A lassításon látszik, hogy már repül amikor a fékre lép..
[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
A lassításon látszik, hogy már repül amikor a fékre lép..
[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
[link]
Ma egy is szekér parkolt mellém, de nem is kell mert nem lehet vele rendesen beállni ....biztos nem fordul eléggé.....
én meg kapom így is
pesten te se kapná meg pláne egy egterű dobozzal.
sok esélye volt az autopályás sztorinak.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
De ez is mekkora f*sz már. Mert hogy neki nagy autója van és nem fér be a parkolóhelyre és hogy neki ferdén kell beállnia. Így két helyet foglal el, ráadásul ugyanúgy kilóg az autó hátulja
Érdekes, jobb lent a W210 simán befért, pedig ugyanakkora, mint a W221
Félti az oldalát az ajtóktól.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Erre biztosan lesz pénze a magyar rendőrségnek, tuti pénz behajtás, kár lenne kihagyni.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Pompás kis szerkezet! Mint technikai fejlesztés lenyűgöző!
Az egy másik kérdés, hogy egyébként nem rajongok a trafikért.
[ Szerkesztve ]
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
Sajnos igy van. Ezeket megint nem ott fogjak hasznalni, ahol szukseg lenne ra, hanem ahol a legtobb penzt be lehet szedni ertelmetlenul.
most mindenféle csúnyaság jár az eszemben, hogy ki mit csináljon ezzel a műremekkel.
rip and tear, until it is done
180-ig km/h-t skáláznak, lásd: EK9 Honda Civic Type-R vagy JDM 1998 Integra Type R
De ha van mérföldes max. 180-at óra akkor nem szóltam, olyanról még nem hallottam.
300-as tempóval meg biztosan nem mennek, akkor sokkal gyorsabban mennének el a kocsik mellett (vagy ott mindenki 200 km/h-val közlekedik legalább)
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Okés, teljesen jogos, csak nekem nem esett le My bad, felejtsük el
Svájc bosszúja a saját autóipar hiányáért.
Rock'n Roll
Mikor még nem volt rosszul, beköthette volna magát. Mondjuk még azelőtt, mielőtt beindítja a kocsit...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Bizony.
az biztos jó drágaa cucc.de mo. nem hiszem elsőre meg tudná venni mégha tényleg tuti pénzbehajtó eszköz is lenne.akárhova bokor mögé eldugva.
ez az opel se lesz többet opel.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Az állati módom vezető sofőrök valamit pótolnak, amit tesznek az pótcselekvés.
Jó lenne, ha utána gondolnának, hogy a vadulást most miért csinálták, de erre sajnos nincs esély!
Van a ki versenyzőnek képzeli magát, van aki a sikertelenségét itt akarja kompenzálni.
"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."
Rettegjetek az utakon, halmozottan hátrányos helyzetű vagyok akkor sikertelen képzelt versenyzőként...
És a Smart ? (Vagy az már nem autó ? )
mezis
autó csak Mercedes többségű és franciaországban gyártják.
Svájcban vonatokat gyártanak, jó a vasútjuk, arra szoktatják a pógárt.
Rock'n Roll
Gondolkodom, milyen büntetés lenne jogos az ilyeneknek klikk, és azt hiszem, kizárólag valami igen hosszan tartó, pokolian fájdalmas és a hasonszőrű bunkókat nyilvánosan elrettentőt tartanék megfelelőnek, a sima börtönbüntetést nem. Mégis hova a rákba lehet annyira sietni szombaton, hogy ahhoz záróvonalon át kelljen előzni a 90-nel haladó többi autóst (már ha annyival mentek, kevesebbel biztosan azok sem)?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
mai 3 érdekesség
1. 2 sávos városi úton a zebránál kb 1-1,5 percet kellett várom mire átengedtek a zebrán. az út legszélén, bámulva bele a közeledő autósok arcába hátha.
2. BMW-s előzése útszűkület előtt sűrű forgalomban, közbetlenül utána torlódás.
3. gyorsforgalmin a szembejövő előző autó kb a busz előtt 10 méterre tudott befurakodni a kocsik közé. a buszosnak fékeznie is kellett persze.
ill. ma zöld lámpánál majdnem nekemjöttek, az autós balra nagy ívben kanyarodott és gondolta előttem megy át...
Nem szeretem azt a gyalogost, aki megáll és vár... Induljon el, akkor átengedik. De ha áll és néz ki a fejéből, akkor az autósok 90%-a nem fog foglalkozni vele. Gyalogosként én is egyértelműen jelzem, hogy át akarok kelni, elindulok a zebrán. Nyilván nem a kocsi elé lépve, de lelépve. 99%-ban rögtön átengednek, a maradék 1%-ban a második autó enged át.
lépjek le 3 méterrel a 40-50nel közeledő autó elé? nem akarok meghalni. (sűrű forgalom volt)
múlt hétvégén voltam sopron-bécs vonalon vezetgetni
arra ilyen nincs.
mintha valami teljesen más lenne...nem is emberek hanem valami felsőbb IQ-val rendelkező lények vezettek volna
gyalogost-biciklist-kikanyarodó autrást udvariasan kiengedik...eszméletlen volt ezt látni
de könnyű volt beilleszkedni
plusz rájöttek egy új találmányra, amit nálunk még félnek alkalmazni..mintha valami ördögi démoni ezköz lenne-
Körforgalom !
[ Szerkesztve ]
Ha körforgalmat akarsz, menj el Párizsig. Majd meglátjuk, arra mit mondasz..
Egyébként meg itt Szegeden most adtak át egy körforgalmat, amin 3 sáv van, és ugye a sávok egy darabig záróvonalasak, de másik részén szaggatott, plusz lámpából is van körben 4X 3 db, minden sáv fölött, és még lámpa minden befelé jövőnek kint a saját sávjánál is... Az emberek azt se tudják, mi az hogy kanyarodás közben végig a két csík között menni... Ma is majdnem megölt egy köcsög olasz rendszámos punto-s román, mert úgy gondolta, hogy a belső sávban indul, és amerre menne ott is a belsőben marad, én voltam a külsőben, de mindenáron nekem akart jönni csak azért, hogy a külsőben mehessen tovább. A záróvonal sem akadályozta volna meg ebben, bezzeg a dudám...
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Elso reszevel egyetertek.
Masodikat melyik orszagban probaltad?
Ja bocs, elfelejtettem mondani, hogy nem vagyok pesti
Amit ott leirtal en sehol sem tapasztaltam itthon.
(#22433) parandroid válasza kételkedem (#22408) üzenetére
Ha a technikai fejlettség szerint küzdenénk a szabálysértésekkel, akkor már régen GPS alapú feketedoboz lenne kötelezően minden autóban, ami automatikusan vonja le a bankszámládról a büntit, ha szabályt sértesz - kritikus esetben félreállít, leállítja a motort, és rádzárja az autót, amíg ki nem ér érted a rabomobil. Technológiailag simán megoldható. Pár hónap alatt a közlekedési morál is rendben lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Az szemelyisegi jogokat sertene eleg kemenyen, ezert soha nem lesz ilyen es ne is legyen.
Most miért sértene személyiségi jogokat? Mindegy, ki ül benne, elég egy jogszabály, amely szerint a tulaj felel azért, hogy a kocsival szabályosan közlekednek, innentől fogva egyszerű: ha túl gyors, mehet a bünti papír.
A modernebb trafipaxok így működnek tudtommal, szinte emberi közreműködés nélkül, automatikusan megy a folyamat, a gép azonosítja a rendszámot, kikeresi a tulajt az adatbázisból, kiszámolja, mennyit kell fizetni és küldi a felszólítást.
mod.: Mármint az automatikus bezárás meg ilyenek az persze sértene mindenféle jogokat, de a gyorshajtást azért elég gyorsan lehetne kezelni így. 130 felett ugyebár eleve bukta, a sebességkorlátozó táblákba pedig kötelező lenne valami azonosítót tenni, így kiszűrhető lenne mindenki, aki gyorsabb az adott szakaszon. Tuti drasztikusan csökkenne a közúti balesetek száma és súlyossága.
Ezután már csak az embert kellene lecserélni, mert ha nem ismeri a kreszt, hülye, agresszív vagy csak egyszerűen fáradt, az még mindig nagy rizikót jelent.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Huuuuuuuu. Te valami álomvilágban élsz, ébredj fel.A legegyszerűbb, nem kell közlekedni.
És kész.
nem 99% az...
a pálya
Pech.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Mert senkinek semmi koze ahhoz, hogy a sajat autommal merre kozlekedek.
Winner_hun Micsoda pech?
Amire válaszoltam.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Senkit nem érdekel, hogy merre közlekedsz, lesz egy adatbázis, ami tudja, hogy melyik úton mennyi a korlát és a kocsidban lévő cucc lekérdezi mindig az aktuális korlátozást. Ennyi, senki nem tud meg semmi személyes adatot, csak azt, hogy gyorsabban mész a megengedettnél.
Az eszkoz maga alkalmas arra, hogy nyomonkovessen autokat, ezert serulnek a jogaid.
Namostbeszólok oszt szeva!
1.) A közlekedési morál olyan, mint maga a társadalom. Köpedelem. Mindenki nézzen magába! Mi tesszük ilyenné, amikor nem tiszteljük a másikat.
2.) A rend őrei a költségvetési hiányt próbálják lefaragni, nem a KRESZ betartása a céljuk.
3.) Sok erőszakos, eszement autós, motoros van az utakon, akinek inkább áramot kéne vezetnie, de még több a hülye gyalogos, aki otthon eltéved a konyha és nappali között, de a jogait ismeri. Na persze a bicajhoz se kell jogsi, ugye?
4.) Aki kitalálta a közlekedési szabályokat az vagy nem közlekedik, vagy sofőrje van.
5.) Káosz a magyar várostervezés! Szűk és rossz minőségű utak, beláthatatlan kereszteződések, információhiány, zavaros útjelzések, lámpák nincsenek összehangolva, stb.
6.) Benzinár. Erről nem kell többet írnom, ha a sofőrnek a takarékos vezetés kell, hogy legyen az első szempont akkor tojik a gyalogátkelőhelyre.
7.) Stressz, fáradtság, betegség, alkoholizmus. Ebben is élen járunk az EUban. És így ülünk a volán mögé...
Sajnos mind a 7-re tudok saját tapasztalatból példát mondani
Üdv mindenkinek!
Lajosbá aki 17 éves kora óta vezet, bicajozik és gyalogol, ha pedig beba..ott akkor buszozik
lol, aludjál...
a pálya
Lajosbá aki 17 éves kora óta vezet, bicajozik és gyalogol, ha pedig beba..ott akkor buszozik
Ez tetszik, csak így tovább.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
lujó55 for president.
miért pont 17? akkor még csak 18-tól adták a papírt (ótóra), vagy...?
[ Szerkesztve ]
a pálya
Lol mi? Kivancsiva tettel.
[ Szerkesztve ]
Akkor alkalmas, ha rögzíti az útvonaladat. De nem rögzíti, csak paraméterként használja a pillanatnyi pozíciót, utána el is felejti. Kivéve, ha gyorshajtasz, de ebben az esetben ugye nem érdekesek a jogaid, lemondtál róluk, mikor szabályt szegtél.