Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33651) V/ válasza Doosa (#33650) üzenetére


V/
Topikgazda

Én nem látok ellentmondásos dolgokat a vásárlói védelemmel kapcsolatba, meg régi dolgokat sem, bár magának a vásárlói védelemnek a lényege a PayPal indulásától (1998) számítva úgy 95%-ban ugyanaz, tehát régi, no mindegy.
Akkor nézzük sorban:
A fizetés termékért opció gyakorlatilag biztosítja a vásárlói védelmet, ez amit megvennél nem esik a kizárt dolgok közé.
Ha jogos a követelés akkor a pénzed visszakapod, azt kell bizonyítani, hogy amit az eladó megadott információt attól hogyan és milyen mértékben tér el a kézhez vett dolog.
Te dokumentálod, erre reagál az eladó, ha vita lesz belőle akkor a bizonyítékok alapján döntenek. Így esélylatolgatásnak nincs igazán értelme, de ha jogos a panasz akkor neked adnak igazat.

Azt vedd figyelemeb hogy többhetes, hónapos használat után a "garanciális" problémákra nem vonatkozik a PP védelem, csak kimondottan a vásárlásra és az azonnali problémákra. Nem kapod meg, nem azt vagy nem olyan állapotban.
Mivel a vásárlói védelmet a PayPal biztosítja nem releváns hogy mikor kapja meg a pénzt az eladó, van amikor nem is tőle hajtják be, hanem eleve a PayPal fizet, az hogy ők az eladóval miként rendezik le az már nem érint téged.

Mindenki azonnal megkapja a PayPal egyenlegére, de van aki azonnal hozzá is fér az összeghez és van aki csak 21 nap után tudja elkölteni a vételárként kapott pénzt.

(#33652) Doosa válasza V/ (#33651) üzenetére


Doosa
aktív tag

Köszönöm a választ, remélem tényleg így van. :R
Itt van kapásból egy bejegyzés ami elég határozottan a szöges ellentétét állítja annak amit te írtál (ráadásul idézik is helyeken), de mikor tegnap keresgéltem ezen kívül több ellentmondásba is futottam, a "visszatérítés" "biztonság" "refund" címszavak kapcsán.

Mindenesetre most arra kértem az eladót küldjön egy pontos termékleírással rendelkező Invoice-t.

[ Szerkesztve ]

(#33653) V/ válasza Doosa (#33652) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez a kapásod egy kicsit felejtős, nézd már meg a dátumát: 2009-09-16 13:51:07
Lefordította az akkori információkat, változhatott maga az információ, meg az adott mondatot máshogy értelmezetten is fordíthatta.

Így ami elég határozottan a szöges ellentétét állítja annak amit te írtál, előfordulhat, bár nem tudom mire gondolsz, de akkor nyugodtan haladjál a 9 évvel ezelőtti szöveg alapján.
Amit én mostanában írtam neked azt felejtsd el.
És nekem nem kell magyarázat arról, hogy amit 9 éve írt valaki az miért szöges ellentéte a mai nap írt szövegemnek.

Itt a ami napon is érvényes vásárlói védelem leírása, a 13. PayPal Buyer Protection

Ui: Közben megnéztem hogy mit válaszoltam neked, én nem látom hogy hülyeséget írtam volna.
Többen kaptunk már úgy visszatérítést, hogy az eladótól nem vontak semmit, sőt eladóként is volt már olyan esetem, hogy visszakapta a vevőm a pénzét, de tőlem semmit sem vontak le.
Azért 9 év alatt változtak dolgok és az előbbiek az utolsó bekezdésre vonatkoztak abból a régi hsz-ből.

Eredetileg te esélyekre kérdeztél rá, abban igazad van, hogy arra nem tudtam, nem akartam válaszolni. Jósolni még nem tudok.

[ Szerkesztve ]

(#33654) Doosa válasza V/ (#33653) üzenetére


Doosa
aktív tag

Egyáltalán nem állítottam, hogy hülyeséget írtál volna, ezért is köszöntem meg a válaszodat :R
Tegnap felvetődött egy kérdés rágoogliztam, nem találtam választ. A teljes paypal üzletszabályzatát lusta voltam elolvasni, a kivonatokban pedig nem találtam választ.
Arra voltam legfőképpen kíváncsi, hogy mi van akkor ha az eladótól nem tudnak levonni. Rákerestem itt a fórumon és mint mondtam erre a kérdésre ellentétes és régi válaszokat találtam, ezért gondoltam megkérdezem.
Lehet én aggódtam túl, egyszerűen az zavart, hogy akárhol keresgéltem ebben a témában 95%-ban azt az infót találtam, hogy "BIZTONSÁGOS". Hogy miért? Hát mer' buyer protection, érted? Biztonságos :D

(#33655) V/ válasza Doosa (#33654) üzenetére


V/
Topikgazda

A vásárlónak jár a védelem, az anyagi finanszírozás már más téma, amivel a vásárlói védelmet igénybe vevőnek nem kell foglalkoznia. Ha teljes vételár jár vissza, akkor azt teljes összegben kapod meg.

(#33656) yusukee


yusukee
aktív tag

Sziasztok!

Szombat óra próbálok belépni paypalra, de nem küldik a kódot sms-ben. Titkos kérdésre meg nem enged be. Ha rámegyek, hogy ők hívjanak fel az angol? Mennyibe kerülhet nekem? Gondolom jó sokba ha nem eu szám.

Köszi

(#33657) V/ válasza yusukee (#33656) üzenetére


V/
Topikgazda

Melyik böngészőt használod? Töröld a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat és indítsd újra. Esetleg ha van reklámblokkolód vagy ívpn beállítva azt kapcsold ki egy kis időre.
A titkos kérdést ja jól adod meg akkor beenged. Valamelyik nap volt egy rövid leállás nekem akkor úgy működött. Az EU-s számot hívd.
Most próbáltam 8 mp-re jött az SMS

[ Szerkesztve ]

(#33658) yusukee válasza V/ (#33657) üzenetére


yusukee
aktív tag

Most már nekem is jó. Csak náluk volt a hiba akkor :D

(#33659) V/ válasza yusukee (#33658) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért pontosítsd a biztonsági kérdéseidre a választ. Legközelebb azt javaslom ha nem jön meg az sms 2 percen belül akkor kérj mégeyget, ha az sem jön akkor a biztonsági kérdéses azonosítást válaszd, ne legyen több 2 belépési próbálkozásnál, mert a 3 .után legalább 2 óra parkolásra vagy 24-re tesz a védelmi rendszer.

(#33660) yusukee válasza V/ (#33659) üzenetére


yusukee
aktív tag

Most már leírom valahová. Csak az a baj, hogy idióták a kérdések.

(#33661) QuadRacer válasza yusukee (#33658) üzenetére


QuadRacer
csendes tag

Sziasztok!

Nekem sem működik. Nagyon idegesítő!

Még szerencse, hogy tudom a biztonsági kérdéseimet... :)

(#33662) V/ válasza QuadRacer (#33661) üzenetére


V/
Topikgazda

Most léptem 6 mp alatt itt volt az SMS. J
avaslom a böngésző takarítást, ahogy az előbb írtam és mivel tavaly ősszel amikor elsőként "magyarították" a felületet, ilyesmi probléma is volt, esetleg az angol nyelvet visszaállítani. Nálam az van és Firefox.
A Chrome-nál megint lett valami változtatva, frissítés után sem árt a pucolás. Bár lehet, hogy ez téveszme, de én mindig meglépem verzió frissítéskor.

[ Szerkesztve ]

(#33663) kenyocsaba23


kenyocsaba23
tag

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Vásároltam ebayen egy 5000ft-s tárgyat. Ami nem hogy n jött meg de még postázni sem postázták. Refundot igényeltem. Kb. fél orára rá kaptam is a mailt hogy az én javamra döntöttek. Feldobott egy kérdést miszerint valasztanom kellett, hogy bankkártyára ill. Számlára kérem a pénzt. Sajnos a bankártyát választottam. A paypalban látszik is hogy megérkezett visszatérítés címen, viszont a bankszámlám egyenlege nem nőtt és a paypal egyenlegem is változatlanul 0.0 sms-t sem kaptam a jováirásról és ha ki szeretném utalni nem tudom mert az egyenleg 0. Tudtok esetleg segíteni?
Előre is köszönöm!

(#33664) V/ válasza kenyocsaba23 (#33663) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kapsz sms-t mert erről nem szokott küldeni a bank, de egyébként 2-3 banki munkanap mire a számládon lesz.
Amikor kifizeted akkor sem azonnal kapja meg az eladó, ott is 2-6 nap mire a bakszámlájára ér, visszafelé sem gyorsabb a dolog.
Ha kártyával fizettél akkor nincs mit kiutalni, automatikusan megy a kártya mögötti bankszámlára.
Az eBay topik Összefoglalóban részletezve a dolog.

[ Szerkesztve ]

(#33665) tisvol


tisvol
aktív tag

Sziasztok. "Sikeresen" kitöltöttem egy PayPal adathalász kérdőívet...Mostanában emiatt az új adatvédelmi törvény miatt ezer helyről jönnek az ilyen olyan levelek... Benyaltam, nem mentegetem magam. A bejelentkezésnél teljesen mindegy milyen jelszót adtam (persze a jót adtam meg) meg átirányított egy adatkitöltő oldalra, ahol sajna kitöltöttem a bankkártya adataimat is. Mennyire reális veszély ez? Csak a PayPal fiókomhoz akarnak hozzáférni,(a jelszót megváltoztattam azóta) vagy komolyan veszélyben van bankkártyám is, PayPal-tól függetelnül? Tiltsam le a kártyám, igényeljek újat?
Ha érdekes, tudom linkelni az oldalt, de nem akartam, hogy más akárcsak véletlenül is besz@pja.

Üdv:T.

(#33666) V/ válasza tisvol (#33665) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a Paypal lesz a gondod, mert egyrészt beállítod az sms belépési védelmet miután megváltoztattad a jelszavad és a biztonsági kérdéseket, amelyeket fel is jegyzel valahová. Itt már azután nem lesz problémád.
Feltéve ha be tudsz lépni a valódi oldalon, ha nem akkor ennek a fióknak annyi.
A kártya az igazi probléma. Mennyibe kerül egy kártyapótlás miután "ellopták" a kártyádat? Ez alapján mérlegelj, hogy új kártya vagy bízol abban, hogy nem vásárolnak a kártyáddal a neten.

[ Szerkesztve ]

(#33667) tisvol válasza V/ (#33666) üzenetére


tisvol
aktív tag

Dombornyomott kártya, természetesen nem a legolcsóbb. Igazából az átfutási idő ami fáj, két hét mire újból a kártyámnál vagyok.
Ha a beleegyezésem nélkül emelnek le pénzt a számlámról, a banknál reklamálhatok? Persze nem kötöm az orrukra, hogy én voltam a hunyó..
Áhhh....nagyon mérges vagyok magamra. Soha nem ültem fel ilyen piti leveleknek. Most elvesztettem a szüzességem. :D

Üdv:T.

(#33668) atua válasza tisvol (#33667) üzenetére


atua
aktív tag

Igen, reklamálhatsz, de az is idő és energia.

(#33669) EnterR


EnterR
veterán

Sziasztok. Vámkezeléshez lenne szükségem a paypal számlára, viszont ha rámegyek, hogy Részletek nyomtatása, akkor Internal Server Error-t kapok. Rá tudnátok nézni, hogy egyedi probléma vagy másnál is rossz? :R

PSN ID: marquuard

(#33670) V/ válasza EnterR (#33669) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit e-mailben küldtek a vásárlás után az is jó, én azt szoktam pdf-be kinyomtatni.
Firefox-ban működik a nyomtatás. Print details linkre kattintva

[ Szerkesztve ]

(#33671) EnterR válasza V/ (#33670) üzenetére


EnterR
veterán

Beküldtem így, köszönöm!

PSN ID: marquuard

(#33672) vamosatti


vamosatti
újonc

Sziasztok,
Eddig semmi dolgom nem volt a Paypal-lal. Csak küldtem a pénzt és jött az árú.
Viszont most lett egy esetünk, amiből kifolyólag teljesen korrekt módon visszaküldték a pénzt.
Látom is a visszatérítést, mint a legutolsó tranzakciót +3500HUF.
Május 4.-én kaptam a Paypal-ra vissza a pénzt. Azóta nem látom sehol, csak hogy kaptam.
Viszont az egyenlegemen csak 700HUF van, azaz ott nem látszik a visszautalt 3500 pénz.
Mit kell tennem, hogy az egyenlegemen is ott legyen, ne adj' Isten a kártyámon/számlámon?
Tud ebben valaki tanácsot adni?

Előre is köszi.

[ Szerkesztve ]

(#33673) V/ válasza vamosatti (#33672) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kártyával fizettél, akkor akkor május 8 és 11 közt nézd meg a bankszámládat, már jóváírták.
Ha egyenlegről fizetted, az azonnal ott van és már elkölthetted, ha azóta vásároltál.
Persze ha május 4-én ott a PayPal könyvelésben a zöld színű refund.

[ Szerkesztve ]

(#33674) tisvol válasza atua (#33668) üzenetére


tisvol
aktív tag

Muszáj voltam letiltatni a kártyámat, mert ma reggel a bank már telefonált, hogy jogosulatlan kártyahasználatot észleltek és hogy én voltam-e. A csalók már többször próbálkoztak, de szerencsére a bank visszautasította a tranzakciókat. Csak okulásként írom, tényleg rohadtul óvatosan a kattingatásokkal.

Üdv:T.

(#33675) NORBl


NORBl
aktív tag

Aktiváltam új bakkártyámat, amit hozzá is adtam Paypal-hoz, de most össze kéne kapcsolni a bankommal a paypal acc-ot. 1500 forintot ír, azt vissza fogom majd kapni ?

Review information for your bank account in Hungary

Please make sure your bank account information has been entered correctly, then click the Add Bank Account button.

If your bank account information is not accurate, all transaction will fail and the money will be returned to your PayPal account. You will be charged a 1,500 HUF return fee.

Click the Edit button to make any changes or corrections.

[ Szerkesztve ]

(#33676) Met válasza NORBl (#33675) üzenetére


Met
nagyúr

Ha a topic összefoglalót olvasgatnád és nem minden topicba beírnád a kérdésed már régen hozzá lenne adva a bankszámlád a PP-hoz.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#33677) NORBl válasza Met (#33676) üzenetére


NORBl
aktív tag

Köszi szépen tesó. :R

(#33678) cromex


cromex
tag

Sziasztok,

Kb 3 hete nem fizettem PayPalal semmit, viszont ma szembesültem, hogy nem is tudok, mert minden oldal elutasítja a fizetést a lenti hibákkal.
Beléptem a PP fiókba, és van rajta USD, illetve EUR is, elegendő.
Amióta magyar lett a felület nem is próbáltam navigálni az oldalukon, most viszont se visszaállítani angolra a felületet nem tudom, se megtalálni egyáltalán valami contact felületet, ahol írhatnák nekik.
Esetleg tudjátok mi lehet a gond?

[link]
[link]

(#33679) V/ válasza cromex (#33678) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az egyenlegről akarsz fizetni €-ban, akkor annak kell lenni az elsődlegesnek. Csak akkor látja.
Visszaállítani a nyelvet a jobb felső sarok fogaskerék ikon és az visz a fiók opciókhoz. Teljesen mindegy hogy milyen a nyelv, ez az ikon fix.
Kapcsolat felvétel a Help, Súgó és üzenőfal, message center.
Az Összefoglalóban a magyar és angol felületekről vannak képek.
12. PayPal angol és magyar nyelvű azonos menük képei
A főbb menüpontok megfeleltethetősége érdekében itt nézhető meg

[ Szerkesztve ]

(#33680) maestro87


maestro87
őstag

Be lehet állítani valahogy az előfizetéseket (pl. Spotify, Facebook), hogy ne az egyenlegről (dollár) vonja le a PayPal, hanem a kártyáról?

(#33681) V/ válasza maestro87 (#33680) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne legyen az egyenlegen pénz. Vagy ne a fizetendő devizában, Ft és $ egyenlegen az nem jó, én átkonvertálnám az egyenlegen €-ra. Elméletben akkor a kártyáról vonná.

[ Szerkesztve ]

(#33682) maestro87 válasza V/ (#33681) üzenetére


maestro87
őstag

Gondolom az euro átkonvertálás is PayPal árfolyamon történne.
Az egyenlegről meg nem akarom kikérni a pénzt, mert az is veszteséges lenne, akkor már inkább levásárolom.

[ Szerkesztve ]

(#33683) lezuvius


lezuvius
őstag

Sziasztok!

Mintha regebben olvastam volna, hogy egy olyan lehetoseg a PayPal-nal, hogy vissza lehet utaltatni a penzt, ha nem jott meg a termek, amit ki fizettunk ezen a rendszeren keresztul. Ez tenylegesen igy van?

Stay hungry, stay foolish!!! by:Steve Jobs

(#33684) V/ válasza maestro87 (#33682) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen a Paypal egyenleg konverziós árfolyam, nem igazán veszítesz vele, mert a nagy Világ € és $ keresztárfolyama más síkon mozog mint a Ft -> € vagy Ft-> $ árfolyam.

[ Szerkesztve ]

(#33685) V/ válasza lezuvius (#33683) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, lásd Összefoglaló, 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása.
De mindig annál a helynél kell kezdeni a vásárlói védelem dolgait ahol vásároltál (ha van neki) és a PayPal legyen a "végső menedék".

[ Szerkesztve ]

(#33686) LilProphet90


LilProphet90
senior tag

Sziasztok!

Édesapám vásárolt egy terméket eBayen, PP-s fizetéssel. Nem sokkal később írtak neki, hogy a fiók, akitől vásárolt, feltört volt. Az ellenérték még függő (unclaimed) állapotban van Paypalon, viszont a Resolution Centerben írt "cancel transaction" opciót sehol nem sikerült megtalálnom, a kapcsolatfelvételi űrlapon pedig csak akkor tudok lépéseket tenni, ha általam fel nem ismert, gyanús tranzakciót észleltem.

Jól értelmezem, hogy ebben az esetben ki kell várni a harminc napot, amíg visszakerül hozzá az összeg, vagy tudok más lépéseket tenni? Előre is köszönöm a segítséget.

Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic

(#33687) Plexicushio


Plexicushio
senior tag

Üdv.,

Mi a Jóég történt a paypallal? :Y Küldenék egy minimális összeget mint ismerős amit a kártyáról vonna, és díjnak még egyszer annyit akar felszámolni! Mindegy, hogy ki váltja a Forintot (bank/kártya vagy paypal, a díj még egyszer annyi lenne mint a küldött összeg) WTF? Már délelőtt is gyanús volt, hogy 11 dollárra felszámolt további kettőt, de ez most meg.. Három dollárra szeretne még hármat. Ez azért messzi van attól a 90HUF+3,xx %-tól.

[ Szerkesztve ]

(#33689) V/ válasza Plexicushio (#33687) üzenetére


V/
Topikgazda

Változott a díjszabás.Ha kártyáról küldesz akkor a devizaváltás költsége is hozzáadódik az eddigi díj mellé, ez az új. Küldtek róla értesítést jóval a hatálybalépés előtt.
2016 ősszel tettem fel a pénzküldés eredeti képeit, akkor is így volt.
Csak vásárlások esetén állítható a banki konverzió, pénzküldés esetén nem, de ez már 2 éve úgy van.

[ Szerkesztve ]

(#33690) V/ válasza LilProphet90 (#33686) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell kivárnod.
Az eBay felé jelezd, hogy csináljanak ők is valamit ebben a témában, mivel az hülyeség amit írnak. A PayPal már 2 év óta nem úgy működik, mint ahogy a szövegükben írják. Ki törölte a tranzakciót? Ők, akkor minek mutogatnak a másik irányba?
A héten már másnak is volt ilyen gondja, én úgy gondolom hogy ez pofátlan hozzáállás az eBay részéről és nem i egészen így írják a "szuper" vásárlói védelmes dolgaikban.
Meg komolyan, milyen az hogy eladás érdekében feltörik valakinek az eBay fiókját? Hogy védik az adatokat?
Van 2 szintű belépési védelem, de muszáj volt kikapcsolnom, mert nincs másdodlahőgos belépési lehetőség arra ha nem tudják küldeni a belépési kód sms-t.
Amikor reklamáltam, akkor képernyő képet kértek arról ami nem működik

Ha nem jutsz az eBayy-el előrébb akkor az Üzenőfalon (Messag Center) írhatsz PayPal-nak hogy segítsenek. Ez a téma, azért other mert amit írtál az nincs a felsorolásban:

Kell a probléma leírása, amiből ne hagyd ki a tranzakció azonosítót.

Üzenőfal működése
Erre legtöbbször jön egy e-mail az általános válaszokkal és utalás benne, hogy erre az e-mailre válaszul írjuk meg a problémát, ha nem találtunk megfelelő választ. Leírod ugyanazt vagy bővebben.
Ezután az üzenő falon keresztül megy az eszmecsere.

(#33691) LilProphet90 válasza V/ (#33690) üzenetére


LilProphet90
senior tag

Rendben, köszönöm szépen a segítséged!

Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic

(#33692) AeSDé Team


AeSDé Team
őstag

Sziasztok!

Adott egy PayPal account amin USD-ben van pénz, és szeretném ezt minél kisebb veszteséggel átvinni a magyar, forintban vezetett bankfiókomra.
Múltkor egy kisebb tranzakció során rájöttem, hogy őrült veszteséges folyamatról van szó, mert a PayPal belsőleg végzi a konverziót, majd utána utal át forintban a bankomnak.

Van erre valami kevésbé veszteséges megoldás mint ez a direkt "withdraw" funkció?

(#33693) V/ válasza AeSDé Team (#33692) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs.
A Withdraw esetén ingyenes utalod a bankszámládra.
Viszont nem igazán veszteséges, most a forint nagyon gyenge és még a bankod devizavételi árfolyamához sem lehet igazán hasonlítani valójában, így az őrült veszteséges folyamat nem igazán az.
De mennyi lenne az és mennyit adna a PayPal?
Most nézve a PayPal 1 $-t 265 Ft-ban számolja, az én bankomnál (Erste) meg 265,69 Ft-ot kapnák érte, persze nincs a devizaszámla fenntartási költség rászámolva, de 100 $ esetén a különbség csak 69 Ft, ami 0,2%. Ennyiért megéri a PayPal "devizaszámla".
Ha hozzáadnád a deviza vételi árfolyamhoz a bankod $-os devizaszámlájának a fenntartási és a tranzakciós díjait, lehet, hogy meglepő eredményt kapnál.

Persze én a saját magyar PayPal számlámra vonatkozva írtam, ha lenne rajta 100 $.

[ Szerkesztve ]

(#33694) AeSDé Team válasza V/ (#33693) üzenetére


AeSDé Team
őstag

Lehet hogy csak én nem értek az ilyenekhez.. én csak azt látom hogy minden létező oldal ahol rákerestem 96 ezerre konvertálna 350 dollárt, a PayPal pedig 93.000 forintot szeretne belőle csinálni.

(#33696) V/ válasza AeSDé Team (#33694) üzenetére


V/
Topikgazda

A bankod devizavételi árfolyama (számlák közti konverziós, ha van ilyen megkülönböztetés) az mennyi?
Az OTP az 271,65 Ft, az Erste 265,69 Ft, a K&H 271,88 Ft, CIB 268,47 Ft, Budapest Bank 268,42 Ft a PayPal 265,71 Ft
Ezek akkor így lennének:
Váltott összeg 95077,5 Ft, 92991,5 Ft, 95158 Ft, 93964,5 Ft, 93947 Ft, 93000 Ft
Különbség 2077,5 Ft -8,5 Ft, 2158 Ft, 964,5 Ft, 947 Ft, 0 Ft
Eltérések 2,18% -0,009%, 2,27%, 1,03%, 1%, 0%
A legmagasabb a 2,27% sem hatalmas, ha figyelembe veszed azt, hogy máshogy nem lenne ingyenes számlavezetési díjjal 350 $-od egy számlán.
Valójában az általad írt összegre (96K) a 3,13 % sem sok.
OTP havidíj 58 Ft, ennek az összegnek forint számlásra utalása 960 Ft, 1018 Ft al csökken a különbség, tehát ott akkor 1059,5 Ft (1,11%) amivel drágább a PayPal.
K&H számlavezetési díj 1,14 €, e-bank 277 Ft/hó, a forintban történő kiutalás min. 2,19 EUR.

Lényeg az hogy van költséged, de az nem annyira vészes mértékű.
Véleményem szerint egy normál piaci díj, de nem teljes mértékben viszonyítható egy banki árfolyamhoz, mert eltérő konstrukció a PayPal.
Persze minden lehet kevesebb, így nem biztos hogy elégedett lehet az, aki forintban akarja felhasználni a devizában kapott pénzt a PayPal egyenlegéről. A pénz magkapása előtt még lehet devizaszámlát nyitni és ha arra kerül a pénz akkor esetleg jobban jár.

(#33697) Elektrosokk


Elektrosokk
addikt

Sziasztok,
Lejárt a kártyám így a banktól kaptam újat. Tegnap aktiváltam és megpróbáltam hozzáadni a PayPal-hoz, de azt írja: Ez a kártya nem támogatott. Használjon másik kártyát.

a kártya száma nem változott csak az érvényességi idő és a csc kód.

Sajnos töröltem az elöző kártya hozzárendelést, mi lehet a gond í?

[ Szerkesztve ]

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#33698) V/ válasza Elektrosokk (#33697) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos töröltem az elöző kártya hozzárendelést, mi lehet a gond í?
Ez a gond: töröltem az elöző kártya hozzárendelést
Ahogy a az Összefoglalóban is olvashatod, csak frissíteni kellett volna az említett 2 adatot.
Mivel ilyen számú kártya van a rendszerben amíg nem törlődik és ez, mint a bankok esetén is 30 nap a lejárattól, addig ezt az üzenetet fogod kapni.
Az a megoldás hogy kéred a PayPal segítségét. A topikban a kereső is segít, de itt az egyik javaslatom.

Üzenőfal dolog:
Összefoglaló, Tippek röviden, 5. Az Üzenőfal (Message Center) elérése.

[ Szerkesztve ]

(#33699) Rick4


Rick4
félisten

Sziasztok!

Hátha erre tudja valaki a tutit:

2017 szeptember 18-án vettem egy autós magnót, 70 angol font áron. októbeb 27.-én kézhez is kaptam, természetesen kifizettem rá a vámot- áfát, megérkezett, HD videofelvétel közben nyitottam ki, mint mindent, azonnal mentem az autóhoz, de mindjárt akadt is egy kis gond, a készülék nem indul, semmire se reagál, biztosíték jó, az autóban természetesen jó a kábel. Annak rendje és módja szerint jeleztem az eladónak, aki azt írta, ha tudnám javíttatni helyben, fizetné, ezzel nem akartam vergődni, mert már jártam úgy, hogy megjavíttattam mást, de végül mégsem fizettek, aztán volt olyan ígéret, hogy refund lesz, azt nem tudta (akarta) megoldani, ígérte, hogy küld másikat, de tracking nélkül, ami persze sosem ért ide, szóval telt az idő eredmény nélkül, meguntam a várakozást.
Nyitottam egy dispute-ot , benyújtottam minden biztonyítékot, a paypallal karöltve vártunk az eladó válaszára, aki természetesen válaszra se méltatta a történetet, claim lett belőle. A paypal ránézett az ügyre, a végén azt mondta, küldjem vissza a készüléket, eddig sima ügy, még ha kellemetlen is.
A becsomagolásról ismét video készült, a postai feladásról fotók vannak, pecsételt papír, a blokk, a paypal visszaadta a feladás díját is, majd vártunk ismét, hogy odaérjen. Odaért, delivery attempt, majd a csomag várt, végül eltelt a vételtől számítva 6 hónap, és a paypal eltüntette az ügyet úgy ahogy van, le nem zárt esetként semmit se tudok vele tenni. Írtam a paypalnak kb 25 levelet már, mindig az jön vissza, hogy ránéznek, de ők nem tudják ellenőrizni a trackinget, leellenőriztem, hibátlanul volt beírva, a levelekre válaszolva sokszor leírtam nekik, hogy a 17track- en, és a magyar posta oldalán hogy kell bemásolni a számot, ha ez se menne, ott van minden, látható, erre azt írták, hogy ránéznek, és ha szükséges, újra megnyitják, de a következő válaszoló már más, nincs egy ember, akik végigviszi az ügyet, és látná, mi is történik. Legutóbb az jött, hogy várjak türelemmel, mert hamarosan megérkezik a csomagom.... Igazán értelmes emberek kezelik ott a dolgokat, és igazán nagy figyelemmel próbálnak a pórul járt vásárlónak segíteni. Közben persze történt más is, az eladó nem kereste a csomagot, így az szépen visszajött hozzám. Most van egy zsírúj rádióm, ami be se kapcsol, 30 ezresért így nem volt túl jó vétel...

Mi az istent csináljak a paypallal?

[ Szerkesztve ]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#33700) V/ válasza Rick4 (#33699) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az számít a vásárlói védelemnél hogy a termék megérkezik-e az adott országba, a kézbesítés, az átvétel számít.
Ez vevőként nagyon hasznos dolog, mert ha a Postán veszne el, akkor semmit sem kapnánk. Az országba érkezés csak a Nemzetközi Kicserélő Központ bejegyzés és meé azután kerül kézbesítésre a Postához.

Azzal a PayPal nem tud semmit sem kezdeni, hogy az akinek küldted az nem vette át, a vásárlói védelemre vonatkozó szerződési feltétel egyértelműen írja, hogy akkor jár vissza a pénz ha át lett véve a visszaküldött dolog.
Az eladó okozta a problémát, nem a PayPal.
De azért nem értelek, ha nem reagált az eladó (vártunk az eladó válaszára, aki természetesen válaszra se méltatta a történetet, claim lett belőle.) akkor úgy elküldted a csomagot a vak világba, hogy egy pontosított címed sem volt, az eladó nem bólintott rá erre a döntésre rá?
Egy dolog hogy ez a PayPal javaslata volt, de mindenképp kell valami arról, hogy az eladó is tudomásul vette. addig semmit nem célszerű elküldeni.
Mert egyszerűbb a PayPal felé jelezni, hogy rizikós az elküldés csak úgy, te ugyan megteszed, de ha nem veszi át mert ezt nem fogadta el, akkor ők úgy is jót állnak?
Kérhetsz még méltányossági eljárást annak figyelembe vételével, hogy te jóhiszeműen jártál el, de az eladó nem megfelelő hozzáállása miatt a nyakadon maradt a rossz rádió. Nem biztos hogy a 70 Fontot visszakapod, de megér egy próbát.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.