Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Morris
veterán
Gondolkoztam rajta sokat. Felfogtam!
kk831228
addikt
Igaz... Viszont szerintem qurvára mindegy...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
tomcsi23
veterán
Qrvára lehet, de ezt a motorba töltjük.
Jó áron lehet már jobb szintetikus olajat is kapni, szerintem a félszintetikusnak (pláne ásványinak) ilyesmi felhasználásban nem nagyon van létjogosultsága.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mappa
addikt
ßrainiac
addikt
Kesobbi tervben szerepel a picit jobb turbo installalasa (180 lovasokbol), most szeptemberben pedig bekerul egy 60-as rendszer turbotol hatrafele.
Ezeket szem elott tartva kinek mi a velemenye egy 140x560-as elso intercooler beszereleserol.
Egyesek szerint a leggyengebb K03-hoz is jol jon, mert magas fordulaton kevesbe fullad ki, igy joggal feltetelezheto, hogy a nagyobb levegot aramoltato K03-052-hoz mar kene, de egyesek szerint csak K04-tol van ertelme.
Most egy kilot nem feltetlenul akarok kidobni, hogyha a gyari oldalso IC-n is lehet mokolni es egy kesobbi programmal a 230LE nem lenne akadaly.
do3om
addikt
A 2. (ódi) pedig nagyon jól néz ki.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
TaaT
veterán
Mágus2
Közösségépítő
Eladni azt a mecha gázpedálos őskövületet, és egy eleve 225 lovas tt-t kezdj faragni.
Ha felkerül a nagyobb turbó,ic,meg szoft ,és tomcsi még mindig elken,akkor mi lesz?
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Ja, és az A8-asokban ilyen volt az első DRL [link]
Give them hell Ukraine!
ßrainiac
addikt
Azt pont akartam is irni, hogy azon az R32-n nem nez ki rosszul ^^
Magus7:
Nem az az eletcelom, hogy a Toncsyt lezuzzam, csak tudod, nincs tartalek.. ez mar csak ilyen. Focvis is allva hagyott a keccazlovas Vectraval, igaz, akkor en 4-ben, o meg 3-ban volt (seriously ). Egyebkent 0-rol indulva allitasa szerint csak olyan 100kmh-nal kezdett picit feljonni ^^
1 szo mint 100, szeretnem, ha lenduletbol is komolyat lepne.
Pont hirdettek egy 225-os TT motort valtoval, de vmi 480k-ert. Ennyit maximum osszesen koltenek az autora innentol kezdve (es nyilvan csak tuningrol beszelek).
Domiban még mindig ez van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
Ja, szerintem is.
Give them hell Ukraine!
VR6-Fan
veterán
itthon már a softnál elvérzett szerintem a dolog.
neki kell amugy nagyobb spricc is!
Laci: a mostani ic-dre meg mondtam hogy mérni kell, ha nagyobb légszállítású csigát teszel fel, csak melegebb lesz az IAT.
én vasárnap a 32-33 fokba olyan 42-45 fokos IAT-ot tudtam produkálni veretés közben, valami ilyesmi kéne neked is!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
ßrainiac
addikt
Vagesz, haver, de azota olvasgattam es osszezavarodtam picit. Egyesek mokoljak a SMIC-t, van aki csereli combosabbra, de nem raknak FMIC-t mert dragabb es nem lesz tole feltetlenul jobb. En meg tenyleg nem ugrok akkorat, hogy kelljen. Nemtom..
tomcsi23
veterán
Kezdd egy 6-os váltóval szvsz. Ne dízelt, mint egyesek , egy hasonló benzinest, csak 6-ost.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
freaghill
őstag
Ha már tuning. Alapnak melyik a legjobb dízel motor?
MunezXBK
nagyúr
5.0 V10.
Magnum_
nagyúr
egyik se
I humbly and respectfully decline™
Azt még tedd hozzá, hogy az a "lehethogyvanakár200lovas" Vectra az egy 1.9 dízel.
Btw azt félreértettük - autópályán egyik autóból a másikba átkiabálva - hogy akkor most 3. vagy 4. sebességből indulunk
Mondom én, hogy inkább vegyél egy G5 GTI-t azért a zséért amit a mostani (tényleg szép állapotú) autód ér plusz amennyit ráköltenél a reszelésére.
Most van kölcsönbe egy 120 lovas, 1.9 dci Megane-om, hétvégén ráérek. Amúgy érdekes, ebben a 2004-es autóban gyárilag (?) LED-es a belső világítás.
[ Szerkesztve ]
Kiskokó
veterán
Hello
Haveromnak 1.9 PDTDI AVF- ben egy porlasztó megadta magát.
Ki lett cserélve és jó lett de a kocsinak nem volt ereje.
Megnézték az üzemanyagot és egy majdnem teli tankot leszívattak ami tök sárgás dizel valami volt.
Mint a limonádé úgy néz ki.
Shellen tankolt amire a felénél OMW ment... jó kutak mind a kettő, nem tankolt benzint, nem víz!
Mi a franctól lett neki ilyen az üzemanyag?
Metabondot szokott használni Üzemanyagba valót de azt se tett bele már jópár teli tank óta.
Ötlet ?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
ßrainiac
addikt
"lehethogyvanakár200lovas" > a GTI-s talalkozas elott eddig mindig keccaz volt
1.9 okay, enyemmeg csak 1.8
Most van kölcsönbe egy 120 lovas, 1.9 dci Megane-om, hétvégén ráérek. > de vicces kedvunkben vagyunk
Okay, a Vectrában ez van: [link]
Vigyázz, mert a Megane 6 gangos! ^^
Ma még a Vectra dinamikájához voltam szokva, kikanyarodtam hegynek fel a 21-es busz elé, megijedtem, hogy baj ne legyen. :/
[ Szerkesztve ]
Mappa
addikt
C6 A6 nál 2005-2009 között a lámpatestben volt de nem led, hanem a hagyományos izzós DRL van. 2009után meg a második amit linkeltél. ( Az első képen aftermarket van)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zsolt19900
őstag
nem tudom igazából hogy gondoltad a cserét stb? akár jöhet privátban is
Mappa: készítek majd fotót, és szerintem a kirázahideg felsorolásodban a második jetta nem is olyan vészes, a poló az az de a jetta annyira nem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Mappa
addikt
Áhhá, így már stimmt.. köszi a felvilágosítást. Lényeg a lényeg tetszett az auditól az a megoldás.
zsolt19900 - gyűhet Neked mid is van?
szerk.:2 ja pásszát
[ Szerkesztve ]
nem kötelező megadni
ßrainiac
addikt
430Nm
johogy lenduletbol komolyat lep
Enyem vmi 210 gyarilag, most meg tudja a halal
VR6-Fan
veterán
mé nem méricskéltek prefexperttel? kb-ra az is ad valami irány mutatást.
280-320 körül kéne lennie ha minden rendben.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Piha... hol van ez a 750-hez?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomcsi23
veterán
A mihez?
Tán lefoglalóztad a v10-et?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
kk831228
addikt
Szerintem meg amíg a normát teljesíti, addig mindegy...
Kb. 3-4 fajta oljata használtam eddig de különbséget nem tapasztaltam eddig max árban...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok!
Adott egy 2013-as 1.4TSI 3-as octavia, újkora óta nálam van.
Adott a változó szervízintervallum olajcserére 2 év vagy 30k km.
Az autóban most van 27k km, volt olajcsere tavaly ilyenkor 17k km-nél.
Akkor és most is le akartak beszélni a korábbi olajcseréről a márkakereskedésben, mivel hogy az autó folyamatosan "ellenőrzi" a motorolaj minőségét és ha nem megfelelő előbb is jelezhet bőven mint 30k km-er.
Mindezek ellenére bennem az van rögzülve, (lehet hibásan) hogy ajánlott évente vagy 15k km-enként olajat cserélni ha szól a kompjúter, ha nem.
Az autó télen is kinnt áll, viszonylag sok a hidegindítás is, emiatt is erőltetem így ősszel.
Szóval érdemes, vagy ablakon kidobott pénz, mint a szervíz szerint?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
bajnokpityu
félisten
fölöslegesen sűrű olajcsere szerintem nem értelmezhető egy rövid utakra használt turbos autón. én pl 10enként cserélem, pedig talán 25 vagy 30ezer a hivatalos periódus. nem komoly tétel az esetleges problémák árához képest. és csak városon kivül használom.
beszélgettem egy jó audiszerelő haverommal a szívó oldali tisztitásról. Ő konkrétan azt javasolja, hogy amig nem dob égéskimaradásos hibát, addig fölösleges takarítani, maximum gyengébb a kocsi, de baj nem lehet belőle.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-v-
addikt
Most meg mar annyi se
tomcsi23
veterán
Nyugodtan mehet a csere szvsz, ha sokáig meg akarod tartani, ez a legjobb, amit tehetsz vele.
Ha a szerviz problémázik, vidd el maszekhoz, olaj, szűrők, és a kor indokolja a fékfolyadék cseréjét is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Ferdzsoo
addikt
Maszek tud kompjútert is állítani? Mármint hogy olajcsere időpontot nullázni?
2 éves autóban a fékfolyadék csere nem korai picit?
Még a motoroknál is csak 2 évente írják elő, és ott "picit" többet kap a szájára mint egy autóban. Főleg tőlem...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
MunezXBK
nagyúr
Autónál is 2 év.
Kiskokó
veterán
Az első képen GYÁRI S6 LED DRL van ami csak S6-os Audin volt GYÁRILAG
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
!Overdose!
őstag
Fékfolyadékot nem azért kell cserélni, mert sokat kap, hanem, mert higroszkópos tulajdonságú, azaz a környezeti levegő páratartalmát magába szívja. Ezáltal csökken a forráspont és korrodálnak a fém alkatrészek, amelyekkel kapcsolatban van a folyadék.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Mintha a kérdés az A6 ra vonatkozott volna, de lehet h félreértettem...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tomcsi23
veterán
Ha olyanhoz viszed, persze, hogy tud nullázni is. A fékfolyadékról már írtak a többiek. Olykor még 2 évet sem bír ki. Persze a fék fog-fog, de terhelve nem az igazi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem kár tovább erőltetni annak a gti motornak a tuningját. Értelmesebb lenne lecserélni az autót valami frissebbre.
Kiskokó
veterán
Ha ha ha
De mivel te az írtad hogy az ELSŐ képen Aftermarket van, és az első képen S6 van így egyezzünk ki egy döntetlenbe
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
stickermajom
addikt
Azt hogyan lehet eldönteni, hogy G6-ra tetőcsomagtartó szerelhető-e? Varianton ez tiszta sor, de a többin? Külön felszereltség, vagy szériában van hozzá "szem", vagy egyáltalán nincs erre lehetőség?
7600 GS
addikt
Létezik tetőcsomagtartó mind a 3, mind az 5 ajtós hatchback-hez.
stickermajom
addikt
És az autótól magától függ, hogy rátehető-e, vagy ezek az ilyen karosszériába kapaszkodósak valók rá?
K Norbi
addikt
Megvolt a szerviz Km állás 130.000Km Mannt kapott mindenből. Castrol olajt.
[ Szerkesztve ]
7600 GS
addikt
A G6-hoz való tetőcsomagtartó még jó pl Polo-hoz, SuperB-hez, de még az ötösgolfra is ugyanez való. Az ajtó fölé kapaszkodik a perembe.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- ELADÓ - OnePlus Nord2 5G DUAL SIM, 12GB RAM, 256GB Szürke + ajándék OnePlus W301GB okos óra
- SZINTE ÚJ ASUS VivoBook S14 Flip NumberPad - Ryzen 5 7530U, 14, 256 GB, 8GB, Radeon Graphic
- NAIM Mu-So Gen 1 gyári állapot + ajándék!
- Hp 840 G5 i5 8350u 8 GB DDR4 256 GB NVMe SSD Új töltő és akkumulátor Win 11Pro Office 21
- iPhone 12 256 GB