba és azzal kipróbálni mindkét első ajtóban, ha ez sem hoz eredményt, akkor marad a komfort vezérlő, olyat is szerezni kell majd próbára...Ha egyik sem hozna eredményt, akkor leszívod a tank tartalmát, ráöntöd és meggyújtod.
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Egyszerűbb a végéről kezdeni...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
freaghill
őstag
Utolsó mondatod is mehetne összefoglalóba
zsoleszkai
tag
Update: Mikor ezt csinálja akkor kattog a komfortelektronika. (műszerfalban a biztosítékok mögötti fekete doboz g4, illetve találtam ott 1-2 szigetelőszalagot, most bontom le és lesz ami lesz)
/KneeBy/
bendeguz76
aktív tag
2011-es évjáratú audi a6.mennyire ajánlott hozzá az alap 2.0tdi motor?nem versenyezni kell teljesen átlagos napi használat.
bendeguz_HUN
#89874944
törölt tag
köszi
lenko: eddig én is Mobil 10w40-et használtam, de most annyira megemelték az árát, hogy ugyanannyiba kerül mint az 5w40, valamint az 5w van raktáron, a 10w meg nincs... meg az 5w full szintetikus, nem ásványi alapú, jobban tisztít, kevesebb korom lesz belőle, jobb a kenése, jobb a nyírásstabilitása stb Gyakorlatilag nem látom hátrányát, 100 C°-on ugyanakkora a viszkozitása.
[ Szerkesztve ]
zsoleszkai
tag
Mágus2
Közösségépítő
Valaki már szórakozott vele, az ott biztoaan nem gyári. Nincs benne valami riasztó vagy mas nem oda való dolog? Több helyen is van gumi szigetelő szalag, ami nem jó jel.
[ Szerkesztve ]
zsoleszkai
tag
Van benne riasztó, most 2 vezetéket leszedtünk a comfortmodulról holnap jelentkezem az eredményekkel, ma már szerintem nem viszem el próbakörre.
/KneeBy/
zsoleszkai
tag
Sajnos nem lett jó, még annyit felfelejtettem írni, hogy ezt minden ajtóra csinálja egyszerre nem csak a baloldalira. 1-2hét múlva megpróbálok egy másik komfortmodult szerezni.
A mikrokapcsolókat jól látja az elektronika.
/KneeBy/
Kiskokó
veterán
Egy értelmesebb kép csak úgy .... nektek
Meglepően jó légrugóval amúgy... kanyarba érezni hogy kisebb az oldalfal.. de amúgy meg szinte semmi.
Bár ez a Bridgestone Potenza s001 gumi tapadásban nincs ott mint a Sport Conti 5...
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
TaaT
veterán
Jól néz ki
Give them hell Ukraine!
Gyula84
veterán
szíp
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Mágus2
Közösségépítő
Add el.
Egy égő fotót jobban tudnánk értékelni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomcsi23
veterán
Na ez talán egy fokkal jobban visszaadja.
[link]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Jó a golf is. Az octavia-ban nem vagyok biztos.