Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
KubanitoS
veterán
A második rész is nagyon jó, a csapattagok kidolgozása és saját küldetéseik kiemelkedőek, a játék tele van filmszerű jelenetekkel, a játszós DLC-k 90%-a is nagyon jó, viszont egyes dolgokat cserébe le is butítottak rendesen. Az irányítás sokkal konzolosabbnak tűnik: ME 1 után tolva az ME 2 első fegyverhasználós jeleneteiben (támadás a Cerberus bázis ellen) már egyből érződik is a "fura" irányítás. Ezt egyébként nem írnám egyértelmű hibának, hiszen percek alatt megszokható. Aztán elvették a Makót, amit személyes sértésnek tekintek a mai napig, én imádtam a kis járgányt, valami hihetetlen nagy szabadságérzetet biztosított, az emberrel könnyedén elhitette, hogy ez nem is egy videójáték, hanem egy űrkaland, ahol bárhová elmehetünk (bármelyik bolygóra) felderíteni és igazából teljesen logikus is volt a Mako megléte, hiszen a Normandy nem tud leszállni minden esetben a célpont közvetlen közelében, kell egy szállítójármű is, amely katonai akció lévén logikusan egy páncélozott harckocsi. A második részben ez a szabadságérzet teljesen eltűnt, kb mindenhol korlátozottak a lehetőségeink: a Citadel egy vicc az első részhez képest, Makós terepezés helyett egyből ott termünk a célunknál (én ilyenkor érzem mindig, hogy "na, betöltötte a program a pályát", ahelyett, hogy a játékos "fedezné fel" a célobjektumot, amit ugye szintén be kell tölteni, mint egy pályát, de az összhatás ég és föld). A tárgyfejlesztést szintén kinyírták, de az ME3-ban ezt legalább úgy-ahogy helyrerakták.
Persze ezeket a dolgokat bizonyára már kitárgyaltuk egy párszor és a fentiek nem változtatnak semmit a tényen, hogy az ME2 is nagyon, de nagyon jó, de azért jól esett leírni mindezt.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV