Hirdetés

2024. május 16., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect 3 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-06 15:55:44

LOGOUT.hu

Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8801) Ryder62


Ryder62
őstag

Az első rész jó volt amolyan klasszikus sci-fi (jó és gonosz, happy end-el) Star Wars New Hope-ra emlékeztet.

Viszont a 2. rész nálam örök favorit. Játékmenetileg mindenképp. Valahogy az egész játék összeállt. Minden rendben volt.

Igazából mindegyik ME kicsit más, kicsit egyedi, mindegyik résznek van jó és rossz oldala. Én mindegyiket szeretem. :)

2 hónapja non-stop ME-zek. Először végigjátszottam a 3. részt, utána elkezdtem újra az 1-et mert kedvem támadt hozzá (vissza a gyökerekhez, meg egy kis nosztalgia :) ) most a ME2 végénél járok.

Nah megyek is mert Illusive bácsi itt toporog, el akar küldeni a Collectors hajóra felfedező útra. :))

(#8802) Kidus


Kidus
őstag

Hat hogy milyen zeneket linkeltek :)
Ment a kedvencbe par "unofficial", amit meg nem hallottam.

Tolem meg itt egy valogatas mix mindharombol.
Enjoy! ( - Mordin ) :)

Es most megyek jatszani :D

Assuming Control

(#8803) tiv83us válasza Kidus (#8802) üzenetére


tiv83us
veterán

~ Like
/Someone else might've gotten it wrong ;]/

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#8804) KubanitoS válasza nanorambo (#8797) üzenetére


KubanitoS
veterán

A második rész is nagyon jó, a csapattagok kidolgozása és saját küldetéseik kiemelkedőek, a játék tele van filmszerű jelenetekkel, a játszós DLC-k 90%-a is nagyon jó, viszont egyes dolgokat cserébe le is butítottak rendesen. Az irányítás sokkal konzolosabbnak tűnik: ME 1 után tolva az ME 2 első fegyverhasználós jeleneteiben (támadás a Cerberus bázis ellen) már egyből érződik is a "fura" irányítás. Ezt egyébként nem írnám egyértelmű hibának, hiszen percek alatt megszokható. Aztán elvették a Makót, amit személyes sértésnek tekintek a mai napig, én imádtam a kis járgányt, valami hihetetlen nagy szabadságérzetet biztosított, az emberrel könnyedén elhitette, hogy ez nem is egy videójáték, hanem egy űrkaland, ahol bárhová elmehetünk (bármelyik bolygóra) felderíteni és igazából teljesen logikus is volt a Mako megléte, hiszen a Normandy nem tud leszállni minden esetben a célpont közvetlen közelében, kell egy szállítójármű is, amely katonai akció lévén logikusan egy páncélozott harckocsi. A második részben ez a szabadságérzet teljesen eltűnt, kb mindenhol korlátozottak a lehetőségeink: a Citadel egy vicc az első részhez képest, Makós terepezés helyett egyből ott termünk a célunknál (én ilyenkor érzem mindig, hogy "na, betöltötte a program a pályát", ahelyett, hogy a játékos "fedezné fel" a célobjektumot, amit ugye szintén be kell tölteni, mint egy pályát, de az összhatás ég és föld). A tárgyfejlesztést szintén kinyírták, de az ME3-ban ezt legalább úgy-ahogy helyrerakták.

Persze ezeket a dolgokat bizonyára már kitárgyaltuk egy párszor és a fentiek nem változtatnak semmit a tényen, hogy az ME2 is nagyon, de nagyon jó, de azért jól esett leírni mindezt. :D

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#8805) Vinyard# válasza KubanitoS (#8804) üzenetére


Vinyard#
aktív tag

Érdekes mennyire különbözőek vagyunk. Én nemrég akartam újrakezdeni a szériát, hogy legyen már végre egy női karakterem is. Aztán az első mákózás után hagytam a francba az egészet, inkább leszedtem egy mentést netről, aztán folytattam a második résszel. :)

Annyira leírhatatlanul monotonná teszi a játékot a mákózás, hogy elképesztő...Insanity fokozaton nem ártanak a legjobb fegyverek és páncélok. AZért bizony meg mákózni kell, sokat...kaptass fel a hegyre, kaptass le, szállj ki, szállj be...áhh. Hegyre fel, hegyről le, menjél fél percig a kopár bolygókon..... :W Elképesztően unalmas.

Megmondom őszintén a másik két részt bármikor szívesen újrajátszom, akár rögtön azután, miután végigvittem az előző karakterrel...de az elsőt nem. Egyszerűen a főküldetéseket leszámítva a játék többi része annyira unalmas és egyhangú, hogy el kell telnie több hónapnak, hogy újra rá tudjam venni magam arra, hogy újra elővegyem az első részt.

(#8806) nanorambo válasza KubanitoS (#8804) üzenetére


nanorambo
őstag

:)
Az első rész is zseniális, a második rész is zseniális, és a harmadik rész is, de ott azért már becsúsztak komolyabb hibák is sajnos. A történetbe is :(

(#8807) pohár


pohár
félisten

megkaptam végre a Particle Rifle-t, hát jópofa dolog ;]
Destroyernél, egy X-es Claymore-ral, 6 gránáttal, fúúúúú ;]

GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |

(#8808) Ryder62 válasza KubanitoS (#8804) üzenetére


Ryder62
őstag

Ebben Vinyard#-al értek egyet. Nemrég játszottam ki a ME1-et (mint már írtam) és maxos végigjátszás volt. Minden bolygóra leszálltam. Hát ... ahogy Vinyard# is írta, kegyetlen unalmas a mékózás, teljesen szétrombolja a játékot.

Az utolsó pár bolygóra már nagyon meg kellett magam erőltetnem hogy ne hagyjam a francba az egészet. Különben is Eden Prime kivételével minden főküldetésben van mékó.
Számomra az nem jelen szabadságot hogy copy paste bolygókon kocsikázhatok amiken egy-két tereptárgy van max.
Szóval megfogadtam hogy soha többet nem csinálok kimaxolós végigjátszást. Ezentúl nem fogok leszállni bolygókra az tuti. Inkább a rövid de tartalmas ME1 végigjátszásokra fókuszálok ezentúl. (A Citadeles küldiket megcsinálom, legtöbbjük inkább elhagyatott hajókra szól, az még belefér.)

A Citadel is elnagyolt volt az 1-ben. A 2-ben sokkal jobban nézz ki, van jó kis klub, rengeteg bolt. A 3. részben még jobb, főleg hogy vissza tér a Presidium. A Presidium Commons nagyon hangulatos lett. Elég összevetni az egyben lévővel és látszik is a difi. Rengeteg NPC van akik beszélgetnek, vásárolnak, üldögélnek tehát van élet. Főleg a támadás után: a törmelékeket vizsgálják át, hívásokat bonyolítanak le, omnitoolal szkennelik a lövés nyomokat stb.

Sajnáltam is hogy a Leviathan nem egy újabb körletet adott a Citadelhez. :(

(#8809) tiv83us válasza Vinyard# (#8805) üzenetére


tiv83us
veterán

Nalam nem is a Mako zavart a legjobban a mellekkuldeteseknel, hanem az, hogy az osszes bolygon levo helyszin centire megegyezett egymassal, azert lett annyira unalmas. Bemesz, megolsz mindenkit, feltorsz par ladat, majd tovab allsz. A ME2 mellekkuldetesei azert ezer klasszissal jobbak voltak, mindegyik helyszin mas volt.

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#8810) vitaro válasza Ryder62 (#8808) üzenetére


vitaro
senior tag

A Citadel tényleg jobban néz ki a 2. és 3. részben, de egyikben sem éreztem azt, hogy egy óriási állomáson vagyok. Főleg a 3-ban van így, amiért minden szintet egyetlen lift köt össze. Sokkal inkább olyan érzés, mintha egy toronyházban lennék.

Azt is elismerem, hogy a Mako unalmas (sőt, idegesítő) tud lenni, de örültem volna ha visszahozzák. Mert igazából nem a járgánnyal volt gond, hanem a pályákkal. Ha értelmesen kidolgozott terepeket tesznek bele, szerintem senkinek nem lett volna gondja egy kis rodeózással. És mindenképpen élvezetesebb lett volna ténylegesen leszállni a Dekuunara elcorokat menteni, mint kilőni egy darab szondát.

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#8811) CPT.Pirk


CPT.Pirk
Jómunkásember

Na gyerekek, erre jó felkelni: [link]

TJ Laser Shepard gets his own personal robot sex toy! :DD

Vinyard#: ami rossz volt a mékózásban, az az idióta bolygók (most nem számolva azzal a minden bolygón egyforma épülettel, amit meg kell támadni). Egy részük annyira göröngyös, hogy még a mékó is csak pattog vagy csúszkál.

Mivel a Win halála miatt elveszett minden ME123 mentésem, nemrég csináltam fullos meg kevésbé fullos végigtolást ME1-ben (és még 2 karaktert tervezek tolni, de már nem fullossan), de kicsit belenyúltam az ME1 graf. beállításaiba, így sokkal faszábban néz ki a mékó is, élmény vele menni. Persze a rücskös bolygókon ez nem sokat segít.

Ryder62: Az 1-ben főleg mikor először jártál a Citadellán, megvolt az az érzés, hogy bazze mekkora ez a hely, ez a folytatásokban nem volt meg. Főleg ha elkezdted azt a küldit, hogy minden keepert leszkennelsz.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#8812) Televan74


Televan74
nagyúr

Végig játszottam megint a Mass Efffect trilógiát. Most már az EC-vel együtt.
Miért nem lehetett ezt így a legelején megcsinálni? Akkor sok embernek egy rossz szava nem lett volna a befejezést illetően.

A folytatást illetően egy kicsit bizonytalan vagyok. Mivel három( plusz még egy) befejezés van nem hinném, hogy Shepard parancsnokkal a folytatásban játszhatunk majd. Nagyon érdekes lesz majd látni , hogy mit tudnak majd kihozni a Mass Effect univerzumból. És tudnak e majd egy hasonlóan lebilincselő történetet létrehozni.

Mert ha a mostani szálat szeretnék tovább fokozni, abból csak egy hatalmas katyvasz lesz.
Ha valami teljesen új dolog lesz, akkor megint egy tökéletes történettel kel előállniuk. Már ha történet alapú lesz, és nem sorolnak be a többi FPS közé.

Az első részben hősiesen túléli Shep a harcot. A második részben már az elején meghalsz
(zseniálisan megoldva). A harmadik részben meg hősiesen meghalsz a végén. Feláldozva magad az összes faj érdekében.

Nagyon jó lett a trilógia. Szerintem itt vége Shep történetének( bár valahol legbelül a lelkem mélyén, szeretném ha lenne folytatása).
Kíváncsian várom majd,hogy lesz e folytatás.Vagy egy teljesen új történetet kapunk majd a készítőktől, egy másik főellenséggel.

És egy utolsó gondolat még így a mondanivalóm végére . A dlc -kel (From Ashes és a Leviathan) együtt kellett volna érkeznie a játéknak, velük együtt lesz egyre kerekebb a történet. De hát sajnos a játékiparban a fizetős dlc -k világát éljük.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#8813) CPT.Pirk válasza Televan74 (#8812) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Korábban nyilatkoztak olyat, hogy lesz ME univerzumában játszódó játék, de az nem fog kapcsolódni Shephez, nem róla fog szólni. Meg még az volt írva, hogy valamennyire befolyásolni fogja a játékot, ha betöltjük az ME mentéseket.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#8814) Televan74 válasza CPT.Pirk (#8813) üzenetére


Televan74
nagyúr

Kíváncsian várom az első hivatalos bejelentést. Addig minden csak fikció.
Érdekelni fog mindenképpen a folytatás ha kapcsolódik hozzá egy hasonló történet száll.

De addig még sokat kell aludni. ;]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#8815) CPT.Pirk válasza Televan74 (#8814) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Szerintem ha lesz itt valami folytatás, az Shep eddigi történetével párhuzamosan fog zajlani valami más karakter szemszögéből, vagy korábban, pl. a ShangSi csata idején. Azt nehezen hiszem, hogy az ME3 eseményei utánra hoznának össze valamit, túl nagy horderejű Shep döntése.
Aztán majd meglátjuk...

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#8816) Vinyard#


Vinyard#
aktív tag

Nyilván a mákózás borzalmaihoz hozzájárult a járgány pocsék irányításán, a rohadt hegyes-göröngyös tájakon (és persze, hogy a legtöbb tereptárgy a legmagasabb, legmeredekebb hegy egy kis fennsíkján volt :U komolyan felüdülés volt, amikor sík terepen kellett menni, aztán csak az előrefelé gombot kellet nyomnom, és ereztem hogy haladok...nem úgy, amikor hegyre mész fel, aztán a sebesség a negatívhoz közelít ) túl az, hogy annyi pöcsölés, és caflatás után egy tökugyanolyan érdektelen tereptárgyhoz érkeztél, vagy egy olyan zsoldosbázishoz/ásatási helyszínhez amilyenben már voltál legalább tízszer, és már csukott szemmel is ismerted a tervrajzot. Ez így minden együtt adta ki azt az élményt, hogy a játék felétől már teljesen érdektelenné vált az egész, aztán csak amikor egy-egy főküldire mentem el, akkor éreztem újra, hogy jé, ez egy jó játék. :) (lenne, ha nem kéne ennyit mákózni egy maxos végigjátszáshoz)

A Citadellel kapcsolatban meg igazatok van, én is csak az elsőben éreztem (bár ott sem teljesen...érdemes olvasni a könyveket, abban szépen felvázolják, mekkora is a Citadel és hány millióan lakják. SZóval azokhoz a leírásokhoz képest a ME Citadele is egy kis microverzum :) ) a nagyságát, viszont miután vagy 2-szer körbeszaladtam rajta, utána rohadtul unalmas volt percekig csak kocogni A-ból B-be, úgyhogy ha lehetett használtam a tömegközlekedést. Viszont ha elsősorban azzal közlekedsz, már nincs is olyan nagy különbség a ME3-beli Citadel érzéshez képest.

(#8817) JamesHun válasza Ryder62 (#8801) üzenetére


JamesHun
addikt

de jó lenne ha az 1 hez jönne kis frissítés pl az irányításra és a fedezék kezelésre, de jó is lenne
Esetleg kis grafikai frissítéssel megspékelve :P

SeriesX: JamesSHun

(#8818) Ryder62


Ryder62
őstag

Nekem valahogy sose volt bajom a Citadel méretével. Attól hogy egy ici pici területet járhatunk be, tudtam, hogy ez egy hatalmas űrállomás. A ME1 citadele hatalmas volt, viszont üres, és elnagyolt is egyben. Rengeteg folyosóval, fordulóval, lifttel ahol nem volt semmi, sem NPC, se egy pad semmi. Ellenben lehet hogy a 2, 3 Citadele kisebb, viszont minden egyes centimétere be van rendezve, vannak NPC-k dögivel, boltok, terminálok stb.

Engem inkább az zavart hogy a 2. részben 4 hub world volt (Citadel, Illium, Omega, Tuchanka) viszont a 3-ban meg csak egy, a Citadel.

Remélem hogy egy esetleges Omega dlc hub worldot is add. Ha kisöpörnénk a Cerberust az űrállomásról, jó lenne ha vissza lehetne menni Omegara vásárolgatni, küldiket felvenni (yeah mégtöbb szondázás XD), vagy beszélni Ariaval. De erre sajna kevés az esély :(

(#8819) CPT.Pirk válasza JamesHun (#8817) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Tudok adni egy konfigot ME1-hez, amivel jóval szebb lesz minden a játékban. Én ezt tudtam kihozni az 1-ből némi konfig átírással: [link] [link] [link]

Ha érdekel, betolom a konfigot pastebinre.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#8820) Televan74 válasza Vinyard# (#8816) üzenetére


Televan74
nagyúr

Makozástól nekem mindig begyulladnak az ízületek az ujjamban.

A lift se semmi. Az elsőbe még mozgott. A másodikban még volt ajtaja. A harmadikban meg már csak egy konzol volt a falon. Már ajtóra sem futotta. :DDD

(#8819) CPT.Pirk Érdekelne , hogy hol és mit kell beállítani, hogy szebb legyen a játék.

[ Szerkesztve ]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#8821) CPT.Pirk válasza Televan74 (#8820) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Elég sok minden van benne, olyan kb 30 sor átírása után lett ilyen. A BIOEngine.ini fájlt kell átírnod. Legegyszerűbb, ha kicseréled az enyémre [link], aztán átírod benne a felbontást a tiedre:

StartupResolutionX=1360
StartupResolutionY=768

Ezek után már csak a hangkártyával lehet eltérés, az én Audigy1-em 64 hangcsatornát tud kezelni, de egy X-Fi már 128-at, egy bóvli alaplapi meg kitudja mennyit, az sem biztos, hogy tud hardvare-s működést.

[ALAudio.ALAudioDevice]
MaxChannels=64
UseEffectsProcessing=True
TimeBetweenHWUpdates=15
MinOggVorbisDurationGame=20
MinOggVorbisDurationEditor=4
DeviceName=Generic Hardware

[ISACTAudio.ISACTAudioDevice]
MaxChannels=64
TimeBetweenHWUpdates=15
MinOggVorbisDurationGame=20
MinOggVorbisDurationEditor=4
TotalAvailableChannels=62
DeviceName=Generic Hardware

Tehát ha nem menne így, akkor a MaxChannels értékeket variáld, ha azon túl is gond van, akkor a Generic Hardware helyére tegyél Generic Softvare-t. Tudnék pontosabbat mondani, ha rendesen ki lenne töltve az adatlapod.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#8822) Ryder62 válasza Televan74 (#8820) üzenetére


Ryder62
őstag

Percekig gondolkoztam hogy milyen lift, aztán rájöttem hogy a normandyn XD

CPT.Pirk:

A 3. részt nem lehet ilyen eljárással valahogy feltúrbózni látványilag?

[ Szerkesztve ]

(#8823) CPT.Pirk válasza Ryder62 (#8822) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Szerintem lehet, a 2-höz is van egy rakás cucc, oda már rendes grafikus ini szerkesztő progit is csináltak és így a 2-n is sokat lehet dobni, főleg ha még sikerül belőni az AA-t is az nélkül, hogy tizedelné az FPS-t.

Lényeg annyi, hogy most az 1 és a 2 volt soron, 3-at karakter híján pihentetem, ha odaérek, majd megnézem.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#8824) oriic válasza Ryder62 (#8822) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Lehet, de sokkal szebb nem lesz tőle.

[link]

Live-Die-Respawn

(#8825) Ryder62 válasza CPT.Pirk (#8823) üzenetére


Ryder62
őstag

Az első rész volt tiszta rece, a második csak picit, de mindkettőre rádobtam driverből max AA-t, így most mindkettő tű éles.

Az élsimítás megoldása után igazából nekem tökéletes az első két rész látványilag.

A harmadik részre egy kis csillogást kéne dobni ha lehetne, hogy ne legyenek a felületek annyira mattak.
Meg lehetne itt ott tuningolni rajta egy kicsit.

(#8826) CPT.Pirk válasza Ryder62 (#8825) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Ez érdekes, mert a 2. részben a Normandy CIC-ja sokkal látványosabban recés volt, mint az előzőben a régi. Az AA-val meg az a gond, hogyha nem megfelelő típust választasz ki, akkor még csúcskártyával is leeshet az fps a játszható szint alá.
Pl. Adaptív AA-val jó, nincs fps esés, fő mintavételes AA-val meg játszhatatlan.

De mint mondtam, javarészt a textúra felbontás emelése az, amitől szebb lett az első két rész, pl. így lehet Garrus fejét kijavítani az 1-ben.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#8827) tiv83us válasza Vinyard# (#8816) üzenetére


tiv83us
veterán

Akik panaszkodnak, hogy az ME3-ban milyen "kicsi" a Citadell, talan mar el is felejtettek a Cerberus Coup-t? :) Ott azert eleg szepen be lehetett jarni egy egesz nagy teruletet (relativli).

[ Szerkesztve ]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#8828) tiv83us válasza Ryder62 (#8818) üzenetére


tiv83us
veterán

"Remélem hogy egy esetleges Omega dlc hub worldot is add. Ha kisöpörnénk a Cerberust az űrállomásról, jó lenne ha vissza lehetne menni Omegara vásárolgatni, küldiket felvenni (yeah mégtöbb szondázás XD), vagy beszélni Ariaval. De erre sajna kevés az esély"

Arrol nem is beszelve, hogy a Codex szerint, Cerberus egy meg a nep altal nem latott uj Reaper fajt csempeszett be az allomasra, igazabol azok soportek ki Ariat es bandait. Az un. Adjutantok, azaz a reaperesitett Salarianok. (Amik, mint tudjuk allitolag azert nem kerultek be a vegleges jatekba, mert a lenyek teleport kepesseggel rendelkeztek es ezt nem birta el a jatek motorja. (Bar akkor mi a turo a helyzet a Banshee-kkel?). Szoval a mondanom lenyege, hogy az Omega DLC-be tok jo lenne, ha beleraknak ezt az uj Reaper ellenseget is.

ps: Ja es ha mar uj ellenfelekt, akkor mikor kapjuk mar meg a varva vart Collectorokat a Multiba? :K :U

[ Szerkesztve ]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#8829) oriic válasza tiv83us (#8828) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Képregényben is rohadt jól néztek ki, csodáltam is hogy nem kerültek bele játékban.

Collectorok megmakkantak 2. részben nem? Már rég volt, lehet rosszul emlékszem.

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#8830) tiv83us válasza oriic (#8829) üzenetére


tiv83us
veterán

A Collector Base-t felapritottuk, de az nem jelenti azt, hogy a Reapereknel nincs meg par millio a tarsolyban. En biztos vagyok benne, hogy nem az osszes Collector csucsult ott a bazison aki letezik egesz galaxisban (es azon kivul - dark space).
Egyebkent asszem Palavenen feltuntek a Reaperek oldalan a codex szerint.

"The Reapers did not understand the seriousness of the threat at first--those that detected the landing crafts sent husks and Collector swarms to intercept them, but little more. This allowed krogan commandos to link up with Palaven's resistance and hand off their payloads--warp bombs and fission weapons."

[ Szerkesztve ]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#8831) Ryder62 válasza CPT.Pirk (#8826) üzenetére


Ryder62
őstag

Nekem mind két játékra "több mintavételezéses AA" van beállítva 8X-an.

A 2. rész meg alapból droppolt is, random zuhant az fps 40-re, holott nem csináltam semmit. Bámulom a falat és lezuhan 40 fpsre. Marha jó. Ráhúztam élsimítást és két legyet egy csapásra alapon megszűnt a random fps drop és tűélesek lettek az élek. És mindkét rész 60 fps-el száguld.

Mondjuk néha a 2. rész elfelejti hogy mi van neki beállítva és azt veszem észre egy idő után hogy kicsit recésebb mint kéne. Játék újraindítása megoldja a dolgot és csak néha jön elő.

Textúra felbontást szívesen emelgetném a 3. részben. Vajon lehet? :U

tiv83us: Sztem ezek csak kifogások, hogy nem bírja el a játék motorja. Állítólag azért van annyi NPC a Citadelen mint amennyi mert nem bírja el a játék motorja. Elég sokszor hallottam már ezt :U

Leviathanban meg nem volt új ellenfél szóval esélyes hogy Omegában lesz. Legalább Cerberus fronton betehetnének egy-két új fajta katonát. Talán azt elbírja a játék motorja :))

[ Szerkesztve ]

(#8832) CPT.Pirk válasza Ryder62 (#8831) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Igazából találtam, HD szemgolyó textúrától kezdve a Normandy fedélzeteiig van minden: [link]

*ez textmod-os cucc, olyat, mint ami az ME1-nél volt, hogy csak át kellett írni a számokat az iniben, olyat nem találtam.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#8833) nanorambo válasza CPT.Pirk (#8832) üzenetére


nanorambo
őstag

HD szemgolyó. :DD
Ilyet sem hallottam még.

(#8834) Nindzsame


Nindzsame
csendes tag

Sziasztok!

Lehet felületesen olvastam át az utsó néhány oldalt, így kérlek igazítsatok útba, ha már volt ilyen kérdés, vagy ahol a kérdésre kaphatok választ:
PC-n a multi mennyire játszható, olvastam rosszakat ugyanis és első sorban a multi érdekelne, leginkább a demo kapcsán tapasztaltak okán. :)
Érdemes megvenni a játékot, ha leginkább multi miatt venném meg? Jól működik? Mennyire elfogadhatóak az esetleges lag-ok, vagy mennyire gyakori hogy kivág a játék?

Előre is köszi
Emil

Origin: Dapper Ninja Hun // ME3, Battlefield 3, BC2, MoH 2010, Crysis 2 \\

(#8835) zolee0307


zolee0307
őstag

Az én esetemben az ME1 első két végigjátszásakor tetszett a Mékó, még most is, igaz utánna már sokszor idegesítő volt a terep miatt, de szerintem jó volt, nekem jobban tetszett, mint a szondázás, vagy a 2-ben a hammerhead (Na az idegesítő volt az ugrálgatásokkal). A melléküldik terén a 2 tényleg jobb, az 1-ben sajna többszöri végigjátszásra már unalmasak voltak a helyszínek az egyformaságuk miatt. A 3-ban nem tetszettek ezek a szkenneld le, vidd a citadelre féle küldik, ez elég gagyi lett.

Citadel. Nekem még az 1 féle citadel jön be, igaz nem olyan élő mint a 3-ban, de ha azt nézzük jó pár év eltelt a két rész között. Nekem az 1. részben lévő citadelnek jobb volt a hangulata, igaz néha unalmas volt a rohangálás, de másik két részben le volt kicsinyítve, egyszerűsítve az egész szerintem.

Azt én is sajnálom, hogy a 3-ban csak a citadellen lehetett leszállni, a 2-ben tényleg jól megcsinálták a világokat. Várható egyébként még valamilyen DLC a 3-hoz? Meg még ami kicsit zavar, hogy a 3-hoz kiadott from Ashes, meg Leviathan DLC-t alapból berakhatták volna. És ez igaz a 2. részben a Shadow brokerre és az Arrivalra, meg az Overlordra.

Ha összeségében nézem a játékot, akkor mindegyik részben volt jó és rossz dolog, a 3. rész befejezésén kívül nekem nagyon bejött a game. Ez volt az a sorozat, amit többször is végigjátszottam, nem sok olyan játék volt, amit egymás után többször is végigjátszottam.

Folytatásról nincs hír? Mondjuk kiváncsi lennék, hogy tudnák-e folytatni a játékot, szerintem megoldható lenne, bár az is igaz, hogy nagy munka lenne, a 3 befejezés miatt, de ha nem folytatják, akkor meg minek a korábbi mentések? Mert ha nem Shepardel folytatódna a következő rész, hanem csak az ME univerzumbanj játszódna, akkor is meg kell csinálni a döntéseknek megfelelő verziókat, nem? Korábbi sztorihoz meg minek kellene a mentés?

Boccs ha hosszú voltam.

[ Szerkesztve ]

///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\

(#8836) nanorambo


nanorambo
őstag

NEM IDE :D

[ Szerkesztve ]

(#8837) Dogengar válasza Nindzsame (#8834) üzenetére


Dogengar
aktív tag

Szia!
Augusztusban szerintem a játék multija egyszerűen játszhatatlan volt, a folyamatos lost connection miatt (bár szerintem ez az Origin hibája), meg egyéb bugok miatt is (a csaló Geth és Cerberus bandáról nem is beszélek :DDD )... De ha igazak a pletykák, és Szeptemberben lesz új multi DLC, még van remény. :) Haverokkal azért sokkal jobb a helyzet.
Ha van időm, én még szoktam játszani vele, van benne valami, ami miatt nem tudom otthagyni, még ha szétkáromkodom magam meccsek közben is.. :D

(#8838) nanorambo válasza zolee0307 (#8835) üzenetére


nanorambo
őstag

Az 100% hogy lesz új játék aminek a nevében benne lesz, hogy Mass Effect, hiszen egy ekkora brandet nem fognak csak úgy abbahagyni. A kérdés már csak az, hogy mikor, hol fog játszódni és ki lesz a főszereplő. Én is várom kíváncsian és nagyon ajánlom, hogy ne rontsák el!

[ Szerkesztve ]

(#8839) Ferdzsoo


Ferdzsoo
addikt

TI csak premium spectre packokat vesztek semmi mást?
Annyira sajnálom a 99k-t rá, és vanhogy lófene értékset sem ad, viszont az 5k-ssal meg már csomószor kaptam fegyverfejlesztést ami szerintem elég sokat tud érni.
Csak tudom hogy a karaktereket csak a 60 meg a 99k-ssal lehet unlockolni. Viszont ha jól látom akkor a fegyókat meg már az 5 és a 20k-sal is. Jól vettem észre?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#8840) Ferdzsoo


Ferdzsoo
addikt

Meg tegnap vettem észre hogy GOLD fokozaton jóval több zsetont ad a Game.
Csakhát nempicit nehéz úgy a játék. Ti milyen fokozaton játszotok általában?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#8841) vitaro válasza Ferdzsoo (#8839) üzenetére


vitaro
senior tag

A karakterek, fegyverek és a fejlesztések is gyakorisági osztályokba vannak sorolva. Ezek az osztályok a common, uncommon, rare és ultra rare. A commonba (gyakori, kék kártyák) tartoznak az alap fegyverek és az alap emberi karakterek. Ha ezeket akarod gyorsan feloldani akkor az 5k-s packot érdemes venni. A 20k-s veteran packban garantáltan van egy uncommon kártya (ezüst), a spectre packban egy garantált rare (arany), a premiumban 2 rare. Mindegyik esetben van lehetőség arra, hogy jobb cuccot is tartalmaz, ha az n7-es ultra rare (fekete) fegyverekre hajtasz, akkor valamelyik spectre packot kell venned. BSN-en a multiplayer manifested ha megnézed, látni fogod, hogy mi melyik osztályba tartozik, az alapján el tudod dönteni melyik packot érdemes venned.

[ Szerkesztve ]

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#8842) zolee0307 válasza nanorambo (#8838) üzenetére


zolee0307
őstag

Arra én is kiváncsi vagyok, hogy mit fognak kitalálni a BW-nél, ha összeszedik magukat jót is tudnak csinálni. Bár őszintén megvalva Shep nélkül furcsa lenne a játék, bár van jó pár kedvenc karakterem, amelyikkel szívesen játszanék.

///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\

(#8843) -KP-


-KP-
addikt

Tudna nekem küldeni valaki Mass Effect 2 mentést? A dokumentumokba pakolt egész BW könyvtárra gondolok. Sajna tegnap elszállt egy partícióm, köszönhető a windows lemezkezelőjének. veszett az összes mentésem. így nem tudok ME2 karaktert importálni, csak új játékot kezdeni a nulláról.

kajtarp kukac gémél.com a mail címem

Előre is köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#8844) Zoli133 válasza -KP- (#8843) üzenetére


Zoli133
őstag

Itt találsz kedvedre való ME2 mentést: [LINK]

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#8845) Ferdzsoo válasza vitaro (#8841) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

És ha ultra rare fegyver fejlesztésre hajtok akkor is spectre packot kell vennem?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#8846) -KP- válasza Zoli133 (#8844) üzenetére


-KP-
addikt

próbáltam már. nem jó. nem tudom importálni. egy fullos profil kell ahhoz, hogy importálni tudjak...

(#8847) Zoli133 válasza -KP- (#8846) üzenetére


Zoli133
őstag

Nekem mennt már innen leszedett profillal (először úgy játszottam végig mert pont előtte vesztettem el az ME2 mentéseim :W ), ITT a leírás hogyan kell megcsinálni, nem hagytál ki semmit?

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#8848) vitaro válasza Ferdzsoo (#8845) üzenetére


vitaro
senior tag

Igen, azoknál esélyes, hogy ultra rare-t dob, a kettő közül a premium esetében nagyobb a valószínűsége.

-KP-: Küldtem mentéseket.

[ Szerkesztve ]

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#8849) -KP- válasza Zoli133 (#8847) üzenetére


-KP-
addikt

de megvan mit kúrtam el. alap dolog, így most megy :D

(#8850) -KP- válasza vitaro (#8848) üzenetére


-KP-
addikt

köszi :R

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect 3 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.