Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33701) Rick4 válasza V/ (#33700) üzenetére


Rick4
félisten

Köszönöm a választ!

Nos a kérdésedre a válasz ott van a mondat többi részében:

aki természetesen válaszra se méltatta a történetet, claim lett belőle. A paypal ránézett az ügyre, a végén azt mondta, küldjem vissza a készüléket, az eladó rábólintott, és jött a pontos cím.

Ebből kiolvasható, legalábbis nekem egyértelmű volt, hogy azt írom, dehogy küldtem el bármit is a vakvilágba, a paypal írta, hogy küldjem vissza, miután ez megvolt, beírtam a tracking numbert, és submit. ... :D

Az ügyet lezárták, mivel eltelt a 180 nap, és helló! A paypal munkatársak ígérgetik, hogy ránéznek, de ezügyben sem történik semmi, pedig már a paypal complaints-es címre is írtam jópár levelet. A méltányossági eljárásnak nyilván látnám értelmét, annak hogy tudok nekikezdeni?

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#33702) V/ válasza Rick4 (#33701) üzenetére


V/
Topikgazda

Én úgy értettem a vakvilágot, hogy ami cím a PayPal-on meg van adva az eladónak, nem biztos, hogy egyezik azzal, ahova küldeni kell a dolgot. Ezt csak ő tudja megerősíteni.
Nem tudják ellenőrizni a PayPal részéről, hogy volt-e cím változás ha nem módosítja a fiók tulajdonosa az addig megadottat. ha nem erősíti meg nincs rá garancia hogy át is fogja venni, még jó cím esetén is.
Itt mind a három félnek aktívnak kell lenni.
Én nem küldtem volna el, mert esetleg nemcsak a cím lehet a probléma, hanem az is hogy miért nem jelez vissza. Kórházba került vagy máshova. Akkor rákérdezek a PayPal-re, úgy ahogy írtam és a válaszuktól függően ténykedek tovább.
Az is egyértelmű volt számomra, hogy le lett zárva, azt is írtam, hogy miért. Nem lett kézbesítve.
Lehet egyébként a dispute zárást felülbíráltatni 10 napon belül.

Én arra gondoltam hogy az Üzenetközponton keresztül leírod a dispute számának megadásával a szituációt és kéred a méltányosságból a téged ért kárért a pénzt. A harmadik fél nem aktív részvétele miatt a dispute során, amely miatt a javaslatuk, kérésük meghiúsult.
Üzenetközpont és ez a téma:

Viszont azt ne felejtsd el, hogy ugye két lépcsős az ügyintézés, majd jön az automata válasz, ami persze most nem használható és arra válaszul elküldöd a probléma leírását újból.

[ Szerkesztve ]

(#33703) Rick4 válasza V/ (#33702) üzenetére


Rick4
félisten

Köszönöm a segítséget, futok egy kört, ha van fejlemény, mindenki tanulságára jelzem.

Azt amúgy már el is felejtettem, hogy volt egy pont, ahol azt írták, elkezdődik a chargeback, és intézik a kártyakibocsátómmmal... Nem lett bleőle semmi, szóval eléggé zavaros az ügy.

[ Szerkesztve ]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#33704) V/ válasza Rick4 (#33703) üzenetére


V/
Topikgazda

No valóban már bonyolult a dolog.
De mire jutottál a bankoddal a chargeback-al, mert az is megoldás, befut egy ilyen kérés a Paypal-hoz az adott banktól és automatikusan rá tudják terhelni az eladóra, neki ott lesz egy - 70 £-os tétel, te meg megkapod a pénzt.
A bankod nem keresett meg ez ügyben? Hivatalosan jelezniük kell neked az ilyeneket és közösen dolgozni.
Erről a dologról van leírás az eBay topik Összefoglalóban, 21. A kifizetések védelme Internetes vásárlás esetében „chargeback” eljárással

[ Szerkesztve ]

(#33705) zeus_2k14


zeus_2k14
senior tag

Sziasztok

Cipőt rendelnék a Nike-tól ( Ára : 63.97 Euro ). Paypal-al fizetnék . Van 2 lehetőségem a fizetsénél, hogy maga a Paypal váltsa vagy pedig a Átváltás a kártyakibocsátón keresztül
Ha a Paypal váltja : 63,97 euro = 21.507 Ft
Átváltás a kártyakibocsátón keresztül : Ez hogyan is müködik? Ezt még ma áttváltja vagy majd csak holnap vonják le és akkor akár már minúszba is kerülhetek?

Konkrétan ez hogy müködik? Ti mit ajánlotok?

(#33706) V/ válasza zeus_2k14 (#33705) üzenetére


V/
Topikgazda

:F
Amikor fizetsz mindkét esetben a bankod "levonja", zárolja a pénzt azonnal.
Mindig a banki váltást javasoljuk.
Lásd az Összefoglaló, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva
Ez általában egy deviza egységhez viszonyítva 6-12 Ft mínusz eltérés is lehet a banki konverziót választva.

Mivel ez bankonként és kártya fajtánként változó ezért a nekem meglévő Erste Visa kártyával történő vásárlás esetén ez a cipő 20568,94 Forint lenne.
Úgy működik, hogy a banki váltás esetén a PayPal a devizás összeget továbbítja a bank felé, míg a másik esetben az általa átszámolt forint összeget.

[ Szerkesztve ]

(#33707) zeus_2k14 válasza V/ (#33706) üzenetére


zeus_2k14
senior tag

Nekem MasterCard van .

(#33708) V/ válasza zeus_2k14 (#33707) üzenetére


V/
Topikgazda

Az oké, de melyik bank? Mert bankonként is változik a számítás módja.
De tavaly novemberben már átállítottad vagy akkor is csak a vásárláskor választottad? Előre be lehet állítani és azután nem kell vele foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

(#33709) pendre54


pendre54
addikt

Üdv!
Az itteni fórum hathatós segítségével, kb. 3 hónapja túlestem életem első, és egyben sikeres PayPal vásárlásán, amit Lettországból abszolváltam. :) Nos, úgy néz ki, hogy evés közben jön meg az étvágy, mert egy osztrák hifis cég oldalán találtam egy elég jó ajánlatot, ahol a fizetési módok között szerep a PayPal is, így ismét élnék ezzel a vásárlási lehetőséggel.
Viszont mielőtt belevágnék, kellene egy kis segítség, mert sajna nekünk úgy jó ötven éve, még az orosz lőn a kötelező ;] , és pénzes dolgok esetében, ha valami nem egyértelmű, nem szívesen hagyatkozok csak a Google fordítóra.
Röviden, annyi segítség kellene, hogy a linkelt oldal szállítási feltételeinél, most akkor szállít a cég Magyarországra, vagy nem. [link]
Ugye a "Gratisversand"-nál, ott a H, amit én úgy értelmezek, hogy az Magyarország is lehetne, de alatta három sorral, az országnevek tételes felsorolásánál, meg már nem szerepel Magyarország.
Előre is köszönöm a segítséget.

"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

(#33710) V/ válasza pendre54 (#33709) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahol nem látod ott azok az országok lennének felsorolva ahova ingyenes szállítást is vállalnak. Hozzánk csak pénzért jön a cucc.
De ott az e-mail címük, lehet pontosítani és az is lehet hogy ha megfelelően drága dolgot vennél, még is lesz ingyenes szállítás.

[ Szerkesztve ]

(#33711) pendre54 válasza V/ (#33710) üzenetére


pendre54
addikt

Köszi, tehát akkor végül is szállítanának, csak konkrétan le kellene velük levelezni, hogy mennyiért, és milyen feltételekkel.

"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

(#33712) V/ válasza pendre54 (#33711) üzenetére


V/
Topikgazda

A regisztrációnál elfogadja a magyar címet is és a DPD árai megnézhetőek.

(#33713) nemethchek19


nemethchek19
aktív tag

Tegnap este óta nem küldi el nekem a Paypal a bejelentkezéshez szükséges sms ellenőrzőkódot. Mi ilyenkor a teendő?

(#33714) GAbre


GAbre
veterán

Jó reggelt!

Volt már valakinek akinek a kifizetése függőbe volt?
Ebay törölte aukciót,és nem lehet sehol ügyet nyitni,mert elvileg nem kért státuszban van a fizetés.
Sajnos nem tudok semmit csinálni.Ebay szerint manuálisan kéne visszakérnem pénzem.
Paypalon max annyit tudok tenni,hogy nem felismertként jelölöm fizetést.
Sajna paypal emailre/üzenetre nekem sose válaszol(ahogy most se),és telefonon is gondok voltak.
Azt olvastam,hogy a függő pénzek 4 napig állnak:
"Pending:
This payment is being processed. Allow up to 4 days for it to complete"
Vajon pár nap és tudok vele kezdeni valamit?

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#33715) Truman


Truman
senior tag

Sziasztok!

Másnak is van gondja az SMS kódos belépéssel?
Tegnap óta nem jönnek meg az SMS -ek. Újra küldetés után se. A végén már le is zárolta. Ma reggel megint. Sehogy sem tudok belépni. :(
A telefon biztos jó, a telefonszámból megjelent 3 szám is.
T- mobilos vagyok ha ez számít.

---
Ja látom van egy sorstársam is, nemethchek19.

[ Szerkesztve ]

Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…

(#33716) ekrisztian válasza Truman (#33715) üzenetére


ekrisztian
senior tag

Előfordul néha anomália.
Nekem ma reggel működött. Igaz német telekom.
Erre én beállítottam még egy számot, és azon felhív egy automata, ami bemondja a kódot.

(#33717) V/ válasza Truman (#33715) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, Tippek röviden
8. Ha nem érkezik meg az SMS belépési kód 5 percen belül.

Mivel 2-nél több belépési próbálkozás miatt egy darabig ,minimum 2 óra max 24 felfüggesztik a belépést várni kell az újabb próbálkozásra

[ Szerkesztve ]

(#33718) V/ válasza GAbre (#33714) üzenetére


V/
Topikgazda

Már többször volt róla szó, hogy az eBay törlése esetén ők a PayPalra mutogatnak, pedig a PayPal oldalán a dispute-ra az eBay-t írja illetékesnek.
Szemét módon nem rendezik azt, hogy ha törölnek, akkor a pénzt nem a több évvel ezelőtti módszert írva a vevőnek -ami nem működik már- járnak el.
Ez eBay probléma, ott a topikban írva van a megoldás is.
De akkor írom itt is:
A PayPal-on a Pending állapot felszabadítást kell kérni az Üzenetközponton keresztül, azzal amit az eBay írt a vásárlásról és hogy az eBay írja ugyan a PayPal-on a Cancel-t neked, de azt a fizetés függőben lévő állapota miatt nem tudod kezdeményezni. Ezért kéred hogy sztornózzák ezt a vásárlást és add meg a Transaction Id-et.

Hasonló szöveg van az üzenet ablakba

5. Az Üzenőközpont (Message Center) elérése
Belépés.
Alul CONTACT US vagy felül Help linkek.
A következő sorban középen: Message center
Jobb szélen a Compose gomb
Ezután a Email Us alatti részen
Choose a topic - fő téma kiválasztása
Choose a sub-topic - az altéma kiválasztása
Majd az üzenet leírása.
Ezután a Send gombra kattintással elküldeni.

Erre kapsz egy automata választ, arra válaszul elküldöd ugyanazt a szöveget amit előzőleg.

(#33719) V/ válasza nemethchek19 (#33713) üzenetére


V/
Topikgazda

Lásd feljebb.

[ Szerkesztve ]

(#33720) V/ válasza V/ (#33718) üzenetére


V/
Topikgazda

De ez modszer csak akkor, ha az eladó nem küldte még el a dolgot, pontosítani kell

(#33721) GAbre válasza V/ (#33718) üzenetére


GAbre
veterán

Köszönöm, én kerestem erre vonatkozóan itt,végigolvastam az utolsó oldalt is.
És mint mondtam,már 2 napja nem válaszolnak,és az évek alatt talán 1x ha hajlandóak voltak válaszolni.
Sajnos emailt nem kapok róla,se most,és ha kaptam is két napja nem találom.De email címre se válaszoltak.
Azaz most se fognak válaszolni,és a pénzeim,csak ott fognak állni!?
Ezért is kérdeztem,hogy 4 nap után automatán kezd-e a rendszer valamit?Ezek szerint nem. :S
Vagy telefonálgathatok össze-vissza "olcsón"és lehet akkor se jutok előrébb :S

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#33722) GAbre válasza GAbre (#33721) üzenetére


GAbre
veterán

*Most jött auto email.10 percre rá... :W

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#33723) Turbobacsi válasza Truman (#33715) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

SMS nekem se jön, viszont a felhívásos módszer működik!

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#33724) V/ válasza GAbre (#33721) üzenetére


V/
Topikgazda

Pont tegnap oldották meg valakinek ugyanezt a problémát, ugyanezzel a módszerrel.
Elmegy az üzenet max 24 órán belül az automata üzentet megkapod, ha arra válaszul elküldöd a problémát 48 órán belül felveszik veled a kapcsolatot.
Az elmúlt 5 év alatt nekem mindig reagáltak a probléma felvetéseimre -volt néhány-, nem tapasztaltam olyat, amit írsz.

[ Szerkesztve ]

(#33725) Truman


Truman
senior tag

Köszönöm a válaszokat. Azóta úgy tűnik megcsinálták.
Már gondolkoztam rajta, hogy kikapcsolom ezt a védelmet, mert elég sokszor vacakol.

Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…

(#33726) V/ válasza Truman (#33725) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem javaslom.
Ott a két kerülő út. A biztonsági kérdések, ha már belépsz akkor pontosítsd és jegyezd meg vagy a másik.
Naponta többször belépek, de az elmúlt 2,5 hónapban csak 2 alkalommal volt sms nem megérkezés, viszont kérdésekkel akkor is be tudtam lépni.

(#33727) kaszaking


kaszaking
tag

Sziasztok!

Paypal számlához kapcsolható Erste Visa virtuális bankkártya? Kártya
Elvileg online fizetéshez van.

(#33728) V/ válasza kaszaking (#33727) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem csak elvileg, évek óta ezt használom. Már a 3. ilyen típusú kártya.
Ha nem lehetne akkor azt jeleztem volna az Összefoglaló, 3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz résznél.

(#33729) kaszaking válasza V/ (#33728) üzenetére


kaszaking
tag

Köszönöm szépen a segítséget. Akkor szerzek egyet

(#33730) GAbre válasza V/ (#33724) üzenetére


GAbre
veterán

Thank you for contacting PayPal regarding the payment you sent to a compromised eBay account.

I have reviewed this payment and I can see that the status of your payment is 'Unclaimed'.

This means the recipient do has to either accept or deny the payment.

As no payment has been completed yet, PayPal cannot refund this payment to you.

You can cancel an unclaimed payment if it has been sent to an email address that is not yet registered to a PayPal account. Here's how to cancel your unclaimed payment:

Örülök,hogy neked megoldották.
Nekem nem fogják :D

Avatar

(#33731) V/ válasza GAbre (#33730) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom elolvastad a végén amit írtak: You can cancel an unclaimed payment if it has been sent to an email address that is not yet registered to a PayPal account.
Nem azonos a szituáció.

Én a peding, függő szavakra koncentráltam, nem pedig erre amit nem olvastam csak most: 'Unclaimed'.
Egyrészt nem egészen értem az e-mail nem azonos dolgot.
Kapsz egy automata üzentet a Üzenetközpontban, arra válaszolsz, elküldöd úgy ahogy írtam, nincs semmi e-mail cím.
Az hogy te ezt úgy gondoltad hogy egy olyan e-mail címen keresztül válaszolsz ami nincs a PayPal fiókodhoz kötve - így bárki kérhetne csak úgy törlést- természetesen hogy nem csinálnak semmit.
Másrészt az Unclaimed szituációnak más az eljárási rendje. Nem arra válaszoltam.
Írj az eladónak hogy vagy fogadja be a pénzt vagy küldje vissza. Ha nem fogadja be, akkor majd 30 nap múlva elméletben visszakapod.

[ Szerkesztve ]

(#33732) GAbre válasza V/ (#33731) üzenetére


GAbre
veterán

Azt mondtad ugyanezt a problémát.
Igen,ha lehetne cancelezni,már rég meg tettem volna.
Vagyis a 4ből 1nél meg tudtam.2 külön ticket volt megnyitva hál istennek a másikban megoldották.
Már csak 1et kell elintéznem,hogy visszakapjam a pénzt.

Avatar

(#33733) V/ válasza GAbre (#33732) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugye nem lehetett félreérteni amit írtál, mert az unclaimed szó benne volt?
Ez volt nekem hangsúlyos:
Volt már valakinek akinek a kifizetése függőbe volt?

Azt olvastam,hogy a függő pénzek 4 napig állnak:
"Pending:

Nem ez: mert elvileg nem kért státuszban van a fizetés.
:R elnézést

Nekem az e-mail címem ami a PayPal azonosítom szolgál a kapcsolattartásra vagy arról, vagy az Üzenetközponton keresztül tárgyalok velük írásban. Elnézést, hogy ezt nálad is így feltételeztem. :R

[ Szerkesztve ]

(#33734) Corleone33


Corleone33
aktív tag

paypal-nál létezik olyan opció hogy folyamatos megújuló fizetéseknél (pl én esetemben spotify előfizetéseknél) a paypal a fiókomhoz csatolt bankkártyáról vonja le a pénzt és nem pedig a paypal "számlámon" levő pénzről?"

[ Szerkesztve ]

Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!

(#33735) V/ válasza Corleone33 (#33734) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell hogy látszódjon, lényegtelen. Ha nincs az egyenlegeden pénz, akkor a kártyáról fogja vonni. Már ha azon van.
Ha megakarod őrizni, akkor nem olyanra kell az egyenlegen átkonvertálni, mint amiben vonná és akkor a kártyát keresi. Mondjuk $-ban kell fizetned, akkor €-t csinálsz belőle és nem fogja látni addig, amíg nem az € az elsődleges (primary)

[ Szerkesztve ]

(#33736) gyulaszu


gyulaszu
senior tag

Sziasztok,
visszaböngésztem, de nem látom, hogy valakinek hasonló problémája/kérdése lett volna.
PayPal mögött CIB internetkártya van ami mögött pedig HUF-os számla.
Évek óta így használom, de csak most figyeltem fel egy "nagyobb" vásárlás után a következőre:
Az eBay-en vettem egy terméket 190 EUR-ért.
Kifizettem PayPal-lel és a visszaigazoló eMail-ben benne volt, hogy a 190 EUR-t 63.579 HUF-ra konvertálták és sikeresen fizettem. Ekkor egy kicsit bosszankodtam, hogy miféle árfolyamot használnak, mert (május 25.-én) 334,62-re jött ki. Utána látom a CIB számlámon, hogy ők 200,81 EUR-t fizettek ki (árfolyam 316,61).
Először írtam a PayPal ügyfélszolgálatnak és ők azt állítják, hogy 190 EUR-t terheltek.
Ma felhívtam a CIB üsz-t is, ők váltig állítják, hogy 200,81 EUR-ról jött be a kérvény.
Ma megint írtam a PayPal-nek és várom a második választ.
Járt már hasonlóan valaki?
Mi lehet az eltérés oka?
Előre köszi.
Üdv

gyulaszu

(#33738) V/ válasza gyulaszu (#33736) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen világos a forintos konvertálás leírásod, annak nincs jelentősége.
Amit írsz a lehetetlen.
Ha a banki váltásra van állítva a PayPal-nál a kártyád ők az eBay vételár deviza összegét küldik tovább, mást nem enged meg a rendszer, mivel nincs benne több összeg. A CIB az €-ot vonja le az ő árfolyamán.

Ha a PayPal váltja a devizát, akkor pedig forint terhelés megy el tőlük, nem € és ezért nem €-zik a CIB, leveszi a forint összeget.
Ezért nincs értelme a konvertálós szövegnek, ez utóbbi esetén nem szoktuk a levont forintot visszaszámolni.

Egy saját példám alapján ellenőrizd le a fizetést, nálam a bankom váltja a pénzt.
Nézd meg az eBay fizetési igazolási e-mailt hogy abban mi van.
Ott az elején a PAID : GBP 48.31 with PayPal van nálam
Nézd meg hogy a PayPal mit írt az e-mailjében ott is az elején.
You sent a total of 48,31 GBP. To see the payment details, log in to your PayPal account.

A bankom ezt az összeget kapta meg. 48,31 GBP.
Persze két tétel a levonás, mert nálam a GSP szállítás miatt ketten kapják a pénzt, de a font összeg az 34.90+13.41= 48,31

Kártya használat napja: 2018.06.01
Kártyaszám: 4xxxxxxxxxxxxxx
Összeg: -12 800 HUF
Részletek: 4xxxxxxxxxxxxxx 00000001 PAYPAL *OLLIEJE 353143690 18060112:59 vásár. 34.90 GBP GBP 321.54 34.90 GBP 321.54
Kártya használat napja: 2018.06.01
Kártyaszám: 4xxxxxxxxxxxxxx
Összeg: -4 918 HUF
Részletek: 4xxxxxxxxxxxxxx 00000001 PAYPAL *PITNEYB 353143690 18060112:59 vásár. 13.41 GBP 321.54 13.41 GBP 321.54

Ha PayPal konvertál akkor ők átszámolják a saját árfolyamukon és a forint összeg megy a banknak:
Total $2.11 AUD
Payment $2.11 AUD
This charge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *FU BIAO"
Payment sent to xxxxxx@com
From amount 481 HUF
To amount $2.11 AUD
Exchange rate: 1 Hungarian Forint = 0.00439015 Australian Dollars

Kártya használat napja: 2016.11.14
Kártyaszám: 4xxxxxxxxxxxxx5
Összeg: -481 HUF
Részletek: 4xxxxxxxxxxxxx5 00000001 PAYPAL *FU BIAO 159199909 16111423:59 vásár.

Ha neked forint ment ki a PayPal-tól, ne kutakodj tovább, rendben a dolog és ne konvertálj vissza. de nézd meg a CIB könyvelési tételét, ők a kártyás vásárlást devizában így számolják el:

[ Szerkesztve ]

(#33739) gyulaszu válasza V/ (#33738) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Valószínűleg pongyolán fogalmaztam, elnézést
Próbáljuk meg még 1x :R

Ezt az értesítőt kaptam a PapPal-től a fizetés után:

(a levélben 1x HUF>EUR és 1x EUR>HUF konverzióról van szó :F )

Ezt látom a banki kivonatomon:

Akkor az új kérdésem pedig:
Hol lehet ezt a konvertálási módszert kikapcsolni? Nem találom ezt a beállítást...

PS:
Egyébként az üsz válasza pedig ez volt:

gyulaszu

(#33740) V/ válasza gyulaszu (#33739) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel forint terhelés ment át a PayPaltól ó a dolog, a PayPal elküldte, hogy 63579 Ft vonandó le a számládról, a From amount. A többi az hogy ő miként számolta ki a forintot.

A bankod levont 63579 Ft-ot.
Ez a szöveg a hivatalos terhelés:
Tranzakció összege es devizaneme
63 579,00 HUF

Amit bekereteztél az egy tájékoztató szöveg, nem vonatkozik terhelésre, mert az megegyezik azzal amit a PayPal küldött a banknak.
Annyi, hogy ez a forint mennyiség €-ra átszámolva 200,81 € lenne, ami arra bizonyíték, ha a bankkártyádat a banki váltásra állítottad volna, akkor csak 60156,64 Ft-ott kellett volna fizetned.

Összefoglaló kinyitása, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva

Az átállítás elmaradás miatt a 3422 Ft veszteség elkerülése a célja. Ráadásul ez eleve a fizetéskor egyedileg is ki lehet választani, azt, hogy ne a PayPal árfolyam legyen választva.
Itt sem a CIB, sem PayPal nem hibázott.

[ Szerkesztve ]

(#33741) gyulaszu válasza V/ (#33740) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Köszönöm szépen a felvilágosítást, már módosítottam is a beállításaimat.
Ezután figyelni fogok, ha új kártyát kell felvegyek.
Én nem is hibáztattam senkit, csak szerettem volna megérteni a történteket.

gyulaszu

(#33742) V/ válasza gyulaszu (#33741) üzenetére


V/
Topikgazda

Valójában azért a CIB "hibás". :)
Megnéztem, nálam az Erste attól függetlenül hogy a PayPal fizetés külföldön történik, csak akkor írja ki az €-os elszámolásos tájékoztató szöveget, ha nem Forintban jön a terhelés.
Nálad csak a külföldi vásárlás ténye számít akkor is írogatják a €-os szöveget, ha forintban érkezik be a terhelés, így állították be a rendszerüket.
Teljesen felesleges olyan információval terhelni az ügyfelet, ami valójában nem releváns a tranzakció szempontjából. Téged is ez kavart meg.

[ Szerkesztve ]

(#33743) gabor9991


gabor9991
őstag

Sziasztok, másnál sem működik a paypal?
Se mobilon sem pc-n nem tudok belépni
Már volt új jelszó, sms helyett másképp is azonosítottam magam de a vége mindig az hogy ide jutok.

[ Szerkesztve ]

(#33744) V/ válasza gabor9991 (#33743) üzenetére


V/
Topikgazda

Az sms nem jött, de a biztonsági kérdésekkel beléptem.
Sorrend ez volt:
Első sms kérés, erre semmi, 1 percet vártam
Második sms kérés, erre semmi, 1 percet vártam
Egyéb út, biztonsági kérdés.
Firefox és nem volt névtelenség. Meg nem magyar a felület.

Ha te 2-nél többször kértél sms-t és azután az egyéb mód, akkor 2 óra múlva próbáld.

[ Szerkesztve ]

(#33745) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.

Két lépcsős (sms) azonosítással használom a fiókom, de sz*pat a rendszer! :(((

A sms-ben lévő kódot 5 percig lehet felhasználni, ezzel csak az a baj, hogy az sms NEM érkezik meg addig (Telekom HU)!
Mire végre megkapom, arra lejár a kód, ezért nem tudok belépni ...

Jelszót változtattam, de ott is kéne az sms megerősítés.

Jelenleg azt írja, hogy túl sokszor próbáltam meg belépni, ezért várjak ... kérdésem, hogy meddig kell várnom?

Ha az sms miatt továbbra sem tudok belépni, akkor mi a megoldás?

Az egyik biztonsági kérdés apukám középső neve volt, ezzel csak az a baj, hogy neki nincs ilyen! :(((

[ Szerkesztve ]

(^)(>.<)(^)

(#33746) V/ válasza V/ (#33744) üzenetére


V/
Topikgazda

Most jött meg az sms.

(#33747) V/ válasza vacs (#33745) üzenetére


V/
Topikgazda

Az egyik biztonsági kérdés apukám középső neve volt, ezzel csak az a baj, hogy neki nincs ilyen!
A biztonsági kérdéseket mi választjuk ki és mi adjuk meg rá a választ, nem ők.

Várjál legalább 2 órát vagy holnap.

Nem véletlenül írtam le az előbb hogy mit célszerű csinálni, (az Összefoglalóban is ezt javaslom) max 2 sms kérés és a biztonsági kérdés, ha ekkor sem lehet még belépni, akkor várni kell, hogy megoldódjon a technikai probléma.
Nem kell jelszót változtatni, meg más ilyen móka mert akkor még jobban bekavarhatsz magadnak.

[ Szerkesztve ]

(#33748) V/


V/
Topikgazda

No, megjött a 2. sms is.

(#33749) Djuree


Djuree
félisten

most az oké hogy magyar lett a paypal. de a dispute-ot, claim-et is magyarul írjam?

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#33750) vegyszer válasza Truman (#33715) üzenetére


vegyszer
addikt

Szia!

Engem tegnap függesztett fel a PayPal.
Az úgy volt, hogy balga módon szerettem volna belépni.
Az SMS-ek közül volt olyan, ami 90 perccel később jött meg, mint a felfüggesztő.
Köszönjük Emese!
:R

Nem értem mi volt a primér gond, ilyen SMS késés eddig nem nagyon volt, és azt írta, hogy túl sokszot próbálkoztam...

A rendszert kértem, hogy telefon híváson keresztül azonosítson.
Bepötyögtem a számto, de a nénnye szavát bizisten nem értem. a 4 karakter után se nem mond #-et, hogy nyomni kéne, se nem hallok *- ot. viszont így 3x mondja el a szövegét, mintha nem halllaná a pötyögést, és bontja a vonalat.

Hogyan kéne ezt jól csinálni?

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.